vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Mobilmasterna kan se dig gå omkring.

See User information

Posted on: 2007/12/22 14:22
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Mobilmasterna kan se dig gå omkring.

See User information

Posted on: 2007/12/22 17:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Hursomhelst, jävligt läskigt när man på såhär tydliga sätt ser hur "dom" gör oss beroende av saker, som har så många neggativa effekter på oss.

Inte nog med att dom djupfriterar vår hjärna, gör oss apatiska och gör om vårt språk till Newspeak, så spionerar och kontrolerar dom oss också.

Vad kommer näst? En mobil som exploderar om du pratar om "terror"?

Posted on: 2007/12/22 19:21
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information

Posted on: 2007/12/22 20:16

See User information
Jo, jag noterade det. Och skrev "hursomhelst".

Det var ett ärligt misstag, inget att haka upp sig över.

Posted on: 2007/12/23 14:47
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
wow, handlar inte om samma sak, måste man läsa allt på vaken innan man kan skriva?

Posted on: 2007/12/23 14:53
Resized Image

See User information
Ja, bäst att läsa innan man tycker till ok
annars
gul jod

Posted on: 2007/12/23 15:33

See User information
Finns det nån tror att en "terrosist" är så dum så han skulle gå runt med en mobil om han äns anade att detta fanns? Eller att han skulle va så jävla pantad att han berättade om sinna planer i mejl eller över mobiltelefonen?

Den frågan fårgade dom ju till och med på Insider när det handlade om övervarkning där...

Om jag planerade nått skulle jag antingen utföra det själv utan att berätta för någon och om jag skulle göra nått tillsammans med några skulle vi va jävligt noga med att planera allt över vanlig post och möjligen i mejl, men ALL komuniktation skulle vara krypterad så den inte gick att tyda utan nyklen.

Det börjar ju bli riktigt löjligt...

Posted on: 2007/12/27 20:52
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.

See User information
Quote:

monitor skrev:
Ja, bäst att läsa innan man tycker till ok
annars
gul jod

nej du, du tryckte dig inte som jag gjorde. Jag käste din post tidigare, och fattade vad du menade med den.

Men jag skrev att masterna kan SE oss.

Du skrev att de sänder 3g strålning. Varär likheten med det?
ingenstans.

Posted on: 2007/12/28 13:10
Resized Image

See User information
Quote:

Mini skrev:
Finns det nån tror att en "terrosist" är så dum så han skulle gå runt med en mobil om han äns anade att detta fanns? Eller att han skulle va så jävla pantad att han berättade om sinna planer i mejl eller över mobiltelefonen?

Den frågan fårgade dom ju till och med på Insider när det handlade om övervarkning där...

Om jag planerade nått skulle jag antingen utföra det själv utan att berätta för någon och om jag skulle göra nått tillsammans med några skulle vi va jävligt noga med att planera allt över vanlig post och möjligen i mejl, men ALL komuniktation skulle vara krypterad så den inte gick att tyda utan nyklen.

Det börjar ju bli riktigt löjligt...

om du läste artikeln, ser du att man inte behöver en mobil för att kunna ses av mobilmasterna.

Masten sänder och tar emot radiostrålningen som studsar mot din kropp, sedan går signalen tillbaka till masten, ungefär som en radar, på en monitor kan man sen se vad som försigår.

men "man" menas de som har kontroll över systemet, troligen militären.

Ja just det, i Sverige.

Posted on: 2007/12/28 13:14
Resized Image

Anonym
En fråga innan mobilmasterna börjar röra på sig!

Hur många här tror att just de människor som kritiserar 3G-strålning, att cellphones kan koka ägg, ge hjärntumörer eller att mobilmasterna kan tracka dem, i och med denna kritik och nyfunna kunskap kommer att sluta använda sina mobiler?

Anonym
Wiseguy!

Sorry! Omformulerade frågan. Kan du korrigera ditt svar så det passar frågan istället. Annars kanske någon tror att det är irrelevant.

See User information
Quote:

kalkonmannen skrev:
En fråga innan mobilmasterna börjar röra på sig!

Hur många här tror att just de människor som kritiserar 3G-strålning, att cellphones kan koka ägg, ge hjärntumörer eller att mobilmasterna kan tracka dem, i och med denna kritik och nyfunna kunskap kommer att sluta använda sina mobiler?
'

Tja att masterna kan tracka mobilerna är ju vida känt idag, det nya är ju att man inte ens behöver en mobil för att utsättas för strålning, eller att kunna "trackas" dvs spåras.

Och vårt "ägg" dvs hjärnan, kokar nog på bra, därav minnestörningar, althzeimers etc

Posted on: 2007/12/28 14:18
Resized Image

Anonym
Quote:
wiseguy:
Tja att masterna kan tracka mobilerna är ju vida känt idag, det nya är ju att man inte ens behöver en mobil för att utsättas för strålning, eller att kunna "trackas" dvs spåras.

Och vårt "ägg" dvs hjärnan, kokar nog på bra, därav minnestörningar, althzeimers etc

Det som stör mig mest är att bägge sidor gissar! Vetenskapen gissar! Kritiker gissar!

Under tiden tjänar industrin miljardbelopp på att vi ev. riskerar vår mentala och fysiska hälsa.

Men för att återgå till min fråga så bygger den lite på egna iakttagelser. Många jag mött som är upprört kritiska till hela den trådlösa kommunikationsteknologin envisas ändå med att vara några av de som utan tvekan snackar mest i just mobiler. Jag har emellanåt lyckats stänga av mobilen i ett par veckor. De är dessa tillfällen när i alla fall jag känt att energin i mitt inre kunnat återställas lite.

Så hur många tror du och ni andra verkligen har viljan att ändra sitt beteende med bl.a. mobilanvändning p.g.a. outforskade risker med tekniken.

See User information
Quote:

kalkonmannen skrev:

Det som stör mig mest är att bägge sidor gissar! Vetenskapen gissar! Kritiker gissar!

Kalkonen gissade ju ochså. Vart är dina egna bevis? En tanke är en kvalificerad gissning, baserad på information man har sedan tidigare + intuition + random inslag.

Vad är ett bevis, man kan inte ens bevisa vad ett bevis är, så vad är vitsen med den diskussionen.

En del personer kan inget förstå, så dom "tror"

Man kan inte ge dessa personer ett bevis. eftersom dom inte kan se det.

Du skall inte tro att det var en gissning som gjorde att mobilmasterna kan sända på samma frekvenser som hjärnan gör.

Och att dom kan sända elf och vlf frekvenser.
Antenner är mycket specifika saker, och måste konstrueras för sit ändamål.

Hur kan du säga vetenskapen gissar, när vetenskapen är styrd av makten.
hur kan du säga att kritiker gissar, när kritikerna ochså är styrda av makten (läs disinfo agenter)

Om en vetenskapsman presenterar en teori som har dåligt stöd, med vett och vilja, kallar du det "gissning" men jag kallar det strategi, det var medvetet.

Så du tror att allt är slumpen? Tio spänn på att du ochså tror på Darwins evolutionsteori.

Posted on: 2007/12/28 15:14
Resized Image

Anonym
Wiseguy!

Sluta fjanta dig! Jag säger endast att jag vet när jag har fakta som jag kan belägga det med.

Svara på frågan istället! Hur många kritiker tror du egentligen slutat använda sina cell phones?

See User information
Quote:

kalkonmannen skrev:
Wiseguy!

Sluta fjanta dig! Jag säger endast att jag vet när jag har fakta som jag kan belägga det med.

Svara på frågan istället! Hur många kritiker tror du egentligen slutat använda sina cell phones?

alla väntar på att Storebror skall komma med sanningen, så inte många antar jag. Detta betyder i sak ingenting. Mobilstrålning kan fortfrande vara skadligt, fast folk använder dem på grund av annan slags mindcontrol.

Själv vet jag att det är skadligt att dricka alhohol, men gör det ändå.

Vet att Soya ombildas till Östrogen i kroppen, men äter det ändå.

dricker läskedrycker fast de innehåller för mycket socker och kemikalier som ombildas till Bensen i kroppen.

Etc etc, men man kan göra allt detta medvetet, och då påverkas man att minska dessa inslag, vilket jag ochså gjort.

En av de saker jag slutat helt med är tex fluor och aspartam, samt i den mån jag kan MSG Monosodium Glutamat eg Aromat, buljonger mf.

Posted on: 2008/1/5 12:31
Resized Image

Anonym
Intressant att se hur andra människor lever och agerar gentemot saker man vet är skadliga!

Det är ingen lätt sak att förändra... beteende alltså! Och med tanke på vilken enorm brainwash vi utsätts för konkret av kommersiella marknadskrafter och indirekt via maktelit så är det en styrka att en del liksom du själv höjer sitt eget medvetande för många saker.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper