vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4) 5 »


Anonym
Re: Shapeshifting reporter?
#73
lyssna inte på david icke, han proppar i dig en massa disinfo, genom att först initiera dig med riktigt bra samhällskritik, men sen tar han dig på en sjuk tur i reptilernas värld som han inte kan bevisa. Om du läste evolutionslära ordentligt och förstod varför folk tror att det är sant, genom logiskt tänkande och inte sanningskorvstoppning som skolan annars gör, så är det förklaringen till varför vi har reptil dna, allt liv är beskläktad ända tillbaka till en urcell.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?
#74


See User information
Quote:

Don_juan skrev:
En teori som ni kanske hört om att minst 10% av våran DNA kommer ifrån reptiler, vi har iaf en del i hjärnan som kallas "reptilhjärnan", exakt den får oss att göra dumma saker och styr våra impulser. Människor med 50 % eller mer reptil DNA kallas ju för hybrider och bland dem finns många inom eliten har man hört. Det som David Icke snackar om, att många förändras under kariären och blir till kalla och empatilösa. Att frimurar cermonier egentligen är hjärntvätt för att öppna koden till deras reptil DNA. Det är ganska intressant. Sen att det lever fullblods reptil jättar under Dulce Airport är en annan sak, men det är inte omöjligt.

emil322
tack för tipset. Fick ner den nyligen från nätet, verkar intressant... har hört om den pedofil skandalen förut. Författaren Hunter S. Thompson (Fear and Loathing in Las Vegas) var på bohemian groove och filmade övergrepp på barn på 80'talet. Men det väl ganska luddigt att han var med, isåfall som en undercover grej. jaja, konspirationerna flödar.


reptil jättar?? Dulce Airport.. Nu är du väl ändå ute och cyklar va?

Posted on: 2007/12/28 21:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?
#75


See User information
Quote:

Don_juan skrev:
En teori som ni kanske hört om att minst 10% av våran DNA kommer ifrån reptiler, vi har iaf en del i hjärnan som kallas "reptilhjärnan", exakt den får oss att göra dumma saker och styr våra impulser. Människor med 50 % eller mer reptil DNA kallas ju för hybrider och bland dem finns många inom eliten har man hört. Det som David Icke snackar om, att många förändras under kariären och blir till kalla och empatilösa. Att frimurar cermonier egentligen är hjärntvätt för att öppna koden till deras reptil DNA. Det är ganska intressant. Sen att det lever fullblods reptil jättar under Dulce Airport är en annan sak, men det är inte omöjligt.

emil322
tack för tipset. Fick ner den nyligen från nätet, verkar intressant... har hört om den pedofil skandalen förut. Författaren Hunter S. Thompson (Fear and Loathing in Las Vegas) var på bohemian groove och filmade övergrepp på barn på 80'talet. Men det väl ganska luddigt att han var med, isåfall som en undercover grej. jaja, konspirationerna flödar.


Ja den där konstiga uppfattningen du har om att droga sig, tro att upplevelse är att man blivit en bättre människa genom att man verkligt "fått" något... är säkert från reptilhjärnan...

Posted on: 2007/12/28 21:10
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?
#76


See User information
2012-Mannen
Jag snackar fullblods reptiler, om nu dessa rackare finns så sägs dem vara runt 3 m och leva i underjordiska baser.

Novax
Jag sysslar inte ens med droger, vart vill du komma?

Posted on: 2007/12/28 21:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?
#77


See User information
Quote:

Don_juan skrev:
2012-Mannen
Jag snackar fullblods reptiler, om nu dessa rackare finns så sägs dem vara runt 3 m och leva i underjordiska baser.

Novax
Jag sysslar inte ens med droger, vart vill du komma?


Jag har sett vad du postat.

Citat från dig, det gällde inte mat, utan droger:

"...Ayahuasca här nyligen och berättade då att jag skulle testa drycken. Det gjorde jag oxå, men med ett mindre lyckat resultat pågrund av för svag dosering och koktid. Men ska absolut pröva igen. Jag ser svampar och andra liknande "droger" som farkoster och gateways till högre tillstånd. Var det inte det pharaohs sysslade med, öppnade star gates men hjälp av magiska svampar inuti pyramiderna. Jag säger inte att jag har ett 100 % öppet sinne och smartare än andra. Men jag är på en bra början och målet är mitt mål, ingen annans."

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... ASC&type=&mode=0&start=20

/Dr Klot


Posted on: 2007/12/28 21:35
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?
#78


See User information
Quote:

Don_juan skrev:
2012-Mannen
Jag snackar fullblods reptiler, om nu dessa rackare finns så sägs dem vara runt 3 m och leva i underjordiska baser.



Jo jag har läst det där dravlet jag med.. Du förväxlar Dulce-Aiport med "DIA" Denver international airport.. Den mytomspunna Dulcebasen sägs ligga i staten New Mexico.. Rena skitsnacket..

Om DIA..

http://hill-kleerup.org/blog/2007/09/ ... ecret_mysterious_sec.html

Posted on: 2007/12/28 21:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Shapeshifting reporter?
#79
ni har kollat på för många youtube filmer dom med bara musik och bilder, total jävla brainwash

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?
#80


See User information
novax
Ayahuasca är ingen drog, utan en av världens starkaste herbala mediciner enligt amazonas indianer.

Posted on: 2007/12/28 21:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?
#81


See User information
Quote:

Don_juan skrev:
novax
Ayahuasca är ingen drog, utan en av världens starkaste herbala mediciner enligt amazonas indianer.


Jag skrattar, men visste självklart hur din programmering såg ut kring det.

Amazonas indianer... vojne, wow, pust.

Posted on: 2007/12/28 22:53
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Shapeshifting reporter?
#82
Med tanke på hur mycket luftvärnseld Icke får ta hela tiden så ska jag definitivt titta närmare. Naturligtvis. (det borde vem som helst göra som vet hur "media" fungerar)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?
#83


See User information
http://www.youtube.com/watch?v=3r6wrCcsf1A

Håll med om att ögonen på Al Gore ser otäcka ut?

Posted on: 2008/1/8 11:44
Life´s but a walking shadow, a poor player that struts and frets his hour upon the stage and then is heard no more. It is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing.
---William Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?
#84


See User information
Quote:

Tony skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=3r6wrCcsf1A

Håll med om att ögonen på Al Gore ser otäcka ut?


Ja. Kan vi lita på att videosarna är ok, och inte manipulerade.

Jag tänker även på tex Hillary:

http://www.youtube.com/watch?v=sZeKUqJUpPs&feature=related

Posted on: 2008/1/8 13:52
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?
#85


See User information
Quote:

Tony skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=3r6wrCcsf1A

Håll med om att ögonen på Al Gore ser otäcka ut?


Ja. Kan vi lita på att videosarna är ok, och inte manipulerade.

Jag tänker även på tex Hillary:

http://www.youtube.com/watch?v=sZeKUqJUpPs&feature=related

Posted on: 2008/1/8 13:52
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Shapeshifting reporter?
#86
Fann detta nyss...vet inte om den har varit med...men den är bra läskig:

http://www.youtube.com/watch?v=epgooeTt7Bk&feature=related

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Shapeshifting reporter?
#87
Intressant

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?
#88


See User information
ja tjena, den var sjuk... undra vad det var dom skrek till henne..

"EX-TER-MINATE"

Posted on: 2008/1/14 23:05
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Shapeshifting reporter?
#89
Quote:
maggot:

Reptilkurs och tips del 1. Var extra uppmärksam mot:

1 människor som är omskurna

2 Kortklippta kärringar

3 Människor utan karisma som håller sig i politiken länge

4 Människor som går "harre-krisha kläda" och går under titeln "budduster"


1. Menar du på fullt allvar att man skall be att få öppna gylfen på främmande män för att se om de är omskurna? Har du mixtrat med din könstillhörighet på sistone, Masken?

2. Kan förkortas K.K... hahahaha...

3. ?

4. HARRE-KRISHA OCH BUDDUSTER lär man få leta efter väldigt länge. Vet inte ens om de finns ännu! Att be människor hålla ögonen öppna efter sånt som inte existerar leder bara till muskelkramp i ögonlocken och infektioner av uttorkade tårkanaler.


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Shapeshifting reporter?
#90
"
1. Menar du på fullt allvar att man skall be att få öppna gylfen på främmande män för att se om de är omskurna? Har du mixtrat med din könstillhörighet på sistone, Masken?"

Hahaha

4 är en rebus det är orangeklädda buddister med kort hår som jag är ute efter

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Shapeshifting reporter?
#91
Det finns ju ett helt gäng med filmer på Youtube och Google, där just ansiktena verkar liksom lösas upp.
Ger mig sjutton på att vi snart kommer att få höra att FOX mfl använder någon slags programvara för att mappa digitalt i realtid "idealiserade" ansikten...istället för makeup etc.

Jag tycker det ser ut just så - att det är en mappning som liksom tappar sina punkter...tristare förklaring än att det är shapeshiftande reptiler...fast kanske något mer trolig, eller?

Frågan man i så fall kan ställa sig är varför göra en hemlighet av detta? Är det kanske så att en hel jäkla massa ansikten vi ser på TV och film i själva verket är datorgenererade karaktärer? Vore det kanske inte dags att man i så fall fixar till Jan Guillio (för han börjar se för taskig ut i TV).

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Shapeshifting reporter?
#92
Jag kan erkänna att jag överensstämmer med punkt ett, men jag har alltid sett ut som jag är van när jag tittat i spegeln.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?
#93


See User information
Quote:

Ganska uppenbart skådespelare och en producerad mockumentary. Skådespelarna är ganska dåliga och replikerna är krystade...

Posted on: 2008/4/25 11:10
"The age of communication means that everyone speaks at the same time" - Justin Sullivan, New Model Army
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?
#94


See User information
HA HA ni skämtar vaaaaaaa?????????????
Jag tycker att ICKE är en flumande new age dåre.
Hela den här shapeshift delen av Illumianti är utsatt för att Mislead the masses.

Posted on: 2008/4/25 19:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Shapeshifting reporter?
#95
Jag tror Icke talar metaforiskt... reptiler = Tänker med reptilhjärnan = psykopater

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?
#96


See User information
recker de inte att världen styrs av power trippin maniacs ?
nej tydligen inte . det måste ha lite mer späning så fler köper deras böcker å betalar
över 1000kr för att se ett föredrag.

Posted on: 2008/4/25 20:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 3 (4) 5 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
28 user(s) are online (28 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 28

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS