vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Alien Attack
#1


See User information
Tänkte att vi kan spekulera lite om vad ufona vill egentligen, och varför dom inte attackerat oss på jorden redan om det är det dom vill?

Vi antar att dom finns här i en massiv skala som disskusionsunderlag.

Vad vill dom? Vad gör dom? vad har dom gjort?

Posted on: 2007/12/13 19:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alien Attack
#2


See User information
Hej Hanko interesant tråd du drog i gång ,men det är enlkare om du själv lägger upp din egen teori(eller någon annans )spelar ingen roll, men att börja där är bra sen kommer jag att visa min teori.

Jag menar att bara fråga rakt ut är inte fel men ,Vad tror du själv då , finns Alien eller är den en myt?Till att börja med.

Jag kan säga så här , om bara vi finns i univsum är mycket slöseri med plats , om du hajar?

Du döper ju tråden till"Alien Attack" vad menar du med attack??
Då reagerar man eller hur

Posted on: 2007/12/13 19:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alien Attack
#3


See User information
Hej,

Jag vet att dom finns, eftersom jag sett dom med en kompis (så jag är inte tokig :) )

Men jag har inga teorier om vad dom vill, eller vad dom gör, eller ens varför dom är så intresserade av oss.

Jag vet ej heller om dom är från jorden (reptilier) eller från rymden eller både och.

Så tyvärr har jag inga teorier, därför är jag nyfiken att höra vad ni andra tror.

Posted on: 2007/12/13 19:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alien Attack
#4


See User information
Vi har varit här länge för att hålla kollen på er...men inte fan blir det nå bättre, ni blir ju bara värre å värre, men ni har valt själva.

Posted on: 2007/12/13 22:58
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alien Attack
#5


See User information
Varför dom inte anfaller?
Den frågan är ganska bred.

Vissa av "dom" har ju under en längre tid faktiskt hållt på och kriga mot "oss" och under ett tid kunde "insider" personer berätta om att man ibland kunde skjuta ner upp mot 20 st per dag, detta var i ryssland.

Men överlag tror jag inte dom mer avancerade raserna, är här för att kriga eller attackera?

Vad skulle dom vinna på det? I grov brist på arbetskraft?
Och är det naturresurser dom är ute efter, nej då kan dom väll lika gärna ta en frach planet, utan liv.


Dom är inte här för att attakera. Dom har sina agendor, om det så är att vara "ancient gods" eller reptil våldtäckts männ, det kan jag inte svara på.

Berättelserna varrierar, ashtar command eller annunaki?
Båda kanske är rätt, båda kanske är fel.
Saker är dock säker, dom är här, och hade dom velat starta ett öppet, front mot front krig, hade detta skett för länge sedan, kanske har det redan hännt en gång för några tusingar sedan, vem vet. Och vad var det som hände i den ryska ödemarken?

Posted on: 2007/12/13 23:38
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alien Attack
#6


See User information
Quote:

emil322 skrev:
Varför dom inte anfaller?
Den frågan är ganska bred.

Vissa av "dom" har ju under en längre tid faktiskt hållt på och kriga mot "oss" och under ett tid kunde "insider" personer berätta om att man ibland kunde skjuta ner upp mot 20 st per dag, detta var i ryssland.

Men överlag tror jag inte dom mer avancerade raserna, är här för att kriga eller attackera?

Vad skulle dom vinna på det? I grov brist på arbetskraft?
Och är det naturresurser dom är ute efter, nej då kan dom väll lika gärna ta en frach planet, utan liv.


Dom är inte här för att attakera. Dom har sina agendor, om det så är att vara "ancient gods" eller reptil våldtäckts männ, det kan jag inte svara på.

Berättelserna varrierar, ashtar command eller annunaki?
Båda kanske är rätt, båda kanske är fel.
Saker är dock säker, dom är här, och hade dom velat starta ett öppet, front mot front krig, hade detta skett för länge sedan, kanske har det redan hännt en gång för några tusingar sedan, vem vet. Och vad var det som hände i den ryska ödemarken?


"Men överlag tror jag inte dom mer avancerade raserna, är här för att kriga eller attackera?"

Finns inga andra raser på det sättet, och inget som är mer "avancerat" kommer till en soptipp. Vilka är inte alien, om man ser sig noggrant i spegeln?

Vem var här först, vilka ser denna plats om deras, och detta som deras farm eller trädgård... vilka har tidigare försvunnit/rensats ut tex från detta klot, eller på annat "håll" i solsystemet, eller i samsara? Som väl en del läst så anser "aliens" att de har skyldigheter gentemot oss, eller vissa tror/vet det, karmatiska band - alltså vi har gemensamt förflutet - och det är inte fråga om vi och dom/aliens, som vi kanske ibland tror. Därför har en del av dem sina undsättninggrejer för sig, som gurus och new ageare kanaliserat i årtioende efter årtionde, för att undsätta oss, rädda oss... men det händer ju inget... de vet alltså inte... de vet bara att något händer därute, men vet inte närmare, för det som sker ligger ju inte i detta gamla kosmos, det styrs utifrån, från "gud" för detta kosmos, så det är i aliens som oss alla, något som ligger i framtiden, så därför så VET de inte exakt, som vi kunde se hos tex maya. Men de rensas ut därute, som jag sagt, så därför försöker de undkomma och strömmar hit, därav ufo-flottorna i Mexiko. De värre aliens har ju egenda också att ta över våra kroppar, för att på så sätt unkomma det som då snart når detta tidsrum.

Posted on: 2007/12/14 0:53
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Alien Attack
#7
Aliens?
Ta ett par mp3:or med Alan Watt och analysera sedan igen.
www.cuttingthroughthematrix.com

Aliengrejen är till för att vi ska känna att socialt engagemang och aktivism inte är värt att göra, "för det är ju ändå aliens som styr", så det är bara att new-agemässigt luta sig tillbaka och vänta. Liknar hyper-kristnas inställning ganska mycket. Slutsats: Vi har inte tid att tänka på aliens, det är NU och HÄR skiten händer på jorden. Vi måste bli aktiva och börja säga ifrån HÄR om den snabba kontrollstat /värld som växer fram över oss med stormsteg.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Alien Attack
#8
MEN FÖR FAN VOID!
Bara för att alan säger och alltid avfärdar utomjordiskt liv med att eliten själva gör sådana expriment betyder det inte att det inte finns!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Alien Attack
#9
Med risk för tjatighet, ta nu lite julledigt och läs den här...


http://www.scribd.com/doc/495898/Mich ... -and-Genetic-Manipulation
Den förklarar typ allt om vilka de styrande är och vilka vi är också för den delen. Och varför vår miljö förstörs och varför
den globala diktaturen planeras komma!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Alien Attack - Bildbevis
#10
Här är en varelse, född människa, som stängt av all form av mänsklig empati för att istället enbart använda den s.k. reptilhjärnan då han blåser alla levande människor som är godtrogna nog att ha förtroende för honom. Eh... fast som skivbolagskung gick det ju att tjäna pengar på döda artister också.

Resized Image

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alien Attack - Bildbevis
#11


See User information
Quote:

kalkonmannen skrev:
Här är en varelse, född människa, som stängt av all form av mänsklig empati för att istället enbart använda den s.k. reptilhjärnan då han blåser alla levande människor som är godtrogna nog att ha förtroende för honom. Eh... fast som skivbolagskung gick det ju att tjäna pengar på döda artister också.

Resized Image


Mitt i prick fågelmannen.. du gav reptilhjärnan ett ansikte men samtidigt sa du att det är nåt vi alla bär inom oss, skillnaden kanske bara är att kunna bemästra den....så vi kan nog sluta titta i teleskop för att se reptiler....hehe

Posted on: 2007/12/14 10:04
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alien Attack - Bildbevis
#12


See User information
Om aliens inte skulle finnas, eller det vessentliga i konvesationen, finnas här, kring (och kanske ibland) oss, varför skulle då ryssland, usa, frankrike mm ha speciella ufo enheter i regeringen?

Vad är det som hur många gånger som helst rapporterats av trovärdiga vittnen? Alla bilder? alla spår? Folk som blivit chippade?

Och som vi snackat om nu i några andra trådar, Civilisationes början, alla tecken som finns där.


En liten fotnot kan va, att igår när jag bläddrade igenom en bok, såg jag en ritning från maya som såg ut exakt som en dalek

Posted on: 2007/12/14 13:03
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alien Attack - Bildbevis
#13


See User information
Men som jag sa i första tråden så har jag faktiskt sett dom själv, så jag VET att dom finns.

och Wikhall din länk funkar inte

Posted on: 2007/12/14 18:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alien Attack
#14


See User information
Quote:

wikhall skrev:
Med risk för tjatighet, ta nu lite julledigt och läs den här...


http://www.scribd.com/doc/495898/Mich ... -and-Genetic-Manipulation
Den förklarar typ allt om vilka de styrande är och vilka vi är också för den delen. Och varför vår miljö förstörs och varför
den globala diktaturen planeras komma!


Här är en fungerande länk :)

http://www.scribd.com/doc/495898/Mich ... -and-Genetic-Manipulation

Posted on: 2007/12/14 18:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alien Attack - Bildbevis
#15


See User information
Quote:

Hanko skrev:
Men som jag sa i första tråden så har jag faktiskt sett dom själv, så jag VET att dom finns.


berätta vad du sett! jag vill gärna höra!

Här är min erfarenhet (som givetvis inte är någon "universiell sanning" utan bara min erfarenhet/upplevelse/slutsats fram till dagens dato):


Ja, det är klart det finns andra former av liv förutom de som vi känner till. såväl härifrån som från någonannanstans.
Och jag tror absolut inte att man behöver tänka andra solsystem.
Vi ser inte alla vibrationer av ljus,vi är ganska så begränsade både uppåt och nedåt.
Ex. går något tillräckligt fort (såsom en fläkt som snurrar väldigt snabbt) så ser vi inte det. likaså med kroppar vars ljus/energi/ljud vibrerar snabbare eller saktare än vad vi kan uppfatta. Jämför med ex. infraröd alt utlraviolett ljus.
Det är vanlig fysik och det är, för mig mer trovärdigt än att det skulle finnas ett endaste solsystem där det bara finns liv på tredje planeten eller endast en planet. Inget annat i varken micro eller macrocosmos är uppbyggt på det viset.

Vi kan se de som vibrerar på våran nivå (i den dimensionen/ inom ramarna för frekvens av ljus vi kan uppfatta) och några "aliens" befinner sig på samma nivå av vibrationer som oss.
sedan har vi en naturlig variation, såväl biologisk som upptränad/otränad som gör att vissa kan se lägre vibrationer och andra högre. Och innan vi kan se det finns en skala där vi ex. kan förnimma det.
vem som helst som mediterar tillräckligt länge under tillräckligt lång tid kan känna hur man ställer in sig på att uppfatta ett "större register av ljus/vibrationsnivåer".

Ju lägre vibrationer en varelse har (oavsett om den befinner sig inom ramarna för vad vi kan uppfatta eller om den befinner sig ännu längre ned) dessto mer beroende är de av vårat ljus (vilket kan ses såväl bokstavligt talat som symboliskt), de är predatorer eller åt det hållet.De behöver äta andras ljus (de finns även på våran planet och en del vibrerar iaf. så högt att vi kan se dem).
Sedan finns de dem som vibrerar högre än en medelvarelse på tellus, de är, grovt förenklat, självgenererande vad gäller ljus/energi.

Oavsett om en varelse vill ta resp. ge energi/ljus/livskraft (y ou name it) av en annan varelse måste de befinna sig någolunda nära varandra.
Däreför vill ex. en aktiv alkoholist (med tillhörande egenskaper i bagaget) att en annan människa ska dricka alkohol, det är svårt att utbyta energi (ta, ge resp. åt båda vägarna) om man är för långt ifrån varandra.

**********************

Det här kan man se paralleller till oavsett hur än man studerar livet.
Om vi tar ex. reptiler på tellus för att göra det mer konkret så finns det både predatorer och veganer.
Skäggagamer, varaner mfl. är predatorer (rovdjur). Predatorer behöver andras liv (de bokstavligen äter upp andra djurs kroppar). De saknar vissa förmågor, tex. att ta upp tillräckligt mycket solljus för bildandet av D-vitamin som i sin tur behövs för upptaget av kalcium. För att få i sig ljus(D-vitamin) äter de, bokstavligen talat, av andras ljus (D-vitamin) genom att äta deras kroppar.
Så jämför vi med tex. Iguana Iguana (grön leguan) som enbart äter från växtriket och därmed endast får i sig förstadiet till D3 (D2)
De måste, för att få D3, ligga i ljuset (solen) och uppleva dagen.
Den gröna leguanen (och vissa andra reptiler, men mest utvecklat på veganerna) t.o.m ett organ mellan ögonen som används för att ta upp solljus. Organet är till uppbyggnaden mest likt ett öga (med näthinna och allt). den här biten kan man snöa in hur djupt som helst på....men det gör jag inte nu 8räcker som det är va...)
De som inte är i närheten av att vara självgenererande på ljus ,eller kunna använda det på ett effektivt sätt som ej skadar andra(de som inte kommit dit ännu varken som art, grupp eller individ) kan jobba i mörkret eftersom de äter av andras ljus.
ALLA måste ha ljus (livskraft/själ/ande eller vad vi vill kalla det) men det finns helt enkelt olika sätt att få tag på det.
Ta det jag skrivit här både bokstavligt och symboliskt, man kan äta av andras ljus genom att äta deras kroppar men man kan också äta av andras ljus på annat sätt.
Ljus betyder välsigt mycket mer än ljus.
mörker betyder väldigt mycket mer än mörker.
Vi kan påverka och påverkar alltid våra egna frekvenser och bör påverka dem så att de vibrerar snabbare.

när vi tänker avstånd mellan oss och någon som kan stjälpa respektive hjälpa oss så tänker vi i meter eller kilometer, mil osv.
men det finns andra sätt att bedöma avstånd och det andra sättet (närhet i vilken frekvens våran energi/ljus/livskraft vibrerar).

Sammanfattningsvist så finns det de som vibrerar både på lägre och högre frekvens än vi både här och "överallt". Vi alla har förnimmat dem. En del säjer att de kommer från andra planeter andra säjer att de kommer från andra dimensioner, andra världar, de är aliens, änglar, demoner....
Jag säjer att de kommer överallt ifrån och det gör säkert vi också.
Att definiera dem kan till viss del ge klarhet, samtiodigt bör man kanske hålla i minnet att det, till viss del, är upp till betraktaren att definiera dem. om någon, som jag ej kan förnimma med de 5 kända sinnerna, hjälper mig är det klart att jag ser den som "en ängel".

Det finns också de som vibrerar inom våra ramar och det är förmodligen sådana folk har sett när de befunnit sig inom ramarna för de frekvenserna vi alla uppfattar i vardagen.

man kan "samarbeta" med både sådana som vibrerar högre resp. lägre än ens egna normala ramar, MEN då måste man vara nära den övre resp. den undre gränsen...överlag eller tillfälligt och likaså gäller den andra.
Tex. så finns det de som vibrerar högre än oss som vill men oftast inte kan gå ner till gränsen för våra ramar. Så om två varelser ska nå varandra så måste de båda någolunda kompromissa med sina egna ramar för vad som är normal frekvens för sig själv som individ/grupp/art.
De finns de som väntar på att vi ska vibrera högre för att de ska ha "närmre till oss" likväl som de finns de som vill att vi ska vibrera lägre än snittet av oss gör nu.


Människan är lustig på det viset att vi har svårt att acceptera sådant som vi inte fått bevisat för sig.
vem som helst kan ta att tex. elefanter hör lägre frekventa ljud än vi, att hundar, delfiner hör högre frekvenser än vi...för det VET vi.
Men att det också skulle kunna vara möjligt för vissa arter och/eller vissa individer att SE annat än vad som befinner sig inom normala ramar är strikt begränsat till tex. sådana där 3D-bilder som fanns i vissa tidningar förut.
kan det finnas liiite mer än så? ja, fladdermöss kan känna ljuden...men i övrigt är ytteligare som vi ännu inte lyckats ta på helt och fullt science fiction, precis som det för inte allt för länge sedan var science fiction att det skulle kunna finnas datorer som fick plats i ett vanligt rum =)

Posted on: 2007/12/23 17:13

Edited by kossan on 2007/12/23 17:34:58
Edited by kossan on 2007/12/23 18:08:44
Våra styrkor blir våra svagheter om vi missbrukar dem och våra svagheter kan bli till styrkor om vi erkänner dem
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alien Attack - Bildbevis
#16


See User information
Quote:

Hanko skrev:
Men som jag sa i första tråden så har jag faktiskt sett dom själv, så jag VET att dom finns.

och Wikhall din länk funkar inte


Intressant! Vilka är "dom" ?

Vad har du sett? Kan det inte vara så att du har sett något konstigt och sen dragit slutsatsen att detta måste vara elaka utomjordingar ?

Posted on: 2007/12/30 12:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Alien Attack - Bildbevis
#17
Project Camelot har en hel mängd intervjuer med personer som berättar en tämligen komplex historia om olika sorters aliens, myndighetsinblandningar mm.

Project Camelot

En hel del låter helwacko, men jag kan inte låta bli att känna mig obehaglig till mods när jag hör hur de dels har mycket som stämmer överens mellan de intervjuade, dels att de formligen öser ur sig massor av detaljer och personliga reflektioner...känns läskigt "äkta", om ni förstår vad jag menar.

Många av intervjuerna svarar på just frågan: "Varför har de inte anfallit oss redan?". Ett av de mest intressanta svaren är att olika aliens är väldigt olika oss vad gäller hur de tänker och resonerar...såklart! Vad vet vi om vilka regler retikulier spelar efter, eller greys, eller pleiadians? osv

Ett fel vi gärna gör, i antagandet att det skulle gå att förstå en främmande intelligens, är naturligtvis att vi utgår från vår egen kultur och tänkesätt - herregud, vi kan ju knappt förstå hur Kineser fungerar, eller araber, eller skåningar...ett annat exempel är ju att vi patetiskt tror att vi skulle kunna höra radiovågor från främmande civilisationer...vi själva har ju bara använt radio i typ 100 år...snart har vi säkerligen gått vidare till betydligt smartare former av trådlös kommunikation.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alien Attack
#18


See User information
Efter flera års av forskande är detta jag kommit fram till från trovärdiga käller och händelser som har mycket bevis som stöd.

*Det ar varit här sedan människans begynnelse- Robert E Dean, olika dokumenterade händelser i tex bibeln, forntida målningar och skrifter

*Det finns mer än en ras som besöker oss, "grays", sånna ser likadana ut som oss- Jag hänvisar här till Benny o Barney Hill, Travis Walton, Philip Corso, Robert E Dean

* Det har skett en krasch Roswell med ett flygande tefat, dock bara den kraschen som är bevisat till 100%- Otroligt många bra källor

* Det finns troligen liv på Zeta Riticluai(felstavat) 1 eller 2- Betty och Barney Hill, Stanton T Friedman

* Vet inte om det var det är något som besöker oss, kan vara från en anna planet, annan dimension, timetravelers etc

* Människan är idag inte redo för "Disclosure" och jag stödjer att detta hemlighålls.

* det finns en "cover-up" som hemlighåller all info om detta ämnet

*det finns dis-info vars mål är att förlöjliga ämnet(Reptilans tex) eller att vilseleda

* Det fanns en grupp som hette MJ-12 men oklart vad den gruppen heter idag ller om den ens finns.

Posted on: 2008/1/4 0:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alien Attack
#19


See User information
Roswell krachen var inte ett "flygande tefat" det var en väderballong med något radoiaktivt i, för att se hur det påverkade människor annorlunda i höga höjder.

Precis som paperclip tog dom hem forskare från japan efter kriget, många som jobbat på dulce base har sett när dom fraktade in japaner med div handikap (finns en syndrom där dom bla har stora huvud och ögon).

Vad är det för bra källor som finns? Egentligen tycket inte jag det finns några källor allt om roswell, utom möjligen Scullys bok, som handlar om "mr. x" som antagligen är dom där två snubbarna, vad nu dom hette.

Sen finns de ju han Buzz, men han var ju bara ett litet barn som såg något skummt som hans pappa hade med sig hem.

Äh, jag vetinte, utesluter inga teorier. Men läs "body snatchers in the dessert"

Posted on: 2008/1/4 1:37
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Alien Attack
#20
En del som pratar om sådant på seminarier tenderar att begå självmord genom att strypa sig själv bakifrån med en pianowire. Säkert en så kallad tillfällighet.

http://www.youtube.com/watch?v=8b5Ea3dgK3c
http://www.philschneider.org/
http://www.apfn.org/apfn/phil.htm
http://www.burlingtonnews.net/schneider.html
http://www.ufodigest.com/mystery.html

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alien Attack
#21


See User information
eheh, schneider, vare inte en slang?
dessutom hade han både piller och pistol som han hade kunnat använda sig av istället.

knepigt

Posted on: 2008/1/4 12:37
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alien Attack - Bildbevis
#22


See User information
Quote:

Hanko skrev:
Men som jag sa i första tråden så har jag faktiskt sett dom själv, så jag VET att dom finns.

och Wikhall din länk funkar inte


har du funderat på att de du kallar "dom" kan vara svensk militär, med egna ufo'n. Jag har sett Ufo för många år sedan, idag är jag övertygad om att det var militären jag såg. Jag har ochså sett svensk militär med fordon som kan göra sig osynliga mm, det var för 10 år sedan. Så tro inte att allt du ser kommer från planeter flera ljusår härifrån.

Jag tror nog att det finns utomjordingar runt i närheten av jorden, men dom kan inte ingripa direkt, eftersom detta skulle spelas som en "attack" mot jorden, och skapa negativa känslor mot dem, men jag är övertygad om att de inte stödjer NWO agenda, och att HAARP är en del av ett försvar mot utomjordingar, som vill intervenera.

Om du kollar in disclosure project, så får du reda på att Ufo har stoppat missiler, och avväpnat kärnstridspets missil bunkers, så nog är dom här, känner flera personer som känner sig vara i kontakt med dem. Har själv ochså upplevt detta.

Men som sagt, allt ufo är inte utomjordiskt.

Posted on: 2008/1/4 13:29
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alien Attack - Bildbevis
#23


See User information
Jag har sett tre "klot" flyga i en rak linje över himmlen (kan omöjligt uppskatta hastighet eftersom att dom kan ha varit hur långt bort som helst) ibland bytte dom platts med varandra men höll samma raka linje.

Ifall det var svensk militär.. så... nej.

Dessuto, Larry Warner som exempel, som har sett ett ufo på nära håll som skjuter ut en ljus stråle som desarmerar ett kärnvapen.. men det kanske också var svensk militär?

Och folk som har rapporterat närkontakt av 3dje graden.. det kanske också var svensk militär?

Det som finns ritat och berättat i mer eller mindre alla gammla kulturer, det var kanske också svensk militär?

gosh, they are everywhere!

Posted on: 2008/1/8 18:48
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alien Attack - Bildbevis
#24


See User information
Quote:

emil322 skrev:
Jag har sett tre "klot" flyga i en rak linje över himmlen (kan omöjligt uppskatta hastighet eftersom att dom kan ha varit hur långt bort som helst) ibland bytte dom platts med varandra men höll samma raka linje.

Ifall det var svensk militär.. så... nej.

Dessuto, Larry Warner som exempel, som har sett ett ufo på nära håll som skjuter ut en ljus stråle som desarmerar ett kärnvapen.. men det kanske också var svensk militär?

Och folk som har rapporterat närkontakt av 3dje graden.. det kanske också var svensk militär?

Det som finns ritat och berättat i mer eller mindre alla gammla kulturer, det var kanske också svensk militär?

gosh, they are everywhere!


Ja det förklarar faktiskt saken!! ;)

Vi har ju fan inte ens någon militär att nämna längre, tycker det är intressant att någon har så fantastiska illusioner om den svenska militären :)

Posted on: 2008/1/9 20:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
27 user(s) are online (27 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 27

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS