Vakencorner
|
Svensk mindcontrol implantat i bild
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
http://members.aol.com/BoycottBrazil/CYBERGODS.pdf
Utövades av svensk polis dessutom. Jo jo. Avslöjar Stureplansmördarna som mindcontroloffer: In December 1994, four people were murdered in the middle of Stockholm in what was to be called the “Stureplan Murders”, after the place where it happened. It started when three youths in their mid twenties were barred from a restaurant. They then went away, fetched a machine gun and standing on the pavement right outside the restaurant, massacred a large number of people who were queueing up to get in including the head bouncer who had barred them. At his trial in 1995, Tommy Zethraeus was charged with the murder of four people and sentenced to life imprisonment; his two accomplices both received 4 years. Tommy Zethraeus The forensic psychiatric examination, which was conducted by professor of psychiatry Lars Lidberg, included a so-called PET-scan of Zethraeus’ brain, in order to ascertain its biological processes and any dysfunction which could have caused his behaviour. It was then shown that Zethraeus had damage to his frontal lobe, something which he ls reported to share with many other violent criminals. This had the effect of renderinghim unable to realize the result of his act and it was explained that located in this particular area, the frontal lobe, is the faculties of thought and the ability to understand the consequences of one’s actions.
Posted on: 2008/1/8 17:10
|
|||
|
||||
|
Re: Svensk mindcontrol implantat i bild
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Länken fungerar ej.
Posted on: 2008/1/9 13:04
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
det gör den visst, din dator är felet, har du acrobat reader? som du ser i länken är det en pdf, välj spara som, om du har slö uppkolling, högerklicka, spara som.
Posted on: 2008/1/9 13:16
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Nej skyll inte på min dator. Det var mitt fel helt och hållet. Jag bad den öppna i en flik men den öppna ett nytt fönster 20 sek senare eller något sånt. Fatta inte det innan jag skrev det där.
Posted on: 2008/1/11 0:03
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Han är en av författarna till detta dokument! http://members.aol.com/BoycottBrazil/CYBERGODS.pdf
Posted on: 2008/1/11 12:10
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
artikeln av robert näslund är mycket intressant tycker jag.
någon som vet hur kan man få veta om man själv har fått ett sådant implantat? (jag tror inte att jag själv har ett, men jag opererade mitt näsben för ett år sedan och rent teoretiskt kan jag ha fått ett sådant implantat då.)
Posted on: 2008/1/11 12:52
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
vad jag vet, kan implantaten i dagens teknik, vara så små, av såna material, att det praktiskt sett är omöjligt att veta detta. Blir man opererad skulle jag säga att chansen/risken är stor i vart fall att dom petar i en extra grejor, vid bröstimplantat är det vanligt att det följer med gps sändare har jag läst. Observera att dessa kan vara mycket små, mindre än att de syns.
Posted on: 2008/1/11 14:00
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Man håller på som Zink. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login