Vakencorner
|
småbarns föräldrar om vaccinationer och autism
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
http://www.familjeliv.se/Forum-3-168/m28541661-1.html
en livlig diskussion om vacciner osv.. jag blir förbryllad av att det bara är en ytterst liten grupp föräldrar som har någon anning. Vad man säger om föräldrar som inte vaccinerar sina barn: "barnmisshandel" "sjukdommarna sprids i samhället osv.." och att man kan dö av röda hund osv... Inte undra att det är så lätt för NWO nissarna att reagera världen när folk är kompletta idioter och naiva grisar. Fast kanske är bra för mina barn som får dyra vacciner utan konserveringsmedel så att dom kan få jobb i framtiden när nästan alla är autister :D
Posted on: 2008/1/9 18:58
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
Re: småbarns föräldrar om vaccinationer och autism
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det är inte speciellt lätt att säja nej till att vaccinera sina barn.
här i stockholm är vi nästan 10% (!) som väljer att inte vaccinera sina barn. Men efter de rena trakasserier jag som "oansvarlig förälder" har utsatts för då mina 3 barn inte vaccineras så förstår jag att man måste vara mycket medveten och ha skinn på näsan om man inte ska låta vaccinera dem. jag har fått sådana utskällningar så att gälften vbore mer än nog för att anmäla (vilket jag iof inte gjort), det är mycket lätt att manipulera föräldrar genom att spela på att de är oansvarliga, inte bryr sig om sina egna barn, utsätter dem för risker med dövhet och t.o.m död. De (ex. barnsjuksköterskor på BVC) SKA vara opatiska, men de flesta av dem är allt annat än opatiska.
Posted on: 2008/1/10 10:12
|
|||
|
Våra styrkor blir våra svagheter om vi missbrukar dem och våra svagheter kan bli till styrkor om vi erkänner dem
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Fråga dom om de brukar åka på "studieresor" som betalas av vaccintillverkare. Skulle nog få dom att sluta pesta en. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login