vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Cancer betyder inte alltid döden

See User information
Självklart vill jag hjälpa till så gott jag kan. Visste inte att det var en så allvarlig fråga du hade, förlåt!!

Carina körde stenhårt med MSM för att bl.a klara cellgifterna bättre. Litervis med kolloidalt silver för att många cancerarter är virus. Massor av Mivitotal och massor av C-vitamin för att stärka kroppen ännu mer så att den skulle kunna ta upp kampen inifrån.
Mungbönor ( innehåller massor av B17) som i kroppen blir till ett slags cyanid som bara påverkar cancerceller pga sin proteinuppbyggnad. Receptet på det finns på Carinas hemsida under fliken Erfarenheter / Nyttigt.

Björkaska anses i finland vara väldigt bra mot cancer. Den har en väldigt basgörande efffekt.
pH-kalk är också basgörande.

Ett annat tips är Äpplen och Vitkål. Låter kanske konstigt men ny forskning har visat att dom innehåller änmen som kan ha effekt mot cancer.

Har du fler frågor så kom med dom!!

Posted on: 2008/1/10 13:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Jinkan skrev:
Självklart vill jag hjälpa till så gott jag kan. Visste inte att det var en så allvarlig fråga du hade, förlåt!!

Carina körde stenhårt med MSM för att bl.a klara cellgifterna bättre. Litervis med kolloidalt silver för att många cancerarter är virus. Massor av Mivitotal och massor av C-vitamin för att stärka kroppen ännu mer så att den skulle kunna ta upp kampen inifrån.
Mungbönor ( innehåller massor av B17) som i kroppen blir till ett slags cyanid som bara påverkar cancerceller pga sin proteinuppbyggnad. Receptet på det finns på Carinas hemsida under fliken Erfarenheter / Nyttigt.

Björkaska anses i finland vara väldigt bra mot cancer. Den har en väldigt basgörande efffekt.
pH-kalk är också basgörande.

Ett annat tips är Äpplen och Vitkål. Låter kanske konstigt men ny forskning har visat att dom innehåller änmen som kan ha effekt mot cancer.

Har du fler frågor så kom med dom!!
Jinkan Tack nu ser
jag att ni inte är nybörjare , Jag har många frågor men hinner inte just nu ,men ser fram i mot ett sammarbete på sikt så jag återkommer .
Även med tips själv till er TX .Hur är er syn på vanligt "tvättmedel" i förhållande till just cancer?Jag har svaret men vill se hur ni andra tänker, mitt svar kommer senare i natt hinner ej nu ,men jag kan säga att "tvättmedel" är lömskt i cancer fall så ni vet.Även utan cancer är den lömsk.

Kommer mer utförligt senare avsnitt i natt. Jinkan du är rätt på det jag menar dock ditt svar..Tack så aggerar en frisk person och inte som vissa pekpinnar:)

Gör alltid rätt för dig OMEDELBART,annars störs Din kroppskemi rejält!

En person som ber om förlåtelse och sammtidigt ändrar sig .ÄR FÖRLÅTEN.

Posted on: 2008/1/10 16:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Jinkan skrev:
Litervis med kolloidalt silver för att många cancerarter är virus.

Finns inget som tyder på att stora doser kolloidalt silver är bättre än små. 10 ppm silverlösning, är den säkraste halten, vid större ppm, kan det klumpa sig ihop till större partiklar, vilket inte är nyttigt.

Som du säger beror det ofta på virus, men kolloidalt silver gör nytta vid 4 tsk per dag. Jag tror inte man skall dricka litervis, även om en del hävdar att det inte är skadligt, det finns inte heller nån visad nytta med detta, så man bör nog ta till sunt förnuft.

Drack själv större doser ett tag, men det enda jag kunde märka, var att det smakade metall i munnen, ett tecken på att man har stora doser metaller i blodet.

Posted on: 2008/1/10 16:52
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

See User information
Nä, några nybörjare inom hälsokost är vi nog inte, men ack vad det finns mycket att lära sig.
Nya saker varje dag..men det är ju det som ger livet en mening.
Det är så kul med alla människor som kommer med nya lärdomar, alla tips är välkomna.
Men baksidan med allt är att man till slut inte vet vad man kan äta, hur man ska leva mm mm.
Där åter till vår grund-ide TÄNK SJÄLV

Jag kanske inte var så bra på att föklara mig
Hon har inte druckit högre än 10 ppm i styrka.
Och litervis är under året när hon var som mest sjuk tills dess att hon tillfrisknade.

Silver i all ära, men det var nog trots allt MSM som gjorde största skillnaden för henne.

Läkarna fattar inte hur hon kunde tåla att ta cellgiftet i så täta intervaller
(det är ett ganska milt cellgift som man inte tappar håret av),
men normalt brukar kroppen säga ifrån, med dåliga blod- och levervärden. Men på henne märktes ingen försämring!
Det tror vi beror på att MSM hjälper levern att hålla sig stark, och hjälper cellerna att "få ur sig skiten" snabbare.
Men att veta säkert....vem ska man fråga? Hon kör mer på trial and error.

Man måste ALLTID TÄNKA SJÄLV!

Posted on: 2008/1/11 7:35

Anonym
Ah, det är ni.

Jag har länkat till er på http://wikhall.blogspot.com

Ja, vad kommer sig en dödsdom av om inte annat än att ett antal mäktiga industrier skapar sätt att leva på som gör människor sjuka. När sedan folk blivit sjuka så finns andra mäktiga industrier där och fångar upp dem med sina patenterade lösningar. Dessa industrier är armar på maktens hydra!

Bästa boten mot cancer, alla naturmedel till trots, är att helt hoppa av det västerländska civilisationståget som går rakt mot det ställe där pepparn växer!

Det finns inga obotliga sjukdomar. Däremot finns det skapade tillstånd!

See User information
Quote:

Jinkan skrev:
Nä, några nybörjare inom hälsokost är vi nog inte, men ack vad det finns mycket att lära sig.
Nya saker varje dag..men det är ju det som ger livet en mening.
Det är så kul med alla människor som kommer med nya lärdomar, alla tips är välkomna.
Men baksidan med allt är att man till slut inte vet vad man kan äta, hur man ska leva mm mm.
Där åter till vår grund-ide TÄNK SJÄLV

Jag kanske inte var så bra på att föklara mig
Hon har inte druckit högre än 10 ppm i styrka.
Och litervis är under året när hon var som mest sjuk tills dess att hon tillfrisknade.

Silver i all ära, men det var nog trots allt MSM som gjorde största skillnaden för henne.

Läkarna fattar inte hur hon kunde tåla att ta cellgiftet i så täta intervaller
(det är ett ganska milt cellgift som man inte tappar håret av),
men normalt brukar kroppen säga ifrån, med dåliga blod- och levervärden. Men på henne märktes ingen försämring!
Det tror vi beror på att MSM hjälper levern att hålla sig stark, och hjälper cellerna att "få ur sig skiten" snabbare.
Men att veta säkert....vem ska man fråga? Hon kör mer på trial and error.

Man måste ALLTID TÄNKA SJÄLV!

MSM?

Posted on: 2008/1/11 15:35
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

See User information
Här finns mycket intressant läsning för den som undrar över MSM

http://www.ion-silver.com/msm.lignisul.htm

Posted on: 2008/1/11 16:07

Anonym
!

[/quote]wiseguy

Ja läkarna ställer sig frågande, hehe dom lever ju på att vi dör. Dom vill inte heller ha konkurrens. Medicin industrin blir värre ju mer man vet om den.[/quote]

Hur menar du då? På vilket sätt tjänar läkarna att patienterna dör, eller hur kan läkarna tjäna på att någon dör?

Anonym
Quote:

Jinkan skrev:
En kompis till mig har gjort det optimala "stunttricket".
Hon blev svårt sjuk i cancer men lyckades nobba döden!
Läkarna står helt frågande till hur det kunde hända.

Inte nog med det!
Nu har hon och en annan tjej startat en site på nätet
www.immun.se där de säljer de naturmedel som hjälpte
henne att stärka kroppen och övervinna sjukdomen.

Kanske kan det hjälpa andra?

Jag är så stolt och glad för hennes skull!

Snacka om vardagshjälte!

Jinkan

Jag längtar tills man får läsa om fallet där "läkarna stod helt frågade till hennes tillfrisknande". Jag lovar dig att jag skall skicka artikeln från the lancet eller läkartidningen när de publicerar miraklet.

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper