Vakencorner
|
Re: Cancer betyder inte alltid döden
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
jag att ni inte är nybörjare , Jag har många frågor men hinner inte just nu ,men ser fram i mot ett sammarbete på sikt så jag återkommer . Även med tips själv till er TX .Hur är er syn på vanligt "tvättmedel" i förhållande till just cancer?Jag har svaret men vill se hur ni andra tänker, mitt svar kommer senare i natt hinner ej nu ,men jag kan säga att "tvättmedel" är lömskt i cancer fall så ni vet.Även utan cancer är den lömsk. Kommer mer utförligt senare avsnitt i natt. Jinkan du är rätt på det jag menar dock ditt svar..Tack så aggerar en frisk person och inte som vissa pekpinnar:)Gör alltid rätt för dig OMEDELBART,annars störs Din kroppskemi rejält! En person som ber om förlåtelse och sammtidigt ändrar sig .ÄR FÖRLÅTEN.
Posted on: 2008/1/10 16:44
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Finns inget som tyder på att stora doser kolloidalt silver är bättre än små. 10 ppm silverlösning, är den säkraste halten, vid större ppm, kan det klumpa sig ihop till större partiklar, vilket inte är nyttigt. Som du säger beror det ofta på virus, men kolloidalt silver gör nytta vid 4 tsk per dag. Jag tror inte man skall dricka litervis, även om en del hävdar att det inte är skadligt, det finns inte heller nån visad nytta med detta, så man bör nog ta till sunt förnuft. Drack själv större doser ett tag, men det enda jag kunde märka, var att det smakade metall i munnen, ett tecken på att man har stora doser metaller i blodet.
Posted on: 2008/1/10 16:52
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Nä, några nybörjare inom hälsokost är vi nog inte, men ack vad det finns mycket att lära sig.
Nya saker varje dag..men det är ju det som ger livet en mening. Det är så kul med alla människor som kommer med nya lärdomar, alla tips är välkomna. Men baksidan med allt är att man till slut inte vet vad man kan äta, hur man ska leva mm mm. Där åter till vår grund-ide TÄNK SJÄLV Jag kanske inte var så bra på att föklara mig Hon har inte druckit högre än 10 ppm i styrka. Och litervis är under året när hon var som mest sjuk tills dess att hon tillfrisknade. Silver i all ära, men det var nog trots allt MSM som gjorde största skillnaden för henne. Läkarna fattar inte hur hon kunde tåla att ta cellgiftet i så täta intervaller (det är ett ganska milt cellgift som man inte tappar håret av), men normalt brukar kroppen säga ifrån, med dåliga blod- och levervärden. Men på henne märktes ingen försämring! Det tror vi beror på att MSM hjälper levern att hålla sig stark, och hjälper cellerna att "få ur sig skiten" snabbare. Men att veta säkert....vem ska man fråga? Hon kör mer på trial and error. Man måste ALLTID TÄNKA SJÄLV!
Posted on: 2008/1/11 7:35
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ah, det är ni.
Jag har länkat till er på http://wikhall.blogspot.com Ja, vad kommer sig en dödsdom av om inte annat än att ett antal mäktiga industrier skapar sätt att leva på som gör människor sjuka. När sedan folk blivit sjuka så finns andra mäktiga industrier där och fångar upp dem med sina patenterade lösningar. Dessa industrier är armar på maktens hydra! Bästa boten mot cancer, alla naturmedel till trots, är att helt hoppa av det västerländska civilisationståget som går rakt mot det ställe där pepparn växer! Det finns inga obotliga sjukdomar. Däremot finns det skapade tillstånd! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
MSM?
Posted on: 2008/1/11 15:35
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Här finns mycket intressant läsning för den som undrar över MSM
http://www.ion-silver.com/msm.lignisul.htm
Posted on: 2008/1/11 16:07
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
!
[/quote]wiseguy Ja läkarna ställer sig frågande, hehe dom lever ju på att vi dör. Dom vill inte heller ha konkurrens. Medicin industrin blir värre ju mer man vet om den.[/quote] Hur menar du då? På vilket sätt tjänar läkarna att patienterna dör, eller hur kan läkarna tjäna på att någon dör? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag längtar tills man får läsa om fallet där "läkarna stod helt frågade till hennes tillfrisknande". Jag lovar dig att jag skall skicka artikeln från the lancet eller läkartidningen när de publicerar miraklet. |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login