vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

"ALIENS BEHIND WORLD GOVERNMENT"

See User information
http://www.sherryshriner.com/aliens-government.htm

Intressant artikel. Den tar upp om Anunnaki, microchips, Kina, kontroll, kloning etc.

Posted on: 2008/1/21 2:00
Life´s but a walking shadow, a poor player that struts and frets his hour upon the stage and then is heard no more. It is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing.
---William Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: "ALIENS BEHIND WORLD GOVERNMENT"

See User information
Utan att nu kommentera artikeln i sig, så måste man absolut ha det med aliens som en grundbult... som utgångspunkt för att får rätt kläm på vad det hela handlar om - det med agendan som utspelas därute. Den fd mänskligheten är självfallet under tummen från aliens, det som nu skrivs om chippning därute, FEMA... och hela ballerullan är minor things. Vilka är inte redan väldigt alien här... vilka tor sig stå utanför connections i tid och rum bakåt, med aliens. Vilka är inte redan fulla med implantat mm, det som aliens sedan länge redan fört ut.

Jag säger igen då... tråden med Lipton - varför så tyst när det är hard stuff. Vad är nu DNA...? Hallååå...

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=76484#forumpost76484

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=77222#forumpost77222

Vakna.

Posted on: 2008/1/21 3:25
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Alien = Människa = Alien

See User information
Billy Butt = Utomjording

Posted on: 2008/1/21 5:16

Anonym
" There was a document released entitled The Report from IRON MOUNTAIN which was commissioned by President John Kennedy in August of 1963. "

" This report, which was published three years after Kennedy’s death, reveals the darkest recesses of demonic minds. It is filled with openly revolting revelations from many different political appointees about what is really on the minds of the ruling elite. In short, it is disgusting. Even though the report was leaked, it was never intended for public reading. "

The President and the Press - Kennedy Warns America of New World Order

John F Kennedy warning of conspiracy

http://video.google.com/videoplay?doc ... o=0&type=search&plindex=1

http://video.google.com/videoplay?doc ... o=0&type=search&plindex=0

Iron Mountain Blueprint to Tyranny Full RARE Video

http://video.google.com/videoplay?docid=-6745627342652553091

" When considering the report one begins to realise that since it is impracticable for everyone to be at real war, there are mini-wars throughout the society. Families are but microcosms of nation states with their miniature struggles for power and control. People within families use varying tactics for seizing power and control, whether it be done via manipulation or oppressive violence. Sports are another substitute for war, where the participants are actually putting less energy into the contests than the followers of the various sports. In a sense, sports are the poor people’s wars, where millions will buy a strong conflict instead of the billions or trillions necessary for all-out-nation-state wars. "

Anonym
Att prata om att det är aliens som är i toppen är utmärkt för den som har som agenda att passificera eventuellt uppror mot elite´. Det stävjer och stoppar socialt engagemang/aktivism. För då har eliten inga ansikten/ingen man kan möta och man kan ändå inte göra något för det är ju bara "aliens som styr".

Alltså placerar jag sådana teorier i facket misstänkt för cointelpro-larv.

Anonym
Quote:
Void: Att prata om att det är aliens som är i toppen är utmärkt för den som har som agenda att passificera eventuellt uppror mot elite´. Det stävjer och stoppar socialt engagemang/aktivism. För då har eliten inga ansikten/ingen man kan möta och man kan ändå inte göra något för det är ju bara "aliens som styr". Alltså placerar jag sådana teorier i facket misstänkt för cointelpro-larv.

Det är en viss skillnad om man kan visa att många psykopater använder reptilhjärnan mer än sin empati jämfört med att helt slira in på spår om fullskaliga Aliens.

Säger inte att vissa teorier är rätt eller fel för det är jag inte man att bedöma. Men det är klart mycket kortare väg till uppvaknande att vägleda och visa skillnad mellan gott och ont beteende.

See User information
Quote:

void skrev:
Att prata om att det är aliens som är i toppen är utmärkt för den som har som agenda att passificera eventuellt uppror mot elite´. Det stävjer och stoppar socialt engagemang/aktivism. För då har eliten inga ansikten/ingen man kan möta och man kan ändå inte göra något för det är ju bara "aliens som styr".

Alltså placerar jag sådana teorier i facket misstänkt för cointelpro-larv.

Ja stoppar det aktivism så inte mig emot.
Eliten har ändå sina ansikten.
Vad är kopplingen mellan att "kunna göra något" eller inte - avseende vad som finns bakom "människors" fasad, eller inte?

Fd människor har blivit så dåliga, och man behöver inte gå längre än till D Ickes material för att få ihop ett plus ett.

Man kan kanske säga så här då:
De som vill sopa alienfokus under mattan är de som går elitens ärenden - går därmed alienelitens ärenden och gör som de vill -är aktivister, håller kampen igång - istället för att bistå så att "människor" vaknar upp, och gör sig kvitt alien/dna-tjosan inom sig.

Posted on: 2008/1/21 16:29

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Om att engagera sig i aliens.
De som vill hålla på med aliens hjälper elitens ärenden . Det går aldrig att se, anklaga eller ge sig på aliens. Det är bara ett ord och fenomen. Flum och ogreppbart. De som intresserar sig för aliens kan ju inte ens komma överrens om det är man-made, utifrån jorden, eller hemlig/dold ras som länge bott här. De fastnar i eviga debatter med andra alien-intresserade och ingen har något konkret om aliens att säga eller bevisa tyvärr. Alien frågan är till för att mezmerize folk och få dem att fastna vid att vara facinerade i the dreamland.

Gjordes populärt på tidigt 1900-tal
Aliens är ett populärt ämne som började användas på tidigt 1900-tal som agenda för att ena världens befolkning genom ett hot "Utifrån". (Läs HG Welles och massor med andra författare som jobbade åt eliten för att göra ämnet populärt). Senare del under 1900-talet så ändrade eliten agenda och använder istället miljö/globalwarming för att ena folk.

Slutligen
De som informerar den massmedieindoktrinerade befolkningen om maktelitens planer ger alla större chans att få förändring. The Alien agenda är något som alla cointelpro författare har som spin i sina böcker. De berättar om makteliten men snurrar alltid till boken på slutet med lite aliens och allt blir bara flum. Utmärkt desinformation.

See User information
Quote:

void skrev:
Om att engagera sig i aliens.
De som vill hålla på med aliens hjälper elitens ärenden . Det går aldrig att se, anklaga eller ge sig på aliens. Det är bara ett ord och fenomen. Flum och ogreppbart. De som intresserar sig för aliens kan ju inte ens komma överrens om det är man-made, utifrån jorden, eller hemlig/dold ras som länge bott här. De fastnar i eviga debatter med andra alien-intresserade och ingen har något konkret om aliens att säga eller bevisa tyvärr. Alien frågan är till för att mezmerize folk och få dem att fastna vid att vara facinerade i the dreamland.

Gjordes populärt på tidigt 1900-tal
Aliens är ett populärt ämne som började användas på tidigt 1900-tal som agenda för att ena världens befolkning genom ett hot "Utifrån". (Läs HG Welles och massor med andra författare som jobbade åt eliten för att göra ämnet populärt). Senare del under 1900-talet så ändrade eliten agenda och använder istället miljö/globalwarming för att ena folk.

Slutligen
De som informerar den massmedieindoktrinerade befolkningen om maktelitens planer ger alla större chans att få förändring. The Alien agenda är något som alla cointelpro författare har som spin i sina böcker. De berättar om makteliten men snurrar alltid till boken på slutet med lite aliens och allt blir bara flum. Utmärkt desinformation.

Vad Welles och andra skrivit har inte med detta att göra.
Jag förstår inte vad du avser med vissa saker här.
Jag har aldrig stött på det du tex skriver här:

"De som intresserar sig för aliens kan ju inte ens komma överrens om det är man-made, utifrån jorden, eller hemlig/dold ras som länge bott här."

Det är inte så "teorier" är, att aliens är manmade inuti jorden, varifrån har du fått det.

Jag har ju redan många gånder skrivt om detta, och gett länkar.
Väldigt enkel hemläxa, som då inte är gjord än... då blir det som du skriver det är för dig: ord, flum och ogreppbart.
Aliens var här först, de har rensats ut i tidigare undergångar etc, nu kallas de för aliens... är de något utanför oss själva.

Tror du inte på det som står en bit ned här:

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... ASC&type=&mode=0&start=40

De som utövar Falun Dafa, och studerar undervisningen, har det bra förspänt vad gäller "de stora frågorna".

Man kan utöva, eller börja med att läsa hela Zhuan Falun:
http://falundafa.org.

I utövningen så ingår att göra fem övningar, och i sin vardag kultivera.

Så finns det tex många föreläsningar. De är främst till utövare, inte lätt att se klart annars kring vad det handlar om.

Tex så tar denna föreläsning upp lite kring aliens, mm, "intressant":

Falun Buddha Fa
Teaching the Fa at the Conference in Switzerland

(September 4–5, 1998, Geneva)
Li Hongzhi

http://www.falundafa.org/book/eng/switzerland1998.htm

Posted on: 2008/1/21 17:44

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper