vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 5 6 7 (8) 9 10 »

Anonym
Re: HAARP och vädret
Quote:

conan skrev:
[Att det funnits "whistleblowers". Se till att gardera sig mot dessa och liknande "läckor". Sibel Edmonds är en som man desperat försöker få att hålla tyst nu...

VEM försöker hålla tyst på Sibel Edmond?

Då hon arbetade som översättare på kontrakt för FBI så hon var inte anställda av FBI.

Denna artikel ger dessutom en helt annan bild av händelserna än de som beskrivs av 911 truth och på hennes egen hemsida.

http://www.cbsnews.com/stories/2002/1 ... 0minutes/main526954.shtml

Quote:

Man fick hot, som man först sa inte hade kommit, men som man erkände hade kommit, men att man menade att man trodde handlade om attacker i andra länder?
Ska man lita på dessa figurer tycker du, med det ljugarfacit vi har idag?

Tänk efter lite. Terrorister är inte dummare än maffian så i de talade inte klarspråk i de avlyssningar CIA och FBI höll på med. CIA beskrev det som att ”bruset ökade” före 911.

Till slut fick CIA reda på att det kunde finnas terrorister på flygskolor. Som lagarna var då fick inte CIA lämna alla typer av information till FBI så FBI fick bara veta att de skulle undersöka flygskolor efter misstänkta. De fanns tusentals flygskolor att undersöka. FBI kollade Ziad Samir Jarrah enligt en källa men fann inget olagligt på den flygskolan.

Quote:

De allvarliga terrorhoten, hur många är iscensatta av några i de egna leden?
Som du vet har hänt, och mycket väl kan hända igen...

Detta är bara ett allmänt påstående. OM 911 var ett ”insidejobb” måste det bevisas för 911. Man kan inte ta in andra händelser som några bevis på något om 911.

Det är som att anklaga en bankrånare för alla bankrån som har gjorts trots man bara har bevis för ett bankrån.

Quote:

Den sidan har jag också använt mig utav, och det var bl.a. där jag tog reda på att många hade anknytningar till det militära...
Killtown har en del att påvisa också.
Så alla som skriver där kan du mao bevisa är rätt personer?
Det måste ha tagit lång tid, och dyra telefonräkningar...
Om det ändå skulle vara rätt personer, vad bevisar det egentligen?
Den man har satt press på kan väl ändå skriva där, eller så skriver den personen inte. Du måste med andra ord ha koll på samtliga passagerares släkt, partner, barn, vänner, älskarinnor, älskare osv för att kunna definitivt förkasta teorin...

Att många var militärer eller ha anknytning till militärer är inget som helst konstigt och bevisar faktiskt ingenting.

OM 911 var ett ”insidejobb” varför ta livet av många med anknytning till militären? Särskilt när det går att för var och en visa denna anknytning till militären.

Jag finner att anknytningar till militären bara innehåller spekulationer och sådana kan man inte bygga upp några hållbara argument med.

Jag anser det var omöjligt att dra några som helst slutsatser genom att ta reda på de omkomnas yrken och vilka kontakter de hade i sitt yrke.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
HUR ska man få någon att lyssna ( Inga namn nämnda ) och se som i flera års tid KONSEKVENT vägrat öppna ögonen och ta av hörselskydden och som inte VILL förstå trots allt kilometervis med bevis och information som visar bortom allt tvivel hur "saker och ting" hänger i hop i detta Vi kallar för verkligheten ??

Antingen är den personen helt enkelt en idiot, oförmögen att förstå pga av någon neurologisk skada likt autism/savant eller helt enkelt en agent/desimformatör arbetande för "högre" och negativa krafter.

Om svaret skulle vara det sistnämnda har f-skapet bara sig själv att skylla om han skulle råka drabbas av en eller annan våldshandling som ett resultat av allt försvarande av de destruktiva krafter som regerar på denna planet.

"Som man sår får man skörda" är en kosmisk lag som sagt gäller alla levande varelser på vår jord.

Posted on: 2008/1/25 21:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

bennybear skrev:
HUR ska man få någon att lyssna ( Inga namn nämnda ) och se som i flera års tid KONSEKVENT vägrat öppna ögonen och ta av hörselskydden och som inte VILL förstå trots allt kilometervis med bevis och information som visar bortom allt tvivel hur "saker och ting" hänger i hop i detta Vi kallar för verkligheten ??

Antingen är den personen helt enkelt en idiot, oförmögen att förstå pga av någon neurologisk skada likt autism/savant eller helt enkelt en agent/desimformatör arbetande för "högre" och negativa krafter.

Om svaret skulle vara det sistnämnda har f-skapet bara sig själv att skylla om han skulle råka drabbas av en eller annan våldshandling som ett resultat av allt försvarande av de destruktiva krafter som regerar på denna planet.

"Som man sår får man skörda" är en kosmisk lag som sagt gäller alla levande varelser på vår jord.

det du har upptäckt är att det inte går att vakna, man kan bara vara medveten, inte bli det.

Posted on: 2008/1/26 10:46
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

Anonym
Någon som tycker detta verkar lite suspekt?

Dessa vindar har skapat ett ovanligt fenomen som annars bara brukar synas öster om den skandinaviska fjällkedjan. Under torsdagen och fredagen kunde tusentals människor i Norrköpingstrakten och i Mälardalen se skimrande pärlemormoln lysa från himlen.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=736636

Anonym
Quote:

CrushNWO skrev:

Dessa vindar har skapat ett ovanligt fenomen som annars bara brukar synas öster om den skandinaviska fjällkedjan. Under torsdagen och fredagen kunde tusentals människor i Norrköpingstrakten och i Mälardalen se skimrande pärlemormoln lysa från himlen.

Jag såg ett liknande moln i söndags (2008-01-27) och då tänkte jag att det måste någon på vaken.se förr eller senare anse var konstigt och minsann nu när jag äntligen har tid att kolla så har det hänt.

Det är INGET konstigt med dessa moln i alla fall inte här i norra Sverige. Om jag hade intervjuat alla som jag mötte om molnet skulle ingen ha ansett det vara något märkvärdigt.

Anonym
Quote:

zink skrev:
Quote:

CrushNWO skrev:

Jag såg ett liknande moln i söndags (2008-01-27) och då tänkte jag att det måste någon på vaken.se förr eller senare anse var konstigt och minsann nu när jag äntligen har tid att kolla så har det hänt.

Det är INGET konstigt med dessa moln i alla fall inte här i norra Sverige. Om jag hade intervjuat alla som jag mötte om molnet skulle ingen ha ansett det vara något märkvärdigt.
Tycker du inte det är konstigt ?Man brukar ju annars bara se dom öster om den skandinaviska fjällkedjan.

Anonym
Quote:

CrushNWO skrev:
Quote:

zink skrev:

Tycker du inte det är konstigt ?Man brukar ju annars bara se dom öster om den skandinaviska fjällkedjan.

Inte ett skvatt konstigt. Det är iskristaller i molnet som när solen lyser på det får man alla regnbågens färger.

Så molnets färger ändrar sig när solen rör sig och har man sett hela den sekvensen finns det inget konstigt kvar med molnen.

Anonym
Jaaaaa, sådana saker är en ny "normalitet". Ett nytt "normalt väder" med "spjutmoln" som ligger kvar hela dagen.

See User information
Man kanske kan fråga SMHI om dessa moln någon gång syntes i tex Norrköping före nittiotalet.

Posted on: 2008/1/30 12:44
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Quote:

novax skrev:
Man kanske kan fråga SMHI om dessa moln någon gång syntes i tex Norrköping före nittiotalet.

Jag förstår uppriktig sagt inte att du och andra bryr er om dessa ovanliga men inte unika moln. De är helt naturliga och inget som borde väcka någon uppmärksamhet annat än att de är ovanligt färggranna moln.

See User information
Quote:

zink skrev:
Quote:

novax skrev:

Jag förstår uppriktig sagt inte att du och andra bryr er om dessa ovanliga men inte unika moln. De är helt naturliga och inget som borde väcka någon uppmärksamhet annat än att de är ovanligt färggranna moln.

Men då personer undrar över om de är bara naturliga, så kan man ju fråga SMHI om de fanns förr, tex innan HAARP fanns, dök de upp på sådana ställen där de syns nu?

Posted on: 2008/2/1 22:01

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Förstår någon skillnaden på vad som står på http://en.wikipedia.org/wiki/Haarp och den svenska sajten om HAARP-anläggningens totala effekt?

Det står "A total of 3600 kW (3.6 MW) of transmitter power will feed it."

+ "HAARP can transmit between 2.8 and 10 MHz."
på den engelska http://en.wikipedia.org/wiki/Haarp

På den svenska så står det:

"Sändaren har idag en effekt på 3.6 MW.

Det står även:
"...är ett forskningsprogram för studier av jonosfären och vädret på hög höjd." Några minuter tidigare så stod det lite mer, att det var ett amerikanskt projekt... påverka... + männiksor hjärna...eller något. De justerar snabbt.

Posted on: 2008/2/1 22:05

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Nu har det varit storm tre helger i rad .Skulle inte förvåna mig om dom leker lite med vädermodifikation .Kan ju vara bra för miljöfascisterna i debatten kring klimatet ,att påstå att stormarna beror på växthusgaserna.

See User information
En artikel på Epoch Times:

Beror det extrema vädret på mänsklig manipulering?
http://www.epochtimes.se/articles/2008/02/02/14121.html

Posted on: 2008/2/2 9:23

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Jag ser nu att artikeln ovan ligger som huvudnyhet.
Sprid den vidare!

Posted on: 2008/2/2 12:15

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Dom senaste veckorna har det legat något i luften. Svårt att sätta fingret på det. Men helt klart dåliga vibrationer. Om det är haarp, ngn "magi" eller alien kan jag inte säga.
Något i luften som sagt..

Posted on: 2008/2/2 22:57
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Christopher Booker's Notebook
By Christopher Booker
Last Updated: 2:36am GMT 03/02/2008

http://www.telegraph.co.uk/news/main. ... s/2008/02/03/nbook103.xml

So it appears that Arctic ice isn't vanishing after all

There was some coverage of the chaos caused in central and southern China by their heaviest snowfalls for decades - but little attention was paid to the snow that last week carpeted Jerusalem, Damascus and Amman, none of them exactly used to Dickensian Christmas card weather.

Similarly, Saudis last month expressed amazement at their heaviest snow for many years, in Afghanistan snow and freezing weather killed 120 people and large parts of the United States and Canada have been swept by unusually fierce blizzards.

The biologist who took this picture says this pair were within easy swimming distance of the Alaskan coast

If the northern hemisphere's chilliest winter in a long time was bad news for the propagandists of global warming, they also had to face serious questions about some of the most iconic images used to support the claims that the world is hotting up towards disaster.

Last autumn the BBC and others could scarcely contain their excitement in reporting that the Arctic ice was melting so fast there would soon be none left.

Sea ice cover had shrunk to the lowest level ever recorded. But for some reason the warmists are less keen on the latest satellite findings, reported by the US National Oceanic and Atmospheric Administration (NOAA) on the website Cryosphere Today by the University of Illinois.

This body is committed to warmist orthodoxy and contributes to the work of the UN Intergovernmental Panel on Climate Change. Yet its graph of northern hemisphere sea ice area, which shows the ice shrinking from 13,000 million sq km to just 4 million from the start of 2007 to October, also shows it now almost back to 13 million sq km.

A second graph, "Global Ice Area", shows a similar pattern repeated every year since satellite records began in 1979; while a third, "Southern Hemisphere Ice", shows that sea ice has actually expanded in recent years, well above its 30-year mean.

Still more inconvenient was the truth about an image that has been relentlessly exploited to promote this panic over the "vanishing" Arctic ice. It is the photograph of two polar bears standing forlornly on the fast-melting remains of an iceberg which has been reproduced thousands of times to show that there will soon be no bears left (ignoring evidence that their numbers have risen recently).

Now, thanks to a Canadian journalist, Carole Williams (on NewsWithViews.com), we can read the story behind this picture, which was taken in 2004 just off Alaska by a marine biologist, Amanda Byrd. As Ms Byrd is happy to point out, the bears were in no danger so close to the coast (they can swim 100 miles). She wanted a photograph more of the "wind-sculpted ice" than of the bears.

The image was copied by another member of the crew and passed on to Environment Canada. Then it was eagerly adopted by the warmist propaganda machine - above all by Al Gore, who used it to powerful effect as an emotive backdrop to his highly lucrative lectures.

"Their habitat is melting," he likes to declaim, "beautiful animals, literally being forced off the planet."

As the old joke has it, it seems those famous bears were not drowning after all, they were just waving. But the BBC is no more likely to tell us that than it was to lead the news with last week's snow in Jerusalem.

Posted on: 2008/2/3 21:06
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Quote:

gaston skrev:
Christopher Booker's Notebook
By Christopher Booker
Last Updated: 2:36am GMT 03/02/2008

http://www.telegraph.co.uk/news/main. ... s/2008/02/03/nbook103.xml

So it appears that Arctic ice isn't vanishing after all

There was some coverage of the chaos caused in central and southern China by their heaviest snowfalls for decades - but little attention was paid to the snow that last week carpeted Jerusalem, Damascus and Amman, none of them exactly used to Dickensian Christmas card weather.

Similarly, Saudis last month expressed amazement at their heaviest snow for many years, in Afghanistan snow and freezing weather killed 120 people and large parts of the United States and Canada have been swept by unusually fierce blizzards.

The biologist who took this picture says this pair were within easy swimming distance of the Alaskan coast

If the northern hemisphere's chilliest winter in a long time was bad news for the propagandists of global warming, they also had to face serious questions about some of the most iconic images used to support the claims that the world is hotting up towards disaster.

Last autumn the BBC and others could scarcely contain their excitement in reporting that the Arctic ice was melting so fast there would soon be none left.

Sea ice cover had shrunk to the lowest level ever recorded. But for some reason the warmists are less keen on the latest satellite findings, reported by the US National Oceanic and Atmospheric Administration (NOAA) on the website Cryosphere Today by the University of Illinois.

This body is committed to warmist orthodoxy and contributes to the work of the UN Intergovernmental Panel on Climate Change. Yet its graph of northern hemisphere sea ice area, which shows the ice shrinking from 13,000 million sq km to just 4 million from the start of 2007 to October, also shows it now almost back to 13 million sq km.

A second graph, "Global Ice Area", shows a similar pattern repeated every year since satellite records began in 1979; while a third, "Southern Hemisphere Ice", shows that sea ice has actually expanded in recent years, well above its 30-year mean.

Still more inconvenient was the truth about an image that has been relentlessly exploited to promote this panic over the "vanishing" Arctic ice. It is the photograph of two polar bears standing forlornly on the fast-melting remains of an iceberg which has been reproduced thousands of times to show that there will soon be no bears left (ignoring evidence that their numbers have risen recently).

Now, thanks to a Canadian journalist, Carole Williams (on NewsWithViews.com), we can read the story behind this picture, which was taken in 2004 just off Alaska by a marine biologist, Amanda Byrd. As Ms Byrd is happy to point out, the bears were in no danger so close to the coast (they can swim 100 miles). She wanted a photograph more of the "wind-sculpted ice" than of the bears.

The image was copied by another member of the crew and passed on to Environment Canada. Then it was eagerly adopted by the warmist propaganda machine - above all by Al Gore, who used it to powerful effect as an emotive backdrop to his highly lucrative lectures.

"Their habitat is melting," he likes to declaim, "beautiful animals, literally being forced off the planet."

As the old joke has it, it seems those famous bears were not drowning after all, they were just waving. But the BBC is no more likely to tell us that than it was to lead the news with last week's snow in Jerusalem.

Bra artikel.

Posted on: 2008/2/3 22:11

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
På klimatbloggen, Moderna myter, var det någon som ansåg att klimatförändringarna kan bero på 3G-masterna. Själv har jag ju nämnt tidigare att det också kan bero på alla kärnvapenbomber och kemiska krigsvapen som till slut påverkar naturen och senare även vädret. Många som är skeptiska till klimatpropagandan anser att det är solen som är boven i dramat. Men jag anser att man inte borde snöa in sig på solen som enda orsak utan också se de två andra teorierna som jag nyss nämnde. Kanske är det en kombination av alla tre. Tyvärr har inte så mycket forskning gjorts för att se om sambanden stämmer. Den etablerade forskningsvetenskapen är ju dock inte så mycket att lita på eftersom man redan bestämt sig för vad som är orsaken.

Posted on: 2008/2/3 23:43
Life´s but a walking shadow, a poor player that struts and frets his hour upon the stage and then is heard no more. It is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing.
---William Shakespeare

See User information
Dying forests feed global warming
By Edward Harris
THE ASSOCIATED PRESS
02/03/2008

ABO EBAM, Nigeria — In the gloomy shade deep in Africa's rain forest, the noontime silence was pierced by the whine of a far-off chain saw. It was the sound of destruction, echoed from wood to wood, continent to continent, in the tropical belt that circles the globe.

From Brazil to central Africa to once-lush islands in Asia's archipelagos, human encroachment is shrinking the world's rain forests.

The alarm was sounded decades ago by environmentalists — and was little heeded. The picture, meanwhile, has changed: Africa is now a leader in destructiveness. The numbers have changed: U.N. specialists estimate 60 acres of tropical forest are felled worldwide every minute, up from 50 a generation back. And the fears have changed.

Experts still warn of extinction of animal and plant life, of the loss of forest peoples' livelihoods, of soil erosion and other damage. But scientists today worry urgently about something else: the fateful feedback link of trees and climate.
Advertisement

Global warming is expected to dry up and kill off vast tracts of rain forest, and dying forests will feed global warming.

"If we lose forests, we lose the fight against climate change," declared more than 300 scientists, conservation groups, religious leaders and others in an appeal for action at December's climate conference in Bali, Indonesia.

The burning or rotting of trees that comes with deforestation — at the hands of ranchers, farmers, timbermen — sends more heat-trapping carbon dioxide into the atmosphere than all the world's planes, trains, trucks and automobiles. Forest destruction accounts for about 20 percent of man-made emissions, second only to burning of fossil fuels for electricity and heat. Conversely, healthy forests absorb carbon dioxide and store carbon.

"The stakes are so dire that if we don't start turning this around in the next 10 years, the extinction crisis and the climate crisis will begin to spiral out of control," said Roman Paul Czebiniak, a forest expert with Greenpeace International. "It's a very big deal."

The December U.N. session in Bali may have been a turning point, endorsing negotiations in which nations may fashion the first global financial plan for compensating developing countries for preserving their forests.

The latest data from the Food and Agriculture Organization helped spur delegates to action.

"Deforestation continues at an alarming rate of about 13 million hectares (32 million acres) a year," the U.N. body said in its latest "State of the World's Forests" report.

Although South America loses slightly more acreage than Africa, the rate of loss is higher here — almost 1 percent of African forests gone each year. In 2000-2005, the continent lost 10 million acres a year, including big chunks of forest in Sudan, Zambia and Tanzania, up from 9 million a decade earlier, the Food and Agriculture Organization reports.

Across the tropics the causes can be starkly different.

The Amazon and other South American forests are usually burned for cattle grazing or industrial-scale soybean farming. In Indonesia and elsewhere in southeast Asia, island forests are being cut or burned to make way for giant plantations of palm, whose oil is used in food processing, cosmetics and other products.

In Africa, by contrast, it's individuals hacking out plots for small-scale farming.

Here in Nigeria's southeastern Cross Rivers State, home to one of the largest remaining tropical forests in Africa, people from surrounding villages of huts and cement-block homes go to the forest each day to work their pineapple and cocoa farms. They see no other way of earning money to feed their families.

"It would be easy to convince people to stop clearing the forest if there was an alternative," said Ogar Assam Effa, 54, a tree plantation director and member of the state conservation board.

The state, which long ago banned industrial logging, is trying to offer alternatives. The Cross Rivers government seeks to help would-be farmers learn other trades, such as beekeeping or raising fist-sized land snails, a regional delicacy.

The state also has imposed a new licensing system. Anyone who wants to cut down one of the forest's massive, valuable mahogany trees or other hardwoods must obtain a license and negotiate which tree to fell with the nearby community, which shares in the income.

A community benefiting from such small-scale forestry is likely to keep out those engaged in illegal, uncontrolled logging. But enforcement is difficult in a state with about 3,500 square miles of pristine rain forest — and few forest rangers.
spacer

Posted on: 2008/2/4 9:16

See User information
Quote:

Tony skrev:
Men jag anser att man inte borde snöa in sig på solen som enda orsak utan också se de två andra teorierna som jag nyss nämnde. Kanske är det en kombination av alla tre.

Du menar att vi skall ha ytterligare "teorier" istället för vetenskapliga fakta, solens ökade instrålning är vetenskapligt belagd. Hur kan atombomber påverka vädret, var sprängs dessa bomber, menar du dem under andra världskriget? Vaddå kemikalier, hur och var?

Posted on: 2008/2/4 9:31
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

Anonym
Då kan vi ta bort solen som orsak till temperaturförändringar.

http://www.guardian.co.uk/environment ... imatechange.climatechange

Man har tagit fram solens temperatur under de senaste 100 åren. Det har inte gått att länka samman solens temperatur med jorden temperatur.

Läs hela artikeln. Forskarna som tagit fram solen temperaturer under de senaste 100 åren är inte snälla mot vissa personer i klimatdebatten.

See User information
Jasså, vilken annan källa till uppvärmning finns då? förutom jordens varma innandöme då.

Peka på en annan källa för uppvärmning, peka på en bara....

Posted on: 2008/2/4 10:14

See User information
Det är klart att atombomber påverkar vädret. Efter att Frankrike gjorde atombombsprovsprängningar för många år sedan under jorden så steg temperaturen efter det. Agent Orange och andra kemiska vapen kan mycket väl påverka klimatet. Men jag har dock inga belägg för det. Elektronik, 3G-master, strålning, HAARP, Chemtrails lär påverka både miljön och klimatet.

Posted on: 2008/2/4 11:53
Life´s but a walking shadow, a poor player that struts and frets his hour upon the stage and then is heard no more. It is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing.
---William Shakespeare

« 1 ... 5 6 7 (8) 9 10 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper