Vakencorner
|
Anonym
|
Re: RFID papper
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Djugeljim å jag hoppas att få ihop ett 2-sidigt blad om detta. Samma stil som det vi har om 9-11. Ett par bilder, länkar, tydligt spaltad information, lättöverskådlig och korrekt sorterad.
Hjälp till här i tråden med era uppdateringar av det. Nån får gärna börja släga ihop det i wordformat, å ladda upp filen, så vi ser hur det "kan" se ut. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Den framtida chippningen handlar inte om RFID, chippningen ar till for att kontrollera hur vi tanker, och vad vi kan tanka. Alltsa ett mentalt fangelse. Jag fattar inte hur ni som fornekar mindcontrols exiistens kan anse er kladda att sprida infon, eftersom ni fornekar dess existens. Dags att lasa pa nu?
Posted on: 2008/2/10 13:03
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Bladet ska delas ut till folk på "stan" så måste väl ha lite upplägg.
Därför jag bara har skrivit en sida och en rubrik om RFID, så det ska finnas plats för info om andra tekniker. Kan inte du skriva några rader så kan vi lägga in det med? Peka oss till nått ställe där vi läsa på och ge folk en trovärdig källa så fixar vi det. Jag fattar att vi styrs på många olika sätt men RFID är en teknik man kan ta på och folk kan förstå hur den används. Mentala chip är inte lika konkret och kan vara svårt att ta in för nån som går förbi oss och får ett papper i handen. Men skriv ner nått bra med källor så kan vi nog fixa nått. Jag tror mindcontrol används men det är inte mig du ska övertyga vise man så skriv nått bra om du vill/kan.
Posted on: 2008/2/10 13:41
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
jassa sa vi skall anpassa sanningen till vad vi anser att nan kan forsta eller inte? Detta maste val cvara per definition desinformation, att forandra informationen for att uppna ett visst syfte. Avsloja sanningen, kom inte med RFID disinfo. Chippningen handlar inte om RFID, det handla om elektronisk lobotimering, och mindcontrol. Vill du beratta sagor, kan du val dra den om rodluvan och vargen. Jag tror du skall lasa pa om detta, och inse fakta. Lyssna igenom 250 timmar Alan Watt tex,sen har du referenser sa du grinar om Mindcontrol och chippet. Da hajar du att RFID bara ar ett delmoment att fa oss acceptera tekniken, vilket du hjalper till med, eftersom du vill introducera DIN version av sanningen, som du TYCKER ar bra. Du kommer troligen inte att fatta nat om mindcontrol innan du studerat detta amne i 6 manader eller mer. MEN GOR DET!! Las allt Frits Springmeier skrivit, finns massor om mindcontrol, las om Manchurian Candidate projectet MKULTRA och massor av annat, ULF och VLF, psycrotronisc mindcontrol, via 3g natet mm mm, listan ar lang. Denna taktik ar ju beviset for att ni for en hopplos kamp. Lagg ner erat lappskrivande och inse att ni maste forsta vad som sker, innan ni kan skriva era lappar. NWO garvar ihjalsignar de ser era lama INFO WARRIOR taktiker. Dom behover inte vara de minsta oroliga att bli avslojade, med nat viktigt. BRAIN CHIPPEN skall kopplas till datorer, som kommer bestamma vad vi skall tanka, och kommer forbjuda vissa monster fran att uppsta i hjarnan, vi blir lobotomerade. Tekniken ghar existerat sedan 50 talet, da de forsta implantaten borjade anvandas pa manniskor, inga av dessa hjarnimplantat hade som huvudmal att spara manniskor, som RFID har. Man behover inte ha ett chip i hjarnan for att kunna sparas, man kan ha det i foten eller i blodomloppet. Tex. Hjarnan ar en nervcentral. Vill dom ha ett chip i detta omrade ar det for att paverka de nerver som finns dar. Drommen for dem ar att kontrollera den fria viljan "The ghost in the Machine" som de kallar den, med andra ord vill de kontrollera vad som gor oss till manniskor. Konsten att fantisera och tanka fritt. Dom tycker inte attdessa egenskaper ar nodvandiga.
Posted on: 2008/2/11 12:29
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tack för tipsen wiseguy. Kan jag ta delar av din text och lägga till i pappret? Vi kan ju göra ett papper om olika chiptekniker mm.
Tyvärr har jag inte tid att lägga 6 månader på research för ett infoblad som kanske kommer att delas ut. Men du har ju läst böckerna kollat filmerna och sitter på den infon, så du kanske kan hjälpa oss? Du skriver att det är jag som vill introducera MIN version av sanningen. Vilken sanning? Det är ju bara ett förslag till ett papper som ska delas ut till folk på stan mm. Jag ville bara lägga upp texten här så folk kan tycka till om den så vi får nått bättre än det jag skrev. Dissinfo vet jag inte om det är, men säg till vad som ska ändras så gör vi det. Hoppas vi kan göra nått ihop!
Posted on: 2008/2/11 15:04
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Brains-on-a-chip, DARPA 2009
http://sovereignsentience.blogspot.co ... -on-chip-transparent.html Nån som börjat pilla på det i word eller liknande? Oligus, du gjorde det om 911 va? Jobbade du från scratch i Word eller satt du direkt i PDF-editeringsprogram? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Givetvis far du ta vad jag skrivit om det kan vara till hjalp, kolla efter min trad Allt du nansin vill veta om chippet, den innehaller megamassor av info, ligger i medicin forumet!
Posted on: 2008/2/15 11:06
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login