Vakencorner
|
Re: Lite SPAM Jag postade det här på ÖVRIGT
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
BRA skrivet!
Jag är rookie här på forumet men jag märker alltid så snabbt vilka människor som bara postar för sitt egos skull och dem som gör det mer av en genuin lust/intresse. Jag bor i uppsala och träffas gärna irl framöver och snackar o sprider information mm! Ha det bäst /jonte
Posted on: 2008/2/11 6:15
|
|||
|
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Svenskar må vara grundlurare och ett ganska fegt folk men lata är en stor lögn vi är kända för att vara flitiga.
Jag har ytterst svår att tro att dansakr,norskar,holländare och amerikaner skulle säga att "svenskar" som folkgrupp är lata då vi är samma folk nämligen germaner/indoeuroper. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jonte = Void = irl, "ha det bäst", "rookie" etc osv mm. Gäsp.
Posted on: 2008/2/11 13:43
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Egentligen är det bara du (novax) och void på hela forumet, det finns inga andra.
jag är void.
Posted on: 2008/2/11 13:46
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag pm:ar med Jonte faktiskt! :)
Jonte: Är det okej om jag skickar vår konversation till Novax med ipnummer och allt? Tyvärr är karln 1. humorlös, och tror faktiskt helt ärligt att vissa spela flera karaktärer på vaken.se. Detta beror på antagligen på hans new-age-falun-psykos, men vi hoppas kunna hjälpa honom ur det. (för att jonte skrev "ha det bäst", så räcker det som slutsats för novax att jag är jonte, vad säger det om hans övriga studier inom NWO, jo att han antagligen har gått på en hel del flumspår och tror på mycket saker som är falskt) VIKTIGT TILL NOVAX Aroniabären på filen har antagligen någon hallucionogen verkan som du inte läst på om (eller nån annan växt du drar i dig). Du får antagligen i dig en massa skm atropin, hyoscyamin och skopolamin vilket leder till dessa pyskosliknande slutsatser som du drar fram på vaken.se. OBS - dissociativer är kemikalier som du INTE ska leka med hur som helst. Nu tillbaka till topic och så lämnar vi det här och följer Lorax önskemål om engagemang och mindre diskussion. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Bäste patient, Med tanke på hur mycket piller det krävs: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=79685#forumpost79685 för att hålla sig i transkoma så är jag inte förvånad. Inte heller är jag förvånad att det grävdes än djupare bland substanserna efter postningen här, för att vidmakthålla sin sjukdom, istället för att se inom sig själv...: Ayahuasca: http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=79622#forumpost79622 /Dr Klot
Posted on: 2008/2/11 14:52
|
|||
|
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Jag vet inte vad jag ska säga:) helt mållös. Fascinerande och beklämmande på samma gång... Är man så paranoid borde man försöka jorda sig genom fysisk aktivitet el nåt istället för att tillbringa sin vakna tid åt titta ännu djupare i böcker om andlighet och liknande. Kör på med ip nr void om du tror det skulle hjälpa novax! tycker lite synd om honom....
Posted on: 2008/2/11 15:32
|
|||
|
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ni två hade kunnat dansa ringdans med novax o han hade ändå inte trott på det.
![]() Men om man petar det åt sidan, så säger jag som så många gåner förr, att jag alltid är väldigt sugen på att träffa lika/olikasinnade folk och diskutera diverse mystiska saker.
Posted on: 2008/2/11 15:39
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2008/2/11 15:55
|
|||
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login