vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 ... 6 »

Anonym
gaygalan 2008 (homolobbyn)
Välkommna till gaygalan 2008 älskade homos!

Så började presentationen av årets gaygala som söndes tidigare iår på bästa sändsningtid i den mer eller mindre bonnierägda kanalen TV4

(Jag tänkte med glädje ta mig den otacksamma uppgiften att sammanfatta årets mest misserabla händelse i det svenska nöjeslivet nämnligen den årliga "homogalan")

Föra årets homo blev 21 åriga sångerskan Cissi Ramsby som med den fantasifulla "låten" "I'm Gay" toppade singellistan i agusti år 2007.
Årets homo lixom årets hetero gick dock iår till en politiker nämligen Moderaten och riksdagspolitikern "Tomas Tobé" som på sin blogg berättar att han blev väldigt hedrag och stolt över detta abnorma pris
http://tomastobe.blogspot.com/search? ... 0%2B01%3A00&max-results=8

Priset till årets hetero gick återigen till allas vår favorit och pride deltagare "Mona Mussla Saliv" efter hennes dagliga kamp för att substituera kärnfamiljen med rasblandade familjer och homoäktenskap.
Hon tackade för priset och berättade vad hon nu tänkt arbeta med

"Nästa gång jag går på denna gala hoppas jag att få göra det som äktenskapsförrättare och inte partnerskapsförrättare, sa Sahlin under sitt tacktal"

"Mona Mussla" satt under galan tillsammans med sin kompis nämligen juden Rikard Wolff som har en dotter med Jonas Gardells syster och han har ju sedan ett tag tillbaka hittat kärleken och den som fått sätta händerna i denna man är en 30 år yngre man

Homobandet Alcazar var även på plats och frontades av Andreas Lundsted som nyligen berättat att han i flera år bärit på sjukdomen HIV som han atagligen fått när han levt ut den nya moderna homokulturens sexliv

Hela den vidriga galan var full med anti-moraliska och antifamiljära sketcher och toner som när ex komikerna Johan Glans & Josephine Bornebusch visar upp i sketchen "mamma pappa barn" hur radikala de är som både vågar hylla homolobbyn och demoralisera kristendomen
http://www.youtube.com/watch?v=lgjxCuk3fi4

Skull & Bones och andra ordernsällskaps homoritualler projeceras allt mer ut i hela vårt samhälle

Edited by void on 2008/2/12 20:58:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Årets mest vidriga svenska gala (homolobbyn)

See User information
Helt enkelt ren och skär Satanism inslaget i glansigt och färgglatt julklappspapper.

"Djävulen är en Ulv utklädd i fårakläder" - Jesus Kristus

Posted on: 2008/2/12 19:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Ren nyfikenhet - vad representerar ni för något inslaget i vad?

Den "sanna" kristna läran?
Och i vilken församling kan man gå för att lära sig om den?

Posted on: 2008/2/12 19:49
-:Vestrum noscite hostem:-

Anonym
Jag representerar inget.
Jag är inte heller kristen men tror på ett samhälle med sunda värderingar där inte gatusex och striptease INTE höjs upp som något gott och possitivt.

See User information
Ja, jag råkade bläddra i RFSL-pressen (kvällstidningarna) inför galan när jag var på ett fik, jag fick ändå ned semlan till sist.
Det är verkligen sorgligt hur det har blivit med samhället. Pervo rules.

Sodom och Gomorra... nu är det globalt, så vi vet vad som är på G... när "människan" inte ens kan ha och värdesätta basic grund i livet... då är det morsning korsning - så har det alltid varit i historien, men det var länge sedan "vi" hade förmågan att lära oss av misstag.

Posted on: 2008/2/12 20:19
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Fört som inte vet

http://sv.wikipedia.org/wiki/Sodom_och_Gomorra

Detta är ett mycket bra sätt att beskriva vårt samhällstillstånd på, fast vissa på vaken.se skulle nog resonera som Mona Sahlin för att citera

"Sverige är ett allemandsland och passar det inte är det bara att flytta"

See User information
Fy fan det är såna här grejer som ger sverige dåligt rykte utomlands jaha du pratar svenska jaha det är ju landet där det finns så många bögar haha.

Det är ju Sodomi och onaturlig otukt som man hyllar på den här gay galan.

Som tur är finns det ännu så länge en avstängningsknapp på tv:n så att man slipper se sån här smörja.

Posted on: 2008/2/12 20:33
Resized ImageResized Image

See User information
Men analsex och gruppsex i porrfilm går bra??
SAMT två brudar som slickar av varandra?

Även att småflickor "barely legal" glorifieras som sexgudinnor?

Vad är all harm och kritik mot dessa svenska sajter som hetsar svenska ungdomar att strippa på webcam, eller i chatten? Vad är bitterheten mot MTV samt ifrågasättandet av alla sex-charter snusk-gubbar som drar till Thailand och sätter på både barn och prostituerade?

Samt alla i svenska makt, media och övrig "elit" som plockar upp både X och Y för att köpa sexuella tjänster?!

Posted on: 2008/2/12 20:47

Anonym
homo sexualitet är ganska relativt.

jag tycker patriotiska nationalister rövslickeri på nätet är oändligt mer gay än gaygalor..

sen att maggot skriver ännu en tråd grundad i rent hat och räddsla mot annorlunda tänkande människor börjar bli en osis för vaken.se..

See User information
Själv är jag förespråkare av att allt sex (om det är ömsesidigt) är bra!

Visst är det dåligt att det är så mainstream och att 8åringar springer omkring i strin o kjolar som är 2 cm..

Men vill man "sodomisera" sig, är det mer än okej. Dock inte på tv.

Posted on: 2008/2/12 20:54
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Quote:

emil322 skrev:
Själv är jag förespråkare av att allt sex (om det är ömsesidigt) är bra!

Visst är det dåligt att det är så mainstream och att 8åringar springer omkring i strin o kjolar som är 2 cm..

Men vill man "sodomisera" sig, är det mer än okej. Dock inte på tv.

Är "bra" - skämtar du?

Inser du inte vad som är tidens tecken, och om mänskligheten vänder givna principer ryggen. För sjutton!

Posted on: 2008/2/12 20:58
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Quote:

J-Darc skrev:
Men analsex och gruppsex i porrfilm går bra??
SAMT två brudar som slickar av varandra?

Även att småflickor "barely legal" glorifieras som sexgudinnor?

Vad är all harm och kritik mot dessa svenska sajter som hetsar svenska ungdomar att strippa på webcam, eller i chatten? Vad är bitterheten mot MTV samt ifrågasättandet av alla sex-charter snusk-gubbar som drar till Thailand och sätter på både barn och prostituerade?

Samt alla i svenska makt, media och övrig "elit" som plockar upp både X och Y för att köpa sexuella tjänster?!

Personligen tycker jag både gruppsex och analsex är vidrigt och har aldrig utövat det och tittar heller inte på porrfilm.
Att svenska småflickor via sidor som "snyggast.se" och dylik viker ut sig på är yttligare något som "frisex förespråkarna i 70tals vänstern" är mer eller mindre skyldiga till.
(även om krafter planerade detta)

Jag förstår inte heller vad allt detta har med något att göra vart i mitt första inlägg hyllar jag analsex eller resor till thailand.
(för övrigt fick nyligen en syrelseledamot i RFSL AIDS efter en resa till thailand)
Detta "gummslem" igen alltså

Quote:

av al-capone den 08-02-12 21:54:09

homo sexualitet är ganska relativt.

jag tycker patriotiska nationalister rövslickeri på nätet är oändligt mer gay än gaygalor..

sen att maggot skriver ännu en tråd grundad i rent hat och räddsla mot annorlunda tänkande människor börjar bli en osis för vaken.se..

Efekto är tillbaka ?
Vem i inlägget och prisdeltagarna är det nu som är så "annorlunda tänkare" Mona Sahlin ?

Anonym
Emil!
Du tänker för matriellt att du och din partner endast utbyter "känslor" och vätskor det är JÄVLIGT starka energier i sex och du säljer ut dig totalt hela din integritet till en människa du inte känner.
Fri sex uppmuntrades av Wheishept varför tror du media är så sexistisk ?

Anonym
Re: gaygalan 2008 (homolobbyn)
Jag tycker det är helt ok med människor som älskar andra människor och inte bara ett kön. Själv kan jag bara bli kär i det motsatta könet. Men så bra det skulle vara om jag var bi, då skulle jag fördubbla mina chanser att hitta någon.
Däremot avskyr jag att skönhetsideal prackas på redan små barn och att porren förvrider tonåringars sexdebut. Sex ska vara någonting vackert och mellan två människor. Sedan finns det ju dom som gör det i grupp också och det är väl upp till dom om alla mår bra utav det. Jag föredrar iallafall att göra det ensam med en annan människa av motsatt kön.

See User information
Visst utsändrar man en sjujävla massa energier och vibrationer av sex, men om det är en possitiv upplevelse -->possitiva vibrationer.

Att tycka analsex eller oralsex, eller homosex är okej är inte detsamma som att säga att det är okej att sammhället ska "dekadentifieras"

Att vi ska vara ett folk utan vilja som lyder makteliten är vad jag tror dom vill.
Varför tror du kristendommen tex är emot sex?
1. Kontrol.
2. Inte beblanda "alien" dna:t med "vanligt" dna
3. Dom får inget själva och är bittra.

Posted on: 2008/2/12 21:09

Anonym
Quote:

computerror skrev:
Jag tycker det är helt ok med människor som älskar andra människor och inte bara ett kön. Själv kan jag bara bli kär i det motsatta könet. Men så bra det skulle vara om jag var bi, då skulle jag fördubbla mina chanser att hitta någon.
Däremot avskyr jag att skönhetsideal prackas på redan små barn och att porren förvrider tonåringars sexdebut. Sex ska vara någonting vackert och mellan två människor. Sedan finns det ju dom som gör det i grupp också och det är väl upp till dom om alla mår bra utav det. Jag föredrar iallafall att göra det ensam med en annan människa av motsatt kön.

Om du fördubblar dina chanser till "partnerskap" så förminskar du dina chanser till ett sunt familjeliv och kanske bildande av familj och en naturlig välgång.
Homolobbyn är en kraft som vrider sönder huvudet på dagens ungdomar då allt mer ungdomar är "sugna" på lebsex och detta märkte jag av i grundskolan när "fucking åmål" lanserades och massor med tjejer i min klass blev "bisexuella" efter ett år gick det givetvis över.
Beskåda ex "pride" där människor går och har mjuksex längst gatorna med nakna bröst och ägnar sig åt primmitiva danser.
Hade två hetersexuella människor gjort så under en vanlig dag hade de blivit arresterade pga av "föragelseväckande betende"

Sjukt!

De människor som har sex i grupp har inte sex de utför någon slags rituall där de visar upp deras lägsta nivå och självdestruktivt betende.

Anonym
Quote:
Personligen tycker jag både gruppsex och analsex är vidrigt och har aldrig utövat det

maggot fördomsfull??

nää..

maggot du vet väl att tjejer oxå har en anal?

Anonym
Emil!

Herroin,Snö,extasy mm är oxå "energier" som känns jävligt "skönt" för stunden om man vill leva i en illusion men när den tillfärliga kicken är över väntar följderna.

Al-Beltan!

Har du inget att komma undviker jag svara på dina "kommentarer"

See User information
Är vi inte alla "horor" - eftersom vi säljer oss för billigt för något halvdant, hycklar med att beklaga oss över vissa länder/personers politik el motsätter oss deras livsstil - och ändå köper vi säkert både produkter och tjänster som går att knyta både till deras bolag och korrupta affärer...

Vi kastar alla igelkottar i ballonghus!!

Det ÄR en djungel.

Det är för mkt värdelösa galor i det här landet, det håller jag med om.... det borde satsas på ungdomar INOM sverige som behöver stöd.... belys problemen och efterlys kreativa lösningar!

MER fokus på HELA sverige också. Dvs norrland är också svenskt.

Apropå sexualiseringen i samhället, håller med om att det är ett förbannat tjat på hur naturligt ALLT är, känns inte ett dugg naturligt för mig endel... aldrig varit sugen på gruppsex eller att släta av min väninna, skulle aldrig ta i en man som varit bi el som jag anar är sk "yestergay" (man som eg är homo men som lever i ett präktigt heteroförhållande för att han inte kommit ut ur garderoben än) ...

Vilket inte betyder att jag orkar lägga ner energi på att gå och hata homosexuella faktiskt. Det finns mkt mkt mer att säga där och det är ju orsaker till homosexualitet som inte enbart går att styra med tankekraft el "bön"... eller hur!

Förbannat trött på sexmissbruket däremot, att det framställs som både ballt, friskt och kul? Största och äldsta industrin är ju sex.

Det finns få män som lever efter MITT ideal på man, vilket är ganska extremt i DAGENS samhälle när alla ska porra runt så förbannat... ska inte gå in på det dock. Men hellre än norrlänning som spottar i näven och lägger in en prilla, än en metrosexuell överstylad stockholmare som ger mig bög-varning (kan inte tända på det!!) Men hittar man en sån är han ändå gubbsjuk, eller nån annan icke önskvärd knäpp böjning *trött*

Sen skulle jag kanske i någon annan tråd gå in på hormoner, hjärnans utveckling i fosterstadiet och manlig/kvinnlig dominans samt vad som eg är kön. Blir för mkt i den här tråden.

FUNDERING - alla dessa hormoner vi får i oss pga manipulerade injektioner i djuren vi äter, samt p-pillerbrukandet som kissas ut i avloppen och som går i rundgång i ekosystemet PLUS alla andra miljögifter och militära biologiska vapen som påverkar våra kroppar = kan DET påverka hur samhället ser ut?? (Förutom medias glorifiering av sex)

FINNS det någon som INTE är polare med en homosexuell tror ni - genom arbetet, bekanta, släktingar - någon vi samarbetar med... inte sjutton bryr jag mig om vad folk har för sexliv, inte så jag undrar om mina grannar är swingers, nudister eller dyl heller..

Finns för övrigt män som INTE är homosexuella som stimuleras analt vid sex, pga triggerpunkter.

Endel är fetischister...

Undrar bara - vad är RÄTT mall? (I djungeln) ALLA gränser flyttas tills det normaliseras.. klart det finns orsaker till det! Men ser ni nån konspiration i det här eller?

Dvs att någon slags "mörk ond makt" är inblandad?

Posted on: 2008/2/12 21:20

See User information
men gudars, du kan väll inte gämföra sex med knark?
Har du en liten skala du räknar på?

Oralsex - tjack
Analsex - MDMA
Gruppsex - LSD
Homoses - DÖDSHEROIN FORM OUTA SPACE!!"!

Posted on: 2008/2/12 21:23

Anonym
Quote:

maggot skrev:
Om du fördubblar dina chanser till "partnerskap" så förminskar du dina chanser till ett sunt familjeliv och kanske bildande av familj och en naturlig välgång.

Det var ett så kallat skämt. Jag trivs bra med att enbart attraheras av det motsatta könet
Quote:

maggot skrev:
Beskåda ex "pride" där människor går och har mjuksex längst gatorna med nakna bröst och ägnar sig åt primmitiva danser.
Hade två hetersexuella människor gjort så under en vanlig dag hade de blivit arresterade pga av "föragelseväckande betende"

Det kan jag hålla med om att det är att gå över gränsen. Att först skapa ett samhälle som förbjuder nakenhet, för att sedan bryta mot den regeln. Det är klart sådant förvirrar samhällets yngre medborgare om vad som egentligen är tillåtet kontra ej tillåtet
Quote:

maggot skrev:
sjukt!

Bara för att du inte samtycker är det inte sjukt.
Quote:

maggot skrev:
De människor som har sex i grupp har inte sex de utför någon slags rituall där de visar upp deras lägsta nivå och självdestruktivt betende.

Jag har själv prövat gruppsex och jag föredrar att rikta hela min primala energi på en och samma kvinna, men klarar någon av att ha simultankapacitet i den primala handlingen så är det jätteduktigt tycker jag.

Anonym
J-Darc!

Det var ett långt inlägg utan någon grundkloss och jag uppfattade det lite luddigt och såg mest en massa ord utan någon större mening.
Homosexuella är genom min egna reflektion ofta väldigt kreativa och har ofta väldigt lätt för att bli "sångare", "konsnären", "dansare" mm
och är ofta av människotypen "solar"
Men jag har oxå märkt att de OFTA oxå har en väldigt slapp inställning till sex.
Jag har varit på en del gayklubbar och gaybarer i Göteborg och har inte en enda gång INTE råkat ut för att bli uppraggad av "30 år äldre transvestiter" homosexuella och dylik.
Jag har även bekanta som är homosexuella och en del delar faktiskt min mening i denna fråga
(även om jag inte idag har så god kontakt med dom)

Emil!

Jag gör utan några som helst problem en jämförelse mellan dessa missbruk.
Precis på samma sätt som en del får "fylleångest" får ofta tjejer "ångest" över "one night stand" och det beror givetvis på något
Missbrukande av det privata.
En del människor saknar intergritet men brukar istället belönas med kondhylon eller framtida problem med att binda sig.

Anonym
Quote:

computerror skrev:
Jag har själv prövat gruppsex och jag föredrar att rikta hela min primala energi på en och samma kvinna, men klarar någon av att ha simultankapacitet i den primala handlingen så är det jätteduktigt tycker jag.

Det som är duktigt är hur man lyckas få hem två så otroligt korkade människor som friviligt vill dela på en man för en kväll

See User information
Maggot - åsikter, inte ludd... men det är din dåliga syn kanske

Okej så du blir uppraggad av transvetiter.. tror inte det finns nån man som går på bögklubb som INTE blir raggad på iofs.

Posted on: 2008/2/12 21:33

(1) 2 3 4 ... 6 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper