vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 4 5 6 »

Re: gaygalan 2008 (homolobbyn)

See User information
Privat åsikt igen: skulle heller inte vilja ha en pojkvän som haft gruppsex...

Som sagt var - min drömkille FINNS inte.

Posted on: 2008/2/12 21:34
-:Vestrum noscite hostem:-
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

maggot skrev:
Emil!

Jag gör utan några som helst problem en jämförelse mellan dessa missbruk.
Precis på samma sätt som en del får "fylleångest" får ofta tjejer "ångest" över "one night stand" och det beror givetvis på något
Missbrukande av det privata.
En del människor saknar intergritet men brukar istället belönas med kondhylon eller framtida problem med att binda sig.

Då står vi olika på detta, sex är inte det samma som knark.
Så det är bara tjejer som kan ångra ett knull?...
Ångesten efter ett one night stand har oftast att göra med att man varit full och legat med ngn man egentligen inte ville, och har oftast inget med själva sexet att göra.. utan spriten..

Givetvis kan det bli "strul" om man sätter på "fel" person, sex är ett laddat ämne, dock inte ett negativt sådant..

Nej, mig får ni inte på ett kyskhets bälte!
sex sex sex sex!!

Posted on: 2008/2/12 21:34
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Årets mest vidriga svenska gala (homolobbyn)

See User information
Quote:

J-Darc skrev:

Undrar bara - vad är RÄTT mall? (I djungeln) ALLA gränser flyttas tills det normaliseras.. klart det finns orsaker till det! Men ser ni nån konspiration i det här eller?

Dvs att någon slags "mörk ond makt" är inblandad?

Ja. Satanisteliten har länge haft en plan på att krossa den sunda familjebildningen och på så sätt hindra folkets fortlevnad och alienera människor inför varandra.

Samma praktik som Marxisterna i Sovjet använder man i dagens västeuropa.

Detta gör de genom att proppa mat och mediciner, vacciner fulla med hormoner som rubbar könsbalansen ( Bl.a spermieproduktionen har sjunkit med 75% i västvärlden de senaste 30-åren ), samt med Feminist- och homopropaganda skapa ännu mer slitningar emellan könen.

Resultatet är tydligt bl.a i Sverige som har den högsta andelen ensamstående i hela världen. Plus det av västeuropas befolkning minskar i alarmerande takt om inte massinvandringen hade varit som den är.

Flera tydliga tecken är den eskalerande identitets och rotlösheten, ensamheten och uppgivenheten ser vi i dagens samhälle.

Angående Homosex:

VARFÖR tror Ni att i de högsta satanistiska frimurarordnarna så har man initieringsriter där homosexuell analpenetration praktiseras för att invokera demoner i initiaten genom sakralchakrat.

Posted on: 2008/2/12 21:40

Anonym
demoner är lika verkliga onda som era svenska nationaliteter ..

See User information
MKT intressant benny....

Hörde nyligen om den där teorin med chakran...

Någon här som läst om MÖRKA BRÖDRASKAPET (DARK BROTHERHOOD) som i ancient egypt startade detta - genom att föra in sex och sånt i VITA BRÖDRASKAPETs i de stora andliga templen de hade där?

Vit och Mörk har inget med hudfärgen att göra.

Posted on: 2008/2/12 21:46

See User information
Quote:

al-capone skrev:
demoner är lika verkliga onda som era svenska nationaliteter ..

Ännu en västervriden planta försöker argumentera UTAN att ha några kunskaper i ämnet.

Posted on: 2008/2/12 21:48

Anonym
Quote:

emil322 skrev:
Givetvis kan det bli "strul" om man sätter på "fel" person, sex är ett laddat ämne, dock inte ett negativt sådant..

Nej, mig får ni inte på ett kyskhets bälte!
sex sex sex sex!!

Sex är så oändligt mycket bättre med någon speciell... Så otroligt faktist att åtminstone jag aldrig mer kommer ha sex med någon som inte redan betyder väldigt mycket för mig redan.

Anonym
Quote:

J-Darc skrev:
Som sagt var - min drömkille FINNS inte.

Dåså... Du får väl nöja dig med det näst bästa då?

See User information
Quote:

bennybear skrev:
Angående Homosex:

VARFÖR tror Ni att i de högsta satanistiska frimurarordnarna så har man initieringsriter där homosexuell analpenetration praktiseras för att invokera demoner i initiaten genom sakralchakrat.

För att sex sprider extremt starka vibrationer och ger en kontakt med andra världar/vibrationer/verkligheter.

Possitivt är possitivt
neggativt är neggativt.

Sex är som sagt väldigt laddat och därför utmärkt i rituella (ljusa som mörka) aktioner.

Posted on: 2008/2/12 21:52
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Quote:

J-Darc skrev:
MKT intressant benny....

Hörde nyligen om den där teorin med chakran...

Någon här som läst om MÖRKA BRÖDRASKAPET (DARK BROTHERHOOD) som i ancient egypt startade detta - genom att föra in sex och sånt i VITA BRÖDRASKAPETs i de stora andliga templen de hade där?

Vit och Mörk har inget med hudfärgen att göra.

Att många i satanisteliten är pedofilbögar ( Buch, Kissinger, Påven m.fl. ) är ingen nyhet för den insatte.

För några år sen kom det fram att hälften av Tony Blairs regering var bögar. En slump?

Knappast! I eliten använder men perverterade människors drifter på så sätt att man skapar hållhakar på de och kan på så sätt korrumpera och styra deras politiska aktiviteter dit man vill.

För något år sedan visaede TV3 en dokumtär sent på kvällen som visade en lyxhora som berättade om alla högdjur som hon hade som kunder: Ambassadörer, ministrar höga VDar och andra högt uppsatta personer i samhället.

Hon bekräftade att alla dessa inte var intresserade av vanlig sex utan det de ville ha var allehanda peverterade sexlekar och imånga fall Homosexuella sådana.

"Fisken ruttnar ifrån huvet och nedåt" som man säger i Ryssland.

Posted on: 2008/2/12 21:55

See User information
Nöja mig? Nej tack. Värdesätter mig själv för högt för det.
Jag roar hellre mig själv än att investera känslor i något som är kört redan från början. Vet vad som är en akilleshäl för mig i relationer, undviker gärna att trampa snett.

Posted on: 2008/2/12 21:56

See User information
RFSL är en staligt sponsrad organisation som åker runt och föreläser på våra skolor och propagerar för att även barn är sexuella "varelser" och som i sin ledning haft flera dömda pedofiler.

Agående varför Homosexuella är gravt överrepresentared bland Pedofiler:

http://newsfromthewest.blogspot.com/2 ... ement-and-pedophilia.html

Denna hedonisering och pervertering som pågår framför våra ögon är PLANERAD av sataniteliten för att bryta ned alla sunda ideal, moral och släkt och familjeband i samhället och borde av varje människa med intakt sunt förnuft motarbetas med all kraft.

Posted on: 2008/2/12 22:04

Anonym
Quote:

J-Darc skrev:
Nöja mig? Nej tack. Värdesätter mig själv för högt för det.
Jag roar hellre mig själv än att investera känslor i något som är kört redan från början. Vet vad som är en akilleshäl för mig i relationer, undviker gärna att trampa snett.

Du låter som mig där.
Men jag vågade. iofs jag trampade snett, men jag fick ut någonting annat av det.
Men man måste ändå våga för att veta hur det blir.

Du kan ju inte säga att du inte tänker bli tillsammans med någon bara för att han prövat att ha sex med två kvinnor? Huvudsaken är väl att han känner att det inte passade honom och inte vill ha det igen.
Jag vet inte varför jag tar det uttalandet så personligt, men en del av mig gör det faktist för du säger till mig att jag är inte värd att satsas på för att jag har en erfarenhet jag önskar jag inte hade?
Det är som att säga att en missbrukare alltid är en missbrukare trots att han lagt av.

See User information
Quote:

computerror skrev:
Jag tycker det är helt ok med människor som älskar andra människor och inte bara ett kön. Själv kan jag bara bli kär i det motsatta könet. Men så bra det skulle vara om jag var bi, då skulle jag fördubbla mina chanser att hitta någon.
Däremot avskyr jag att skönhetsideal prackas på redan små barn och att porren förvrider tonåringars sexdebut. Sex ska vara någonting vackert och mellan två människor. Sedan finns det ju dom som gör det i grupp också och det är väl upp till dom om alla mår bra utav det. Jag föredrar iallafall att göra det ensam med en annan människa av motsatt kön.

"Jag tycker det är helt ok med människor som älskar andra människor..."

Det har inte med det att göra, nu ekoar du ju bara ut deras propaganda. Pervo saknar just primära saker, de är de sista som har kärlek.

Du skriver ju precis som en journalist på AB, eller du har läst tidningar - om inte annat så borde den bara pyyyyttevake veta att så fort något får genomslag därute, sägas vara bra... promotas bertt och vitt, och av ledarna-då vet alla att det är precis tvärtom, det är alltid så.

Men det är konstigt och hur allvarligt som helst, om en person inom sig inte är klar över primära saker - då har man ju helt kommit bort från Sanning, och går emot universums principer/lagar. Det är ju då kulturer/grupper går under, så är ALL historia. Vakna. Man vänder sina föräldrar ryggen, sina ursprungliga föräldrar ryggen, sig själv ryggen, skapare/gud(ar) ryggen - man har gett bort sitt liv till något annat, då handlar det om astrala/demoniska saker, aliens... så lost - då är det över, bara att här har inte tiden "kommit ikapp..." - det finns inte tid till detta - förstår inte vissa vad det är för en tid vi ska gå in i, vad som når detta tidsrum - hjälper det inte att jag 70 gånger postat http://www.esnips.com/doc/258d6afc-d9 ... f8a2/Maya-Hopi-prophecy-6 ?

Finns det inget heligt kvar, till och med stoppa in sitt organ i skitan, ett hålsom ger ut det som gett sitt liv (näring) och ger ut avfall - det vill vissa kalla kärlek, se hål som hål "kvinnor har en anal"... det har grisar och kameler också. Vakna.

Man bör inte prata om kärlek när det är begär, och demoniska saker. Har du gått på sådan krok?

Du pratar om "må bra", du kan vidga lite din syn på vad human life är om.

Det finns inga som ÄR homo, utan det är bara beteende, då människor är lost, besatta. Man kan lika gärna säga att någon har kärlek till flaskan. Det har noll att göra med vaken att promota det som gör att människans liv ödeläggs, att katastrofer blir resultatet. Vakna. Sex är bara polernas möte, kärlek är attraktionskraften mellan polerna.

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=15908#forumpost15908

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... pe=&topic_id=4357&forum=1

KÄRLEK...
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=75925#forumpost75925

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=66963#forumpost66963

Posted on: 2008/2/12 22:08
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Det kändes inte som något "Bevis" att bögar är pedofiler. Pedofiler är också hetrosexuella och även kvinnor ger sig på småbarn, så där föll den stereotypen.

Posted on: 2008/2/12 22:11

See User information
Compu - "Du kan ju inte säga att du inte tänker bli tillsammans med någon bara för att han prövat att ha sex med två kvinnor? "

Det går alldeles utmärkt att både säga samt upprepa - det är ju MITT LIV?! Jag vet väl vad jag själv vill ha samt kan tända på - jag får ju vetskap om vad mannen jag älskar gjort, och den tanken finns i mitt huvud när jag ser honom i min fantasi.. är väldigt bildligt begåvad, och jag är ärlig - jag KAN och vill inte ha en man som haft gruppsex, eller som är bisexuell eller har vissa (som jag anser) perversa läggningar.

Allt ska hela tiden normaliseras, bara för att endel tycker det så "måste" jag tycka det är ok? Men det ÄR det inte för mig, jag vill inte och jag måste inte... och ja, jag har dumpat killar jag varit intresserad av just pga att jag blivit äcklad när de berättat saker.. gjort jätteont... vore väl enkelt om jag bara kunde vara "frigjord" men allt det där gör mig snarare "frigid".

Posted on: 2008/2/12 22:15

Anonym
Novax: Jag har aldrig sagt att jag tycker det är normalt att två människor av samma kön älskar varandra. Men så länge de inte skadar sig själva och sin omgivning kan dom väl få älska varandra då utan att vi lägger oss i?
Du behöver väl för fan inte stå och se på hur två homosexuella män har analsex med varandra?
De finns de som målar tavlor du inte tycker är vackra och de finns de som målar tavlor du tycker är vackra, men det är likförbannat tavlor.

Anonym
J-Darc Så du äcklas så över det jag nyss berättat så vi inte ens kan vara vänner? Jag tycker din ton är lite så nämligen

See User information
Quote:

J-Darc skrev:
Det kändes inte som något "Bevis" att bögar är pedofiler. Pedofiler är också hetrosexuella och även kvinnor ger sig på småbarn, så där föll den stereotypen.

Homosexuella är gravt överrepresenterade bland dömda pedofiler. I många homotidningar och skrifter så hyllar man de "unga" "männen" och pojkarna som som sexidealet.

Homosexuella är dessutom mångdubbelt mer promiskuösa än Heterosexuella.

Varför tror du? Jo, onaturlig könsdrift leder till ickestabila förhållanden och slitningar.

Skaparen har skapat de två könen för ett syfte.

I alla tidigare civilisationer så har pervertering och degenereing av sexual- och familjelivet förebådat samhällets kollaps.

Posted on: 2008/2/12 22:22

See User information
Compu LÄGG NER nu jag skrev POJKVÄN inte polare! *morr* Extrem skillnad, blir väl för bövelen inte tänd på min polare ändå!

Sluta skapa något inbillat drama, mitt sexliv har INGEN med att göra, jag delar med mig av mina åsikter, du behöver inte köpa att jag inte vill ha en pojkvän som slätar/t av flera samtidigt.

Posted on: 2008/2/12 22:26

Anonym
Quote:

bennybear skrev:
I alla tidigare civilisationer så har pervertering och degenereing av sexual- och familjelivet förebådat samhällets kollaps.

Tycker det är orättvist att bara skylla på de homosexuella att det här samhället snart är över.

Att vara homosexuell borde man väl stödjas av Illuminati? De lär ju inte överbefolka världen iallafall...

See User information
Benny - vad jag vet är att Designers som skapar kvinno-idealen på mode-catwalks är till största delen bögar, och det är därför tjejerna ser ut som benrangel, de ska vara pojkar i kroppen = inga höfter, inga bröst.... allt annat än kvinnor.

Det är som en icke-feminin klädgalge. Och det köper ungdomar rakt av. De mest populära bloggarna bland unga idag är mode-relaterade....

Posted on: 2008/2/12 22:28

Anonym
J-Darc: Jag fäster stor vikt vid saker som kan verka triviala. T ex när jag träffade mina barns mor för allra första gången pratade hon på festen om att hon skulle sterilisera sig och jag blev upprörd över hur hon kunde sätta sina system ur spel på det sättet. Någonting av vad jag sa gjorde att hon avbokade tiden och tur var väl det, för annars skulle inte mina barn finnas. Självuppfylld profetia kanske, eller så kanske jag blev så upprörd för att mina barns framtida mor stod framför mig och pratade om ett sådant ingrepp. Hon har förresten gjort detta ingrep nu och då gjorde det mig inte alls upprörd.

See User information
Quote:

J-Darc skrev:
Benny - vad jag vet är att Designers som skapar kvinno-idealen på mode-catwalks är till största delen bögar, och det är därför tjejerna ser ut som benrangel, de ska vara pojkar i kroppen = inga höfter, inga bröst.... allt annat än kvinnor.

Det är som en icke-feminin klädgalge. Och det köper ungdomar rakt av. De mest populära bloggarna bland unga idag är mode-relaterade....

Exakt. Tror Ni att denna ovanstående onaturliga modepropaganda som översköljer ungdomen av i dag sker av en slump?

Det står bl.a i Sion Vises Protokoll:

- Vi skall feminisera mannen och maskulinisera kvinnan för att på så sätt omöjligöra familjebildning bland gojerna.

Posted on: 2008/2/12 22:32

« 1 (2) 3 4 5 6 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper