vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Hur kunde illuminati lyckas och varför är dom så onda?

See User information
I den här tråden tänkte jag att vi kunde diskutera hur illuminati satanisterna lyckades erövra hela världen och förslava människorna runtom denna glob vi bor på.

Hur startade man hela maskineriet och hur lyckades man motivera folk att fortsätta jobba för NWO även fast de visste att inga direkta resultat skulle ske under deras livsstil?

Varför sket det sig inte precis som det gjort för andra onda planer?

Jag erkänner att jag faktiskt hyser någon pervers beundran för dessa psykopater, för det är något otroligt dom har lyckats med. Men jag mår illa av hur djupt psykiskt sjuka och onda de är.

Varför använde de sin otroliga strategiska kunskap och sina intelligenta hjärnor till att planera mord och hemskheter istället för att verka för en utopisk värld för alla? (jag vet att deras sjuka bild av en utopi är att 80% av jordens befolkning dödas).

All denna energi som har lagts ner på denna ondskefulla och sjuka plan kunde ha lagts på positiva saker som att utveckla samhället till en naturfuturistisk utopi.

Varför väljer man att istället bejaka allt det sjuka och perversa som mord, homosexualitet och egoism?

Jag förstår inte det och jag har funderat mycket på det här och det enda jag faktiskt kan komma fram till är följande orsaker:

1. Utomjordingar har ett finger med i spelet av någon anledning.

2. Sagan om GUD/Jesus Vs Djävulen faktiskt är sann, och att det är djävulen som verkar på jorden som det är sagt i olika religösa skrifter.

Kanske finns det ett 3:e alternativ som jag missat, ni får gärna komma med era förklaringar.

Posted on: 2008/2/12 22:49
Nu har du ingen ursäkt att förneka sanningen längre!

Vilka är NWO? vilka är Eliten? Svaret finner du här:
http://www.radioislam.org/dom/3svp.htm

Mer om zionismen:
http://www.radioislam.org/palestine/sv/jude-blottlagger-den-judis...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Hur kunde illuminati lyckas och varför är dom så onda?

See User information
Jag förstår mig inte riktigt heller på detta. Varför skulle dem vara onda utan anledning för? Finns ingen logik i det.

Varför vill de döda 80%? Måste finnas en bättre anledning än att de är onda.

Posted on: 2008/2/12 23:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Man kan spekulera i mycket hur och varför.
Hur är nog lättast att se.
Dom har sedan "alltid" infiltrerat organisationer och jobbat vid sidan av allting.

Personligen tror jag dom ursprungligen är aliens som har "interbreedat" med oss och skapat en ras av "över"människor.

Sen kan man ju fråga sig varför?

I det ligger det ju väldigt mycket satanskt/ritualistiskt som har med vibrationer o esoteriska saker att göra.

Jag tror inte dom gör det för dom tycker det är kul, utan för dom vill ha power.

Det är inte heller så att dom är direkt sadister eller så, dom saknar bara empati (reptilhjärnan, reptiler har ingen empati, precis som dessa aliens) och dom tänker bara på sin egen vinning.

Att dom skulle vilja blåsa bort 80% av befolkningen tror jag bygger på det slutliga lösningen, den sk "NWO". Då dom nått sitt syfte och fått det dom vill ha, då behöver dom inte så många slavar.

Posted on: 2008/2/12 23:07
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Quote:

emil322 skrev:
Personligen tror jag dom ursprungligen är aliens som har "interbreedat" med oss och skapat en ras av "över"människor.

Tänk om det då finns illuminater som inte vet själva de är illuminater? Vem vet... Vi är kanske båda illuminater? Därför vi känner det vi gör om hur det ser ut i samhället.

See User information
Quote:

computerror skrev:
Quote:

emil322 skrev:

Tänk om det då finns illuminater som inte vet själva de är illuminater? Vem vet... Vi är kanske båda illuminater? Därför vi känner det vi gör om hur det ser ut i samhället.

För att vara en "illuminat" i min bok, så bidrar man aktivt till den stora planen.

Och det bör man ju vara medveten om i fall att man är super intelligent.

Posted on: 2008/2/12 23:20

Mer om zionismen:

See User information
Quote:

emil322 skrev:

Det är inte heller så att dom är direkt sadister eller så, dom saknar bara empati (reptilhjärnan, reptiler har ingen empati, precis som dessa aliens) och dom tänker bara på sin egen vinning.

Det här var faktiskt en väldigt intressant tankegång och det är något i min kropp som skriker "han har rätt".

Fast om dom inte är sadister varför vill man ha en rutten värld där folk lider.. Dom verkar ju vara ute efter att folk ska vara rädda och lida.. Men det kanske bara är ett effektivt verktyg dom lärt sig kontrollera människor med.

Posted on: 2008/2/12 23:22

Mer om zionismen:

Anonym
Quote:

Hanko skrev:
För att vara en "illuminat" i min bok, så bidrar man aktivt till den stora planen.

Tänk om planen utförs efter ett högre tänk? som teorin med den hundrade apan
Quote:

Hanko skrev:

Ja... det borde man ju vara

See User information
Jo, Illuminati gör ju så att dom "Interbreedar" och placerar ut sina bastards här o var i världen. Hadde alla helt plötsligt hetat rotchild hade folk ju märkt något, men istället placerar dom ut folk på såvis.

Om inte mina föräldrar för mig bakom ljuset är jag ingen rotchild iaf

Sen den stora mängden av illuminati operatives vet ju inte om det själv.

Posted on: 2008/2/12 23:23

See User information
Quote:

Hanko skrev:

Fast om dom inte är sadister varför vill man ha en rutten värld där folk lider.. Dom verkar ju vara ute efter att folk ska vara rädda och lida.. Men det kanske bara är ett effektivt verktyg dom lärt sig kontrollera människor med.

Jo precis, lidande o rädsla ger kontroll, hur ofta ser du tex svältande afrikaner gå demonstrationståg?
Sen är det ju också mer "magi" med i spelet, rädsla, hat, lidande, påverkar ju och sänder ut signaler.
Även om man inte själv tror på det, så gör ju dom det..

Man kan spekulera i mycket vad dom vill uppnå osv, men jag själv är övertygad om att "verkligheten" fungerar på så sjukt mycket andra sätt än vi tror.

Dom skapar ett form av fängelse äv vår egen rädsla, och sammtidigt ger dom någon form av kraft till deras egen värld?/gud?/sigsjälva?/någon annan?

Posted on: 2008/2/12 23:33

See User information
Quote:

computerror skrev:
Quote:

Hanko skrev:

Tänk om planen utförs efter ett högre tänk? som teorin med den hundrade apan
Quote:

Hanko skrev:

Ja... det borde man ju vara

Den hundrade apan var inte sant.
Det var New Age...

Posted on: 2008/2/13 0:06
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Quote:

novax skrev:
Den hundrade apan var inte sant.
Det var New Age...

Hah hah... jag såg det... det stod ju på länken jag själv skickade... Jag har inte fått informationen därifrån, men länkade den till Wikipedia som källa...
Heh heh... Så det kan gå ibland

Men principen högre tänk kan ju appliceras ändå.

See User information
Svar till nihlstorp: Jo dom vill ta livet av 80% av världens befolkning för att en mindre mängd människor är lättare att kontrollera än en störe lägg sen till att dom helt saknar empati.

Svar till Hanko: Dom har lyckat så bra på grund av att dom inte har visat hänsyn till någon eller något dom har har bara gjort saker för egen vinnings skull. När det gäller andra onda psykopater eller brotslingar så har dom misslyckats på grund av någon med för mycket empati. Att du helt saknar empati är närmast ett krav för att gå med i illuminati klart någon kan ju komma med men dom mår inte så bra när dom får reda på vad det hemliga sällskapet sysslar med men såna blir oftast för eller senare snuffed out så att säga.

Posted on: 2008/2/13 11:08
Resized ImageResized Image

See User information
Jag får för mig att dom som styr NWO inte är dom som egentligen bestämmer, kan det finnas men behind the curtains behind the men behind the curtains?

Alltså kan det finnas styrande krafter bakom dom som styr utvecklingen på jorden? Vilka kan dessa vara? Är jorden en experimentverkstad och dom som styr utvecklingen har blivit lovade evigt liv eller nåt liknande för att utföra experimentet, hur kan detta pågå genom flera generationer av familjer?

Kan t.e.x. Rothchilds och Rockefellers vara så kallblodiga att dom inte ser effekterna av sina handlingar eller ens bryr sig?

Posted on: 2008/2/13 20:10
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
De lyckas eftersom folk är idioter och sitter med tummen i arslet. Ta bara och titta på zink.

Anonym
Quote:

TeBe skrev:
Är jorden en experimentverkstad och dom som styr utvecklingen har blivit lovade evigt liv eller nåt liknande för att utföra experimentet, hur kan detta pågå genom flera generationer av familjer?
Kanske en teater som kräver ihärdig regi... En dokusåpa kanske... Vi kanske bara är program á la sims eller den trettonde våningen

See User information
Är det inte mer troligt att illumnati, New world order eller vad de kallas är en grupp väldigt rika som finansierar olika saker för egens sak vinning? Ungerfär som ett företetag.
Jag tror inte det är "onda" eller liknande utan ett antal personer som gör omoraliska saker för att egen vinnings skull. Glöm inte att det är människor också.

Posted on: 2008/2/13 21:25

See User information
Jag har på rätt många olika ställen läst att det är våra kroppar dom är ute efter. Så på såvis är jorden ett stort experiment, aliens som försöker med hjälp av genetik bli som oss kroppsligt.

Sen det där med att dom gör det generation efter generation, det kan ju lika gärna vara så att dom inte är "odödliga" men är så spirituellt utvecklade att dom känner till själen och återföds gång på gång som samma person?

Ptja, jag vet faktiskt inte. Svårt att säga exakt, men att värpa några teorier är aldrig fel :)

Posted on: 2008/2/13 21:27

See User information
Quote:

Hanko skrev:
I den här tråden tänkte jag att vi kunde diskutera hur illuminati satanisterna lyckades erövra hela världen och förslava människorna runtom denna glob vi bor på.

Hur startade man hela maskineriet och hur lyckades man motivera folk att fortsätta jobba för NWO även fast de visste att inga direkta resultat skulle ske under deras livsstil?

Varför sket det sig inte precis som det gjort för andra onda planer?

Jag erkänner att jag faktiskt hyser någon pervers beundran för dessa psykopater, för det är något otroligt dom har lyckats med. Men jag mår illa av hur djupt psykiskt sjuka och onda de är.

Varför använde de sin otroliga strategiska kunskap och sina intelligenta hjärnor till att planera mord och hemskheter istället för att verka för en utopisk värld för alla? (jag vet att deras sjuka bild av en utopi är att 80% av jordens befolkning dödas).

All denna energi som har lagts ner på denna ondskefulla och sjuka plan kunde ha lagts på positiva saker som att utveckla samhället till en naturfuturistisk utopi.

Varför väljer man att istället bejaka allt det sjuka och perversa som mord, homosexualitet och egoism?

Jag förstår inte det och jag har funderat mycket på det här och det enda jag faktiskt kan komma fram till är följande orsaker:

1. Utomjordingar har ett finger med i spelet av någon anledning.

2. Sagan om GUD/Jesus Vs Djävulen faktiskt är sann, och att det är djävulen som verkar på jorden som det är sagt i olika religösa skrifter.

Kanske finns det ett 3:e alternativ som jag missat, ni får gärna komma med era förklaringar.

Lucifer/Djävulens har fullständigt lurat människorna genom att intala de att han/hon INTE existerar.

Tack vare att Marxisterna som styr dagens samhälle och deras onaturliga, anti-kristna och materialistiska idéers fått näst intill fullständigt inflytande över människornas tankevärld av idag, har man precis som New Agearna fått folk att blunda och inte öppna ögonen för den övernaturliga ondska som människorna frivilligt överlämnat sin beslutanderätt till.

"Den som har ögon han ser, den som har öron han hör"

- Jesus Kristus

Posted on: 2008/2/14 2:18

Anonym
Michael Tsarion www.michaeltsarion.com rekommenderas... läs hans skrifter. De säger typ allt!

http://www.atlantisbook.com/

See User information
Quote:

bennybear skrev:

Lucifer/Djävulens har fullständigt lurat människorna genom att intala de att han/hon INTE existerar.

Tack vare att Marxisterna som styr dagens samhälle och deras onaturliga, anti-kristna och materialistiska idéers fått näst intill fullständigt inflytande över människornas tankevärld av idag, har man precis som New Agearna fått folk att blunda och inte öppna ögonen för den övernaturliga ondska som människorna frivilligt överlämnat sin beslutanderätt till.

"Den som har ögon han ser, den som har öron han hör"

- Jesus Kristus

Är inte detta intressant med tanke på "de falska ashkenazi judarna"?

"I will make those who are of the synagogue of Satan, who claim to be Jews though they are not, but are liars—I will make them come and fall down at your feet and acknowledge that I have loved you."

Revelation 2:9-10, 3:9.

Posted on: 2008/2/14 21:33

Mer om zionismen:

See User information
En rätt intressant sida med några utdrag:

http://www.biblebelievers.org.au/protocol.htm

PROTOCOL #1 is nothing more or less than a reiteration of Weishaupt's principles.

Thus we see how the conspirators, working through their agentur, have been able to convince the 'mob' that their government is nothing but the steward of the people, who are the owners of the country, and that the steward may be replaced by the people like a worn-out glove. Don't feel badly. I myself was fooled into that belief. It was 1950 before I began to suspect the TRUTH, that, as the lecturer put it, "It is this possibility of replacing the representatives of the people frequently which has enabled those who direct the conspiracy AT THE TOP to gradually obtain control of ALL candidates for political office.' Nothing has impressed this truth upon my mind more than the more recent general (federal) elections in Britain, Canada, and the U.S.A. Today the people really have "Hobson's Choice".

Om ni inte vet vad "Hobson´s choice" betyder:

http://en.wikipedia.org/wiki/Hobson's_choice

Betyder att man har ett fritt val, men där endast ett val erbjuds

Typ Mcdonalds:

-Vad vill du ha?

-Vad har ni?

-Big Mac!

-Ok, då tar jag en Big Mac (woho! jag fick välja!)

Posted on: 2008/2/14 21:38

Mer om zionismen:

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper