vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 4 (5) 6 »

Re: gaygalan 2008 (homolobbyn)

See User information
Benny - MITT tips är att du provar vara kvinna en månad, gärna blond också med stora bröst - så får du se vad jag pratar om. Jag motargumenterar gärna för att jag inte tror på en enda "komplott" vad gäller mönster i samhället, däremot kan jag hålla med om att mkt av det som kommer fram för första gången gör att saker FÅR en förklaring på frågor man ställt sig många ggr. Varför denna ondska?!

Ang det övriga, ber att få återkomma imorgon, trött. Vaken strular också.... en trött vakensajt?

Men, det är en intressant frågeställning. Ska tänka på vad du sagt. För jag har INTE alla rätt! Och tar gärna emot andras åsikter.

Posted on: 2008/2/14 1:38
-:Vestrum noscite hostem:-
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

VAD anser DU är orsaken till att våldsbrottsligheten ( Och sexualbrottsligheten) i Sverige ökat med över 700% sedan 60-talet.

Wallenberg importerade blattar och samtidigt hjärntvättade snorungarna på dagis så de skulle bli duktiga marxistiska produktionsenheter.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

J-Darc skrev:

Benny - MITT tips är att du provar vara kvinna en månad, gärna blond också med stora bröst - så får du se vad jag pratar om. Jag motargumenterar gärna för att jag inte tror på en enda "komplott" vad gäller mönster i samhället, däremot kan jag hålla med om att mkt av det som kommer fram för första gången gör att saker FÅR en förklaring på frågor man ställt sig många ggr. Varför denna ondska?!

Ang det övriga, ber att få återkomma imorgon, trött. Vaken strular också.... en trött vakensajt?

Men, det är en intressant frågeställning. Ska tänka på vad du sagt. För jag har INTE alla rätt! Och tar gärna emot andras åsikter.

J-Darc !

Ett tips:

Lyssna på den otroligt Historiskt påläste Alan Watt på:

www.cuttingthroughthematrix.com

Han går igenom vad satanisteliten skriver SJÄLVA om i sina egna böcker, dokument och andra handlingar om HUR och varför man skall rasera de gamla traditionella samhällsnormerna och traditionerna för att på så sätt göra folk uppgivna, alienerade ifrån varandra och isolerade.

Han visar klart och tydligt genom att citera dessa elitgubbar hur Frimurareliten arbetar efter en väl uttänkt agenda för att bryta ned samhället i smådelar för att på så sätt bereda vägen för deras "lösning" och våran "räddning" :

- EN världsregering, ETT rasligt blandat och microchippat folk förenade under EN världsreligion, ekonomiskt styrd an EN världsbank.

Posted on: 2008/2/14 2:42

Anonym
Quote:

InBlood_I_Trust skrev:

Heteronormen gör att folk inte vågar komma ut. Homosexuella blir slagna, diskriminerade och attackerade! tack vare heteronormen! Man ska få leva sitt liv hur man vill, med vem man vill.

Sen hålletr jag med vissa här att det är en sån centrerinmg kring sex i media. Men det är det väl för heteros också (porren, reklamen mm)

Dekadens vet jag inte, att knulla runt har inte funkat för mej och många av mina vänner har mått dåligt av det också men jag säger inte att dom som trivs med det ska sluta, folk ska få leva som dom vill.

Angående mitt anv-namn har det inget med vad jag står och tycker, det är bara ett användarnamn.....

Varför är denna fråga så viktig för dig ?
Denna fråga kämpar ju hela etablisimanget för via galor,föreningar,fester,föreläsningar mm.
När en homosexuell människa blir utsatt för diskrimenering får hon genast ett stort skadestånd och får gråta ut i media.
Det är inte direkt så att en RADIKAL människa oxå behöver agitera dessa människor
( sju ministrar i deltog i sthlm-pride varav en homosexuell)

See User information
Quote:

maggot skrev:
Varför är denna fråga så viktig för dig ?
Denna fråga kämpar ju hela etablisimanget för via galor,föreningar,fester,föreläsningar mm.
När en homosexuell människa blir utsatt för diskrimenering får hon genast ett stort skadestånd och får gråta ut i media.
Det är inte direkt så att en RADIKAL människa oxå behöver agitera dessa människor
( sju ministrar i deltog i sthlm-pride varav en homosexuell)

Jag är själv hetero men har många bi och homo vänner. Och varför det är en sån hjärtefråga. Bor i jönköpiing som kallas sveriges jerusalem och är sveriges mest intoleranta stad och har väldigt mycket nazister aka biljardskallar så mina vänner har varit väldigt utsatta.

Posted on: 2008/2/15 0:11
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

See User information
maggot hoppas du förstår hur jag tänker med allt jag kan skriva lite rörigt ;)¨

Jag tycker inte om sexualliseringen av samhället, både i gayrörelsen och heterosamanhang (kolla bara på det dekadenta stureplan)

Posted on: 2008/2/15 1:21
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

See User information
Ja faktiskt ÄR det FÖR mkt galor där pengar, tid, kändisar och politiker fokuserar på samma samma sak - byt tema istället, gör galor för UNGDOMAR i samhället (utan att blanda in sexualitet) där UNGDOMAR får hålla i galan själva, (UTAN ATT DE SKA SJUNGA BARN-SCHLAGER OCH SMINKAS SOM UNGA SEXIGA VUXNA SOM ALLA PEDOFILER ÄLSKAR) utan ett helt jävla varnligt normalt program, där man diskuterar deras VERKLIGHET, deras framtid - utifrån deras syn, samt tar upp vad de tycker är viktigt... För jävligt att självmorden ökar i det här landet, och att så mkt galor görs för barn i ANDRA länder, där vi ska skänka pengar - pengar som ändå går till korrumperade svin som använder pengarna fel.

Det är min åsikt om dessa förbannade jävla skitgalor.
Har inget med homosexualitet, sexualitet eller "KÄRLEK" att göra dock... skippa det nu, finns viktigare ämnen att belysa.

Ska läsa länken om satanisterna och deras planer på att sabotera.. men jag kommer ändå aldrig hålla med om att lösningen på deras skruvade planer är att bli mer religiös på det gamla sättet att se på religion.

Nya koncept utan neuroser åt något håll..
Fast som de flesta märker kommer mkt gå åt helvete för det har redan börjat.

Kanske måste mänskligheten nå botten, innan vi inser allvaret.

Posted on: 2008/2/15 11:40

Anonym
Universallösningen framför alla:
Släng ut den där förbannade TVn!!!

Kolla inte på skiten. Det är tittarsiffror de vill ha.

See User information
Quote:

wikhall skrev:
Universallösningen framför alla:
Släng ut den där förbannade TVn!!!

Kolla inte på skiten. Det är tittarsiffror de vill ha.

Helt rätt rakt och riktigt.

Femtekolonnarens vapen i våra hem, ut med den.
Min kommer fram när det är väldigt viktiga saker, såsom VM i skitskytte...

Sedan blir man lättare i sinnet och får mindre lust att läsa RFSL-sfärens tidningar (media).

Allt vinns på att slänga ut burken, bra Wikhall.

Fast jag tror inte att några medlemmar på vaken ser på tv, man ser på deras footers hur bra förståelse de har, och vilken gedigen hemläxa de gjort.

Posted on: 2008/2/15 12:08
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
InBlood_I_Trust jag ser en stor dos dubbeltänk i ditt snack sedan så är väl snarare din stad jönköping känd får att ha många kristna invånare och inte "nazister" jag är ganska så aktiv inom den nationella rörelsen och jönköping är inget starkt fästa.
Se bara valresultaten det gick ju inte direkt strålande för ND,NRP,NSF där.

Finns väl såvitt bara jag vet ca 10 människor som är med i Fria nationalister Jönköping.

J-pac!

Vad i helvette babblar du om hela tiden ?
Religös det är väl fan ingen som snackar om ?
Läs Illuminati börja med detta
http://sv.wikipedia.org/wiki/Illuminatorden

Anonym
Jag har hört vissa på vaken.se säga att det inte är bra alls att slänga ut tv:n . För då "hänger vi som slängt ut inte med på vad som händer". Den/Dom menade att vi inte fick in nyheter eller skärmade av oss och inte visste vad som pågår när vi slängde ut våra tv-apparater.

Jag tycker man bara får bättre och bättre koll hela tiden när man inte har tv:n. Ibland när jag går förbi tobaksaffären och vill läsa rubriken, så brukar jag hålla upp handen för bilden, så slipper man få in det i skallen. (För jag har ju ingen använding av att läsa rubriken, jag är bara sugen på den) Det är ganska kul och mycket skönt. Ser säkert helkorkat ut. :)

Anonym
Quote:

void skrev:
Jag har hört vissa på vaken.se säga att det inte är bra alls att slänga ut tv:n . För då "hänger vi som slängt ut inte med på vad som händer". Den/Dom menade att vi inte fick in nyheter eller skärmade av oss och inte visste vad som pågår när vi slängde ut våra tv-apparater.

Jag tycker man bara får bättre och bättre koll hela tiden när man inte har tv:n. Ibland när jag går förbi tobaksaffären och vill läsa rubriken, så brukar jag hålla upp handen för bilden, så slipper man få in det i skallen. (För jag har ju ingen använding av att läsa rubriken, jag är bara sugen på den) Det är ganska kul och mycket skönt. Ser säkert helkorkat ut. :)

Med vissa menar du nån mer en "maggot" då eller ?

Slänger man ut TVn och inte ser på "förummande" saker läser tidningar mm så kan man omöjligt hänga med i nya "tränder" osv.
Din idol Alan watt sade ju själv att han fått det berättat hur mycket sex som återspeglas i TV men eftersom han inte tittar på ex MTV så kan han inte konkritisera hur det tar sig i uttryck.

Anonym
Jag nämner inga namn...

Vilka trender är det jag har missat genom att inte hänga med i TV-världen? Har ebba von sydow fått ett tv-program nu eller?

Jag garanterar er som tror att man missar något genom att inte ha tv:n att det inte är sant. Du får reda på allt på något sätt ändå. Det är bara att livet känns lättare, infon letar sig fram till dig ändå.

Jag kommer personligen ersätta den som blir besviken om dom slänger ut tv:n. För varje timme du saknade tv:n så lovar jag att ta in min gamla tv och ha på dem hemma hos mig i så många timmar som du känner att du saknade/förlorade. (Dvs jag straffar mig själv om du inte kände det "lättande" att slänga ut den) OK?

Anonym
Quote:

void skrev:
Jag kommer personligen ersätta den som blir besviken om dom slänger ut tv:n. För varje timme du saknade tv:n så lovar jag att ta in min gamla tv och ha på dem hemma hos mig i så många timmar som du känner att du saknade/förlorade. (Dvs jag straffar mig själv om du inte kände det "lättande" att slänga ut den) OK?
Du behöver inte straffa dig själv för den timme om dagen jag vet att jag kommer sakna TV'n... Nämligen Bolibompa timmen med mina barn i TV soffan... det är en mysig timme.

Anonym
Okej, jag backar på den. Bolibompa kan man inte ladda ned, alltså behöver man ha tv:n för det. Sant. Allt annat kan man ladda ned som man behöver...

Hoppas SVT säljer ut lite kläder snart från sitt kostymförråd. Jag vill ha en sådan där röd kavaj som Bengt Grive o Bo Hansson hade på 80-talet. Med gula emblemet. När vi gör lite vaken-tv/inspelningar kommer jag ha den på mig.

Anonym
Quote:

void skrev:
Hoppas SVT säljer ut lite kläder snart från sitt kostymförråd. Jag vill ha en sådan där röd kavaj som Bengt Grive o Bo Hansson hade på 80-talet. Med gula emblemet. När vi gör lite vaken-tv/inspelningar kommer jag ha den på mig.
Annars har jag lite vita plagg som är missfärgade svagt rosa som du kan få köpa billigt.
Nyligen har jag också färgat lite plagg svagt blåa

Anonym
Det är ju givetvis svårt att säga såhär konkret vad du missar om du inte läser medias egna flosker.
Men idag har jag uppmärksammat att multi-kulti-bandet i melodifestivalen "2a generationen" har medlemmar som allt som ofta deltar i TVn och försvarar invandrarupplopp.

See User information
Låter bara som om ALLTID alternativen är att göra precis TVÄRTOM - och det är dessa koncept vi hållit på med i hundratals år..

Vitt mot svart...

Om man inte slänger UT TV:n utan använder den för vad den borde vara ämnad till, vilket inte är att våldta våra sinnen med propaganda - utan att informera om viktiga händelser, så kan den bli en NYTTO-PRYL!

Jag ÄLSKAR dokumentärer, samt att det är viktigt att följa med vad andra blir manipulerade med och köper för sanning.

Efter man börjat inse en hel del, är det emellanåt rätt kul att titta på för att se hur korkad och radiostyrd man själv varit.

J-Darc inte J-pac, är väl ingen rappare heller!

Och endel här inne verkar tro att MER KRISTENDOM verkar vara lösningen på allt, det är vad jag snackar om som du inte verkar greppa. Håller nämligen inte med om att mer religion är svaret på problem. Så nu vet du MIN åsikt. Var och en har sin egen lilla hjärntvätt, eller hur. Jag håller mig gärna borta från alla sekter och går inte med i någon nationalism rörelse heller, styrd av KARLAR.. icke sa nicke. Iofs nog diskuterat nu, vi behöver inte ha rundgång i ämnet. Bögskräck eller ej, tror det mesta är sagt, jag går vidare till fokus på vad jag anser vara problemlösare nu.

Och lägg ner era patetiska "kommentarer" om att ni inte begriper svenska, samt att ni anser jag tar plats med vad jag skriver. Finns väl för helvete andra lyxproblem ni kan lägga ner energi på?!

Går min egen väg, ALLTID. FÖLJ DIG SJÄLV istället för andra, det är svårt men det enda som ger tillfredsställelse.

Posted on: 2008/2/16 13:32

Anonym
Quote:

J-Darc skrev:
Går min egen väg, ALLTID. FÖLJ DIG SJÄLV istället för andra, det är svårt men det enda som ger tillfredsställelse.
Blir inte det ensamt? Jag föredrar att inte vara ensam på den väg jag vandrar.

See User information
Du är inte ensam om du är MED *dig själv*

Du har en INRE vägledare... du följer inte efter någon, styrs inte av någon, utan du gör såklart sällskap med andra! Om du har en god relation till dig själv, kan du också lättare undvika att manipuleras av andra, för du har en tydlig gräns mellan dig själv och andra och är INTE GRÄNSLÖS!!!

Man imiterar inte, man är innovativ...
Var och en är UNIK i sina tankar, sin erfarenhet, sin syn på världen.. ALLT som filtrerars GENOM DIG, bildar DITT unika mönster - varför sträva efter att likrikta och kopiera någon annan...

Du väljer som vanligt Compu, att hitta det NEGATIVA i det jag säger. Fråga dig själv varför?

Du tolkar din egen sanning och lever efter den.
Har *DU* programmerat dina tankar i negativ inriktning kommer du KÄNNA dig ensam, och att inte vara uppfylld förrens någon annan fyller det tomrum du har inom dig. En sån relation är som en halt tango, det finns orsaker till att man säger "du kan inte älska någon annan förrens du älskar dig själv" - för du kommer hela tiden PROJICERA http://susning.nu/Projicera på andra.

ALLT handlar om relationer på olika nivå, affärsrelationer, barn-föräldrar, vuxna kärleksrelationer, nationella och kulturella relationer.. och DÄR är det jävligt få som fixar att se sig själva i spegeln...

Om man inte känner sig själv först, hamnar man lätt i mönster som är dysfunktionella, (just för att man inte är i balans själv) såsom exempelvis inom mellan-mänskliga relationer..

relations & eller sexmissbruk =
http://www.slaa.nu/sjalvtest.asp

psykiskt beroende = http://sv.wikipedia.org/wiki/Psykiskt_beroende

borderline = http://sv.wikipedia.org/wiki/Borderline

medberoende = http://web4health.info/sv/answers/add-living-with-an-alcoholic.htm

passiv aggresivitet =
Passiv-aggressiv personlighet: motsätter sig medvetet andras krav och presterar oftast under förväntningarna; markerar sitt motstånd med oansvarigt och saboterande beteende, men har mycket svårt att kommunicera sitt motstånd tydligt och rakt; skyller på andra; känner sig missförstådda och ouppskattade; klagar och gnäller; pessimistiska och negativa, cyniska och skeptiska.

Einhorn: Falsk snällhet kan ha inslag av svaghet, manipulation och ointelligens. Den kan bero på en oförmåga att säga ifrån, passiv aggressivitet och bristande integritet, men också godtrogenhet, inställsamhet och skenhelighet.

Definitionen från Einhorn kommer från hans bok: "Konsten att vara snäll"

som en försvarsmekanism = http://susning.nu/F%F6rsvarsmekanism

härskartekniker = http://sv.wikipedia.org/wiki/H%C3%A4rskarteknik

osv...

OCH man blir lättare offer för de rovdjur som finns på alla marknader, ex:

Narcissister =
http://sv.wikipedia.org/wiki/Narcissi ... ersonlighetsst%C3%B6rning

Mer om personlighetsstörningar som många i relationer råkar ut för att manipuleras av, som kan förstöra ens liv också i offentliga sammanhang...

http://sv.wikipedia.org/wiki/Personlighetsst%C3%B6rning

Posted on: 2008/2/16 14:24

See User information
Det du missförstår med vad jag skrev först är att du ANTOG det betyder ENSAMHET att "Följa sig själv" -

det verkar som om du söker en Ledare, Compu...
Var försiktig... du är isåfall det perfekta offret att vilseleda....

Du SÖKER efter NÅGON att ge bort din kraft till... du lägger över ansvaret på ditt liv, dina val, på någon annan...

Social tillhörighet, social SAMVARO är något helt annat.

Och det var vad du trodde jag menade, men jag uppmanar ingen att isolera sig, utan att finna sig själv... vilket vi måste göra i samvaro med andra, för vi behöver 4 ögon för att se oss själva. Var bara noga med VILKA du LÅTER spegla dig, många ljuger och kör överföring.. projicering, och manipulerar andra... du känner till relations-spel... man ska spela svår, försöka såra varandra för att ha makten över varandra osv osv.. sånt försiggår överallt, av just människor som inte har en god relation till sig själva = ansvarslöst beteende, egoism och känslostörningar, som empatibrist osv.

Posted on: 2008/2/16 14:30

Anonym
Quote:

J-Darc skrev:
Du väljer som vanligt Compu, att hitta det NEGATIVA i det jag säger. Fråga dig själv varför?
Det är just det... I det någon annan ser, ser jag det POSITIVA. I det jag ser, ser jag det NEGATIVA.

See User information
Men, om någon tycker precis som du EGENTLIGEN, så får det alltså en positiv vibb om det är dom som ventilerar den åsikten?

Är det därför du söker bekräftelse på allt, med lite avväpnande ordalag för att inte du tror på det du själv tänker?

Många är så... så är även jag i perioder, ingen är "perfekt" eller stark jämt, men vi måste/bör alla söka efter oss själva, med hjälp av andra, om du förstår vad jag menar.

Måste rusa nu men vi hörs mer sen.

Hörru du du! Spana in här
Jag skriver med vass ton på nätet (så in i glödheta hjärtinnerligt trött på muppar som lyx-käbblar och trasslar om allt, därför mitt "kommandora"-vokabulär ((inte kommando-hora; )) så ta inte åt dig annars måste jag brotta ner dig och sträcka upp dig *skratt*)

*Gone*

Posted on: 2008/2/16 14:49

Anonym
Quote:

J-Darc skrev:
det verkar som om du söker en Ledare, Compu...
Var försiktig... du är isåfall det perfekta offret att vilseleda...
Jag söker en guide. Någon jag litar på. Jag litar på väldigt få personer trots att jag är naiv. Ett försvar jag har byggt upp efter att ha varit ett offer

Quote:

J-Darc skrev:
Du SÖKER efter NÅGON att ge bort din kraft till... du lägger över ansvaret på ditt liv, dina val, på någon annan...
Jag förstår inte själv vad jag blivit, men de "gåvor" jag blivit försedd med övergår mitt förstånd. Jg söker någon jag kan dela detta med... Någon som förstår.

Quote:

J-Darc skrev:
Social tillhörighet, social SAMVARO är något helt annat.
Jag är van att inte passa in. Den biten kan jag. Men en sak har jag fattat, det är inte synd om mig. Jag vill inte ha sympatier, jag vill ha hjälp att förstå.

Quote:

J-Darc skrev:
Och det var vad du trodde jag menade, men jag uppmanar ingen att isolera sig, utan att finna sig själv... vilket vi måste göra i samvaro med andra, för vi behöver 4 ögon för att se oss själva. Var bara noga med VILKA du LÅTER spegla dig, många ljuger och kör överföring.. projicering, och manipulerar andra... du känner till relations-spel... man ska spela svår, försöka såra varandra för att ha makten över varandra osv osv.. sånt försiggår överallt, av just människor som inte har en god relation till sig själva = ansvarslöst beteende, egoism och känslostörningar, som empatibrist osv.
Jag har själv blivit beskylld för att manipulera, men jag bara varit ärlig. Kanske någon finner detta manipulativt, men allting manipulerar ju andras tänkande. Om du får input från mig triggar ju det något hos dig. Det är väl inte manipulativt? Vad som vore manipulativt skulle vara om jag försöker utnyttja någon. Var i en vänskap utnyttjar man varandra? Det är inte mitt syfte iallafall. Visst, då någon kanske inte vill ha min vänskap är jag tvunget att acceptera det, men det känns så svårt de gånger man blir missförstådd.

Äh. Det är hopplöst... det känns som jag har tappat all yta. Det händer att jag glömmer bort artighetsfraser i telefonen t ex "Vad gör du?" För på något sätt ser jag de framför mig. Jag vet. Det låter galet. Tester jag gjort visar att jag är ganska intelligent, men det kanske bara är en klapp på huvudet på mig... "Jaja, du är jätteduktig lilla gubben"
Jag funkar liksom inte. Jag är ologisk. Enda gången jag fungerar är när jag samverkar med mina barn. Det är nästan så jag undrar var jag får den pedagogiken ifrån.

« 1 2 3 4 (5) 6 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper