vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
den vakna spegeln.
om vaken vore en spegelbild av verkligheten, så skulle ni inte kunna läsa dom här orden.

Då skulle jag fått sitta inlåst och bestraffad av makteliten i en av deras fängelsehålor.

Jag skulle knappt få vatten eller bröd samt bli utsatt för tortyr av dom maktgalna översittarna som likt frimurarna ute irl, inte bryr sig om någon annan än sig själva.

men nu är det inte så, vi lever i år 2008 och vi lever i en fri värld med fri information genom internet som för oss alla samman i samma vardagsrum som detta är.. (mikael cromsjös)

skämt å sido så är vi som sagt på internet och det kommer krävas lite mer än gamla goda härskar tekniker för att radera denna personlighet från er näthinna..

MVH Multibannade vaken fd admin.

så vaket var vaken..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: den vakna spegeln.
Efekto: men om du bara skiter i att hacka, håna, ljuga, dissa, sprida historier om, hota med stryk, kalla oss för översittare, kalla oss för mini hitlers, kalla oss för onda, så är det ju lugnt!

Då kan vi ju göra saker tillsammans. Det är så lite folk som engagerar sig IRL ändå. Har du lust att engagera dig irl med lite projekt mot NWO så join up för fan. Eller presentera ett nytt projekt tex, som vi kan hjälpa dig med. Det är bråttom och alla tekniker, ideer, försök, måste övervägas.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jag kan inte förstå hur du kan vara så JÄVLA korkad Void som bara går och tassar runt som en jävla mus.

Det finns som jag anser två och ett halvt alternativ i frågan om defekto

1 Banna han direkt han skriver på vaken.se och radera hans konto och inlägg

2 Starta en tråd vid namn "Efekto" Där han får försvara sig och berätta varför han blivit felaktigt bemött och låta han få komma till tals och även du får berätta din version och likaså så jag som var admin under den tiden då det hela urartade.
Låt tråden fortgå med " acceptabla personangrepp" (vilket den kommer få) och ha en omröstning om hans excistens på vaken.se (i den tråden)

2,5 Ge han en sista chans att sköta sig om han inte gör det så se alternativ 1

Han som talar om "inget att dölja" maktmissbruk mm borde ju lätt klara sig ur detta och det vore ju naivt att tro att ALLA på vaken.se konspirerade mot denna trevliga man.

See User information
Maggot!
Du ar ite kladd att komma med losningar, du ar ju en del av problemet.

Tydligen utgar du fran att "efekto" ar den felande har. Dock sedan jag last allt ni sager har, hade jag kunnat lagt till mitt namn Steffo/Wiseguy och kannt mig traffad. Har dock inte hotat nan med stryk.

Om man inte kan tala fritt om allt finns ingen frihet! detta galler ochsa admins och skapare av vaken. Kan de inte ta kritik skall de inte sticka ut skallen heller.

IF U CANT TAKE THE HEAT, GET OUT OF THE KITCHEN!

Jag kanner igen hur han har behandlats, jag ar mobbad av alla admins har ochsa, samt av dig Maggot.

Skiter dock i det, eftersom ni ar for klena mentalt. Sa jag tar det pa det kontot.

Hall inte pa och stall extra krav pa personer som ni inte gillar, da kommer ni fa problem! Manga kan vara engagerade utan att vara kompis med Void eller mIcro, ni tror att ni ar ledare, men ni skulle skita i brallan om ni fattade vad ett ledarskap gar ut pa.

Ni har ingen aning om vad som kommer kravas den dag det brinner i knutarna. Men den dagen kommer!

Inga javla omrostningar heller, alla som vet nat vet att demokrati bara ar ett trick!

Jag har alltid statt pa det svagas sida, och det kanns naturligt for mig att rosta for efekto, oavsett om jag vet allt eller inte om denna sak.

Jag kanner igen vad han sager! Ni gor likadant mot fler an mig, sa snacka inte skit!

Posted on: 2008/2/15 10:55
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

See User information
Quote:

wiseguy skrev:
Maggot!
Du ar ite kladd att komma med losningar, du ar ju en del av problemet.

Tydligen utgar du fran att "efekto" ar den felande har. Dock sedan jag last allt ni sager har, hade jag kunnat lagt till mitt namn Steffo/Wiseguy och kannt mig traffad. Har dock inte hotat nan med stryk.

Om man inte kan tala fritt om allt finns ingen frihet! detta galler ochsa admins och skapare av vaken. Kan de inte ta kritik skall de inte sticka ut skallen heller.

IF U CANT TAKE THE HEAT, GET OUT OF THE KITCHEN!

Jag kanner igen hur han har behandlats, jag ar mobbad av alla admins har ochsa, samt av dig Maggot.

Skiter dock i det, eftersom ni ar for klena mentalt. Sa jag tar det pa det kontot.

Hall inte pa och stall extra krav pa personer som ni inte gillar, da kommer ni fa problem! Manga kan vara engagerade utan att vara kompis med Void eller mIcro, ni tror att ni ar ledare, men ni skulle skita i brallan om ni fattade vad ett ledarskap gar ut pa.

Ni har ingen aning om vad som kommer kravas den dag det brinner i knutarna. Men den dagen kommer!

Inga javla omrostningar heller, alla som vet nat vet att demokrati bara ar ett trick!

Jag har alltid statt pa det svagas sida, och det kanns naturligt for mig att rosta for efekto, oavsett om jag vet allt eller inte om denna sak.

Jag kanner igen vad han sager! Ni gor likadant mot fler an mig, sa snacka inte skit!

Att en självupptagen narcissist känner igen sig i en annan självupptagen narcissist förvånar ingen som känner igen dessa typer på kilometers avstånd.

Ungefär som Carl Bildt känner gemenskap med Henry Kissinger.

Som Alan Watt brukar säga:

- Psykopater känner automatiskt igen och sympatiserar med andra Psykopater.

Att du försvarar en enormt egocentrisk våldverkare som hotat en massa folk på forumet med fysikt våld, förvånar då inte mig i alla fall.

Posted on: 2008/2/15 17:32

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper