Vakencorner
|
Anonym
|
Re: EricHufschmid.net EMAIL: PainfulQuestions@aol.com
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
WG: Du frågar mig om banning på benny för han också är trött på dig.
Här är mitt svar: Inte så mycket vi kan göra något åt att du (WG) är här på vaken.se förutom att hoppas att du lämnar sidan och startar din egen website (dvs mer jobb mindre snicksnack från dig) En dag kanske du även vågar ta ditt "snack" utanför internet och jobb ut i verkligheten. Som det är nu är det väl knappt någon orkar lyssna på allt du "tycker" och som genomsyras av din narcissim som du är så stolt över. Ang DBS: Du lyckas få ihop ett helt inlägg om just det, men inte en enda referens. Grattis. Du får ju ta och utveckla om du ska visa vilka falska beskyllningar som DBS gör. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
För den delen så är det inte bara Benny som är trött på dig steffo .
Även jag är skit trött på dig.å dina inlägg det är inget nytt . Du är en enrgilös"boy "som suger energi av alla PUH! , utan mig för nu tar jag din energi.kÄNNER DU DET?? Lär man sig att acceptera nya fakta ödmjukt och omedelbart, då kan man få till sig hur mycket information som helst. De flesta, ickeintuitiva, gör sig först lustiga över nya sanningar, senare bekämpar de sanningarna så gott de kan, för att till slut acceptera. Vilket energislöseri! Ser de inte sig själva? De både gapar och slår ifrån sig när de hör eller ser något nytt. De är maktsugna och rädda. Skicka mörker till dem så att de ser ljuset! Håll god ordning så att du, varaktigt, attraherar en el. flera med samma ide. för att du är överflödig.
Posted on: 2008/1/26 14:17
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Som vanligt visar du ekelt att du ar oproffesionell, och pratar mot dig sjalv, du snackar om regler som skall foljas, inga personliga pahopp, detta agnar du dig at sjalv, och om du ser andra gora det mo ratt person, dvs mig, kan detta ursaktas med att "han ar trott pa mig" Visar att du inte ar nat att hanga i julgranen, och inte ar nat att ha, fattar dock inte varfor du vart sur nar jag sa att du hade gjort bort dig, och inte kunde vara en kompis till mig. Sjalvklart behover jag inga referenser, all info om varfor deras relation ar som den ar, finns pa erics website, men ingen av er kan lasa, ni kollar bara pa bilder och spekulerar sedan fritt efter eran dogm, att bara 2 personer i hela varlden tror zionismen ar en stor konspiration! Visar vilken lojlig loose change niva ni ar pa, och foresten tror jag han ar samma person som du, ni har samma torftiga repliker. Skit du i mig, jag livnar mig inte pa stod fran ignoranta wannabes, jag vet saker pa egen hand och vet hur jag skall ta reda pa vad som ar sant eller falskt. Du agnar dig bara at personliga pahopp, beter dig sopm en fjant. Har aligt haft relevanta fakta, inga som helst belagg pa nat mer an ditt namn, som stammer pa din person. Jag har redan mitt snack utanfor internet, men jag deklarerar inte for imbeciller vad jag gor, jag ar ingen snackare, eftersom jag inte snackar om det, detta ar storande for Stasivoid som for katalog over personer, du har ju till och med parat ihop mej med en blogg du pastar att jag har skrivit, rena logner och falsarier. Du gor inget jobb i verkligheten, allt du sager ar ett blindspar. Jag har fatt personlig credit av flera, som gillar min stil, jag har ochsa fatt pa kaften av flera, som vill leka kvasi i fred, utan exponerande besvarliga kommentarer de har svart att bemota och kanner sig attackerade av. Jag har insett de de flesta inte orkar med, vaken ar ingen fristad for sanningsokare, bara ytterligare en plats pa internet, dar man blir attackerad forminskad ock katalogiserad om man sager sanningen. Hade vaken varit @bra@ hade den orkat med kritik, liksom jag orkar med kritik, eftersom den ar felaktig, och inte haller sig till sak i mitt fall. Du pastar att det ar si, det ar narcisism, det ar "bonding" alla miojliga pahopp utan just det enda som saknas, verklig kritik som skulle tranga in mig i ett horn, och avsloja mig som en desinformator. Jag har sett fler inse vad zionismen ar. Alltsa multipliceras kunskapen. detta ar mitt mal, och inget du kan gora at. Sa lycka till med dina taffliga forsok, du bara exponeras mer. Inte undra pa att folk hotar dig, som man sar far man skorda. Ingen har nansin hotat mig, undra varfor? Jag gar emot sak, istallet for person,om inte debatten riktas mot min person forstass, da maste jag ju forsvara mig, inte sant. Manga har har sett dina pahopp och flertalet inlagg om skall missgynna omdomet om mig, men de som gillar vad jag sager ar smartare an du Void, ja dom kanske ar Narcisister dom med, for inte kan det val vara sa, att manga ser igenom tomheten som gommer sig bakom tomma intet till namn............ Void.
Posted on: 2008/1/26 18:42
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag tar ingen energi, du har inget att ge, ni kommer inte kunna trackasera mig, och inte heller kunna trackasera andra, eftersom era trackaserier ar poanglosa och utan udd, ni vet inte vad jag tickar pa, sa alltsa kan ni inte mobba mig heller, jobbigt va? "acceptera nya fakta odmjukt och omedelbart" Vad ar det dar for nat, du ar sa kvasi grabben, vad kan du lara mig, hur accepterar man fakta odmjukt, nar den flesta informationen vander ut och in pa allt man visste? Ni kan ju inte acceptera zionsparet, sa "acceptera nu nya fakta odmjukt och omedelbart", om du kan, men du kan inte, det ar du som ar trott, for du for en forlorad kamp, Void erkanner oppet att han ser det hopplost, men jag daremot ser att jag andrar paradigmet och kommer med relevanta pastaenden och inlagg med relevant intressant information. Jag borjar se hur bilden ligger, men fattar att en del ar hart mindcontrollerade. Trakigt for dem, men deras liv, dom maste ta sig ur detta sjalv. Men odmjukheten infor sig sjalv saknas, bara en yttre hyckel version av odmjukhet infaller sig, inge verklig andedrakt av visdom har inte. Mr odmjuk sjalv avstar helt fran debatten. Jag tror ni inte ar mer an 5 som hela tiden trackar, ni gjorde det forut med, sa jag skiter i er, jag kan ge er tillrackligt med medicin for era pahopp sa ni till slut inbser att lamna mig ifred, for ni orkar inte i langden, ni ar vilsna i 9/11 markret, och hittar ingen lampa. Men sa var det ju nu, jag trodde inte pa det, inte nar jag sag det pa tv pa 9/11 och inte senare, jag visste att nat var fel, eftersom jag forstod att nat inte stamde, denna kansla duger inte for en del har, man skall ha referenser. Alltsa Google, eller wikipedia, hajar du hur lost ni ar? Ni kommer soka referenser till kingdom come, och bara disinfo finns till slut, ni hajar inte att 9/11 ar disinfo influerat, arinfo och filmer sprids, att flygplanen bara var hologram, inte ens da hojs ett kritiskt ogonbryn. Flertalet 9/11 organisationer har frimurar symboler som logos, dessa ar era favoriter. Ar ni nyborjare? Heter du Sale for att sanningen ar till salu, och logner kopes?
Posted on: 2008/1/26 18:53
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Steffo! En enkel fråga: Är DU den ENDA valarbetaren i valkampanjen för dig själv här på forumet?? Du maler ju på som Maud Olofsson on acid.
Posted on: 2008/1/26 19:19
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
wiseguy:
wiseguy wiseguy wiseguy wiseguy wiseguy osv...... Vem trakaserar vem? Sanning går inte att skriva ned. Därför finns det inga färdiga system. samma ögonblick som du säger "Jag vet", så vet du inte - du visste. Den som t ex vet vad ödmjukhet är för något, är en inbilsk människa. Vanligt. Reta dig inte på någon. Ändra Dig själv, el. gör teknik av umgänget, i tid. Tankar kan få dig att känna dig sjuk trots att du är frisk och TVÄRTOM. Massa svar men INGA lösningar! Oftast helt i onödan! Om Du endast intellektuellt ser din kaotiska prägling, kommer du aldrig att göra någonting åt den. Befria dig ifrån intellektets hand- och fotbojor! Ju mer elakhet och lidande vi har inom oss ju mer viktigt blir det att förrsöka bli betraktad som en "framstående" person. Ett lättavläst hybris. Intellektuell läggning är motsatsen till intelligent dito. Varför ser jorden ut som det gör annars, om det inte var sant? Intellektet förintar intelligensen! Heter du Sale for att sanningen ar till salu, och logner kopes?Jag kan inte lära dig något det sa du ,DU är wiseguy så då behöver du inte fråga wiseguy. 911 WAS A INSIDE JOB det mest barbariska i ett civiliserat läge.
Posted on: 2008/1/26 20:25
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Svar nej, jag tror inte på demokrati.
Posted on: 2008/1/27 8:42
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag hade kunnat svara på det där själv, jag frågade för att DU skall reflektera över det. 9/11 is an OUTSIDE job, an ZIONIST job. Det mest barbariska är ignoransen, och kvasislagsmålet för att kunna fortsätta vara det.
Posted on: 2008/1/27 8:46
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Wasigay:
Jag hade kunnat svara på det där själv, jag frågade för att DU skall reflektera över det. Hehe du är inte den första säkert inte den sista som sålt sig självvälprogramerade"SALE"en ren skyltskada av dom briljanta NWO.Du hade svarat (du sa så här )när du fick frågan varför du heter "Zteffo"JAG HETER STEFAN,helt i sin ordning:=) Men jag heter SALE oxh det är jag stolt över,så vet du att sale ÄR ett namn finns många i just i/ påSicilien (I) nu fick du lära dig ett nytt namn oxo utan egna bilder 911 Was A outside job whit inside knowlage. ![]() Men Stefan ditt namn har fula ord i ste=satan i fan =fan helvete djv,ozv | Ingen anledning att diskutera det mer | vi ses Bara så du vet så jagar jag inte dig för att trissa,dissa eller #mobba# detta klarar du alldeles utmärkt själv (förut iaf).
Posted on: 2008/2/1 21:35
Edited by sale on 2008/2/1 21:59:40
Edited by sale on 2008/2/1 22:19:27 |
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ja ja du kan nog tåla det där, hade glömt att du trackade mitt namn tidigare, hade för mig det var emil, men vet inte säkert, tyckte jag var lustig i vart fall. Visste inte att Sale var ett namn, men vad bra då, man har lärt sig nått nytt. Wiseguy kallar jag mig för att det ochså kan anges för en sprätt, en besserwisser, så jag är självironisk, kan kosta på mig det, skiter i vad "vemsomhelst" ens tycker, enda vägen att kunna säga vad man vill. Har man allianser med medelsvensson, och dennes tankesystem kommer man tänka som honom till slut. "STEFAN är en svensk variant av latinets Stephanus som betyder krönt eller bekransad." Alltså en Kung, en Wiseguy....
Posted on: 2008/2/4 10:01
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag blev rekommenderad denna för att få en insikt i vad den här hufschmid egentligen tycker om saker och ting.
http://www.erichufschmid.net/mp3/Hufschmid-29Dec2007.mp3 Jag önskar att ALLA kan ta sig tid att lyssna på den, och själva göra sina bedömmningar. De bästa/galnaste passagerna är vid 35:30, samt 45:00 och framåt. Han är från mitt perspektiv på världen ganska nära vad jag skulle kalla en "ganska störd person". Han är ju uppenbarligen positiv till att reducera jordens befolkning utan problem, positiv till eugenics. Han pratar om framtidsscenarion där robotar ska hjälpa oss med sysslor på ett mycket konstigt sätt, men han verkar positivi till det hela, han spinner iväg på de mest otroliga spår. När han gör sin analys om abortmonståndare så kulminerar det hela, analysen innehåller även en imitering/hån av abortmotståndare som bör höras. Det är värt att ge bort ett parminuter till en timme på att höra denna mp3:a med Eric Hufschmid. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Bra jobbat void, skall lyssna pa denna nar jag har chans. Kul att se att du gor nat kreativt.
Men skippa din kvasipsykobabbel analyser. Du verkar stord sjalv nar du skall analysera alla enligt din haltande psykologi. Jag tror vi har hort dig gora det forut. Du har motsatt dig personangrepp, som en regel for Vaken.se Sa nu postar du en inlaga om Erics person. Jag aterkommer med kommentarerna senare!
Posted on: 2008/2/9 13:23
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Seriöst. Hoppas alla lyssnar på denna! Har han gjort ännu värre saker i blurbformat så får ni gärna tipsa, för detta var ett lågvattenmärke.
Hufschmid är inte sen med att idiotförklara människor, får, håna dem, och dessutom hävda att de själva är orsaken till problemet. Vi måste ta hand om fåren, och dom som är onda mot fåren, menar han. Han ger lika mycket skuld åt båda och verkar njuta av att kalla människor i allmänhet för korkade och lurade. Karln är helt flippad anser jag iaf. Varför jag skriver att eric är en Wacco Ja, jag måste skriva om honom. För hela blurben är helt faktalös och innehåller bara hans personliga åsikter. Den saknar substans och är bara en massa spekulation om robotar i framtiden/samt att han tycker folk i allmänhet är så dåligt utbildade att de inte duger till det framtida samhället (Fast han klagar på tekniken också, i några få meningar). Då blir det inte mycket kvar att skriva om när det bara är hans personliga flum om framtiden som blurben innehåller. Det enda som lyser igenom är att Eric är ganska wacco. Hade han gjort en blurb som innehöll fakta, så hade jag kunna tkommentera den. Eric: Det är zionisterna som ligger bakom x Eric: Det är zionisterna som ligger bakom x Eric: Det är zionisterna som ligger bakom x Eric: Det är zionisterna som ligger bakom x Men nån argumentering/bevisning, hör man aldrig, hoho, vilken papegoja. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Han verkar vara weird, nånting som inte stämmer, som Ron Paul... fast Ron är lite fin putsade...
Posted on: 2008/2/9 17:22
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
void skrev:
Hufschmid är inte sen med att idiotförklara människor, får, håna dem, och dessutom hävda att de själva är orsaken till problemet. Vi måste ta hand om fåren, och dom som är onda mot fåren, menar han. Han ger lika mycket skuld åt båda och verkar njuta av att kalla människor i allmänhet för korkade och lurade. Karln är helt flippad anser jag iaf. Jag tror vi ar overens om att det stora flertalet manniskor inte ar formogna att ta egna beslut, de forvsarar eliten som sina beskyddare, och kommer kampa for att bevara status quo. Jag haller tyvarr med, att de flesta ar idioter. Den som kanner sig traffad, sug i sig. Att du berattar att du tycker han ar flippad for att han sager detta, ar lika lite bevis som att han sager det. Du snackar om fakta och referenser, men det du presenterar ar bara dina egna asikter. Har du nansin sett en BELL kurva over hur intelligensen fordelar sig i en befolkning, hade du gett honom ratt. Man kan misstanka att du bara ar en helt vanlig kille som vill val. Men jag tror inte du ar i den smartaste delen av skalan. Eftersom du direkt identifierar dig med det stora flertalet. Eliten kallar allmanheten farskallar. har de fel? Inte enligt mig i alla fall. Arnold Svartneger sa foljande: 95% av manniskorna behover bli tillsagda "What to do, and how to behave" Tragiskt men icke desto mindre sant. Varför jag skriver att eric är en Wacco Ja, jag måste skriva om honom. Nej du maste inte det, man skall inte enligt dig agera genom personagrepp. Du presenterar sjalv dina egna teorier och asikter som om de vore bevis, och man ser att du har inga referenser eller gar emot vad han sager. Bara mot hans person. Var inte sa TOM, Void. För hela blurben är helt faktalös och innehåller bara hans personliga åsikter. Den saknar substans och är bara en massa spekulation om robotar i framtiden/samt att han tycker folk i allmänhet är så dåligt utbildade att de inte duger till det framtida samhället (Fast han klagar på tekniken också, i några få meningar). Då blir det inte mycket kvar att skriva om när det bara är hans personliga flum om framtiden som blurben innehåller. Det enda som lyser igenom är att Eric är ganska wacco. Hade han gjort en blurb som innehöll fakta, så hade jag kunna tkommentera den.[/i]Du fornekar ju att zionismen ar en stor konspiration, alltsa finns inga fakta om den, vgad gor dig till sakunnig, svar ingenting. Jag vet varfor du kallar dig VOID, du ar tom, och du verkar inte veta nat viktigt heller. Varfor kallar du dig inte vaken ochsa, sa det blir riktigt kvasi? Eric: Det är zionisterna som ligger bakom x Eric: Det är zionisterna som ligger bakom x Eric: Det är zionisterna som ligger bakom x Eric: Det är zionisterna som ligger bakom x Men nån argumentering/bevisning, hör man aldrig, hoho, vilken papegoja.[/quote] Vad goftar du som "bevis"? Google lankar? Insikter? "Nyheter"? Vad presenterar du for bevis sjalv VOID, mer an tomt prat? Hur kan du doma ut nan som bara pratar med dit egna pratande? Jag a min sida domer inte ut ditt pratande, det har du ratt till, men du sager att det ar fel, och kommer med eget "prat" som "bevis". Hur mycket maste man leda omkring dig i dina egna resonemang for att du skall se att du pratar emot dig sjalv? Ps om du kollar in hans sida ser du att han har massor av fakta pa den, jag antar att hans blurb inte ar en upprepning pa det han skriver pa sin sida. HAn har ratt att tala om vad han vill i sin blurp. Om du klagar pa honom, garvar han antagligen ihjal sig.
Posted on: 2008/2/10 12:55
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
VOID!!!!!
Maken till okunnigt personpahopp av Eric Hufscmidt far man leta efter, sen jag lyssnade igenom blurben som du attackerade. Han lamnar ju massor med referenser och forklaringar. Han kanse inte befinner sig pa din niva av kunskap, men detta gor inte att man inte kan forsta vad han menar, om man ar lite mer insatt an Metro lasaren, han namner ju organisationer, namn och NGO's under hela blurben. Om du inte ens vet vad Tavistock Institute ar, ar ju bara ett bevis for att du ar okunnig, eftersom du fornekar att detta ar en referens. Mojligen inte inom dina ramar, men jag antar att du ser rott for att han sagar ZION kramarna LOOSE the CHANGE och Alex NAZI Jones. Jag forstar att du har stora problem med detta, eftersom hela VAKENS fundament vilar pa LOSS ganget och GAPEX Jonez. Att dessa anklagas for att vara zionist lakejer, gor ju att hela din varldsbild rubbas. Kanske dags att skrota den, och inse sanningen? Ps Hufscmidt sager inte att alla ar zionister, han begransar sig till 100 000 personer, han sager ochsa i blurben att zionisternas anfader var tempelriddarna. Stammer med all information om eliten och dess blodslinjer. Om man har ens last om detta vill saga. Ds Kom ner fran tradet nu, varlden ar inte farlig!
Posted on: 2008/2/11 12:03
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
VOID smit inte undan nu, du har ljugit och sagt att han inte lämnar referenser. Vad har du för kommentar till att du far med osanningar, gör du detta för att skydda zionist-infiltratörerna i 9/11 truth movement, zionisten Alex jones, och zion-desinformatörerna, som gjorde filmen Loose Change?
Investigate 9/11 Truth seekers! http://www.erichufschmid.net/InvestigateTheTruthSeekers.htm
Posted on: 2008/2/13 10:57
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Skall du svara for dina logner VOID?
Posted on: 2008/2/15 11:04
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Lugn wiseguy. Void har inte hängt här tillräckligt länge för att förstå världsbilden.
Och ja, kom nu med påhopp om att det är nån form av "bonding" mellan mig och wiseguy. humor har vi alla. ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Umm, Är det inte Hitler Jr. som snackar?
Har han tagit sina texter från "guidestones" eller? Herregud. Och hur kan man gämföra att prata om abort som att runka?... Han verkar messt vara sur för att han inte får ligga.. zzzz... Men jaja, fortsätt att prata om hur dåliga människor är på att göra saker och tro att ni uppnår något bra.
Posted on: 2008/2/18 2:41
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Eric Hufschmid & Darrel Bradford Smith Declare that 911 Activist’s Dan Wallace’s Death, possible Murder, is a GOOD THING!
Eric Hufschmid & Darrel Bradford Smith Declare that 911 Activist’s Dan Wallace’s Death, possible Murder, is a GOOD THING! Eric Hufschmid was once a well known and respected 911 researcher & activist, but now is all he seems to do is to cry that ‘The Jews did 911, the Jews did 911′ of which he has a very short list of followers. And has lost all of the respect and friendship of all the 911 researchers and activists that once gladly bought his 911 material and handed it out freely to the uninformed public, to help spread the truth of 911. What could create such a pathetic hatred and contempt for such good people like Dan Wallce from Eric Hufschmid and Darrel Bradford Smith? Only God knows, but it is clear that Eric Hufschmid has learned nothing from his two year tirade against anyone who doesn’t want to blame the ‘Jews’ for 911. Rather, this seems to be the Hill he has chosen & desires to die on, and from all the looks of it, he will get his wish. Read the first paragraph of this pathetic attack on a 911 activist who ended up dead, under suspicious circumstances, at the age of 23. Let it be noted that the 911 community has tens of millions of members, and that these two sorry pathetic excuses for human beings are the ONLY two people in the entire community that feel this way! Below is a quote from Eric Hufschmid and Darrel Bradford Smith on the unfortunate death & possible murder of Dan Wallace, a 911 Activist! According to the 9/11 “truth seekers”, members of his family often die in their sleep from heart attacks. Reports are here and here Considering those particular “truth seekers” lie about Zionism, why should we believe their explanation for his death? We would be fools not to consider that this was a murder by Zionists. If it was a murder, it shows what happens when you are too stupid to know who to trust.To read the rest of their pathetic attempts to slur the name of this good man, Dan Wallace, go here, to this link: http://www.iamthewitness.com/Dan-Wallace-and-deception.html
Posted on: 2008/2/18 8:27
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Man kan inte losa problemet med zionismen genom att attackera Eric Hufscmids person.
Har last massor av skit om honom fran olika personer, detta ger honom an mer trovardighet, eftersom han attackeras, vet man att han har ratt. Om man gor skillnad, attackeras man pa olika satt av zionisterna, men gor man ingen skillnad, bryr dom sig inte. Eric tror att zionisterna forsoker orsaka en stor katastrof, for att kunna gora sig av med sin opposition i kaoset under katastrofen. Jag tror han har ratt. De allra flesta har pa vaken.se kan dock vara lugna, eftersom de stodjer zionismen, och darmed NWO. Jobbar alltsa mot sitt eget syfte, eller ar detta det egentliga syftet? Ni har inget att frukta, o nyttiga idioter!
Posted on: 2008/2/19 9:16
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag kan upplysa dig om att tydligen ar Void en av vakens grundare, tror personligen att han ensam hittat pa pseudobegreppet "vaken", och visst har du ratt, han har inte kommit langt i sin varldsbild. Han har fastnat for lange sedan. Tyvarr sprider han enbart sin egen varldsbild, och tyvarr attackerar han andra som inte har samma, detta bevisar att han har fel, skulle han ha ratt, skulle han inte vara radd for andras ideer, eftersom han enkelt skulle se att de hade fel. Void ar radd for att han ar lurad, och visst ar han det. Han gjorde det sjalv. Sjalvlurad.
Posted on: 2008/2/19 9:20
|
|||
|
||||
Register To PostTopic is Locked
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login