vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Svensk text?

See User information
1. Jobbar vaken.se på att texta Loose Change: Final Cut?
Och när kommer man isåfall kunna ladda ner den?

2. Vet vaken.se när man kommer kunna ladda ner 9/11 Mysteries igen?
Läste det där om infokrigaren.se, tråkigt :(

Jag är väldigt pepp på att visa olika filmer om 9/11 till folk jag känner. Det känns dock lite värdelöst eftersom inga av dom är speciellt bra på engelska.

Posted on: 2008/2/19 1:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Svensk text?

See User information
Under kategorin titta finns både 911 Mysteries - Demolitions och Loose Change 2nd Edition med svensk text.

Posted on: 2008/2/19 4:06
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Fast jag undrade om Loose Change: Final Cut :) Loose Change 2nd Edition har jag laddat ner med svensk text och brännt ut själv. Men jag skulle vilja ladda ner 9/11 Mysteries med svensk text och bränna ut den också, så jag kan visa folk framför tv:n istället. Den gick ju inte att ladda ner.

Så, någon som har koll på en textad Loose Change: Final Cut och när man kan ladda ner den textade 9/11 Mysteries? (som finns på google video)

Posted on: 2008/2/19 13:45

See User information
Jag rekommenderar inte att du sprider Loose Change eftersom det finns flertalet desinformationsfelaktigheter i denna film, och att den ochsa stodjer den helt abnorma teorin om "kapare" som skulle ha tagit kontrollen over flygplanen. Helt orimligt!

Dom som inget kan om engelska, kommer ga forlorade i kampen i vilket fall, hur skall allt kunna oversattas innan det ar forsent?

Engelska tar 3 manader om man jobbar pa det!

Posted on: 2008/2/19 14:27
Don't be a sucker! We are not "anti-Semitic" for opposing Zionism
http://www.erichufschmid.net
Resized Image

See User information
Kan vara så. Jag är ganska pepp på att visa hela Pentagon stycket för jag tycker det är väldigt övertygande + att det finns mycket annat som jag tycker verkar konstigt: bombhundar togs bort osv. Kan du förklara mera specifikt vad du tycker är fel i filmen? Angående kaparna, det är skumt, ja, eftersom tydligen nio utav dom fortfarande lever och att dom inte hade tillräckligt bra flight skillz för att ha kunna gjort det där. Men dom syns ju ändå på säkerhetskameror från flygplatserna. Vad tror du om allt?

Jo, kan tänka mig att det tar ganska lång tid. Är 9/11 Mysteries ett bättre alternativ, enligt dig?

Posted on: 2008/2/19 14:36

See User information
Quote:

Kaospilot skrev:
Kan vara så. Jag är ganska pepp på att visa hela Pentagon stycket för jag tycker det är väldigt övertygande + att det finns mycket annat som jag tycker verkar konstigt: bombhundar togs bort osv. Kan du förklara mera specifikt vad du tycker är fel i filmen? Angående kaparna, det är skumt, ja, eftersom tydligen nio utav dom fortfarande lever och att dom inte hade tillräckligt bra flight skillz för att ha kunna gjort det där. Men dom syns ju ändå på säkerhetskameror från flygplatserna. Vad tror du om allt?

Jo, kan tänka mig att det tar ganska lång tid. Är 9/11 Mysteries ett bättre alternativ, enligt dig?

Manga av kaparna lever, och varfor skulle man forlita sig pa riktiga kapare, om man kan fjarrstyra plan?

Och for den delen, vi vet ju att de har mixtrat med planen, att det troligast inte var samma plan ens, att de riktiga passagerar planen troligast landade pa militarbaser, och att prppade radiostyrda plan sedan anvandes for att flyga in i tornen.

De flesta forstar ju att militaren ar inblandad pa det ena eller det andra sattet, varfor skulle militaren anlita kapare, som inte kan flyga, den delen av komplotten ar bara for massmedia forstass, i verkligheten anvandes inga kapare, inga passagerare fanns i planen overhuvudtaget.

Relevant information anser jag vara Painful Deceptions.

Men det finns ochsa viktigare saker att prata om an just 9/11, men det ar en annan historia, du kan kolla vad jag postat om om du ar intresserad.

Posted on: 2008/2/19 14:54
Resized Image

See User information
Alltså, det där med fjärrstyrda plan.. Jag vet inte riktigt :( Det låter inte helt realistiskt, fast det ändå gör det. Men att dom riktiga planen skulle landat på någon militärbas och alla passagerare skulle evakuerats och sen att andra plan skulle ha kraschat in känns inte helt rätt. Får man se saker som tyder på det i Painful Deceptions eller någon annan dokumentär?

Tror dock att något sånt skulle ha kunnat inträffat kring Pentagon:
1. Riktiga planet landas någonstans.
2. Ett annat plan, militärt, skjuter en missil in i Pentagon
(eller att det militära planet åker in i Pentagon och ingen missil används)
Tänkte ihop det där efter jag sett alla Loose Change :)

Jag blev insatt i hela 9/11 konspirationen när jag kollade runt lite på youtube en dag, så av någon anledning så hittade jag någon film med titeln "Total proof that bombs was planted in the buildings" eller något liknande. Och efter det så har jag varit ganska insatt i vad som hände. Hittills så har jag sett alla Loose change, 9/11 Mysteries, massa småvideor på youtube och google video och någon brittisk dokumentär som jag inte kommer ihåg namnet på, mycket annat vet jag faktist inte.

Posted on: 2008/2/19 15:09

See User information
Quote:

Kaospilot skrev:
Alltså, det där med fjärrstyrda plan.. Jag vet inte riktigt :( Det låter inte helt realistiskt, fast det ändå gör det. Men att dom riktiga planen skulle landat på någon militärbas och alla passagerare skulle evakuerats och sen att andra plan skulle ha kraschat in känns inte helt rätt. Får man se saker som tyder på det i Painful Deceptions eller någon annan dokumentär?

Tror dock att något sånt skulle ha kunnat inträffat kring Pentagon:
1. Riktiga planet landas någonstans.
2. Ett annat plan, militärt, skjuter en missil in i Pentagon
(eller att det militära planet åker in i Pentagon och ingen missil används)
Tänkte ihop det där efter jag sett alla Loose Change :)

Jag blev insatt i hela 9/11 konspirationen när jag kollade runt lite på youtube en dag, så av någon anledning så hittade jag någon film med titeln "Total proof that bombs was planted in the buildings" eller något liknande. Och efter det så har jag varit ganska insatt i vad som hände. Hittills så har jag sett alla Loose change, 9/11 Mysteries, massa småvideor på youtube och google video och någon brittisk dokumentär som jag inte kommer ihåg namnet på, mycket annat vet jag faktist inte.

Nej du far allt kolla in Painful defeptions ifall du vill, jag kan inte beratta vad den innehaller exakt, var faktiskt flera ar sedan jag slutade grava i 9/11.

Fjarrstyrning av Boeing har funnits sedan 70 talet. I Tyskland aterkallades alla Boeing, sedan man upptackt att alla var utrustade med fjarsstyrning. Har dock ingen lank till denna information. Sjalv har jag runt 300 gb med filmer och filer om 9/11, om du vill veta nat av varde, far du agna minst ett ett par manader med studerande dagarna i anda.

Sedan du gjort det, kanske du kan forsta vad jag menar.

Pentagon ar sjalva losningen pa hela problemet.

Den delen av 9/11 ar sa patetiskt felaktig att man kan forkasta hela 9/11 som en konspiration.

Om det var kapare som flog in i tornen. Hur kunde detta tajmas med en militar operation mot Pentagon. Pentagon har automatiska robotsystem som skjuter ner alla som inte har ratt transponderkod! Ett flygplan kan inte narma sig pentagon, utan att det hade denna kod. Ochsa en massa annat ar totalt lojligt och felaktigt. Ar amerikansk militar i samma sang som Al qaida?

Al qaida betyder "Toaletten" pa arabiska. Och det mesta kring 9/11 ar skit, sa pa ett satt hor det ihop!

Men som sagt, du har din egen vag att ga, men loose change ar desinformation. Man kan dock inte fatta det, om man ser den som forsta film. Man blir bara lurad.

Posted on: 2008/2/19 15:45
Resized Image

See User information
Haha, du skulle inte kunna hänga lite på dc++ med dom där 300 gb'n? Lite tillfälligt :)
Om inte, så du har inga tips på filmer jag kan se?

Det där med Pentagon's automatiska robotsystem fattade jag inte riktigt.. Då är det alltså helt omöjligt att ett Boeing 757 kraschade där, som nyheterna sa? Något som skulle kunna ha haft rätt transponderkod är väl ändå ett militärt plan. Jag vet inte. Klurigt det här med 9/11, speciellt om man är insatt och inte har sett mycket.

Painful Deceptions har väl han Eric Hufschmid gjort?
Blev lite skeptisk till honom efter att Pen & Teller fick honom att se ut som en idiot i deras tv-program Bullshit! Om du sett det avsnittet av Pen & Teller så tar dom upp olika konspirationer och menar att allt är skitsnack. 9/11 är dock den ända konspirationen dom kallar för skitsnack men inte har något riktigt som styrker att det är skitsnack. Månlandingen och JFK konspirationerna tar dom upp lite skit om, att konspirationerna skulle vara skitsnack.

Posted on: 2008/2/19 16:04

See User information
Quote:

Kaospilot skrev:
Haha, du skulle inte kunna hänga lite på dc++ med dom där 300 gb'n? Lite tillfälligt :)
Om inte, så du har inga tips på filmer jag kan se?

Det där med Pentagon's automatiska robotsystem fattade jag inte riktigt.. Då är det alltså helt omöjligt att ett Boeing 757 kraschade där, som nyheterna sa? Något som skulle kunna ha haft rätt transponderkod är väl ändå ett militärt plan. Jag vet inte. Klurigt det här med 9/11, speciellt om man är insatt och inte har sett mycket.

Painful Deceptions har väl han Eric Hufschmid gjort?
Blev lite skeptisk till honom efter att Pen & Teller fick honom att se ut som en idiot i deras tv-program Bullshit! Om du sett det avsnittet av Pen & Teller så tar dom upp olika konspirationer och menar att allt är skitsnack. 9/11 är dock den ända konspirationen dom kallar för skitsnack men inte har något riktigt som styrker att det är skitsnack. Månlandingen och JFK konspirationerna tar dom upp lite skit om, att konspirationerna skulle vara skitsnack.

Tyvarr har jag ingen lina for det langre, gav dock bort min kompletta filsamling till flera personer, men jag vet inte om de tar sitt ansvar idag.

Pen and Teller ar Satanister! Det kan du kolla upp om du vill, alla satanister ar i princip med i konspirationen, frimurare osv. kolla upp bill schnoebelen, och vad han kan beratta.

Ps ett av de viktigaste stegen i att forsta saker, ar att kasta ut tv'n.

Ja jag menar vad jag sager, gor dig av med skiten, du ser inget av varde pa den. Inget.

Det enda plan som kan passera mot pentagon ar Airforce One presidentens plan, alla andra attackeras av ett automaiskt robotsystem.

Om ett plan inte har attackerats, maste det haft denna kod. Vilket per definition ger bevis for att militaren ar inblandad!

Posted on: 2008/2/19 16:22
Resized Image

See User information
Haha, jag tittar faktist aldrig på tv längre. Honest.
Allt jag brukade se på tv kan jag lika gärna ladda ner: serier osv.

En annan sak som är ungefär i Penn & Teller stilen: Debunkningar.
Andra människor, inte Penn & Teller, verkar kunna debunka nästan allt om 9/11! Småläste någon sida förut där hela Loose change scriptet fanns och hela filmen vart i stort sätt debunkad, tror jag. Kan vara för att det just var Loose change, vad vet jag..
Men hur är det egentligen med alla debunkningar som förklarar allt som skulle kunna få 9/11 att vara ett inside job? Freefall debunkningen t.ex, att byggnanden föll på ca 10 sekunder. Fan jag blir så jävla frustrerad på allting! Det är som att det blev exakt som det skulle bli om två flygplan kraschade in i tornen.

Haha jag vet inte om jag förklarade mig rätt nu eller varför jag frågar dig. Excuse my behavior! :(

Posted on: 2008/2/19 16:42

See User information
Quote:

Kaospilot skrev:
2. Vet vaken.se när man kommer kunna ladda ner 9/11 Mysteries igen?
Läste det där om infokrigaren.se, tråkigt :(

Jag är väldigt pepp på att visa olika filmer om 9/11 till folk jag känner. Det känns dock lite värdelöst eftersom inga av dom är speciellt bra på engelska.

Den finns på The Pirate Bay: http://thepiratebay.org/tor/3875241/9 ... rasade_World_Trade_Center (TV4 Fakta, svensk speakertext)

Posted on: 2008/2/19 18:31

Anonym
Så kan du sedan koda om den till VOB.

jag håller på att göra en vaken-dvd med 911 myst med vår SWE-SUB samt även den där tv4 versionen med speakerröst.

Då kan man själv välja, eftersom det inte är värt att sprida den med svensk speaker då den inte bli så bra när man tar den från 700MB divx till VOB tyvärr.

See User information
Borde man inte kunna göra en sånn torrent sammling som den jag visade dig för några darsen? Jag har ingen koll på hur sånnt funkar, men det borde väll gå?
Så kan vi lägga upp alla filmer som kan tänkas vara aktuella till vaken där, så slipper folk leta så mycket :)

Posted on: 2008/2/19 18:44

See User information
Tack för länken, men jag hittade precis samma film på dc++

Nu har jag också sett på Ripple Effect, tycker den var bra och den visade också hur media uppförde sig. Alla som försökte motbevisa den officiella historien blev trakasserade på alla talk-shows, plus att vittnesmål ignorerades och att BBC rapporterade att WTC7 hade kollapsat 20 minuter innan den gjorde det (fail!)
Vad kan det tyda på då?

O' Reily: YOU'RE A NUT!

Posted on: 2008/2/19 19:22

See User information
Är det inte den, thats either a plane or a naked michael moore heading for the bufe? :D

Posted on: 2008/2/19 19:24

Anonym
Quote:

Kaospilot skrev:

Nu har jag också sett på Ripple Effect, tycker den var bra och den visade också hur media uppförde sig. Alla som försökte motbevisa den officiella historien blev trakasserade på alla talk-shows, plus att vittnesmål ignorerades och att BBC rapporterade att WTC7 hade kollapsat 20 minuter innan den gjorde det (fail!)
Vad kan det tyda på då?

Att medierna är med i spelet vad gäller NWO. Dom som ligger bakom 911 kontrollerar och äger även MS-Media i Världen, därför har man lyckats så väl med Mörkläggningen mot den stora massan.

911 är inte bara ett Insider - Job.

See User information
Quote:

emil322 skrev:
Är det inte den, thats either a plane or a naked michael moore heading for the bufe? :D

Haha jo, precis.

Fan vad tråkigt att talaren i 9/11 Mysteries var på svenska. Aja, sägs väl ungefär samma saker som i den med den riktiga talaren :(

Posted on: 2008/2/19 20:10

See User information
Quote:

A73 skrev:
Quote:

Kaospilot skrev:

Vad kan det tyda på då?

Att medierna är med i spelet vad gäller NWO. Dom som ligger bakom 911 kontrollerar och äger även MS-Media i Världen, därför har man lyckats så väl med Mörkläggningen mot den stora massan.

911 är inte bara ett Insider - Job.

Gissa vilka som ager media.....

Posted on: 2008/2/20 10:47
Resized Image

See User information
Rupert mörder!
och ja, han är zionist.
:P

Posted on: 2008/2/20 10:49

See User information
Quote:

emil322 skrev:
Rupert mörder!
och ja, han är zionist.
:P

hehe man ser man ser......

Posted on: 2008/2/20 11:08
Resized Image

See User information
Quote:
Jag rekommenderar inte att du sprider Loose Change eftersom det finns flertalet desinformationsfelaktigheter i denna film

Som vad?? LCFC är hur bra som helst, men kanske inte faller alla i smaken med tanke på att de inte snackar om shapeshiftande ödlor och gamla riddare eller nåt! Haha! :D

Och att kaparna lever vet man faktiskt inte, sluta prata om det som om det vore fakta.

Ska fortsätta med översättningen imorgon, har jobbat mycket och har inte haft tid eller ork, men nu är jag ledig ett tag!

Peace!

PS: Call me angående Zeitgeist Voiden! :D

Posted on: 2008/2/26 16:21

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser

See User information
Det enda plan som kan passera mot pentagon ar Airforce One presidentens plan, alla andra attackeras av ett automaiskt robotsystem.

Om ett plan inte har attackerats, maste det haft denna kod. Vilket per definition ger bevis for att militaren ar inblandad![/quote]

Hur kan du vara säker på det? Varför nämns detta inte i någon film?
Det låter som väldigt tungt bevis det här, lite underligt att jag aldrig har hört om det.
Jag vill tro dig om det här, men det låter inte riktigt..

Posted on: 2008/4/12 16:13

See User information
Quote:

Kaospilot skrev:

Om ett plan inte har attackerats, maste det haft denna kod. Vilket per definition ger bevis for att militaren ar inblandad!

Hur kan du vara säker på det? Varför nämns detta inte i någon film?
Det låter som väldigt tungt bevis det här, lite underligt att jag aldrig har hört om det.
Jag vill tro dig om det här, men det låter inte riktigt..[/quote]
Vad är sannolikt....full automatik eller manuellt ?

Posted on: 2008/4/12 17:54
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper