vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Islamiseringen av sverige tar fart

See User information
Demokrati är ju det sissta nwo vill?...
Varför skulle dom vilja ha en demokrati? Och om dom nu vill ha det, varför finns det inte då?

Posted on: 2008/2/19 18:22
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
1 Demokrati betyder iaf folkstyre och det är knappast det de är ute efter

2 Mosker ska inte finnas i sverige det har inget här att göra

3 Islam borde kastas i "brändbart"

4 Skitsam det grundades av en gäng tidningar

5 Iran borde väl ligga dig närmare om hjärtan en sverige varför kan du inte flytta dit ?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Demokrati betyder=Är Grekiska å inte svenska.
Ni både talar grekiska äter grekiska å sist men inte minst räknar på grekiska .Demo-krati=BESKATTADA tills DÖDS,så vet du det:)Rakat rakt av.

Posted on: 2008/2/19 18:30

See User information
Demokrati tills vida de har kontroll över den. En sekulär världsordning innebär att man separerar staten från religion och idag är ju Islam det största hotet mot demokratin, dvs Sharia vs NWO.
Den kristna kyrkan har de redan kontroll över och de lär ju inte ta över styret på en längre framtid. Däremot så finns det krafter som verkligen förespråkar Sharia, dvs Gud lag.

Den vanliga människan tror ju att vi har demokrati, men verkligheten säger något annat. Varför återspeglar media idag endast stympning och halshögning i sharias namn? Varför återspeglar media islamister, vilket de uppfattar som muslimer med politisk åsikt grundat i Islam som de gör?

Självklart är deras dröm om att manipulera och ta över Islam, precis som de redan har gjort med kristendomen.

Posted on: 2008/2/19 18:31

Anonym
Pets eller kolera alltså!

Har inte "illuminatilandet" Kanada redan infört sharialagar för dess lands muslimer.

Jag vet inte hur du ser på det hela men om jag hade en fiende skulle jag inte uppmuntra andra att gå med i dom låta dom bygga mötesplatser på din mark osv osv

DAN VAKNA FÖR HELVETTE!

See User information
Kanadas shariadomstolar blev nedröstat pga exil-iraners propaganda, då det blev inga domstolar.

Posted on: 2008/2/19 19:10

Anonym
Vilken lättnad

See User information
Jag tycker vi skall åka till Iran, försöka bilda ett svenskt sammhälle där, bygga kyrkor o propagera att vårt sätt är det rätta osv.

Det går väll bra?
eller?

....

Posted on: 2008/2/19 19:22
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Quote:

maggot skrev:
Pets eller kolera alltså!

Har inte "illuminatilandet" Kanada redan infört sharialagar för dess lands muslimer.

Jag vet inte hur du ser på det hela men om jag hade en fiende skulle jag inte uppmuntra andra att gå med i dom låta dom bygga mötesplatser på din mark osv osv

DAN VAKNA FÖR HELVETTE!

" Ordo Ab Chaos " 911, Mohammedkarikatyrerna, Moske-byggen,Ekonomisk kollaps, False -Flag, ANFALL IRAN....

Om man nu skall hålla sig till en Religion är det nog Lämpligast i längden om man utför den i ett Land vars kultur som bygger på den.
Både Muslimer och andra borde förstå att det finns krafter som spelar ut ett kort med en Dödskalle på. Det bästa vore om mänskligheten begravde alla Etiketter på varandra och sparkar ut Prästerskapet ( Imamer, RAbbiner, Präster ) som ändå är falska Profeter. Ställer man sig över andra Människor så är man en falsk Profet, även om man är Omedveten om det.

Tiden är åter inne för Ekonomisk Kollaps och Kaos i Världen. Historien har upprepat sig dom sista tusen åren och kommer att göra det igen.

Hets-Propagandan i Media är en del och försvaras med " Yttrandefrihet ". När skall Svensson fatta Zionist-Medians roll i det hela.

Anonym
Quote:

emil322 skrev:
Jag tycker vi skall åka till Iran, försöka bilda ett svenskt sammhälle där, bygga kyrkor o propagera att vårt sätt är det rätta osv.

Det går väll bra?
eller?

....

Jag tycker vi skall riva alla, Kyrkor , Synnagoggor, Moskeer....
Jävla Kontrollstationer.

Vi kan göra som Indianerna istället och utöva Andligheten i Naturen

See User information
Quote:

A73 skrev:
Quote:

emil322 skrev:

Det går väll bra?
eller?

....

Jävla Kontrollstationer.

Kan jag skriva på! När religioner blir instutioner så är det ett kontrollredskap full med moraliska dogmer! Kolla bara vatikanen, hur många har dött under korset? eller under halvmånen och davidssjärnan?

Posted on: 2008/2/19 19:52
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

Anonym
InBlood_I_Trust gillar inte du mångfalld muslimer,buddister,judar mm

Är du som jag skeptiskt till praktiserande av islam och judendom ?

See User information
maggot som jag skrev är jag emotreligion som intution, personlig tro har jag inget emot. Läs vad jag skriver

Posted on: 2008/2/19 19:59
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

Anonym
Kan du förklara det där med ca 5-6 meningar.
Är du emot islam om folk tvingas på denna religion men finner det pittoreskt om människor (personer) konventerar till judendom och islam ?

See User information
Okej. Genom historien är det ju bevisat att när religionen blir organiserad och stora kulter skapas så skapas det ett förtryck (inqvistationen, korstågen, mm) Därför är jag emot det enorma förtryckarmaskineri religionerna har blivit (det gäller även islam...) men om nån har en sund personlig tro ser jag ingen fara med det, det är institutionerna som skapar fanatikerna.

Posted on: 2008/2/19 20:24
Fuck you FRA!

See User information
Quote:

InBlood_I_Trust skrev:
Quote:

A73 skrev:
[quote]
emil322 skrev:

Det går väll bra?
eller?

....

Jävla Kontrollstationer.

Kan jag skriva på! När religioner blir instutioner så är det ett kontrollredskap full med moraliska dogmer! Kolla bara vatikanen, hur många har dött under korset? eller under halvmånen och davidssjärnan?[/quote]emil322 skrev:

Det går väll bra?
eller?

Bra emil i den andra kulturen (så klallade)så råder Rickard rätt rådig...ÖGA FÖR ÖGA..TAND 4 TAND

Ååå inget dj..BRUNÖGA

Posted on: 2008/2/19 20:24

Anonym
innBlood_I_Trust!

Jag får inte riktigt grepp om dig i denna fråga då jag skulle tro att du vill vara alla till lags och eftersträva "mångfalld" vilket då skull "inkludera" islam men säkert exkludera kristana och svenskar ?

Om jag har förståt det hela rätt är du emot att religioner brer ut sig och då borde väl oxå vara emot alla "moskebyggen" som planeras i sverige som då givetvis blir en rekryteringsbas för "tvivlare" och en samlingsplats för utövare

isf varsegod och skriv på
www.ramberget.se

See User information
I Babylon skall demokratin hyllas för att Babylon är ont och således skall demokratin få en ond stämpel. Detta för att underlätta övergången till en mer brutal civilisation där exekution och upphävande av rättsstaten är vardagen (Antikrists rike). Om någon då skulle protestera är det enkelt att påminna alla om kaoset (det frammanipulerade kaoset) som rådde under den demokratiska tiden.

När demokratin helt oväntat (frammanipulerat) en dag krackelerar är muslimerna satta här i Sverige för att agera som måltavlor som kan ersätta eliten. Vanligt folk tänker sällan i banor som kan leda dem till att tro att bråkmakarna skulle vara osynliga och manipulativa, snarare är de helt synliga (annan hudfärg, annat språk, annan kultur) och således lättare att hitta och stoppa.

Jag är absolut ingen rasist/högerextremist men repatriering kommer hjälpa oss i kampen mot eliten, med repatriering kommer det bli svårare för dem att skylla ifrån sig.

"Talkin to me? Well I'm the only one here."

Posted on: 2008/3/21 11:35
Säll är den,
som för sig äger
lovord och förstånd uti livet,
ty onda anslag
man ofta rönt
alstras ur andras bröst.

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper