Vakencorner
|
Re: månlandningen..
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det ser man ju i marmorbrytning hela tiden, man kan rugga ytan och få den till vad man vill.
Posted on: 2007/11/20 17:38
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Har du å din sida sett en sån där ytan inte är avskalad? Kan du säga att det inte har skett, dvs bevisa en negation, som annars är omöjligt, så vill jag naturligtvis se dig göra detta. Jag väntar med spänning.
Posted on: 2007/11/20 17:39
|
|||
|
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Efter vadå??? Filmen hade premier 13 Juli i USA 1999. Stanley dog 7 mars 1999. Och Vad har detta med NASA och deras månlandningar att göra?
Posted on: 2007/11/20 17:40
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Ja! Har du sett en krater efter en RAF Harrier som startat på en asfalts yta? Har Du sett att man kan gå ut en kväll och se satelliter med blotta ögat som är mindre än Apollo kapseln var?
Posted on: 2007/11/20 17:43
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Kollade på den här dokumentären precis, ganska matnyttig tycker jag. I dokumentären så riggar dem upp en plats i öknen i usa nånstans och betar helt enkelt av punkt efter punkt på konspiratörernas lista av omöjliga företeelser. Vart spiken i kistan för mig iaf.
http://video.google.com/videoplay?doc ... o=0&type=search&plindex=4 Rothschild och rockefeller älskar ju när vi stirrar oss blinda på månlandskonspirationen, JFK, CIA och Bush och allt annat som flyttar fokus från dem...
Posted on: 2008/2/22 2:23
|
|||
|
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Månlandningnen skedde..
Och det spelar ingen roll och Röckerfuckers gillar att vi stirrar oss blinda på jfk cia osv, det är något vi måste göra. Det är en viktig del och vi måste hålla igång anti masonic watch.
Posted on: 2008/2/22 7:05
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Månlandningnen skedde.. visst skedde den, men knappast på månen, snarare i texas eller finns det grodor på månen,?? eller kanske spindlar. för er som lyckas bryta den orwelianska programmeringen, kolla in denna sida som jag snubblade över igår.. http://www.copernicus2.org ps: dessa ord är förbjudna så passa på innan vaken polisen raderar den här tråden.. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ja det kan man vara lugn for!
Posted on: 2008/2/22 12:29
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vi tar några månlandningsargument i repris.
De har hämtats 385 kg månstenar via alla Apollo månfärder som INTE och åter INTE och åter INTE kan skapas på jorden som geologer då VET, jag upprepar VET kommer från månen. Sedan mäts avståndet till månen, avlägsnar sig 3,5 cm per år från jorden, via en laserreflektor som Apollo 11 satte upp. http://www.lpi.usra.edu/lunar/mission ... pollo_11/experiments/lrr/ Det brukar komma spekulationer hur detta kan komma sig som innehåller okända farkoster som på ett okänt sätt har hämtat månstenar och/eller placerat ut laserreflektorer/speglar |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Är det argument? Det har skickats ett antal sonder till månen från 1950-talet och framåt.
Notera att jag hör till de som faktiskt tror månlandningarna ägt rum, dock med mycket mer i bagaget än vad som sagts... För övrigt hade inga raketprojekt, allra minst Saturn V varit möjligt utan en impoerterad fanatiskt nazistisk hjärntrust - Operation Paperclip. Lägerfångar i Camp Dora fick dyrt betala för den månlandningen... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Bara för man har sten och säger att det är "månsten" blir det inte sant för det. Jag vill se tydliga bevis av oberoende undersökningar där det bevisats att den där stenen omöjligt är från jorden och OMÖJLIGT är från någon meteorit. Och bortom allt rimligt tvivel från månen.
![]() Jag har tex "den vises sten" här hos mig. Ni kan få komma hit och låna den såklart. Det är slipstenen ute på gården som jag slipar allt möjligt med. Mycket "vis" sten! (antagligen från månen) |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Om man hävdar att sonder gjort något istället för Apolloprojektet ska man inte ange anonyma sonder utan vilka de var och hur de kunde tekniskt genomförde det hela. Apolloprojektet var ett direkt arv av kalla kriget och enorma pengar satsades i det och i början var det många misslyckanden. Man kan inte veta om projektet hade kunnat genomföras med eller utan Werner von Braun för även han lärde sig saker och ting under resans gång. Sovjetunionen misslyckades att få en människa på månen då en raket som skulle ge dem samma läge som USA kraschade. Efter den kraschen visste de ryska rymdforskarna att de aldrig skulle hinna ikapp USA. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Fake Moon Landing
If you're a member of the International Flat Earth Society, it's self-evident that NASA is nothing but a huge conspiracy of liars. The Space Shuttle pictures of a round earth -- complete frauds. After Gemini 11, Flat Earth Society members sent Pete Conrad letters of denunciation because during the flight he transmitted the statement "Eureka, Houston! The Earth is round!" Necessarily, then, the Apollo moon landings never happened. According to a poll conducted in 1999, 11% of Americans did not believe that the Apollo landings were genuine. In 2001, Fox television attracted 15 million viewers when it broadcasted "Conspiracy Theory: Did We Really Land on the Moon?" Fox claimed that after their show aired, roughly 20% of the public had doubts about the authenticity of the Apollo program. This skepticism isn't completely nuts -- the moon landings were such incredible feats that they seem sort of farfetched at first. Thankfully, private enterprise is working to resolve the matter. The TransOrbital corporation intends to launch its inaugural Moon excursion in October 2003. The mission objectives will include live video of flybys of the Apollo landing sites. Presumably, then, the world will finally get an opportunity to catch a glimpse of the bags of astronaut urine and feces deposited on the the lunar regolith.
Posted on: 2008/2/25 18:02
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Men säg att dom gör det då, och filmar månlandnings platsen, det skulle ju ändå inte bevisa ngt, möjligen att dom satt upp en kamera i en studio?
![]() Nej men jag tror det hände, och som tidiagre nämts med mycket viktiga detaljer uteslutna, såsom alien teknologi.
Posted on: 2008/2/25 18:28
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Bara 20 % så då tror 80 % på månlandningen. Tack för den upplysningen. Det visar också om de stiger från 11 % till 20 % att de finns lättlurade människor i ungefär den storleksordningen. Och du har INTE kommenterat ett enda av min påstående så 1. Det var 385 kg månmaterial som Apollo färderna totalt hämtade. 2: Apollo 11 placerade ut laserreflektorn. Tack för att du åtminstone tror på det. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag börjar bli mer och mer intresserad av John Lears teorier.
Tack för att du postade novax! Apollo 11-crewn var alltså skådisar som många oberoende människor kommit fram till. Och den verkliga besättningen som åkte till månen har hållits utanför rampljuset. Den första resan till månen ska alltså ha gjorts redan 1962 och mars resan 1966... Var Columbus den första att resa till Amerikat?
Posted on: 2008/2/29 17:31
|
|||
|
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Har du källkritik utan egennytta?
Posted on: 2008/2/29 18:16
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login