vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 5 6 7 (8)

Anonym
Re: 80-tals gruppen Duran Duran Illuminati promotade!!
Quote:

emil322 skrev:

Personligen har jag aldrig hört att "Im lit up" skulle ha någon som helst koppling till ett kärnvapen.

Nä, visst, så läs på då istället för att dra dumma slutsatser!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Läsa på ja, det är det jag gör, istället för att snöa in på skumma synth pop grupper.

orka.

Posted on: 2008/3/3 23:14
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

void skrev:
Kan nån sammanfatta den bästa slutsatsen som kommit ur denna tråd. För jag orkar inte...

Vilken hardcore plan/profetia har ni hittat som ni tror på mest?

Här får du en profetia av mig, Void!

Alla överlöpare och femte kolonnare, som arbetar för utländska underättelsetjänster kommer till slut att få sitt rättmätiga straff.

See User information
Jag vet inte vad jag ska tro om något längre i det här.
Jag vill nu bara veta lite enkla saker först.
Är Simon Le Bon Elvis son?

Är det något uppkollat om Russell Mulcahy som regisserade deras videos.
Jag tycker det är intressant att han har gjort filmerna Highlander m fl:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Russell_Mulcahy

Posted on: 2008/3/3 23:36
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Quote:

novax skrev:

Faktum är att jag trodde att Warren och Alex skulle hjälpa till där(Elvis son), men de visade sig vara CIA agenter

Novax, det råder absolut ingen tvekan om att Duran Duran är inblandade i NWO, frågan är bara varför?

Russel Mulcahy har nyligen regisserat "Resident Evil-extinction" filmen, har dock inte sett den. Nå´t apokalyptiskt i USA handlar den om.

See User information
Quote:

TheArbiter skrev:
Quote:

novax skrev:

Faktum är att jag trodde att Warren och Alex skulle hjälpa till där(Elvis son), men de visade sig vara CIA agenter

Novax, det råder absolut ingen tvekan om att Duran Duran är inblandade i NWO, frågan är bara varför?

Russel Mulcahy har nyligen regisserat "Resident Evil-extinction" filmen, har dock inte sett den. Nå´t apokalyptiskt i USA handlar den om.

hmm... klart det verka vara som du säger.

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=71575#forumpost71575

Jag lyfter http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=72235#forumpost72235

Gruppens höjdpunkt nåddes med "A View to a Kill", ledmotivet till James Bondfilmen Levande måltavla 1985. Samma år uppträdde de fem originalmedlemmarna tillsammans för sista gången på nästan 20 år på Live Aid-galan.

...hehe...

Posted on: 2008/3/4 0:01

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

TheArbiter skrev:
Quote:

novax skrev:

Den där filmen:

"Överlevande från katastrofen i Raccoon City ger sig ut på en resa genom Nevada-öknen för att förhoppningsvis ta sig till Alaska. Alice ansluter sig till sällskapet och deras kamp mot det onda Umbrella Corp."

hehe...

"Alice vet att hon utgör en fara för sin omgivning och beslutar sig för att ensam förinta"The Umbrella Corporation". Men då en gruppöverlevande från Racoon City dyker upp i öknen för att bekämpa T-virusets zombies, ansluter hon sig till gruppen för att tillsammans med dem bekämpa ondskan."

Se mer:
http://www.sf.se/nyheter/nyhet?curl=c ... /internal/document/111690

Posted on: 2008/3/4 0:11

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Resident Evil extinction var ju smått profetisk om man sen jämför med I am Legends budskap/handling så blir bilden ganska entydig..

Läser man sen vad Kaptenen Eric H. May har att säga om 2008 så blir detta inte bara en konspirationsteori..!

False Flag Prospects, 2008 -- Top Three US Target Cities
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=8165

"My 2007 three most likely cities for the next 9/11 were Houston, Chicago and Portland. This year the same three cities are still most endangered, in light of the fact that the US military has designated Texas, Indiana and Oregon as three of its four target states in the 2008 version of its Noble Resolve military exercises."

Posted on: 2008/3/4 0:40
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Quote:

TeBe skrev:
Resident Evil extinction var ju smått profetisk om man sen jämför med I am Legends budskap/handling så blir bilden ganska entydig..

Läser man sen vad Kaptenen Eric H. May har att säga om 2008 så blir detta inte bara en konspirationsteori..!

False Flag Prospects, 2008 -- Top Three US Target Cities
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=8165

"My 2007 three most likely cities for the next 9/11 were Houston, Chicago and Portland. This year the same three cities are still most endangered, in light of the fact that the US military has designated Texas, Indiana and Oregon as three of its four target states in the 2008 version of its Noble Resolve military exercises."

Intressant, men förklara gärna på vilket sätt dessa är profetiska.

Övning som "cloak" i all vanära, men skickar man en kryssningsmissil behövs det inga lokala operatörer.

Anonym
Quote:

novax skrev:

hmm... klart det verka vara som du säger.

http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=71575#forumpost71575

Jag lyfter http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=72235#forumpost72235

Gruppens höjdpunkt nåddes med "A View to a Kill", ledmotivet till James Bondfilmen Levande måltavla 1985. Samma år uppträdde de fem originalmedlemmarna tillsammans för sista gången på nästan 20 år på Live Aid-galan.

...hehe...

Du får gärna precisera vad i inläggen om Fleming och Bond som var anmärkningsvärt, Novax.

Jag känner till att Ian Flemings son dog under konstiga omständigheter. Var det självmord?

Anonym
Quote:

novax skrev:
Evighetstecknet, det är som åttan >>> octagon - octobre

Tänkte bara lägga till detta till tråden.

Verkar som om Church of Satan i Hells Kitchen, New York tagit sig en alldeles ny symbol.

Såg en video där en före detta satanist berättade om det.

Och HUR ser den ut då?

Haver ni sett och haver ni skådat, det är symbolen med 8:an och de två liggande I:na....

SOM ÅTERFINNS BREDVID 911 tecknet på baksidan av "7 and the ragged tiger"!!!

7ATRT:http://www.mysie.com/d2/albums/ragged1.jpg

Church of Satan logo:http://www.churchofsatan.com/home.html OCH klicka sedan på "Welcoming statement-länken". "811:or" i massor, syns på den vita bakgrunden.

Börjar titta lite på det du sa ovan, Novax.

Om man vänder den upp och ner......

OCTO OVER 2 lying I´s

O C T O B E R......2nd

eller OCTO och en romersk 2:a

1002=DOOMSDAY

Edited by TheArbiter on 2008/5/11 23:47:54

Anonym
Korset eller ett X om du så vill är märket av Kain. Sen att dom stoppar det på en evighetssymbol så betyder det deras eviga styre. Att de har två kors betyder "doublle crossed" så de har sitt evíga styre igenom sitt eviga bedrägeri. Pappa av lögner, go figger.

See User information
det här med djävulsdyrkan, är det inte bara barns fantasier och långhåriga drägg som fortfarande bor hemma som håller på med sånt?
Riktigt onda män som Anders Eklund eller Josef Fritzl och Magnus Härenstam håller inte på med sånt tjafs dom bara är liksom.
Jag tror att dom (jäveldyrkarna) tycker det är ballt att få hänga med några bara, det skulle lika gärna vara MHF eller MUF dom gick med i.

Undrar hur dom ser på sex före äktenskapet och att få ha sina grejer ifred : )... jag menar dom kan ju knappast skrämmas med att få komma till himmlen och leva för evigt i obeskrivbar lycka..låter ju inte så skrämmande.

Posted on: 2008/5/12 16:23

Anonym
Theres a starman waiting in the sky, let the children use it-David Bowie

The Key- Melissa auf der Maur

We all can feel it(the communists), theres one person out there that leads you(jew) to freedom

Drowning Pool-You wanted in and now you´re here

Märkligt att så många filmer från Hollywood, som handlar om uppenbarelseboken, är finansierade av judar.

Trodde inte judarna läste Nya Testamentet

Men boken är ju skriven på ett modernt språk, så ja,

kanske ligger judar bakom skriften, för att lura de kristna?

Har det med den heliga graal att göra, våra liv är ödesbestämda, och skriften är ihopsatt för att se om man kan böja ödet.

Man kan inte förändra händelseutvecklingen, men man kan försöka påverka människors uppfattning av vad som har hänt.

Ni är alldeles för naiva, ni underskattar nyckelfiguren i det här dramat. Han är vida överlägsen er i analytisk förmåga och han kommer aldrig att hjälpa kommunistsvin som ni.

t o m Aschelbög är förbannad och irriterad.

Men fortsätt gärna med eran mind manipulation, den är roande att observera, hahahaha

Regards,

Andy Cover

P.S. Och Wolodarski, lägg ned försöken att verka vara FÖR frihet, genom att angripa Guilliuo. Jag kommer ändå aldrig att kontakta dig. Du är så ubergenomskinligt fake.

Snygg taktik annars det där när ni angriper varandra offentligt.
Oförsonlig retorik, så att de som förlorat förtroendet för er "motståndare"(kompis egentligen) skall få ökat förtroende för er och vice versa. På så sätt ökar bådas förtroendekapital. Sedan rapporterar man till varandra om fiender som tagit kontakt.

Exempel: Reinfeld v/s Bildt; Josefsson v/s Guilliou; Feiler v/s ambassadören;Wolodarski v/s Guilliou; Rosenberg v/s Myrdahl

Edited by TheArbiter on 2010/4/16 14:55:13

See User information
Du är typ 2 år försenad.

Posted on: 2010/4/16 15:28

Anonym
Quote:

TheArbiter skrev:
Theres a starman waiting in the sky, let the children use it-David Bowie

Vad har detta med saken att göra?
Texten går inte så heller...

http://www.teenagewildlife.com/Albums/ZS/S.html

Anonym
Tänkte bara lägga till lite info om 80-talet, för de som vill läsa.

När 70-talet var slut och vänsterterrorismen inte lyckats destabilisera den europeiska socialdemokratiska hegemonin i någon större utsträckning, var det dags att tänka nytt och tänka om för dessa vänstergalningar.

Den kollektiva tanken appellerade inte på en arbetarklass, som hade blivit en välmående medelklass, därför föddes tanken att

ATTACKERA SOCIALDEMOKRATIN FRÅN HÖGER ISTÄLLET

Mycket intelligent!

Ett främjande av individualismen, skulle få människor att tycka att socialdemokratin var gammeldags, med sin trista kollektivism. Och om man sedan kombinerade det med en ny strömning,

NYLIBERALISMEN(som skulle fungera på samma sätt som anarkismen i början av 1900-talet), så skulle nya vindar blåsa.

När ny, new eller neo föregår någon tankeriktning, då vet vi vilka som drar i trådarna.

Detta funkade finfint.

Sosse stod för det gamla. De hippa och smarta var nyliberaler.

Socialdemokratin tappade mark och nyliberalerna infiltrerade de konservativa partierna.

Det är i detta ljus ni skall betrakta de nya moderaterna och beslutet att införa FRA-lagstiftningen.

Kommunist infiltratörerna är i maktens boningar nu.

Det är mycket möjligt att det finns ytterligare steg i det här tänket? Att de nya moderaterna, de konservativa skall få skulden för något som medvetet kommer att misskötas i framtiden.

Fram stiger då vänstern(motståndsrörelser som 911 truth) och får hjältestatus.

Lägg märke till alla medvetna beslut som togs som gjorde det möjligt att framkalla subprime krisen. Lägg dessutom märke till kampanjen mot och skulden som läggs på den fria marknaden.

The Solution= Mer reglering, trots att det var regleringarna och inte den fria marknaden som skapade krisen.

Gammeladeln vill ha tillbaka sina monopol, sina charters.
De gillar inte våra friheter.

Men vi vet, och vi avvaktar skeendet.

Kort sagt, vi vet att du tillhör adeln Carl Bildt, att du känner Carl Rove sedan 70-talet, att du vill in i NATO, att du vill ha Euron

We know.

P.S. Kommer ni ihåg vem som sabbade för det gamla moderatgardet, Bo Lundgren och co. Som beredde vägen för Borg och Reinfeld? JUST DET, JANNE JOSEFSSON, gammal vänsterradikal från barrikad tiden. Duktigt jobbat, kamrat!

Anonym
OK. Vi visste ju att M.S/F.R/J.B/C.B var landsförrädare/Vatikan mutkolvar/frimicklare MEN

P.E!!!!

Denna Afghanistan uppgörelse är en kriminell handling!

Om Sverige dras in i ett 3:e världskrig/drabbas av terroristhandlingar pga detta beslut, så kommer NI att låsas in på livstid för landsförräderi.

Det är helt uppenbart att detta beslut är fattat för att motivera varför Sverige skall drabbas av False Flag terror i framtiden.

Till alla framtida offers anhöriga:

Partiföreträdarna här ovan är ondskefulla individer, som ni måste låsa in!

DE ÄR DE VERKLIGA TERRORISTERNA!

« 1 ... 5 6 7 (8)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper