Vakencorner
|
Hittade en ganska övertygande "no-plane-video"
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Den är ganska intressant och betänkvärd, den visar helt enkelt ett scenario där inget plan träffade WTC1 alltså det andra "kamikaze-planet", den visar något helt annat, eftersom vi inte vet, men vi kan ana, vilka farkoster det militär-industriella-komplexet förfogar över så är denna rätt så övertygande, om detta scenario stämmer så blir det ju ännu mer övertygande att det inte är Osama och Al-Qaida som utfört detta då det borde vara svårt att utveckla dessa farkoster i en grotta i Afghanistan.. Dessutom så sprängdes WTC sönder efter det att "planen/farkosterna" träffat byggnaderna, så det faktumet kvarstår..
http://www.youtube.com/watch?v=q4YoC14qi4c
Posted on: 2008/3/12 15:27
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
Re: Hittade en ganska övertygande "no-plane-video"
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hittade en till:
http://www.youtube.com/watch?v=rh7cKDXnS_s Vad man än anser har träffat WTC-tornen spelar egentligen inte någon som helst roll eftersom dom sprängdes sönder efteråt, men av ren spekulation så är detta intressant.. Men att det militär-industriella-komplexet skulle ha utfört några experiment med nya tekniker är inte uteslutet, lite riskabelt kan tyckas, men det kanske uppstod problem med att kapa två reguljära flygplan? Dessutom så var det ju ingenting som träffade WTC7 och den föll ju omkull.. Det kanske t.o.m är ett test på hur mkt man kan lura befolkningen, en WTC-byggnad träffas av ett reguljärt flygplan, det andra träffas av ett icke identifierbart objekt, WTC7 träffas inte av nånting, dock så var nog planet som störtade i Pennsylvania ämnat att träffa just WTC7 innan det blev nedskjutet..
Posted on: 2008/3/12 15:48
Edited by TeBe on 2008/3/12 18:39:52
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Hur är det med WTC2 då, om man kollar här vid tex 6.30 så är det som det fösrvinner rätt in genom en pappersvägg, inget kraschande utanför med massa skrot. Ser strange ut. http://www.youtube.com/watch?v=wTrGtC_NtM0&feature=related
Posted on: 2008/3/12 15:57
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
roligt att höra att fler förstår att dem sprängde wtc-
komplexet. jo jag ska förklara varför planen kunde ''smälta'' in så fort i twin tower. dynamit och åter dynamit är svaret. precis innan planen kolliderar med tornen så ser ni flash' eller hur? det är ju en laddning som går av. den laddningen går av i 2 eller 3 våningar samtidigt. det är därför planet så att säga försvinner in i tornet. ok. titta på tornen runt om efter detonationen, planets träff... det sprängs ju åt alla håll, ÄVEN DET HÅLL PLANET KOMMER IFRÅN OCH DEN RÖKEN ÄR PULVERISERAD CEMENT. http://youtube.com/watch?v=kdohzWSiwVI&feature=related ser ni dammet från sprängningen i det håll som planet kommer ifrån. ser ni hur det sprängs utåt. det håll som planet kommer ifrån!? det är inte troligt att det går till så utan hjälp med dynamit. inte en chans. så fruktansvärt tråkigt att inte vissa fattar det. men dem är väl inte smartare än så heller tyvär. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag vet inte om jag har sett flashes i tex WTC2 innan planet träffar.
Posted on: 2008/3/12 20:18
|
|||
|
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
=) =) =)
menar du allvar novax...?? du skämtar vae? se dem här http://www.youtube.com/watch?v=ev2qYxWI38Q ser du inte? kan också ha varit en liten misil. kolla igen ¨på cementen som slungas ut från det håll planet kommer ifrån. garanterat sprängämnen+kanske en misil. http://www.youtube.com/watch?v=JoL_-geEIV4&feature=related har du några bättre förklaringar no vax |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
här har du en bra förklaring på hur dem sprängde sina egna
i luften. http://www.youtube.com/watch?v=_y8I37BMOQc&feature=related usa...det land som är mest hatat i världen. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
kolla riktigt noga nu och fråga om du inte förstår.
JAG HAR HITTAT EN NY FLASH EFTER DYNAMIT!!! efter planet träffar så exploderar tornet där planet har träffat... det är dynamit som gör det mer möjligt för planet/planen att smälta in i byggnaderna. eller hur, det är vi väl överrens om, eller? ........nu till det den 'nya' flashen (dynamiten) =)) kolla flashen precis vid sekunder 06. precis vid 6 sek....en centimeter från den svarta byggnaden lite uppåt mot det vänstra tornet. http://www.youtube.com/watch?v=JoL_-geEIV4&feature=related hänger ni med? ser ni. förstår ni nu att det är en spränging runt om på flera våningar i tornen/tornet. med dagens teknologi så är det möjligt...precis när planet träffar detonerar dynamiten samtidigt med millisekunders mellanrum. jag tror inte det behövs en misil till detta. kan hände dom använde det men jag tror det räcker gott och väl med sprängämnen. det kan också varit så att dem fyllde planen med thermite/thermate för syftet att både försvaga tornen samt skapa den ''pöl'' som smälte bort många bevis material såsom sprängkapslar, icke sprängda sprängmedel osv. right in your face bush'' |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Yes, I am a "No Plane"-er.
Jag startade en tråd i ett annat forum som handlar om Boieng vs WTC: Weapons of Mass Deception Kolla hela tråden , det slutar med att jag blir bannad en vecka från det forumet. ![]()
Posted on: 2008/3/13 17:53
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
ok.
men ser du flashen? många ''vill'' inte se den. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Man kan nog inte säga att det är en flash.
Posted on: 2008/3/13 18:15
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Visst, det kan ha varit missil och det där - men som jag sa så har jag inte sett vad du skriver i inlägg 5.
Posted on: 2008/3/13 18:16
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jo jag har för mig att jag sett en "flash" i någon video. Det spelar liksom ingen roll, om videon ändå är fejk. Ni har väl sett filmerna "September Clues"? Hittade en till som handlar om videofejk: 9/11 Taboo 1(4)
Posted on: 2008/3/13 18:19
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
det är verkligen synd om dig.
ser du inte detta!!! precis vid 6 sek....en centimeter från den svarta byggnaden lite uppåt mot det vänstra tornet. http://www.youtube.com/watch?v=JoL_-geEIV4&feature=related hänger ni med? ser ni. ser du inte dynamiten som går av????? är du blind gubbe??? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
vänta här nu lite.
menar du att denna är fejk??? precis vid 6 sek....en centimeter från den svarta byggnaden lite uppåt mot det vänstra tornet. http://www.youtube.com/watch?v=JoL_-geEIV4&feature=related den har stor betydelse för man ser ju att det är dynbamit eller sprängmedel som går av också!!!! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Är det inte ett lite dåligt tajmat "Oh my God!" ungefär 0:24? ![]() Och vad skulle en ateist skrika? "Big Bang!"
Posted on: 2008/3/13 18:25
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag menar inte att explosionen är fejk (om det var det du menade). Jag menar att bilden av en Boeing är ditklippt i efterhand.
Posted on: 2008/3/13 18:32
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
men seeeeeeeeeeeeer ni detonationen ( epxplosionen
ovanför den svarta byggnaden,,,,,,flashen???? herregud. ser ni det eller inte??? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jo jag ser. Och?
Är din slutsats att det inte var en missil heller utan enbart en sprängning? Det fanns ingen Boeing där, men det fanns uppenbarligen ett Boeing-format hål i väggen. Det måste ju sprängts bort. Ja du har rätt.
Posted on: 2008/3/13 18:42
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
bra.
jag säger också det kan ha varit en misil också, det är inte uteslutet. men det är viktigt att poängtera att man kan se sprängmedel sóm slungas ut där planet kommer in ifrån. men såna som novax kanske inte ser det?? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Mitt svar i inlägg sex är på vad du sa i inlägg fem... du talar om att en laddning går av i två eller tre våningar, och att det sprängs åt alla håll - men att det blir explosion åt alla håll är väl inget konstigt, även om den officella teorin skulle stämma. Den videon du gav länk till där visar ju inte flashes inne i våningarna heller. Det du säger i inlägg sju - jag vet inte vad det ska leda till - vad han säger i videon om skuggan ser jag inte att det är riktigt, men jag har inte kollat så noga, man skulle haft en högupplöst video. Men visst kan man undra över det där som man ser tex i enna video: http://www.youtube.com/watch?v=n3n0sbzYJTI&feature=related Det som du säger om flash i inlägg nio, vid sex sekunder, så sa jag bara "Man kan nog inte säga att det är en flash." Sedan skriver du om det till "att inte se det". Men jag kan inte fösrtå att det där skulle vara något som pekar på något speciellt.
Posted on: 2008/3/13 19:23
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
911 WAS A INSIDE JOB
Posted on: 2008/3/13 19:32
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det var lite off topic.
Posted on: 2008/3/13 19:34
|
|||
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login