Vakencorner
|
Re: Hittade en ganska övertygande "no-plane-video"
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Hur många ögonvittnen finns det egentligen? De som vittnade i direktsändningarna var alla mediapersoner. Reportrarna på plats på Manhattan såg inga plan. Alla livesändningar kommer från samma källa, distribuerade via abc, cnn, fox, nbc, cbs och bbc. Här kan man kolla direktsändningarna: http://www.archive.org/details/sept_11_tv_archive Mycket intressant att jämföra kanalernas rapportering som ALLA följer samma manus för att sälja in lögnen. Hur många "amatör"-filmer finns det? Här har du allihop: http://killtown.911review.org/2nd-hit.html Med lite kommentarer kring "amatörerna". De har inte filmat någonting. De har bara ställt upp med sina namn och sina fejkade vittnesmål.
Posted on: 2008/3/13 23:12
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Kultiverat Novax… Du har inte visat några som helst framsteg med ditt inre arbete… Avdelning ++ livstid... I djupaste trygghet köpte du och utövade allt strunt längst vägen, sen föll du sakta, stilla och lugnt ner för stupet… ett exemplariskt exempel av en misslyckad reinkarnation – som en mall och som ett varnade finger för kommande generationer om vad man inte ska falla för… Jag ville, jag kunde, jag återkom… ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
hehe... seså, ge inte upp...
Posted on: 2008/3/13 23:52
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
novax jag vill bara inte att du ska anklaga folk hit och dit hur som helst, alla försöker ju skriva bra-viktiga inlägg. inte sant ?
om du tycker att vissa inlägg är dåliga håll det till en diskussion och på en bra mogen nivå. jag vet att du är extremt paranoid...men snälla du, varför skulle jag ha flera admins...jag vet ju inte ens vad skulle tjäna på det? berätta hur jag kan tjäna på det?? vi försöker så här istället då. vad jobbar du med? jag jobbar som sprängare, jag spränger berg. otroligt roligt och man tjänar bra. plus att man kan vara ledig en längre tid och då kunna få sitta och prata med dig =) kan inte du berätta om dig, vi kanske kan ha ett litet informations- ubyte du och jag. jag vet du kallade mig för grottmänniska..hihi men utan mig så kan du inte åka x2000 genom vissa sträckor heller i landet sverige. jag har slitit hårt för att spränga dessa tunnlar så lite respekt borde man ju få av dig, om du nu ska åka igenom den... (den rena vaken.se tanketunneln) muhahaha... ja kunde inte låta bli...ok allvar nu =)... sen att jag är driven beror på att jag tycker det är kul att fler personer genomskådar, det icke nödvändiga dagliga ''se på lost, eller köpa en bingolott'' livet. jag tycker att det är roligt helt enkelt... speciellt att träffas som nu i sthlm den 12 och diskutera,det enda vi gör är ju igentligen informationsbyta, och det är verkligen givande... + så tillkommer alla dem här bonusarna..som att ungås,skratta.. få träffa fler som vill väl och inte vill illa. för alla behövs verkligen seru..även jag, om jag inte är så otroligt insatt i nwo eller illuminati osv. men jag förstår vad konceptet nwo försöker med och det är inte en publicerad strategi utan den är hemlig. och det är inte bra, nej nej. sen så tillkommer min erfarenhet utav händelser som jag kan relatera till, till detta för vissa otroligt hemska illuminati mm. men det kommer jag inte gå in på. men jag hopppas nästa gång jag skriver för mig viktigt, att du inte hoppar på mig då. ok. är vi överens. du får tro vad du vill, jag bryr mig inte om det. det är inte vikigt. om du inte förstår det jag visar så skit i det. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Strong nyttjar:
Strong, paskharen, Don-Juan, Jonte, Picasso, Seilon + + ? På alternativ.nu - vilka namn har du där, ett jag kom på var take... Jag har frågat dig och Jonte flera gånger nu - så säg det nu - har du dessa namnen: Strong, paskharen, Don-Juan, Jonte, Picasso, Seilon Är något av namnen inte du? så vi vet vem vi har att göra med vid utbyte i trådarna - är det kanske du som är kraftlös, du nämnde ordet... så du måste framställa dig i många personer...? oojj oj oj.jag trodde det inte var så här illa ställt? =// men du nästa gång så kan vi väl kolla när dem andra är inne samtidigt . jag visste att du var paranoid men inte så här mycket. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du svarar inte, så jag upprepar: Jag har frågat dig och Jonte flera gånger nu - så säg det nu - har du dessa namnen: Strong, paskharen, Don-Juan, Jonte, Picasso, Seilon Är något av namnen inte du?
Posted on: 2008/3/14 0:43
|
|||
|
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
jag har bara ett namn = strong.
e de UPPFATTAT!!!??? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det stämmer inte.
Posted on: 2008/3/14 8:43
|
|||
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Om man tror på teorier om riktade energivapen och no-planes theory så har man ännu starkare argument för "inside job", vem annars skulle ha tillgång till sådan teknologi?
Men dessa teorier kan mycket väl vara en psy-op så hjärndöda "skeptiker" har något att göra sig lustiga över. Inte för att jag ger ett piss över vad dessa störda personer tycker men syftet är att få andra att slänga ut bebisen med badvattnet. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Admin
Denna tråd heter Re: Hittade en ganska övertygande "no-plane-video" Tanken är att folk skall få diskutera detta fenomen i denna tråd. Strång pratar om en explossion som han sett. Detta skall göras i en ny tråd. Novax diskuterar med strong. Skriv PM istället. Så jag ber er. Inga fler bedömningar av varandra och inlägg om explossioner. /Admin
Posted on: 2008/3/14 16:49
|
|||
|
Administratör och grundare av vaken.se
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login