Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Om man kommer på kant med Echelon, vad händer?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Så du menar att alla mina kompisar bara är ett program? Är det därför jag aldrig får sex?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det kanske är för att du är ett program, eller annars kanske dina kärleksbrev bara kommer till Echelon, eller till Säpo - någon måste ju klura ut din skrivarkod och annat. Eller vad tror scofield99?
Posted on: 2008/3/14 19:43
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jag har inga problem med min skrivarkod... det var ju scofield99 som hade... Fast du tror kanske jag är han?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ja det skulle inte förvåna mig om du även var han, hur många användarnamn har du på vaken, på ett ungefär... Nej jag vet att det var scofield99 som sa det där om skrivarkoden, hehe... jag tänkte bara att kanske även du har något problem där, att Echelon eller något annat ser något knas på vad du ger ut, och att dina kontakter med det motsatta könet sabbas på vägen på grund av vad dessa ondingar och ormingar gör (lånat från ni vet).
Posted on: 2008/3/14 20:31
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
(host)Echelon är bluff.
Posted on: 2008/3/14 21:45
|
|||
|
----------------------------------------------------------------
Program1 (försvar) |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Det enda som ar sant i det du skrev är foljande: (host) Echelon har till och med visats i discovery channel, efter det kan man ju inte ens kalla det en dold sanning. Okunskap kanske. Att man inte vet det.
Posted on: 2008/3/15 10:21
|
|||
|
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Alternativ 4 Echelon kartlägger folks beteende och bekantskapskrets, intressen, färdigheter, kunskaper, och ofärdigheter, ungefär allt som Stasi ville veta, chefen for Stasi sa, for att ha kontrollen, måste man veta allt, alltid. Alternativ 5 Ochså foretagsspioneri, används det till såklart, så ingen kan rubba emperiet ekonomiskt. Alternativ 6 Till slut används alla användardata for att skapa en dossier om varje person pa klotet, den avgor vilken färg man får innan man åker på Fema camp, Code Red = avrättning direkt. Alternativ 7 Projekt bluebeam att prata individuellt med alla, via en dator, som läser och sänder vara tankar via 3g nätet. Nätet sänder på samma frekvens som hjärnan. Då kommer dossiern till användning igen. Datorn agerar som om den känner en.
Posted on: 2008/3/15 10:39
|
|||
|
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login