vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Den nya världsordningen???

See User information
Allting som finns har ett medvetande, och kan tänka.
Då får man tänka lite större än bara se till vad "något" har som "kropp" i detta tidsrum.

En artikel jag postat några gånger förr..:
http://se.clearharmony.net/articles/200205/1788.html

Posted on: 2008/3/16 10:36
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information

Posted on: 2008/3/16 11:37
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Mini skrev:
Dom vet vem som skjöt Palme, folk är bara inte redo att veta det så om dom berättade skulle det bli kaos.
Vad tror du skulle göras bakom kulisserna mot mördaren?

See User information
antingen skulle han skjutas eller så hyllas han, vilket beror ju på vem som beställde mordet.

Ja hörde nått någon stans om att det fanns kopplingar till Israel men utredarna har aldrig brytt sig om att följa dom trådarna.
Jag tror nog att han som skjöt var ute ur sverige bara nån timme efter mordet (om han jobbade för nån annan regering) annars går han nog fortfarande runt på gatorna i sverige och skrattar gott..

Vet dom inte vilken persion som höll i pistolen så vet dom säkert vem som ligger bakom det. Men om det inte skulle vara bra för Sverige om det kom ut vem som ligger bakom så kommer man fortsätta att setill att det inte gör det.

Vad tror du tex skulle hända om folk fick veta att Palme och Lind blev mördade på beställning av någon nation eller någon grupp med mycket makt och höga positioner över hela världen?
Mycket lättare då att göra en falsk utredning och säga att det var en psykiskt sjuk galning som gjorde det själv mant så slipper man ta hand om ett uppror och kan lägga tiden på viktigare saker..

Posted on: 2008/3/16 17:01
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.

Anonym
Flera utav dom som varit intressanta i Palme-mordet är ju numera avlidna. Ted Gärdestad kände sig ju så utpekad så han slängde sig framför tåget.
Jag tror för min del att det var Christer Pettersson som mördade Palme i tron att det var Sigge Cedergren. Jag tror också att han blev avrättad eftersom han blev fredad av det svenska rättssystemet trots att ny bevisning framkom. Anna Lindhs mördare kommer förresten inte bli så långvarig heller.

Anonym
Leo o Greg diskuterar palmemordet för ett tag sedan. Ni kan hitta intervjun på CC.

"det svenska trädet ska fällas" (ungefärlig översättning av telegrammet)

I intervjun säger dom:
"telegrammet ska ha skickats från Lucio Gelli(P2) som då befann sig i södra brasilien till Philip Guarino 3 dagar före mordet på olof palme."

Vad sade palmeutredning om telegrammet?

Anonym
Jag VILL tro att Pelme-mordet gick till så. Jag skulle kunna skriva en annan möjlighet, men då tror folk att jag är galen igen.

See User information
En sak man kan säga om palme morded, gammle krille passar perfekt i mindcontrol kategorien, vare sig det var han som gjorde det eller ej tror jag han trode det var han.

Posted on: 2008/3/16 19:05
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Rent hypotetiskt... Tror någon här att morden kan ha utförts av någon som inte känner till det själv?

See User information
Japp helt klart, "bee-hive mind" funkar ju så att personen har många "jag" och när vissa signaler kommer plockas en personlighet fram och den "vanliga" åker bak, när mordet/vad man nu skall göra är utfört åker det "nya" jaget bak och ens vanliga jag kommer fram och man har ingen aning vad man precis gjort.

Posted on: 2008/3/16 19:15

Anonym
Tror du att denna någon skulle kunna bli plågad av minnesbilder långt efteråt?

See User information
Japp, förtryckta minnen har en tendens att komma upp senare i livet, kanske inte som att man exakt kommer ihåg vad man gjort, men lite "vivid" minnen osv. Men med bla hypnos kan man i vissa fall komma ihåg det.

Posted on: 2008/3/16 19:18

Anonym
Eller så kan dessa 'minnen' ha varit varsel redan från början? Som allt mer gör sig påmind. Jag vet inte hur jag ska förklara vad jag menar så det låter bra.

See User information
Jag tror jag förstår vad du menar, att man vet det i sitt undermedvetna ungefär?

Oftast blir svaret nej, det är en helt "annan" personlighet som utfört handlignen, men givetvis finns det undantag av div. anlednigar, hjärnan är en mycket komplex sak.

Vi använder även en mycket liten % av hjärnan, men det är aliens fel.

Posted on: 2008/3/17 8:26

Anonym
Nazistspionen George Scherff dvs. George H W Bush låg bakom Palmemordet precis som mordet på JFK, i gott sällskap givetvis.

Palme var mot ett svenskt EU-medlemskap men främst hade det att göra med att Sverige skulle bli en korridor för vapensmuggling från östblocket, vilket det senare också blev fram tills dess att Estonia sänktes... det var inget Palme ville och därför skulle det svenska trädet fällas.

Möjligen kan Christer Pettersson utfört attentatet, ett mind control-victim i MK Ultra stil... inte alls omöjligt. Mycket pekar på det.

Eller också var det ett attentat utfört av någon missnöjd kund...

Fredsduvan Palme fick ryggskott som avtackning för lång och trogen tjänst... han var Commitee de 300-medlem och månglade vapen från Bofors parallellt med fredsarbetet...

...vissa uppgifter talar också för att han tog en svängom i sänghalmen och var buksvåger med Fälldin mf l i Doris Hopps stall av både unga och äldre flickor...

"Snus är snus och strunt är strunt om än i polisiära promemorior..."

Jo jo...

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper