vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



UFO. någon som har aftonbladet pluss?
#1


See User information
Hundratals har rapporterat närkontakt
Läs de senaste 36 mest märkliga oförklarade rapporterna om ufon i Sverige

Hundratals rapporter om sällsamma syner kommer in till Riksföreningen UFO Sverige varje år.

Där bedömer man att var tionde är intressant och inte omedelbart möjlig att förklara.

Här är några av de berättelser kommit in till föreningen de senaste åren.



Bli medlem i Aftonbladet PLUS och läs hela artikeln

För endast 19 kr/månad får du tillgång till hela aftonbladet.se

Du får:

Exklusiva artiklar, bilder och fördjupningarGuider

Kartläggningar och jämförelser Våra utvalda krönikörer

Unika erbjudandenAllt som gör vardagen roligare och enklare!





Så ja, någon som är medlem? kan vara intresannt att se vad stofilerna säger om det.

Posted on: 2008/4/3 11:17
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: UFO. någon som har aftonbladet pluss?
#2
Jag har ingen lust att betala för elektroniska toalett papper också.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO. någon som har aftonbladet pluss?
#3


See User information

Posted on: 2008/4/4 0:04
"Now I have become death, the destroyer of worlds"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO. någon som har aftonbladet pluss?
#4


See User information
Utmärkt, tack så mycket.
Det var ju ändå rätt "bra" för att vara aftonbladet, men om man tänker på vad det är dom säger, varför ligger det under den icke kostnadsfria nöjes delen, och inte på frammsidan?!

Posted on: 2008/4/7 10:20
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO. någon som har aftonbladet pluss?
#5


See User information
det är väl taget från ufo sveriges hemsida?

http://www.ufo.se/fakta/rapporter/tiofall.shtml

Posted on: 2008/4/25 20:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO. någon som har aftonbladet pluss?
#6


See User information
Det är det säkert. Svahn är ju ändå rätt så "mycket" i media.

Posted on: 2008/4/26 15:14
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO. någon som har aftonbladet pluss?
#7


See User information
Jag hoppas dem landar snart... Så vi kan börja gå mot fred :)
Men det är väl upp till oss vakna på jorden att lära människan förstå kärleken och dess kraft så vi kan få fred! :)

Jag såg ett rött ljus vid nyårskiftet som flög omkring i luften, det var spännande.. Mitt första ufo, för om det var en lampa som flög omkring måste jag säga att det var imponerande. ;)

Ufo eller inte, det var ett rött ljus som flög omkring, inte som ett signalljus, utan det flög åt sidan, bakåt och ganska sakta..

Jag vågade inte springa efter det då jag hade fått gå ner igenom en mörk väg bland skog, så jag valde att stanna kvar på festen, där jag och en följde ljuset en liten bit. Alla såg det men alla är så hjärntvättade att de hellre super bort sina hjärnceller :(.

Posted on: 2008/5/28 11:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO. någon som har aftonbladet pluss?
#8


See User information
jag såg cirka 30 såna, det är typ nån sorts liten varmluftballong ljus fyrverkeri....jag som trodde du inte var rädd för nåt : ) en mörk skog är definitift inget att vara rädd för : )

Posted on: 2008/5/28 17:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: UFO. någon som har aftonbladet pluss?
#9
Quote:
Jag vågade inte springa efter det då jag hade fått gå ner igenom en mörk väg bland skog,



Är det inte du som talar om kärlek och att släppa rädslan osv? Selion, vad var det som skrämmde dig i skogen där?





Edit

Molgan, du var snäppet snabbare än mig med samma tanke

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: UFO. någon som har aftonbladet pluss?
#10
Jag tror seilon främst menade att han var rädd att snubbla eller något. Ska det springas i skogen är risken stor att man gör det om man inte ser något och risken är stor man gör sig rejält illa.

Jag tycker det är en grupp på vaken.se, som främst är ute att göra narr av andra användare.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO. någon som har aftonbladet pluss?
#11


See User information
seilon skrev:
Jag hoppas dem landar snart... Så vi kan börja gå mot fred :)

De landade för flera tusen årsenda. ;)

Men det är väl upp till oss vakna på jorden att lära människan förstå kärleken och dess kraft så vi kan få fred! :)


Love is the only truth ;)

Jag såg ett rött ljus vid nyårskiftet som flög omkring i luften, det var spännande.. Mitt första ufo, för om det var en lampa som flög omkring måste jag säga att det var imponerande. ;)


Jag har sett tre ufon, alla vid samma tillfälle dock. kan ha varit ett med tre skiftande ljus också, men det kändes som tre, vill så gärna se ett igen så jag tom drömmer om det :P

Ufo eller inte, det var ett rött ljus som flög omkring, inte som ett signalljus, utan det flög åt sidan, bakåt och ganska sakta..


Det låter som om det var greys, tur att dom inte stannade ;)


Jag vågade inte springa efter det då jag hade fått gå ner igenom en mörk väg bland skog, så jag valde att stanna kvar på festen, där jag och en följde ljuset en liten bit. Alla såg det men alla är så hjärntvättade att de hellre super bort sina hjärnceller :(

Har du någon koll på vad som finns i skogen? Kanske någon militär anläggning eller tele mast? Låter på dig som det är hög tid att expandera din vännskaps krets. Drick sprit med mig så lovar jag dig att hoppa med ner till skogen ;)

Posted on: 2008/5/30 11:44
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: UFO. någon som har aftonbladet pluss?
#12
Notera att F-177 Ghostrider och B-2 bombaren förnekades ihärdigt i 20 år av USAF (det fanns foton, vitnesmål osv. och EXAKT SAMMA SLÖDDER SA FOLIEHATTAR OCH KONSPIRATIONSTEORETIKER) tills den dagen de rullade ut planen framför pressen. Den som tror att det snabbaste planet, SR-71 som är 40 år gammalt är det enda dom har kan lika gärna fortsätta med kvicksilver influensa vacciner.

Centcom spenderar miljarder på att angripa bloggare i USA och hela världen. Hemläxa, kör en enkel google och hitta centcoms egen press release om det hela.

Hur många zinkar får man för en miljard dollar? Antagligen det samma som man får för lika många Bangkok horor.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: UFO. någon som har aftonbladet pluss?
#13
Quote:

Wowbagger skrev:
Jag tror seilon främst menade att han var rädd att snubbla eller något. Ska det springas i skogen är risken stor att man gör det om man inte ser något och risken är stor man gör sig rejält illa.

Jag tycker det är en grupp på vaken.se, som främst är ute att göra narr av andra användare.



Du är här för att skapa harmoni

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: UFO. någon som har aftonbladet pluss?
#14
Du är inte bara oharmonisk utan även svårt störd. Du är här endast för att bajsa ned trådar, måste vara en ny teknik när de gamla inte funkar, har du någonsin sagt något vettigt? COINTELPRO slödder. Alla korkade kommunist slödder kanske känner igen sig, varför är vaken en skitmagnet, omfg.

(Men, vaken måste då göra något som är rätt)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: UFO. någon som har aftonbladet pluss?
#15
Permaban för WoWslödder, punkt slut.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: UFO. någon som har aftonbladet pluss?
#16
Jaha... det var mig du menade. Är du också en sån där ledsen nationalist som får en tår i ögat eftersom jag bevisat att era rapporter ni hänvisar till blivit förvanskade?
Blev du ledsen för att jag länkade till rapporten direkt på BRÅ?
Tänk... jag tycker att det är ni idioter som klagar på mig som är mest off topic hela tiden och förstör tråd efter tråd med era "Banna wowbagger" eller försök att förlöjliga andra medlemmar. Jag tycker ni borde bannas hela bunten ni som inte kan låta andra ha åsikter som strider mot era egna.

Att du skriver mycket skit Al-CIAda är ett faktum.

Jag är trött på era härskartekniker som iofs inte fungerar.


Hypotheses non fingo

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: UFO. någon som har aftonbladet pluss?
#17
Så så .. det är bra nu wowbagger

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: UFO. någon som har aftonbladet pluss?
#18


See User information
Skärp till er eller skriv inte alls.
Har ni privata problem, lös dom via pm eller något och inte på forumet.

tack hej.

Posted on: 2008/6/1 0:47
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
51 user(s) are online (51 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 51

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS