Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Ska Jag vara bannade från Vaken efter 3 år. Som Novax?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Illuminati har bra grejer för sig också... Jag kan tom tänka mig att dö för deras sak om det sannerligen får världen bättre.
Men jag bönar ändå för novax. Låt han få komma tillbaka. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
wow: När den inriktning som du satt dig i bär frukt på alla nivåer, då lever du ett levande vara. Om din inriktning inte ger någon frukt, har du satt dig i ett dött vara - i det sura äpplets vara. I det levande sättet att vara, kommer allt det till dig som du berett väg för. Kanske ändra något i ditt sätt att vara - tankarna, talet och sättet att handla på? Be någon utomstående om hjälp! Men låt de (deras intellekt) inte trixa med att t ex sitta och skicka ljus till dig! En del kanske t o m bländas av ljuset som kommer. Bländas så starkt att de inget ser! De kanske snarare skulle få ännu mer tillskickat mörker för att där kunna äntligen se ljuset! Som sagt, statuera SJÄL V ett exempel som de som vill kan följa - fråga om. Jobbigt för det självutnämnda, ljusskickande EGOT? .. Jaja, någon dag får även de syn på sig under det självöverdragna skynket. Den verkliga makten tillhör intelligensen, inte intellektet/hjärnan. Uttänkt makt förintar Dr:klotet.Kom ner från stegen novax Vakna. Villa upp ditt ego:)
Posted on: 2008/4/4 21:37
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Shit sale... Vad går du på för droger
![]() Jag förstår nog vad du menar trots allt... Men jag måste nog svara dig att min utstakade rikting är nog avbruten. Jag vet inte hut jag ska kunna fullfölja denna färd. Skulle vara så skönt om det fanns ett vaken-dagis, med en vaken-juice man kunde ge sinabarn tillsammans med en vaken-makaronipudding(med bacon). Det skulle vara så skunt om man kunde vara............ Fler. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
PSJag tar inte droger ,Jag SALE ser du iilla oxo:) Där anses den vara optimalt utnyttjad med kalvar ,. En ko i frihet kan bli ända upp till femtio år å sova in i det sista.svar på ditt bacon.Man blir det man äter ÄGER! Jag förstår nog vad du menar trots allt.SÅ bra det är vad man menar å inte säger.
Posted on: 2008/4/4 21:59
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
sale... Kompis... Jag fattar ingenting... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det gör inte jag heller ,så vem speglar vem?
Posted on: 2008/4/4 22:30
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Förnuftet speglar känslan.
Här hade novax kunnat komma n och säga typ "känsla? Det är new age. Vakna! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
hehe du har känslan inför vad kul.Var och en kan "frälsas" på sin nivå, så ingen är före, högre e dyl. Oh nej, Fy på sig egot! ALLA har exakt den intelligens som krävs för den egna himlafården - friden - evigheten. ha det ses skall nana nu:)
Posted on: 2008/4/4 22:51
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
BEVISA oss vad NOVAX gjörde som Mods gjöde själva som var så OTRELVIGT. Berätta VARFÖR du tycker det. CENSUR ÄR CENSUR. Dina argument funkar i Kina också. Politburon till ex, Google i KINA, CENSUR. Det finns plats för alla åsikter, och en perssons VAKEN är en annans DRÖM, vem är vi som skulle kunna doma folk så där, framförallt över 4000 inlägg? När blir det fel? Efter 3000? 3460? BEVIS please ; )
Posted on: 2008/4/4 22:52
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Tack för att ni fuckade till posten och ämnet så bra. Akta er, kanske blir bannade med ; ) Jag menar, vem har beviset på NOVAX's otrevlighet? Att döma en person efter vaderingar är en sak, och påstå att "han" hade skrämmde bort de så kallade "nyvakna", det måste man kunna BEVISA bara. Annars föstår jag hur vi kan gå vidare här PÅ RIKTIGT, och föskar, argumentera, diskutera and work this shit out.
Posted on: 2008/4/4 22:57
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Good points. Och visst man är förbannad, vad tycker du är en lösning då? Jag har det för mig att det behövs omstukturering, att det visa sig att forummet måste vara mer flexibel utan att fölorar alla struktur..
Posted on: 2008/4/4 23:01
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vaken.se är ingen demokrati. Vakens administration agerar inte på bevisföring utan på sunt förnuft.
Om novax eller någon annan vill tillbaka till vaken så är det bara att be administrationen samt gå med på att försöka uppföra sig bättre. Personligen saknar jag inte novax och är glad att han inte är i forumet. Han är vad jag kallar en Besserwisser New Age Flummare.
Posted on: 2008/4/5 7:59
|
|||
|
Administratör och grundare av vaken.se
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Novax hade en extrem aptit för att förstöra och leda bort trådar på villovägar , vill vi få någonting konstruktivt gjort på den här sidan kan vi inte ha sådana människor här. Han verkade även ha stora problem med att förstå vad folk menade med det dom skriver och han stod oftast som ett aggresivt frågetecken.
Man kan framföra sina åsikter mycket väl utan att ta till metoder som novax använder , då tänker jag på ilske väckande kommentarer som "vakna" och nervärderande gliringar som att tex kalla folk för new age flummare. I vissa fall kan jag hålla med honom men det leder ingen vart att ta till hatisk debatt. Han fick många varningar men vägrade att skärpa sig , tycker vaken ledningen har varit alldeles för toleranta mot honom han borde ha rykt långt innan 4000 inlägg. Om man kollar på andra konspiratoriska siter som tex abovetopsecret.com (vad jag tjatar om dom :p) så bannas inkompetenta postare istortsett omedelbart. Deras framtoning är proffsig och dom har nästan aldrig något "tjaffs" i trådarna. Lorax du är en intressant figur och jag tycker du gör ett bra jobb här på vaken , sålänge man kan debattera utan att förstöra för andra kommer man få vara kvar här det är jag säker på. Något som jag aldrig tycker man ska kunna bli bannad för är åsikter då är vi ute på hal is :) |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login