vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Hepatit B vaccin

See User information
Hej! Är ny här på forumet och tänkte höra om någon är insatt i vaccinering och ev påverkan på kroppen. Läser till sjuksyrra och vi blir, som all annan sjukvårdpersonal, erbjudna gratis vacciner mot tbc och hepatit B.

Har varit tveksam till Hep B och har inte tagit den ännu. Rent instinktivt känns det överhuvudtaget inte bra att injicera saker i kroppen, särskilt inte med Hep B-vaccin som tydligen även innehåller kvicksilver. Har ju också läst att en fransk domstol dömt tillverkaren av vaccinet att betala skadestånd till två kvinnor som direkt efter vaccination utvecklat MS. Samt att man i tredje välden har introducerat en massa andra sjukdomar i befolkningen med förevändning att man har vaccinerat dem mot Hep B.

Någon som vet något mer om det, risker mm? +en bonusfråga: kan man i Sverige lita på att man bara blir vaccinerad mot det som dem säger att man blir, och inte får en massa annat skräp i sig?

Posted on: 2006/2/13 3:04
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Hepatit B vaccin

See User information
hej carro, välkommen till vaken.se!
jag skulle inte vaccinera mig om jag vore du. precis som du säger så innehåller det kvicksilver (thimerosal) och det har visat sig vara mycket farligt, vilket är logiskt när man tänker efter.
du gör rätt i att följa dina instinkter.

massa artiklar från infowars.com som tar upp detta ämne! bra läsning...

Posted on: 2006/2/13 3:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Mer om Vaccinationer.

ADD; ADHD, MBD, Damp, autism, hyperaktivitet, autistiska störningar - alternativ behandling

http://www.klokast.se/siem/ADD.html

http://www.vattumannen.se/index.asp?R ... t=/product.asp?id%3D54583

Resized Image

See User information
Hej !

en mycket bra artikel:

http://vishet.se/sm6gqw/f2h/vaccinat.htm

samt en ur en annan synvinkel som egentligen är den viktigaste när det gäller allt, men tyvärr också oftast den svåraste för våra psykologiska försvarsmekanismer, nämligen: VAD är dess sanna väsen, VAD är dess historia och VARFÖR vaccinerar man egentligen......samband som de flesta inte vill se för att de då skulle behöva ändra hela sin världsbild radikalt, vilket majoriteten människor vägrar att göra.

http://www.politiken.biz/vaccinationsskador.htm

mvh eureka

(ed.)

Dr Guylaine Lanctot, förstod en hel del av sambanden efter 20 års läkarpraktik och skrev boken "The Medical Mafia" där hon bla sade följande:

"De medicinska auktoriterna fortsätter att ljuga. Vaccination är en katastrof för immunförsvaret. Det vållar i själva verket en massa sjukdomar. Genom vaccination förändrar vi vår genetiska kod"

och slutligen:

"Om tio år kommer vi att inse att vaccinationerna var det största brottet mot mänskligheten"

Läs boken !!!

Posted on: 2006/2/13 12:26

Anonym
http://www.algonet.se/~peodal/kvicksilver.org/0008/vacciner.html

En människa kan ha fått upp till 20 sprutor från födseln, varav de flesta i början av livet, kanske inte så konstigt att folk är sjuka, finns en bok om plötslig spädbarnsdöd,(kommer inte ihåg namnet på författaren dock) Där finns bevis för att det fortfarande är NOLL tolerans mot kvicksilver i kroppen.

Nu sägs det ju att tiomersalet är borta ur sprutorna, men kan man lita på det? Tar aldrig en spruta till i mitt liv...

Anonym
Som sagt, kolla i backspegeln.... Hur ser det ut och hur sjuka är vi och varför?.. Har vaccin hjälpt?, inte ens måttligt, tvärtom, det är dels därför vi är sjuka... Har länge hållit öronen öppna för vacin info... Har ännu inte hört något bra, alla rapporter om att folk blir friska efter det dom satt in vaccin har inget med vaccinet att göra... Har som sagt också varit i kontakt med ca: 50 familjer som EJ har vaccinerat sina barn, dom är pin friska allihopa, såsom min egen lilla kille på 4 o ett halvt... Han kan få feber när alla andra e sjuka, men det går snabbt över och han har inte blivit smittad av någon utav barnsjukdomarna... Mitt tips, hål Dig borta från vaccin i alla former och bygg upp Ditt eget immunförsvar istället... Jag gjorde det och blev av med grav allergi som dom sa var obotlig... Dom har rätt iof, grav allergi är obotlig, med den moderna medecinen...

Hare gött och hoppas på att Du blir Doktor, behövs doktorer med ett annat tankesätt i grund o botten, det har man när man surfar på vaken :) ...

Hare...

See User information

Posted on: 2006/2/13 20:35

See User information
Tack för all info, ska läsa igenom allt!

Känns som jag gjort ett bra val att inte vaccinera mig. Får stå ut med att andra i klassen ser en som lite knäpp, men det kan man ta. Tror att alla, utom jag och en annan tjej, i vår klass (90 pers) har tagit Hep B vaccinet. Det verkar inte ens finnas i de flestas värld hur man kan tacka nej till något "så bra" som dessutom är gratis. Vi har blivit så itutade att vaccinering är bra till 100% så att om någon är tveksam kan han ju inte vara riktigt klok, sjukt.

Posted on: 2006/2/13 23:34

Anonym
Prova o släng iväg tanken, den enda infon som säger att vaccin är bra kommer ifrån ett håll.... All annan info kommer ifrån flera hundra, och den tas aldrig upp i media, kan få folk att börja fundera lite...

Hare...

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper