vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3)

Anonym
Re: Fakta är Fakta: Bögar är Gravt överrepresenterade bland Pedofiler
Quote:

maggot skrev:
Yttligare en "tolerant" människa som blev arg efter lite diskution och blev tvungen att självradera sitt konto ?
Det är ju bara för märkligt att dessa inte klarar av att diskutera de som är så förstående.

Eftersom nöten har sagt upp kontot så avstår jag från att svara på hans kvalifeserade svamel.

Ja så lätt ger jag mig inte om jag får mothugg i en debatt.
Tröttsamt med sådana personer som tror sig veta allt men inget vet.
Hans sinne var grovt infekterat av diverse Politisk Korrekta tankemönster.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

maggot skrev:
Yttligare en "tolerant" människa som blev arg efter lite diskution och blev tvungen att självradera sitt konto ?
Det är ju bara för märkligt att dessa inte klarar av att diskutera de som är så förstående.

Eftersom nöten har sagt upp kontot så avstår jag från att svara på hans kvalifeserade svamel.

Ja, för gud förbjude att vi skulle visa lite tolerans här på forumet, då kanske folk faktiskt skulle lyssna på oss

Sen får vi ju inte glömma att pappan i en klassisk kärnfamilj som röstar på SD och gärna har så många barn som möjligt är allt igenom god

Skärpning! Om man som utomstående bara kommer in och läser ett par trådar så skulle det inte vara svårt att tro att man har kommit fel och hamnat hos NSF.

Tolerans, tolerans, tolerans och lite tolerans.
Varför är det så svårt att respektera oliktänkande medmänniskor?

Posted on: 2008/4/19 21:04
"THIS INTERNET NOTE, IF PRINTED, IS LEGAL TENDER FOR ALL DEBTS, PUBLIC AND PRIVATE"

"The real action is in the reaction"

"Sen den elfte september 2001 har vi sett krig emot terrorn och terrorn har växt..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
SD fick inte ens 3 % och har både invandrare o bögar som representanter dock röstar jag hellre på nationaldemokraterna.

See User information
Nu förstår jag inte riktigt hur du tänker. Du hänger på vaken, troligtvis eftersom du anser att en diktatur är sämre än ett folkstyre. Endå anser du att Nationaldemokraterna är ett vettigt parti att lägga sin röst på?..
Är det bara jag som missar logiken?..

Posted on: 2008/4/20 12:44
"THIS INTERNET NOTE, IF PRINTED, IS LEGAL TENDER FOR ALL DEBTS, PUBLIC AND PRIVATE"

"Sen den elfte september 2001 har vi sett krig emot terrorn och terrorn har växt..."

See User information
näe, det är skinskalle logik i sin allra renaste form, ingen kan förstå det : ) ÖÖöööh men vi har ju inga lokaler...

Posted on: 2008/4/20 17:03

Anonym
Nationaldemokraterna är det partiet som mest går emot Illuminatis agenda och de är totalt smutskasstade i sverige av den sionistkontrollerade median

www.nd.se

ND och dess tidning "nationell idag" är oxå den tidning som oftast tar upp bilderberggruppen,massinvandring,911 mm

Deras butik "sverigebutiken" säljer även böcker om frimureriet och DVD filmer kring 9/11

See User information
Ja och de som går emot grupper som bilderberg och illuminati är ju automatiskt goda. Jag menar världen är ju faktiskt uppdelad i två grupper. Vi och dem, något annat finns ju inte.
Jag erkänner mig besegrad av den enorma logiken i att rösta på en grupp människor bara för att de tycker illa om samma grupp människor som du tycker illa om. Visserligen skulle dem vid makten förmodligen vara ännu värre och en ännu hårdare diktatur men jag menar varför bry sig om sådana små detaljer. Bara för att deras föregångare brände upp 6 miljoner människor i stora ugnar (obs, mörkertalet är förmodligen mycket större eftersom att det bara är judarna och inte politiska motståndare, invandrare och handikappade som nämns) behöver ju inte de betyda att deras styre kommer vara likadant den här gången.
Visserligen motarbetar de Illuminati men de är också ute efter nästan exakt samma sak, de är bara arga för att de inte får vara med och dela kakan.

"Only a Sith deals in absolutes" //Starwars

Posted on: 2008/4/20 21:41

See User information
Ja, dessa stöveltrampande (ja fan blanka ska de va) nationalister och deras helt ologiska resonemang...

Jag menar, naturlagar är ju helt ointressant...

http://www.vho.org/S/b/fs/18.html

http://www.vho.org/S/b/fs/index.html

Posted on: 2008/4/20 22:39

Anonym
paskharen!
Jag undrar om du vet något alls om nationaldemokraterna ?
Känner du någon nationaldemokrat eller representant för partiet så du kan tala om hat och liknande ?

Har du läst deras partiprogram =

här är det

http://www.nd.se/principprogram/default.asp

OSV OSV

See User information
Håll er till trådens ämne.

Vill ni diskutera ND eller något annat parti så starta en ny tråd.

Till

/Admin

Posted on: 2008/4/21 8:02
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Quote:

micro skrev:
Håll er till trådens ämne.

Vill ni diskutera ND eller något annat parti så starta en ny tråd.

Till

/Admin

Du har iofs rätt men det har mera att göra med den brist på tolerans som finns på det här forumet vilket jag anser är direkt kopplat till början på denhär tråden..
Men jag ska snart sluta, kan inte sitta och diskutera saker hela livet när ingen av oss förmodligen kommer ändra våran uppfattning.

Quote:

maggot skrev:
paskharen!
Jag undrar om du vet något alls om nationaldemokraterna ?
Känner du någon nationaldemokrat eller representant för partiet så du kan tala om hat och liknande ?

Har du läst deras partiprogram =

här är det

http://www.nd.se/principprogram/default.asp

OSV OSV

Jag känner ingen Nationaldemokrat längre, jag har brutit kontakten med de flesta av dem eftersom att deras värderingar helt enkelt går helt emot mina egna. Dock har jag under mina barn och ungdomsår känt ett par stycken eftersom det är nästan omöjligt att inte känna ett par när man växer upp på landet. Intresant att det alltid är korkade lantisar som är nationaldemokrater och blir kvar på landet medans de mer bildade flyttar till stan och slutar vara så radikala. Visst ND's partiprogram låter inte så hemskt i mångt och mycket. Inte ens hitler hade mage att skriva "bränna barn i stora ugnar" i sitt partiprogram men problemet kvarstår ju. De skapar en "vi mot dem" mentalitet som bara kommer leda till mer hat samtidigt som vi kommer fortsätta ta in invandrare. Detta kommer om det får dras till sin spets leda till inbördeskrig, mera hat, mera dödande.
Vi börjar slänga ut invandrare, deras släktingar blir fruktansvärt frustrerade och börjar hata svenskar, de sticker ner någon liten kille med bombarjacka, vi hämnas, de hämnas och så är vi tillbaka till blodsfäjderna under vikingatiden.
Det är inte en ohållbar utveckling, det är aldrig bara vi mot dem.
Gråsonerna är alldeles för utvecklade, det helt vita och det helt svarta existerar EXTREMT sällan.
Skulle kunna fortsätta men måste rusa till bussen.

Tack för ordet

Posted on: 2008/4/21 12:41

See User information
Onödigt av dej o dra upp "förintelsen" i denna tråd men om du nu vill diskutera den i någon annan tråd och så kan du ju lägga fram något bevis för det skulle för det första dött 6 miljoner och sedan vilket du tror är ännu mer. du kan ju börja med dom 6;)

Posted on: 2008/4/21 13:26

Anonym
Ang förintelsen så är det en bluff och har motbevisats i andra trådar.

Ang att NDare skulle vara bönder är en stor myt då ND har sina starkaste och mestadels anhängare i storstäder såsom malmö,Göteborg och Stockholm.

ND har oxå mandat i det otroligt mångkulturella södertälje

(de lantisar du pratar om vet antagligen inte nåt om ND och dess idiologi)

Men som micro sade får vi diskutera det i en annan tråd

See User information
Fortfarande så verkar det krylla av Mona Sahlin-wannabees här inne på vaken.

Som en bekant till mig brukar säga:

- Det som studerat och vet minst är de som gapar mest.

De uttalat politiskt korrekta fåren som älskar att klä sig i "toleransens" falska sken är också oftast de som först brukar ropa på censur för oliktänkande.

Ungefär som Folkpartiet "liberalerna" är det Parti som arbetar mest för åsiktsregistrering, avlyssning av privatparsoner och hårdare tag emot "Terrorister".

Politiskt korrekthet är en sjukdom vars enda motmedicin är Fakta, fakta och åter Fakta.

Ett tips till den Politiskt Korrekte, Påskharen är att studera t.ex länkarna som las in tidigare:

INNAN han gapar sig hes med sina smygvänsterplattityder nästa gång.

Posted on: 2008/4/21 16:44

See User information
Quote:

bennybear skrev:
Politiskt korrekthet är en sjukdom vars enda medicin är Fakra, fakta och åter Fakta.

Helt riktigt,

Ju allvarligare sjukdom, desto mer obekväma och obehagliga fakta behövs!

Posted on: 2008/4/21 16:50

See User information
Har man heller INGEN koll på satanistelietsn agenda och hur den propageras för här i västvärlden bör man också tänka sig för en eller annan gång innan man uttalar sig så otroligt okunnigt som vissa gör här i denna tråden.

Det enda Ni gör är att göra bort er inför öppen ridå.

Det blir mest pinsamt för er själva.

Posted on: 2008/4/21 16:56

See User information
ursäkta det sena svaret

Quote:

wolfheart skrev:
Hmm jag vet inte faktiskt hur det är att vara rädd för en bög det får du fråga dom som är det. Det här med rädd är ju endast bögpropaganda . O att dom som är rädda är nog bögar själva . Det är nog bnäst att tänka efter några timmar o inmata sig sj varje dag att hmm kasnke är bög kanske är bög haha,,,,,Om du vet att illumintis agenda delvis går ut på att förstöra familjen förstår man inte detta har stor del i det då? Så där har du det finns ingen rädlsa . Rädsla är bara negativt och föder hat . Jag hatar inte bögar ja tycker nästan synd om dom för att dom är så manipulerade korkade ungefär. Och är man bög är man en stordel av ett samhälle varje sund mä'nniska borde förakta.

Varför inte bara leva och låta leva? Homokärlek kommer inte hota barnafödandet, t.e.x vi ser ibland i naturen 2 hanar av diverse arter som lever monogama liv tillsammans men det är en så liten del så det hotar inte stammen. Jag vet inte om du umgås med homosexuella eller har gjort men dom jag känner (nu får jag skäll av masken för jag tar ett exempel ur livet) när man tittar på dom så är det kärlek man ser, ni focuserar ju bara på rövpenetration men kan ni inte förstå att dom är kära? och kärlek är det bästa som finns aight? Låter flummigt men det är sant. Och det ni håller på med är HAT i mer eller mindre utsträckning, och är det inte med kärlek och respekt vi kan hindra dom länst upp i pyramiden? För dom spelar bara ut oss mot varanndra

[/quote]Vet inte om ni 2 är kvinnor .
Men just kvinnor verkar har ofta väldigt stort acceptans på homosexuella och eftersom kvinnor följer mode och är mer materiella så följer de hellre tvserier osv hälften av sina dagar lr läser kändisblaskor i tex vilken ungdoms serie slipper man bögeriet . Det är finns väl knappt nån.[/quote]

Haha då har du inte träffat några riktiga kvinnor utan bara statushorande idioter, och dom är inga riktiga kvinnor. Och män också för den delaen

Posted on: 2008/4/21 23:23
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

See User information
Quote:

wolfheart skrev:
Onödigt av dej o dra upp "förintelsen" i denna tråd men om du nu vill diskutera den i någon annan tråd och så kan du ju lägga fram något bevis för det skulle för det första dött 6 miljoner och sedan vilket du tror är ännu mer. du kan ju börja med dom 6;)

Okej, jag ska försöka hålla mig undan från ämnet förintelsen eftersom det tydligen är ett väldigt känsligt ämne här på forumet. Saker som att jag har träffat ett antal av de överlevande från koncentrationslägren kommer ju av många på det här forumet aldrig att ta som bevis eftersom att förstahands information saknar relevans när man genför med filmer på internet...

Quote:

maggot skrev:
Ang förintelsen så är det en bluff och har motbevisats i andra trådar.

Ang att NDare skulle vara bönder är en stor myt då ND har sina starkaste och mestadels anhängare i storstäder såsom malmö,Göteborg och Stockholm.

ND har oxå mandat i det otroligt mångkulturella södertälje

(de lantisar du pratar om vet antagligen inte nåt om ND och dess idiologi)

Men som micro sade får vi diskutera det i en annan tråd

ND är precis som de flesta andra "minoritetspartierna" överrepresenterade på landet, det kommer jag att fortsätta hävda tills jag får se lite trovärdig information som bevisar motsatsen, säger inte att de bara finns på landet, bara att det är där de är starkast representerade %mässigt.
Du har iofs rätt i att lantisarna jag pratade med förmodligen inte hade någon koll på ND eftersom det var ganska lite saker de faktiskt hade koll på så jag läste igenom deras partiprogram, de problemen jag såg i det märker jag att både du och alla dina vapendragare smidigt nog har undvikit.

Quote:

bennybear skrev:

Fortfarande så verkar det krylla av Mona Sahlin-wannabees här inne på vaken.

Som en bekant till mig brukar säga:

- Det som studerat och vet minst är de som gapar mest.

De uttalat politiskt korrekta fåren som älskar att klä sig i "toleransens" falska sken är också oftast de som först brukar ropa på censur för oliktänkande.

Ungefär som Folkpartiet "liberalerna" är det Parti som arbetar mest för åsiktsregistrering, avlyssning av privatparsoner och hårdare tag emot "Terrorister".

Politiskt korrekthet är en sjukdom vars enda motmedicin är Fakta, fakta och åter Fakta.

Ett tips till den Politiskt Korrekte, Påskharen är att studera t.ex länkarna som las in tidigare:

INNAN han gapar sig hes med sina smygvänsterplattityder nästa gång.

Ja låt oss sänka oss ner på personhopps nivån, allt blir så mycket klarare och enklare om vi bara kan skrika "vänsterflummare" kontra "nazist" åt varandra..

"Vet minst".. I det här fallet måste man väll säga att det är subjektivt, men låt mig inte avbryta dig här, fortsätt du för all del med dina personliga påhopp..

"Toleransens falska sken"? Ja det verkar ju vara något som du inte skulle känna igen ens om den hoppade upp och bet dig i röven så jag förstår att dess sken kan verka falskt för dig. Det som är främande är oftast skrämmande till en början.
Har jag ropat för någon form av censur för oliktänkande? Eller något liknande någonsin? Om du kan ge mig ett enda foruminläg där jag har förespråkat något sådant lovar jag att sluta med mina inlägg och noga tänka över vad det här forumet egentligen leder in mig på för väg.

Eftersom att den enda motmedicin enligt dig är fakta, fakta och åter fakta så känns det skönt att du backar upp det med personliga påhopp, personliga påhopp och åter personliga påhopp (samt lite lösa påståenden tagna direkt ur luften)

Jag skulle gärna läsa igenom de länkar som har givits men min dator hänger sig såfort jag försöker öppna nämnda sidor och jag är tvungen att starta om hela skiten. Men en så stor sak som avsaknaden av förintelsen måste det ju finnas horder av bevis för, iaf lika mycket som det finns bevis för förintelsen med tanke på att den har "motbevisats i ett annat forum" så länkar till ett hundratal andra sidor måste det ju finnas.
Dock känns det överflödigt för er att länka till dem eftersom att jag fortfarande kommer tro mer på förstahands information som jag själv har insamlat i form av samtal med personer som var med.

Quote:

bennybear skrev:
Har man heller INGEN koll på satanistelietsn agenda och hur den propageras för här i västvärlden bör man också tänka sig för en eller annan gång innan man uttalar sig så otroligt okunnigt som vissa gör här i denna tråden.

Det enda Ni gör är att göra bort er inför öppen ridå.

Det blir mest pinsamt för er själva.

Jag hinner inte ens svara innan du fortsätter med att kritisera mig personligen och kalla mig "otroligt okunnig" och själv anser att jag borde hålla tyst. Vänta nu ett ögonblick.. Jag tycker mig minnas att du sa att det var vi "toleranta vänsterflummare" som förspråkade censur av oliktänkande? Sa du inte något i stil med:

"De uttalat politiskt korrekta fåren som älskar att klä sig i "toleransens" falska sken är också oftast de som först brukar ropa på censur för oliktänkande."
Tänka vad pinsamt det blev för mig nu..

Om ni vill fortsätta diskutionen kan ni väll skapa en ny tråd? Kan inte du stå för det Bennybear? Du kan döpa den till något i stil med "Här har vi personliga påhopp på paskharen. Strunt i bevisen, släng bara in lite lösa skälsord"

Tack för ordet.

Posted on: 2008/4/21 23:42

See User information
Inblood_I_trust

Vad menar du med det att vi ser? Menar du att du sett två bög älgar i naturen lr vad menar du?

Anser du att dom bögarna du träffat vatt kära? De bögar jag kännt och personer som i sin tur känt bögar har ja om varje person hört väldigt udda historier perversa historier så ja vet inte om de personerna du känner är lika öppna lr om detta är undantag vilket ja tvivlar starkt på. Illuminati försöker hela tiden rubba dnat rnat och hjärnan bla hypotalamus som skapar känslor osv. Hypotalamus är ofta den som blir drabbad vid förgiftningarna i våran mat med kemikalier i maten o dryck osv allt skräp.
Och dessa delar verkar ju itne vara så svåra att manipulera.

Kärlek är ett ord som ingen vet vad det är innan personen har upplevt var det är. Och har du inte kännt kärlek lr är osäker är det ofta folk som ska tala om vad det är . Tex psykologer tv o media o övrigt osv. Du ska veta vad deras defination av kärlek är inte din egen för du är ingen individ du är deras slav-
Är du ensam och inte haft ett förhållande så är du ju bög de e ju självklart och liknande.

Vet du vad ja kan berätta en historia . En kille som pluggade på en skola fär några år sedan sa sig vara bög möjligt vis Bi han visste inte själv riktigt. Under terminens gång hade han sex med säkert hälften av kvinnorna som gick på skolan´men inte en enda av sitt egna kön. Hmm luktar bedrägeri kasnke . Killen var typiskt en sådan tänker om man tänker en bög. Han var väldigt feminin o förmodligen har folk sagt till han så många ggr att han måste va bög att han till slut sj tror på de . Men saken var ju att egentligen verkade han ju inte så intresserad av män -

Det är alltså numera något positivt att vara bög och jag ser det som något negativt . Detta har absoulut lika lite med hat att göra som att jag anser det är fel att mörda någon måste man hata någon person då? Du fokuserar så mycket på de du tror folk hatar, men ingen säger, att du sj tror på det o skapar negativ energi.

En sak till om grupptänk: En person i veckan frågade någon om han skulle se hockeyn. Och svaret var nej. Denna person sa nej inte jag heller för jag är inte ens intresserad så jag bryr mig inte om vilka som vinner . Senare i veckan när samma person är bland flera andra vänner frågar den andre :vad gör du kollar du inte på hockeyn ? nej det gör ja inte .... okej den får man ju verkligen inte missa jag är så nervös nu så jag håller på att dö osv , du måste ju kolla annars är du ju dum osv osv .. Och sen måste du ju ut och fira på krogen om de blir vinst bla bla....
Så svårt är det att bli manipulerad genom andra . Om de flesta tycker det är viktigt med hockey kul med hockey lr vad de än är tycker resten också de . Tycker de flesta att det är okej att vara bög så följer resten aoutomatiskt ofta med utan ifrågasätta och bara svälja. Ställer sig 30 pers & kollar rätt i luften och du går förbi självklart kollar du med utan att tänka på egentligen varför.

Sedan det med kvinnor :

Du menar att de flesta kvinnor inte är sådanna?Vilken planet lever du på får ja komma till din planet och hälsa på =) hmm okej ,, Ne men seriöst män är lika dana har sina materiella ting o bry sig om tex bilar osv WOW jättespännande. Men poängen var ju att kvinnor blir alltmer lätta att få följa strömmen då de tillbringar ännu mer tid till sånt än män tyvärr. Någon författare nämnde att dagens kvinnor bryr sig bara om materiella saker och inte viktiga saker som att lära sig ta hand om barn laga mat osv. De vet också om att de inte klarar av detta nuförtiden och därför lägger ner mer och mer pengar på smink och kläder för att det enda dom vet att dom har att erbjuda är sex. Och detta ligger det ju delvis sanning i.
Och hur många kvinnor tycker som de männen de är intresserade av det gör faktiskt de flesta. Och bland ungdomar samma sak när det gäller kvinnor . Blir personen kär i någon som är vänster då blir hon helt plötsligt vänster ocks å och tvärtom.

Att de som är med i hemliga sällskap utövar homosexuella ritualer har väl också med kärlek att göra ?
Om du skriver till några sällskap att du tycker det är fint med kärlek och bögerier kanske du kan få något fint jobb som skribent på någon mode blaska :)

Man kan lika hjärna kalla Homosexualiteten för en ny religion

Påskharen:
Jag har också träffat överlevande från koncentrationslägren soo what? vad är poängen`? om en person säger att den vunnit 50 miljoner på lotto måste det stämma då.

Om däremot personen suttit i samma rum som 50 stycken andra som också vunnit 50 miljoner. Alla har suttit i ett rum som varit tomt´. de 49 andra personerna kommer ut ur rummet säger att de vunnit 50 milljoner för att de satt i rummet och att alla som satt i rummet vann 50 miljoner. Vilket blir ditt svar då? Att du också vunnit 50 miljoner GRATTIS

Posted on: 2008/4/22 2:10

See User information
Vad menar du med det att vi ser? Menar du att du sett två bög älgar i naturen lr vad menar du?

Ja, det gör man ju?..

Anser du att dom bögarna du träffat vatt kära? De bögar jag kännt och personer som i sin tur känt bögar har ja om varje person hört väldigt udda historier perversa historier så ja vet inte om de personerna du känner är lika öppna lr om detta är undantag vilket ja tvivlar starkt på. Illuminati försöker hela tiden rubba dnat rnat och hjärnan bla hypotalamus som skapar känslor osv. Hypotalamus är ofta den som blir drabbad vid förgiftningarna i våran mat med kemikalier i maten o dryck osv allt skräp.
Och dessa delar verkar ju itne vara så svåra att manipulera.

Jag har träffat många homosexuella som varit kära... Det är väll det som är grejen?... Dessutom så försöker illuminati dela upp oss och fylla oss med hat och förakt (rädsla) speciellt mot folk/saker/tankar som inte är dom samma som våra

Kärlek är ett ord som ingen vet vad det är innan personen har upplevt var det är. Och har du inte kännt kärlek lr är osäker är det ofta folk som ska tala om vad det är . Tex psykologer tv o media o övrigt osv. Du ska veta vad deras defination av kärlek är inte din egen för du är ingen individ du är deras slav-
Är du ensam och inte haft ett förhållande så är du ju bög de e ju självklart och liknande.

varför är man bög om man inte haft ett förhållande?.. Och givetvis måste kärlek upplevas för att kunna förstås, precis som med allt annat.

Vet du vad ja kan berätta en historia . En kille som pluggade på en skola fär några år sedan sa sig vara bög möjligt vis Bi han visste inte själv riktigt. Under terminens gång hade han sex med säkert hälften av kvinnorna som gick på skolan´men inte en enda av sitt egna kön. Hmm luktar bedrägeri kasnke . Killen var typiskt en sådan tänker om man tänker en bög. Han var väldigt feminin o förmodligen har folk sagt till han så många ggr att han måste va bög att han till slut sj tror på de . Men saken var ju att egentligen verkade han ju inte så intresserad av män -

Nej, det låter ju som han inte var bög, utan bara sa det för att få ligga, vilket verkar vara ett smart drag från hans sida..

Det är alltså numera något positivt att vara bög och jag ser det som något negativt . Detta har absoulut lika lite med hat att göra som att jag anser det är fel att mörda någon måste man hata någon person då? Du fokuserar så mycket på de du tror folk hatar, men ingen säger, att du sj tror på det o skapar negativ energi.

Det som skapar neggativ energi är att tycka folks åsikter är "neggativa" när man inte har ngt med det att göra, utan bara har fått för sig något.

Att de som är med i hemliga sällskap utövar homosexuella ritualer har väl också med kärlek att göra ?
Om du skriver till några sällskap att du tycker det är fint med kärlek och bögerier kanske du kan få något fint jobb som skribent på någon mode blaska :)

homosex/samkönad våldtäkt kan som utförs i hemliga/slutna sällskap kan ju inte gämföras med homosexualitet.

Man kan lika hjärna kalla Homosexualiteten för en ny religion

nej

Posted on: 2008/4/22 9:18
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

Anonym
Den homosexuella lobbyns framfårt och kraft försöker förgifta hela vårat samhälle och det är vår uppgift att sanera den rörelsen!
Då den lixom kackerlackor är näst intill omöjlig att bli av med när den kommer krypande under sina fraser om kärlek och allemansrätt.

« 1 2 (3)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper