vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 4 (5)


Anonym
Re: Shapeshifting reporter?
#97
Heh heh... Man får väl se till så de informerar en gratis

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?
#98


See User information
Quote:

min pappa har sett tva trekantsskepp pa 300m avstand uppe i norra lappland nar han plockade hjortron...


Hej!
Jag finner detta mycket intressant. Dessa varelser lever väl i flera dimensioner?
Om detta stämmer så har jag nog sett dem i drömmar. Jag har sett ett av deras skepp (eller vad man ska kalla det) och det var ENORMT och guldigt, såg ut att vara av metall eller sten, jag vet faktiskt inte. En blandning kanske, belagd metall? Det hade en massa spår på skrovet, överallt fanns dessa spår. det såg ärligt talat ut som en av de där pyramiderna i Egypten. De förklarade aldrig vad spåren var till för. Verkade som om de ville hålla det lite hemligt hehe.

Sen har de visat mig hur de gör för att färdas genom olika dimensioner och hur tidsresor går till.


Edit: Dessa klippen med "reptilian news" tror jag inte riktigt på. De är väl allihopa uppladdade av samma användare på YT? Inget svårt att fejka liksom, och ärligt talat så hade nog folk som sett nyheterna på TV börjat undra. Men jag vet inte, det kan ju vara något skumt, fast jag tycker det verkar lite väl....tramsigt.

Posted on: 2008/5/31 18:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?
#99


See User information
X-Ploshit skrev:


Hej!
Jag finner detta mycket intressant. Dessa varelser lever väl i flera dimensioner?

jepp, dimentioner, eller våglängder.. vem vet..

Om detta stämmer så har jag nog sett dem i drömmar.

måste inte varit just dom, finns mycket skummt som rör sig där ute (och här inne)

Jag har sett ett av deras skepp (eller vad man ska kalla det) och det var ENORMT och guldigt, såg ut att vara av metall eller sten, jag vet faktiskt inte. En blandning kanske, belagd metall? Det hade en massa spår på skrovet, överallt fanns dessa spår. det såg ärligt talat ut som en av de där pyramiderna i Egypten. De förklarade aldrig vad spåren var till för. Verkade som om de ville hålla det lite hemligt hehe.


Så såg dom jag såg också ut, tre stycken som var runda, men samma färg känner jag, sten/guldigt. Såg dom dock ej så tydligt att jag kunde utskilja symboler

Sen har de visat mig hur de gör för att färdas genom olika dimensioner och hur tidsresor går till.


aha, så du såg/ser dom bara i drömmar helatiden eller? Om du har tid och ork är jag mycket intreserad av att höra mer, så skriv gärna ner, ring upp mig eller vad som passar

Edit: Dessa klippen med "reptilian news" tror jag inte riktigt på. De är väl allihopa uppladdade av samma användare på YT? Inget svårt att fejka liksom, och ärligt talat så hade nog folk som sett nyheterna på TV börjat undra. Men jag vet inte, det kan ju vara något skumt, fast jag tycker det verkar lite väl....tramsigt.[/quote]

att alla är uppladdade av samma person tyder väll på att han/hon/dom är engagerade i det hela och sammlar ihop och sprider det. Precis som att allt från vaken är uppladat av vaken.. "tramsigt"? världen är tramsig, skum och konstig, det mest ologiska är logiskt osv.'



Välkommen till vaken förresten

Posted on: 2008/6/1 0:42
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?


See User information
Reptilian news är jävligt B!

Men finns mycket bra på youtube som det här.

Stewart Swerdlow diskuterar med en australiensare som säger sig haft kontakt med Hybrid reptiler . Det verkar som att det finns ett gäng rackare även där borta i Australien. Löjligt intressant!

Del 1

Del 2

Del 3

Posted on: 2008/6/4 12:37

Edited by Don_juan on 2008/6/4 13:08:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?


See User information
Just det med "reptilian connection" är ju ett fenomen som genom tiderna, av oberoende personer, ständigt kommit på tal.

Enligt (David Icke) Credo mutwa var en stor anledning till att illuminati blodlinjen intog afrika och mer eller mindre utrotade zulu folket att förtrycka deras kunskap, eller snarare, ta bort vad dom viste om "alien/annunaki/reptiler", vilket i mina öron låter högst troligt.
Jag förstår verlkigen inte varför folk tycker just reptiler är så "spacigt", jag menar, hade det inte varit för vissa moment innom evolutionen på jorden hade vi säkert varit reptiler vi med.. men det kanske vi är? eller? till viss del? vem vet.
nu är det sent..
god natt

Posted on: 2008/6/6 3:10
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Shapeshifting reporter?
Evolutionsteorin kan inte stå på sina egna ben, gissa vad, det är en lögn. Vad tror du att du fick lära dig i skolan. Sen om D. Icke skulle faktiskt ha rätt skulle inte alls förvåna mig, precis som allt annat så skulle inget längre förvåna mig längre.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?


See User information
Jag har inte nämnt evolutionsteorin, jag har bara snuddat på en tanke kring evolution, vilket är ett bevisat faktum.
Att evolutionsteorin inte är bevisad, och säkerligen inte sann, så har det inget att göra med att evolution innom en art inte är bevisad, för det är den...

Posted on: 2008/6/6 15:26
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?


See User information
Läs den här sköna tråden om en kvinna som hävdar att hon är reptil/draco eller nå. ganska skön tråd hehe.. mycket trovärdig! checka hennes blog och hemsida där finns skisser av reptilian dracos.

click

Posted on: 2008/6/15 3:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?


See User information
emil322*

Jag har mest sett dem i drömmar, det är iaf därifrån jag såg det jag nämnde. Utöver det har jag sett litegrann IRL, ljusfenomen och farkoster, och en varelse som jag inte vet vad det var för något. Men troligtvis en utomjording.

Posted on: 2008/6/15 4:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?


See User information
Vi har nu svaret på dessa shapeshifters. Behold! http://youtube.com/watch?v=rTQMm_olg-c

Posted on: 2008/6/16 20:57
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Shapeshifting reporter?
Det är sådana här teorier som ger denna branschen dåligt rykte.
Så länge inga konkreta bevis läggs fram så skadar dessa teorier mer än gör någon nytta .

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?


See User information
Quote:

CrushNWO skrev:
Det är sådana här teorier som ger denna branschen dåligt rykte.
Så länge inga konkreta bevis läggs fram så skadar dessa teorier mer än gör någon nytta .


Jao det är sant! Det förvirrar väldigt mycket och det blir svårt att hitta något vettigt bland all skit, som att leta efter små guldkorn i en sandlåda. :(

Jag tror att reptiler kan finnas på riktigt, men är mycket skeptisk till att de skulle arbeta på CNN och de där nyhetskanalerna och bli filmade när de uppenbarligen fuckar upp trynet hela tiden!

Posted on: 2008/6/19 23:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?


See User information
Om allt är lika verkligt, alltså det du har i ditt huvud som du tänker (fantasi), så är drömmar lika verkligt som här och nu.

Det du ser är elektriska impulser som kommer ifrån din näthinna. Näthinnan i sin tur har fått den informationen som de elektriska impulserna skickar till ditt "syn center" ifrån fotoner. Dessa fotoner studsar på alla objekt och är det som vi upplever som ljuset. I mörker finns inga fotoner.

Ljuset är bara en illusion, då fotoner följer kvantfysikens lagar i form av dualitet (vågform och partikel). I enkelt språk så är det sannolikheten som avgöra var en foton befinner sig. Kort och gott - ALLT är möjligt när du inte tittar och först när du tittar så "kollapsar" verkligheten ihop till ett visst mönster.

Det som är så grymt med våra hjärnor är att vi föds in i denna verkligheten vi lever i. Vi lär vår hjärna hur den ska se på verkligheten. Som en vän till mig som kommer ihåg en historia ifrån när han var liten. Han och en barndomsvän cyklade ofta förbi ett hus. Det skumma var att han trodde det var, säg blått, medan hans vän trodde det var gult. Det var först när de en gång pratade om färgen som de inte kunde enas om vilken färg det var. Min vän upptäckte sen att huset var i olika färger. Han var kanske 5-7år. Så det var en upplevelse av två olika uppfattningar om samma sak = två olika "verkligheter".

Så, vår hjärna är skapad att se sannolikheten i hur verkligheten ser ut. Sen har vi två hjärnor, en höger och en vänster som samarbetar till att skapa vår verklighet.

Einstein tänkte i bilder, och det som är coolt med det är att din högerhjärna tänker i bilder. Medan din vänsterhjärna tänker i ord. Ända sedan min bror sa till mig för 2-3år sedan att han tänker i bilder, så började jag träna på att göra det själv.

Nu tänker jag väldigt ofta i bilder och även ord, men mest bilder, och så fort någon berättar något för mig så brukar jag se en scen i huvudet utefter vad som berättas för mig. Då kommer jag lättare ihåg det och kan återberätta det. Hjärnstorm på SVT var ett intressant program om man vill lära sig ha bra minne, ett tips.. Även bra tips på hur hjärnan fungerar.

Tänker du inte i bilder så är du mer vänsterorienterad. Det bästa är att använda 50% av vardera hjärna, men vi alla är olika och väljer vad vi vill vara bra på. Den vänstra är t.ex. bra på matematik och logik, men observera att hur logisk eller intelligent du är så är du inte smartare än den information du tagit till dig.

Så, din hjärna är som en dator, vet du inte hur du ska göra något så spelar det ingen roll hur grym datorn är, för saknar du informationen så kommer man ingenstans.

Det samhället gör är att fånga oss i den vänsta hjärnan, och skapa en "logisk" värld som de styrande vill att vi ska tro på. Det är svårt att komma ifrån den vänstra hjärnan för det skrämmer folk när ens logik går emot det man hör.

Så, vänsterhjärna = logik, intellekt, struktur, tänker i ord
Högerhjärna = kreativitet, fantasi, tänker i bilder

Det är genom högerhjärnan du lever i ögonblicket, och i vänsterhjärnan så struktureras allt så du kan se och dela en verkligheten med andra medvetanden (bl.a. människor).

Jag tror inte på reptilians, men de är ju uppenbart verkliga - eftersom allt är lika verkligt. Fast å andra siden är det sanning med modifikation, att jag inte tror på reptilians alltså. Jag tror på de i min fantasi, och att de säkert finns i någon dimension, och jag har säkert varit en själv någon gång. Som The Doors sångaren sa om sina LSD trippar, han var en Ödlekung i en annan dimension !

Våra sinnen är olika, och vi ska sikta på att leva i våra ögonblick och skapa våra hjärnor efter vårt mål med vår resa på jorden.

Vi alla är ett medvetande i slutändan, i den högsta dimensionen. På tal om dimensioner så är detta otroligt intressant och tankeväckande: http://www.youtube.com/watch?v=JkxieS-6WuA

På tal om tankeväckande, så kan vi ju säga att vi som oändlig energi vet allt redan. Fast när vi var barn och växte upp så formade vi en verklighet som vi kunde dela med varandra, så vi har glömt otroligt mycket. Den som vill veta allt måste veta att du kan inte veta allt - inte förrän du är allt.

Det jobbiga är att alla vi har vuxit upp i en tuff tid om man säger så. Samtidigt så är det en tid av förändring och uppvaknande. Jag menar, det jag vet har bokstavligen fått mig att inse att jag är evigt liv - så jag är orädd. Det enda jag gör är att studerar och tar fram idéer som ska skapa en bättre värld.

Livet efter döden ska vara helt underbart - beroende hur bra du levt, hur mycket du vuxit spirituellt. Helvetet är alla låga frekvenser, det som är rädsla och negativitet. Fast alla skapelser kommer någon gång nå högsta dimensionen, även om det kan ta en evighet. Så, jag inser ju att jag inte kan vara rädd, för om någon dödar mig så slipper jag ju detta liv, och jag har verkligen levt med kärlek emot alla. Så min slutsats är att jag får göra allt jag kan för att förbättra livet för mina nära och kära.. Tyvärr hjälper det inte att folk redan jämfört mig med Che Guevarra så jag får väl fortsätta på den linjen :P.

Vad jag menar är, jag kan lika gärna dedikera mitt liv att dela med mig av information samt skapa idéer som stoppar NWO/Illuminati, då detta är ett krig om våra sinnen, och inte ett fängelse i en människokropp. Vi är alla ett som lever genom att se oss själva i varandra. Fast de negativa väsena har ett begär för makt och hat, men de är ändå du och jag i slutändan, i den allra högsta dimensionen.

Verkligheten är flera olika verkligheter egentligen. Mainstream eller massmedia är det som bestämmer hur vår verklighet ska se ut. Det är därför det är så hemskt med alla dessa negativa nyheter då de programmerar in en verklighet som leder till slaveri och zombie-liknande människor som upprepar samma saker om och om.

Det är ett Matrix vi lever i oavsett vilken tro man har så leder allting till samma sak. Och alla kan hålla med om att hjärnan och alla samband till de saker vi alla upplever verkligen ger oss en sannolikhet att ingen av oss kan säga hur livet fungerar. Vi kan endast veta det när vi själva upplever det, så tills den dagen så kan vi bara bestämma sanningen genom en sannolikhet baserad på erfarenhet och information.

Så, shapeshifters, verklighet eller fejk? Det bestämmer du! :) För mig är det en fantasi. Dock är ju fantasi och verklighet samma sak för mig, fast det är en sanning med modifikation. Jag lever ju i verkligheten och låter verkligheten influera min hjärna, och denna verkligheten bestämmer jag över.

Det är som i skräckfilmerna, tänker du "You don't exist" när boogeymannen överfaller dig så försvinner han. Livet är en dröm och du lever för alltid, och du vet varför och hur när du lär dig den informationen som du kan behandla i din logiska hjärnhalva.

Jag kan prata med en buddhist, en nazist, en rasist, en munk, en präst, en advokat osv. och jag dömer ingen, jag tar de för vad de är. Sen betyder det inte att jag håller med om deras tro, men jag förnekar den inte - det är deras verklighet, och deras fria vilja. Jag tror på allt alla tror på, men jag väljer den tro som skapar bäst liv kan man säga. Fast jag blundar ju inte för effekten av folks handlingar (som t.ex. 9/11). Det har ju skett tack vare mainstream som skapat den verkligehten för oss alla ;). Men det finns en verklighet där det aldrig hände, men där lever vi inte. :P

Vi alla kommer komma till en värld där hat och kärlek inte kan samexistera i samma verklighet, vilket gör vår fantasi till ett perfekt medel att balansera oss (ying och yang). Genom t.ex. myter och spökhistorier.. Jag tror 2012 är vår biljett dit om vi vågar tro på det. Annars är ju döden underbar sägs det (se Ambres på SVT), fast självmord gills inte! Det är en negativ och egoistisk handling. Fast om du verkligen måste så måste du, jag kan inte för jag vet att jag gör det bara av egoism. Så jag får fortsätta leva och fortsätta kriga emot NWO/Illuminati :).

Posted on: 2008/6/20 13:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Shapeshifting reporter?
Hm... nej, det där såg inte äkta ut.
Men jag är inte skeptisk till det heller. Är fan inte skeptisk.

Det har urartat till en gigantisk sandlåda det här

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Shapeshifting reporter?
Han är en asshole, om han kommer i från CA eller Zeta Reticulai eller inte ändrar inte att han är en asshole som jobbar åt Fix News.

Förtjänar samma sak, naturligtvis.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?


See User information
Quote:

seilon skrev:
Om allt är lika verkligt, alltså det du har i ditt huvud som du tänker (fantasi), så är drömmar lika verkligt som här och nu.

Det du ser är elektriska impulser som kommer ifrån din näthinna. Näthinnan i sin tur har fått den informationen som de elektriska impulserna skickar till ditt "syn center" ifrån fotoner. Dessa fotoner studsar på alla objekt och är det som vi upplever som ljuset. I mörker finns inga fotoner.

Ljuset är bara en illusion, då fotoner följer kvantfysikens lagar i form av dualitet (vågform och partikel). I enkelt språk så är det sannolikheten som avgöra var en foton befinner sig. Kort och gott - ALLT är möjligt när du inte tittar och först när du tittar så "kollapsar" verkligheten ihop till ett visst mönster.

Det som är så grymt med våra hjärnor är att vi föds in i denna verkligheten vi lever i. Vi lär vår hjärna hur den ska se på verkligheten. Som en vän till mig som kommer ihåg en historia ifrån när han var liten. Han och en barndomsvän cyklade ofta förbi ett hus. Det skumma var att han trodde det var, säg blått, medan hans vän trodde det var gult. Det var först när de en gång pratade om färgen som de inte kunde enas om vilken färg det var. Min vän upptäckte sen att huset var i olika färger. Han var kanske 5-7år. Så det var en upplevelse av två olika uppfattningar om samma sak = två olika "verkligheter".

Så, vår hjärna är skapad att se sannolikheten i hur verkligheten ser ut. Sen har vi två hjärnor, en höger och en vänster som samarbetar till att skapa vår verklighet.

Einstein tänkte i bilder, och det som är coolt med det är att din högerhjärna tänker i bilder. Medan din vänsterhjärna tänker i ord. Ända sedan min bror sa till mig för 2-3år sedan att han tänker i bilder, så började jag träna på att göra det själv.

Nu tänker jag väldigt ofta i bilder och även ord, men mest bilder, och så fort någon berättar något för mig så brukar jag se en scen i huvudet utefter vad som berättas för mig. Då kommer jag lättare ihåg det och kan återberätta det. Hjärnstorm på SVT var ett intressant program om man vill lära sig ha bra minne, ett tips.. Även bra tips på hur hjärnan fungerar.

Tänker du inte i bilder så är du mer vänsterorienterad. Det bästa är att använda 50% av vardera hjärna, men vi alla är olika och väljer vad vi vill vara bra på. Den vänstra är t.ex. bra på matematik och logik, men observera att hur logisk eller intelligent du är så är du inte smartare än den information du tagit till dig.

Så, din hjärna är som en dator, vet du inte hur du ska göra något så spelar det ingen roll hur grym datorn är, för saknar du informationen så kommer man ingenstans.

Det samhället gör är att fånga oss i den vänsta hjärnan, och skapa en "logisk" värld som de styrande vill att vi ska tro på. Det är svårt att komma ifrån den vänstra hjärnan för det skrämmer folk när ens logik går emot det man hör.

Så, vänsterhjärna = logik, intellekt, struktur, tänker i ord
Högerhjärna = kreativitet, fantasi, tänker i bilder

Det är genom högerhjärnan du lever i ögonblicket, och i vänsterhjärnan så struktureras allt så du kan se och dela en verkligheten med andra medvetanden (bl.a. människor).

Jag tror inte på reptilians, men de är ju uppenbart verkliga - eftersom allt är lika verkligt. Fast å andra siden är det sanning med modifikation, att jag inte tror på reptilians alltså. Jag tror på de i min fantasi, och att de säkert finns i någon dimension, och jag har säkert varit en själv någon gång. Som The Doors sångaren sa om sina LSD trippar, han var en Ödlekung i en annan dimension !

Våra sinnen är olika, och vi ska sikta på att leva i våra ögonblick och skapa våra hjärnor efter vårt mål med vår resa på jorden.

Vi alla är ett medvetande i slutändan, i den högsta dimensionen. På tal om dimensioner så är detta otroligt intressant och tankeväckande: http://www.youtube.com/watch?v=JkxieS-6WuA

På tal om tankeväckande, så kan vi ju säga att vi som oändlig energi vet allt redan. Fast när vi var barn och växte upp så formade vi en verklighet som vi kunde dela med varandra, så vi har glömt otroligt mycket. Den som vill veta allt måste veta att du kan inte veta allt - inte förrän du är allt.

Det jobbiga är att alla vi har vuxit upp i en tuff tid om man säger så. Samtidigt så är det en tid av förändring och uppvaknande. Jag menar, det jag vet har bokstavligen fått mig att inse att jag är evigt liv - så jag är orädd. Det enda jag gör är att studerar och tar fram idéer som ska skapa en bättre värld.

Livet efter döden ska vara helt underbart - beroende hur bra du levt, hur mycket du vuxit spirituellt. Helvetet är alla låga frekvenser, det som är rädsla och negativitet. Fast alla skapelser kommer någon gång nå högsta dimensionen, även om det kan ta en evighet. Så, jag inser ju att jag inte kan vara rädd, för om någon dödar mig så slipper jag ju detta liv, och jag har verkligen levt med kärlek emot alla. Så min slutsats är att jag får göra allt jag kan för att förbättra livet för mina nära och kära.. Tyvärr hjälper det inte att folk redan jämfört mig med Che Guevarra så jag får väl fortsätta på den linjen :P.

Vad jag menar är, jag kan lika gärna dedikera mitt liv att dela med mig av information samt skapa idéer som stoppar NWO/Illuminati, då detta är ett krig om våra sinnen, och inte ett fängelse i en människokropp. Vi är alla ett som lever genom att se oss själva i varandra. Fast de negativa väsena har ett begär för makt och hat, men de är ändå du och jag i slutändan, i den allra högsta dimensionen.

Verkligheten är flera olika verkligheter egentligen. Mainstream eller massmedia är det som bestämmer hur vår verklighet ska se ut. Det är därför det är så hemskt med alla dessa negativa nyheter då de programmerar in en verklighet som leder till slaveri och zombie-liknande människor som upprepar samma saker om och om.

Det är ett Matrix vi lever i oavsett vilken tro man har så leder allting till samma sak. Och alla kan hålla med om att hjärnan och alla samband till de saker vi alla upplever verkligen ger oss en sannolikhet att ingen av oss kan säga hur livet fungerar. Vi kan endast veta det när vi själva upplever det, så tills den dagen så kan vi bara bestämma sanningen genom en sannolikhet baserad på erfarenhet och information.

Så, shapeshifters, verklighet eller fejk? Det bestämmer du! :) För mig är det en fantasi. Dock är ju fantasi och verklighet samma sak för mig, fast det är en sanning med modifikation. Jag lever ju i verkligheten och låter verkligheten influera min hjärna, och denna verkligheten bestämmer jag över.


Det är som i skräckfilmerna, tänker du "You don't exist" när boogeymannen överfaller dig så försvinner han. Livet är en dröm och du lever för alltid, och du vet varför och hur när du lär dig den informationen som du kan behandla i din logiska hjärnhalva.

Jag kan prata med en buddhist, en nazist, en rasist, en munk, en präst, en advokat osv. och jag dömer ingen, jag tar de för vad de är. Sen betyder det inte att jag håller med om deras tro, men jag förnekar den inte - det är deras verklighet, och deras fria vilja. Jag tror på allt alla tror på, men jag väljer den tro som skapar bäst liv kan man säga. Fast jag blundar ju inte för effekten av folks handlingar (som t.ex. 9/11). Det har ju skett tack vare mainstream som skapat den verkligehten för oss alla ;). Men det finns en verklighet där det aldrig hände, men där lever vi inte. :P

Vi alla kommer komma till en värld där hat och kärlek inte kan samexistera i samma verklighet, vilket gör vår fantasi till ett perfekt medel att balansera oss (ying och yang). Genom t.ex. myter och spökhistorier.. Jag tror 2012 är vår biljett dit om vi vågar tro på det. Annars är ju döden underbar sägs det (se Ambres på SVT), fast självmord gills inte! Det är en negativ och egoistisk handling. Fast om du verkligen måste så måste du, jag kan inte för jag vet att jag gör det bara av egoism. Så jag får fortsätta leva och fortsätta kriga emot NWO/Illuminati :).



Tack för att du delade med dig av det.
Jag fann din syn på livet verkligen intressant.
Jag ser på livet lite som du gör också, men jag har aldrig riktigt kunnat formulera det lika bra som du gjorde, jag har försökt att förklara det för min flickvän men jag får bara med små bitar av helheten.

Jag tror på spöken ufo´s o.s.v men ändå så gör jag inte det, jag låter min fantasi leka med tanken, leka med verkligheten, och verkligheten leker med fantasin, dom båda går i samklang, fast med en distinkt ton på vad som är verklighet och vad som inte är,
Det kan också vara mitt sätt att tolka saker som jag inte förstår.

Men det negativa är när jag inte kan kontrollera fantasierna och dom sipprar ut i verkligheten och det där lilla brummande ljudet som jag kanske hör någon natt är utomjordingar som ska föra bort mig för att göra en "cattle prod".
Och då önskar jag att jag inte hade kollat på alla dom där videosarna på spöken och ufo´s.

Posted on: 2008/10/23 16:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?


See User information
Ska vi slå fast att alla dessa "shapeshifting"-videoclipen inte är mer än just Bullshit!? Ett verk av lekfulla och lite töntiga snedseglare som vill ha uppmärksamhet ?

Posted on: 2008/11/3 1:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?


See User information
Det var väldigt intressant.

De flesta som jobbar i video bränschen, retouching editing osv har kunnat då, sen 90 talets fixat till den där.

Jag vill bara säga att det är möjligt från båda hål, sant eller inte...


Det finns FLERA sätt att manipulera bilder och pixlar...

Min fråga är:

Vart har den URSPRUNGLIGEN kommit ifrån och finns det en version utan detta fenomena?

Har någon kontaktat nyhets kanallen?

Kan vara en roligt bluff,, but I keep an open mind.

Posted on: 2008/11/3 8:38
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?


See User information

Posted on: 2008/11/3 15:24
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Shapeshifting reporter?


See User information
Quote:


Så lämpligt... "His wife Mishel is a make up artist."
"He’s also been cast in...War of the Worlds.

Posted on: 2008/11/3 15:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Shapeshifting reporter?
hej,
när jag läser denna tråd verkar det som om alla ser olika? en del ser en reporter som förändras och en del ser en 'vanlig' reporter?

eller?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 3 4 (5)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
59 user(s) are online (59 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 59

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS