Vakencorner
|
Condoleezza Rice i Stockholm mellan 28 och 30 maj. Skall vi hälsa till henne?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
US Secretary Condoleezza Rice, seen here in Lancaster House in London on May 2, 2008, will visit Sweden and Iceland from May 28 to May 30, during which she will attend a UN conference on Iraq in the Swedish capital Stockholm, it was announced Thursday.
(AFP/File/Leon Neal) http://news.yahoo.com/nphotos/Sweden- ... restunmeetus_080508230515
Posted on: 2008/5/12 18:41
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Condoleezza Rice i Stockholm mellan 28 och 30 maj. Skall vi hälsa till henne?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Alla Stockholmare och i närliggande områden åk ditt och skrik i megafon på fanskapet och ha lite skyltar med 911 was inside job.
|
||||
|
||||
|
Re: Condoleezza Rice i Stockholm mellan 28 och 30 maj. Skall vi hälsa till henne?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
mm borde göra så.
Posted on: 2008/5/13 22:27
|
|||
|
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Att skrika emot "dem", eller att bråka med "dem", gör att "dem" vinner.
All energi man lägger på "dem", gynnar "dem". Hade jag mött Rice hade jag kramat henne, sagt att jag älskar henne, och säger att om du är djävulen så ska du veta att du aldrig vinner. Men om du tror du vinner så ska du veta att jag är kärleken och i slutändan vinner jag. Samt hade jag sagt "Im not afraid, cause I know the truth, I know the truth"... Vilket antagligen gör att jag aldrig träffar henne.
Posted on: 2008/5/15 20:09
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
seilon!
e du helt sönder blazad? det är ju passiva människor dom vill ha. männsikor som protesterar och skriker utan att vara våldsam gör mer effekt än att tro att kärlek övervinner psykfalls bristande empati för andra. men men krama du elitslödder för al del du kanske kan omvandla dom till kärleksfulla människor????
Posted on: 2008/5/16 0:32
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
seilon beskrev knappast en passiv människa....!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Haha precis vad jag tänkte på. Det e fint seilon men ärligt talat, varför ljuga om att du älskar henne eller gör du det?
Posted on: 2008/5/16 11:49
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login