vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Kennedy - fyra mord och en ny gemensam nämnare

See User information
President John F. Kennedy varnade för frimurare och andra hemliga sällskap kort innan han dog. Han bad till och med media om hjälp.

Robert Fischer har funnit ett samband med de fyra mord som under en tidsperiod på 55 år drabbade samma familj. Familjen Kennedy har med största sannolikhet blivit offer för en stor konspiration, beställda och utförda av de hemliga sällskap som JFK varnade om.

Ett intressant "sammanträffande":
http://youtube.com/watch?v=T-EBGYF8XLQ

Posted on: 2008/5/13 9:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Kennedy - fyra mord och en ny gemensam nämnare

See User information
jag har inte tänk på det från den synvinkeln förut...

om det verkligen stämmer är det elt otroligt...

Posted on: 2008/5/13 9:43

Edited by AstridLindgren1 on 2008/5/13 10:10:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

AstridLindgren1 skrev:
jag har inte tänk på det från den synvinkeln förut...

om det verkligen stämmer är det elt otroligt...

Jag har själv för lite kunskap i ämnet för att avgöra om uträkningarna stämmer till 100%. Det som dock talar för, är de kopplingar som finns till ockult esoterisk kunskap hos de hemliga sällskap som Kennedy varnade för.

Posted on: 2008/5/13 11:38

See User information
Få saker gör mig så förbannad som dessa mord. Jävla sammansvärjning mot en god familj. JFK var den sista politikern i usa som ville göra gott och inte var en marionett som efterföljarna.

Må de brinna i helvete dem som gjort detta.

Posted on: 2008/5/13 14:47
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi

See User information
ja visst är det en härlig familj.

Rosemary Kennedy föddes den 13 september 1918. Hon var finast utav barnen. Hon skickades till England och studerade där. Men när hon skulle återvända hem kände hennes föräldrar inte igen henne och tog slutsatsen att hon hade blivit karltokigt. Detta ledde till att hon lobotomerades och sedan skickas till ett kloster. Där fick hon vara i hela 54 år!

1968 kör det sista presidenthoppet Edward Kennedy av en bro i Chappaquiddick i Massachusetts. Han är full, men lyckas ta sig ur den sjunkande bilen.
Hans passagerare lämnas kvar i vraket och drunknar. Hon var en ung vacker kvinna som hette Mary Jo Kopechne och som tidigare varit den mördade Roberts sekreterare. Edward döms till två månaders fängelse villkorligt för smitning.

Posted on: 2008/5/13 16:12

Anonym
Det är väl för f*n inte JFK's fel!?!?!?
Att Maria Shriver, som tillhör Kennedy-klanen, gift sig med Arnold Schwarzenegger är ju inte så positivt heller, men var har det med JFK att göra? Klanen är disillutionerad.

See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
Det är väl för f*n inte JFK's fel!?!?!?
Att Maria Shriver, som tillhör Kennedy-klanen, gift sig med Arnold Schwarzenegger är ju inte så positivt heller, men var har det med JFK att göra? Klanen är disillutionerad.

näe men det var som svar till detta : Jävla sammansvärjning mot en god familj

från posten ovanför.

Posted on: 2008/5/13 16:34

See User information
Molgan: Vill man så hittar man skit var man än letar, det är tyvär så det ser ut. Jag vet att jag använde stora ord men samtidigt tycker jag att det ligger mkt i vad jag säger.

Posted on: 2008/5/13 22:59
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi

See User information
Quote:

molgan skrev:
ja visst är det en härlig familj.

Rosemary Kennedy föddes den 13 september 1918. Hon var finast utav barnen. Hon skickades till England och studerade där. Men när hon skulle återvända hem kände hennes föräldrar inte igen henne och tog slutsatsen att hon hade blivit karltokigt. Detta ledde till att hon lobotomerades och sedan skickas till ett kloster. Där fick hon vara i hela 54 år!

1968 kör det sista presidenthoppet Edward Kennedy av en bro i Chappaquiddick i Massachusetts. Han är full, men lyckas ta sig ur den sjunkande bilen.
Hans passagerare lämnas kvar i vraket och drunknar. Hon var en ung vacker kvinna som hette Mary Jo Kopechne och som tidigare varit den mördade Roberts sekreterare. Edward döms till två månaders fängelse villkorligt för smitning.

Fasst att Edward Kennedy värkligen skulle ha kört av den omtalade bron är näst intill otroligt. Om du undersöker den saken lite nogrannare så kommer du inse att hans vitnesmål är mostridiga både mot sina egna och andra människors. Allt tyder på att han hade köpts, hade blivit hotad eller helt enkelt inte ville att hans kvinnoaffärer skulle uppdagas för hans fru.
Jag försöker inte försvara hela kennedyfamiljen bara poängtera att det senare påståendet inte stämmer och jag måste också poängtera att JFK var en otroligt stark man som vågade stå upp ensam mot världens kanske starkaste diktatur. Låt oss alla se honom som ett föredöme iaf på den pungten.

Jag undrar hur många här inne som faktiskt skulle säga nej om de blev erbjudna en plats i den innersta cirkeln, mitt i ögat ovanför pyramiden. Jag tror mångas moral skulle svika.
Själv kommer jag på mig själv att tänka att man skulle gå med "bara för att kunna göra en skillnad, kunna avslöja dem för världen, kunna döda dem". Men vi vet ju alla att det inte skulle bli så, man skulle aldrig få ett bra tillfälle och tillslut skulle man ha blivit så korumperad att man var en av dem i själv och hjärta.
Tänk bara om någon kunde erbjuda dig evigt liv som vissa här inne tror, själv är jag väldigt skeptisk till det men tänk om. Vad skulle vissa inte vara villig att offra för evigt liv...

Tack för ordet

Posted on: 2008/5/13 23:54
"THIS INTERNET NOTE, IF PRINTED, IS LEGAL TENDER FOR ALL DEBTS, PUBLIC AND PRIVATE"

"The real action is in the reaction"

"Sen den elfte september 2001 har vi sett krig emot terrorn och terrorn har växt..."

See User information
Tror att dom flesta som tycker att Kennedy-klanen är/var goda syftar på JFK och RFK samt JFK Jr ? Alla tre(?) blev mördade för att dom helt enkelt var för bra för medborgarna..!

Det finns ju indicier/signaler på att även JFK Jr's dödsolycka inte var helt äkta därav mitt frågetecken som syftade på att alla tre blev mördade. Min uppfattning om JFK Jr. är att han var lika godhjärtad som sin far..

Posted on: 2008/5/14 12:17
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information

Posted on: 2008/5/14 12:52

See User information
För dom som behöver info om JFK Jr's påstådda flygolycka..

Whatreallyhappened's tvivel om JFJK Jr's flygolycka..
http://www.whatreallyhappened.com/RANCHO/CRASH/JFK_JR/jj.html

Official Investigative Report-JFK Jr. MURDERED!
http://www.apfn.net/messageboard/01-18-01/mbs.cgi.1241.html

Här är ett gäng länkar om JFK Jr's flygolycka..

http://scribblguy.50megs.com/jfkjr.htm

Posted on: 2008/5/14 13:39
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Bushfamiljen var skyldiga till JFK mordet.

http://www.brasschecktv.com/page/71.html

Posted on: 2008/5/14 13:44
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

See User information
Quote:

TeBe skrev:
Alla tre(?) blev mördade för att dom helt enkelt var för bra för medborgarna..!

jisses, vilken optimism, orsaken var att JFK representerade Vatikanen. Som vi minns har Vatikanen stridit mot Knights of Malta tidigare, dom avlivade de flesta Knights under en massaker under medeltiden. Knights of Malta strikes back, hits the JFK clan.

Posted on: 2008/5/14 13:48
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

See User information
Quote:

JohnC skrev:
Quote:

TeBe skrev:
Alla tre(?) blev mördade för att dom helt enkelt var för bra för medborgarna..!

jisses, vilken optimism, orsaken var att JFK representerade Vatikanen. Som vi minns har Vatikanen stridit mot Knights of Malta tidigare, dom avlivade de flesta Knights under en massaker under medeltiden. Knights of Malta strikes back, hits the JFK clan.

Sant, det här lär ju inte hafft något med saken att göra.. http://www.youtube.com/watch?v=DxnpujfanUM&feature=related
Eller..? ^^

Posted on: 2008/5/14 23:42
"THIS INTERNET NOTE, IF PRINTED, IS LEGAL TENDER FOR ALL DEBTS, PUBLIC AND PRIVATE"

"The real action is in the reaction"

"Sen den elfte september 2001 har vi sett krig emot terrorn och terrorn har växt..."

See User information
Interessant.

Jo, Kennedy, Elit familjen, Joe Kennedy (Farsan) bootlegger
http://www.google.com/search?num=100& ... arch&lr=lang_en%7Clang_sv

De högre upp tyckte inte om vad John och Bob sysslade med, ta bort CIA, hemliga organizationer (om det var den de VAR ute efter, han var inte DUM och visste SÄKERT vad konsekvenserna skulle vara) och helt enkelt gav en liten order och fixade "problemmet".

Whatever...

Men PALME DÅ???

Jag vill vet mer om PALME och ESTONIA.

Posted on: 2008/5/15 18:27
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper