vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Infowars Money Bomb. Infowars behöver vår hjälp att komma till TV

See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
Din ton JohnC gör mig ofta spyfärdig. Du är alltid störst, bäst och vackrast... Precis som eliten.

du får klaga hos mina föraldrar. Spy du bara, det har en renande effekt, jag var ful som barn, så jag vet hur det kanns, gör ditt bästa. Idag kan man plastik operera. Och du, du har inte mycket att skriva du heller. tv rapporter typ.

Posted on: 2008/5/16 12:35
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

JohnC skrev:
du får klaga hos mina föraldrar. Spy du bara, det har en renande effekt, jag var ful som barn, så jag vet hur det kanns, gör ditt bästa. Idag kan man plastik operera. Och du, du har inte mycket att skriva du heller. tv rapporter typ.
Off Topic: Intressant hur du använder ordet "heller". Det tar jag som ett erkännande från din sida. En freudiansk felsägelse.

Jag tar de flesta av dina uttalanden med en stor nypa salt. De gånger jag uppger SR och SVT som källa är det för sk officiella nyheter. Källkritiken gentemot dem är hög när det gäller analyser och liknande.

Egentligen struntar jag i om folk inte tror mig. Det är deras förlust oftast. Jag har inget behov av att hävda mig, men finner ofta att jag ser rött vid personangrepp.

On Topic: Här vill ni hjälpa till så att infowars.com kommer ut i etern via televisionen, trots detta påstår de flesta att de slängt ut TV'n och kritiserar detta medium starkt. Jag får inte detta att gå ihop.
Mn egen reflektion är iofs att det kanske kan väcka en hel del sovande, men här är det alltså ok att ansluta sig till ett media som utmålas som fienden?
Tycker många här baserar sina uppfattningar helt och hållet på andras tänkande och jag trodde faktist inte att så många "vakna" var så rädda att tänka själva.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
Quote:

JohnC skrev:
Off Topic: Intressant hur du använder ordet "heller". Det tar jag som ett erkännande från din sida. En freudiansk felsägelse.

Jag tar de flesta av dina uttalanden med en stor nypa salt. De gånger jag uppger SR och SVT som källa är det för sk officiella nyheter. Källkritiken gentemot dem är hög när det gäller analyser och liknande.

Egentligen struntar jag i om folk inte tror mig. Det är deras förlust oftast. Jag har inget behov av att hävda mig, men finner ofta att jag ser rött vid personangrepp.

On Topic: Här vill ni hjälpa till så att infowars.com kommer ut i etern via televisionen, trots detta påstår de flesta att de slängt ut TV'n och kritiserar detta medium starkt. Jag får inte detta att gå ihop.
Mn egen reflektion är iofs att det kanske kan väcka en hel del sovande, men här är det alltså ok att ansluta sig till ett media som utmålas som fienden?
Tycker många här baserar sina uppfattningar helt och hållet på andras tänkande och jag trodde faktist inte att så många "vakna" var så rädda att tänka själva.

jag använder "heller" eftersom det framgår att du tycker samma sak, slutledningsförmåga. mao. Tv är bara skit, men de flesta fattar inte det, inte heller AJ, dom tror dom klarar sig, vilket dom inte gör, man kan se det på deras sätt att resonera många gånger tycker jag. Ingen kan varken vakna eller vara vaken, detta är en missuppfattning som kommer från alex jones, das grosse sektenleeder, och är en missledande taktik från elitens sida.

Posted on: 2008/5/16 12:54
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!

Anonym
Wowbagger jag har aldrig hört någon som säger att median är 100% kontrollerad. det är den inte, inte äns fox news är 100% kontrollerad, dom har haft en del bra journalister genom åren men dom har oftasts slutat eller fåt sparken. Vad alex jones och andra säger är att median är kontrollerad på så sätt att dom kan sprida deras lögner bort från faktan vid stora händelser som 9-11.

Anonym
Quote:

Malmoesoldier skrev:
Wowbagger jag har aldrig hört någon som säger att median är 100% kontrollerad.
Undrar sa flundran var jag sa det någonstans... Det låter inte bekant... och nähä... Enligt mitt inlägg sa jag det visst inte heller...

Anonym
sorry läste dit inlägg lite fort. men om en person som alex jones får ett tv program där dokumenterad fakta disskuteras är det väll inte konstigt om någon börjar kolla på tv igen. median idag är skräp, man behöver internet för att sätta ihopa olika nyhets artiklar osv som bara nämnts en eller två gånger för att få en bra bild om saker och ting.

Jag undrar hur hans studio hade sett ut om han fick ett tv program. han hade nog fåt mer uppmärksamhet av media om han hade ett tv program och små barn som john c hade slängt sig på marken och skrikit judarna tar över. det hade nog blivit mycket mer reklam för infowars och ordet hade kunat nå många fler än deras 13 miljoner kunder. så jag tycker det är en mycke bra ide.

Anonym
Får man tro vissa personer här så håller AJ på med barnsex och rituella offermord på barn (låter som NWO-packet som finansierade kommunism och nazism) eftersom han inte förstår dialektiken så som den är skriven av Karl Marx och detta är mycket allvarligt........

Kan man anse att en kommunist är någonsin vaken? Även om de säger sig förstå mekanismerna för att förstöra nationalstater och sen införa en totalitär världsregering så tycker de naturligtvis att det är något POSITIVT.

Det är ungefär som att titta på Randi's psyop forum, först skriker de att "brainchip" är en konspirationsteori, när de får bevis på att de finns och används så säger de på sidan 5 att det är ju jättebra och de kan inte förstå hur man kan vara emot det. (De har antagligen fått första uppsättningen, skulle förklara personer som Zink)

Anonym
sista dagen idag att ge ett bidrag!

Anonym
Om denna kurva nu stämmer och fortsätter i samma fart så kommer de nå målet till 10%: http://cache-a.infowars.com/moneybomb/index.html

Grafen visade lite över 70 000 dollar när jag skapade detta inlägg.

Edited by Krus on 2008/5/31 16:36:21
Edited by Krus on 2008/5/31 17:28:12

Anonym
Heh, och alla stålarna går raka vägen till att köra ned armen i käften på alla äckel globalister.

Anonym
De kom upp till 200 000 dollar men det verkar som om de fortsätter även efter maj månads slut.

Anonym
Dom fick nog lite över 200 000 till och med, får se imorron. la en order på 220$ på lite dvder. ska ge en donation senare i veckan med.

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper