vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Svennar Å Blattar se hit

See User information
Inatt spelar Svennarnas egna kronor mot tjeckien i icehockey VM.
missa ej detta kl 00.45 på tv6 OK.

Posted on: 2008/5/11 19:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Svennar Å Blattar se hit

See User information
Nu måste vi visa att det svenska stålet verkligen biter!

Framåt I gossar blå!

Posted on: 2008/5/11 20:33
"Hur Svenska Stålet Biter
Kom Låt Oss Pröva På
Ur Vägen Illuminater
Friskt Mod i Gossar Blå"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
6min and counting

Anonym
Ja men fan ta dom om dom förlorar för då växlar jag inte 3 kronor till 40 euro cent.

Anonym
Sport... ett sådant spektakel för massorna.

See User information
Quote:

Wowbagger skrev:
Sport... ett sådant spektakel för massorna.

Håller helt med dig...NÄR man låter det uppsluka allt annat. Så är det tyvärr för de flesta människor som gillar det. Men en landskamp är det aldrig fel på tycker jag:) Om man ändå är vaken så gör det ingenting om man ser några matcher då och då.

Posted on: 2008/5/13 17:00
"Hur Svenska Stålet Biter
Kom Låt Oss Pröva På
Ur Vägen Illuminater
Friskt Mod i Gossar Blå"

See User information
word. Har aldrig fattat tjusningen i några överbetalda män som bara skadar sej hela tiden jaga runt en boll... zzzzzz... all elitidrot är skit. Men jag förstår att sporten på en amatörnivå är hälsosamt. Socialt och bra träning. Men när det börjar sponsras och eliteras tappar det allt.

Bröd och skådespel!

Posted on: 2008/5/15 19:48
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

See User information
InBlood_I_Trust skriv
män som bara skadar sej hela tiden jaga runt en boll...
------------------------
Hockey VM inte boll utan puck ditt pucko LOL.
jag titar alltid på fotbolls VM,EM ibland UEFA champions leuege och Hockey VM förstås. jag blir inte mimdre vaken för det.
OBS!!!!!!!!
semi finale
Canada - Sverige Fre 16maj 22:30-01:30 tv6

Posted on: 2008/5/16 0:18

See User information
Quote:

Parasiten skrev:
InBlood_I_Trust skriv
män som bara skadar sej hela tiden jaga runt en boll...
------------------------
Hockey VM inte boll utan puck ditt pucko LOL.
jag titar alltid på fotbolls VM,EM ibland UEFA champions leuege och Hockey VM förstås. jag blir inte mimdre vaken för det.
OBS!!!!!!!!
semi finale
Canada - Sverige Fre 16maj 22:30-01:30 tv6

haha oj var mycket trött när jag skrev det ;)

Posted on: 2008/5/16 23:22
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

See User information
Masspsykos är ordet för sporten idag, NWO sponsrat. Vidrigt överbetalda äckel och massa mer äckel och ännu mer bärs och slagsmål osv....

Däremot älskar jag att spela boll själv (kör i divison 6).

Posted on: 2008/5/18 1:10
"The force combines us, penetrates us and keeps the hole galaxy together" - Obi-Wan Kenobi

See User information
Quote:

jonte skrev:
Masspsykos är ordet för sporten idag, NWO sponsrat. Vidrigt överbetalda äckel och massa mer äckel och ännu mer bärs och slagsmål osv....

Däremot älskar jag att spela boll själv (kör i divison 6).

håller helt med. När hv vann smguld vågade man fan inte gå ut folk var helt jävla galna :( läskigt att dom kan styra folk som dom gör med sporten

Hehe jag är inte den sportiga typen men lite pistolskytte är alltid trevligt :) eller snowboard

Posted on: 2008/5/18 14:29
Fuck you FRA!

See User information
Sport är ett tydligt exempel på hur illuminati delar upp oss och får oss att ogilla varandra, jag menar, tänk bara på vilket hat det finns mellan vissa "huligan" grupper, man kan fråga sig varför? "jag gillar mer dom med gröna tröjor som sparkar på en boll/puck/varandra än dom meg gula tröjor"

Posted on: 2008/5/19 11:56
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper