vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3) 4 5 6 ... 8 »

Anonym
Re: Ännu en dag i landet Absurdistan...
Min BROWSER är alltid uppe och uppdaterar sig själv med ett metarefreshscript...
Du har förstört ännu en tråd maggot... fått den att handla om mig. När jag berättar vad jag varit med om är det för att det ingått i debatten. t ex det om mitt ex berättade jag för dig för att du skulle se skälet till att jag gick in i väggen...

Du är både ond och elak och om du ville vaken.se's bästa skulle du sluta med dina personangrepp... De skrämmer iväg nya medlemmar.

Läste just detta förresten http://www.aftonbladet.se/kvinna/article2533951.ab

Även om det inte handlar om brott, utan om hedersproblematiken, så skriver killen där just om samma problematik.
"tyvärr tänkandet förstärks mer här. och detta beror på 1. Segregation 2.Arbetslöshet 3.Språksvårigheter 4.Utanförskap 5.Rädsla "främmande är skrämande" Och detta är tänkande är inte bara ett problem i mellanöstern."

Han verkar välintegrerad förresten... stavar bättre än mången nationalist

Edited by Wowbagger on 2008/5/24 0:13:38
Edited by Wowbagger on 2008/5/24 0:14:42
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Det handlar om att invandrare är en minoritet. Det handlar om att stå upp för de som är svagare. Dessutom är jag övertygad om att många invandrare skulle ha en bättre attityd om de slapp rasistiska åsikter hela tiden.

Jaså, det är därför Wallenberg importerar dom då? Det kan inte vara så att han har en helt annan anledning? Och dessutom VAD FAN HAR DET MED OBJEKTIV LAG TILLÄMPING ATT GÖRA? Men det är klart att man bara råkar bo i en bananrepublik eftersom folk förtjänar inget bättre.

Kommunistjävlar

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:
Helt ärligt så kontrolläste jag det jag skrivit i denna tråd igen och jag kan inte hitta någonstans där jag kallar dig för nationalist...

Du borde kanske dra ner på din kvantitet av inlägg eftersom du tycks glömma vad du skriver i många av dem? Du har uttryckligen kallat mig för nationalist/rasist.

Innan du ber att folk skall sluta upp med sitt stämplande av dig, så får du se till att inte bränna ditt eget ris

Anonym
Quote:

Arthax skrev:
Quote:
Helt ärligt så kontrolläste jag det jag skrivit i denna tråd igen och jag kan inte hitta någonstans där jag kallar dig för nationalist...

Du borde kanske dra ner på din kvantitet av inlägg eftersom du tycks glömma vad du skriver i många av dem? Du har uttryckligen kallat mig för nationalist/rasist.

Innan du ber att folk skall sluta upp med sitt stämplande av dig, så får du se till att inte bränna ditt eget ris
*suck*

Visa mig detta inlägg då eller sluta tjafsa... Du försvarar ju iaf nationalisternas åsikter ideligen, sådant brukar vara ett säkert tecken på vilken ståndpunkt man har.

Min erfarenhet här är att många, liksom du missuppfattar mycket man skriver. Dessutom suger du och många åt er saker som en svamp.

Dessutom har jag skurit ner väsentligt på antalet inlägg... Allt för att du ska bli nöjd. Att jag har mycket att skriva om råder det väl inget tvivel om, men vissa här tjäbblar ju bara om samma sak hela tiden.
Men detta hör inte till ämnet i denna tråd.

Legere et non intelligere neglegere

Anonym
Jag är otroligt svag för dina "klipp&klistra-latinska-fraser" .. så gulligt när du försöker ge dina trådar mer trovärdighet med lite intelektuella inslag.

Och du försvarar zionisternas åsikter .. det visar ju på vart din lojalitet ligger? Även du men din magnifika kunskap borde förstå att allt inte är svart eller vitt.

Ska vi nu tillsammans försöka oss på ett leende när vi skriver här? Du verkar ha lite inneboende ilska .. se så, släpp ut det .. och le mot solen

Anonym
*asg*

Arthax skulle vara nationalist.

Say no more.

Anonym
Quote:
*asg*

Arthax skulle vara nationalist.

Say no more.

Va!? Men jag är ju det!

Anonym
Quote:

Arthax skrev:
Jag är otroligt svag för dina "klipp&klistra-latinska-fraser" .. så gulligt när du försöker ge dina trådar mer trovärdighet med lite intelektuella inslag.
Japp... visst... klippa och klistra... Jag har en stor databas med latinska citat... Ett för varje tillfälle.
Jag har alltid tyckt om citat (Främst latinska), ordspråk och ordstäv.
Men visst... Acti tetigisti

Quote:

Arthax skrev:
Och du försvarar zionisternas åsikter .. det visar ju på vart din lojalitet ligger? Även du men din magnifika kunskap borde förstå att allt inte är svart eller vitt.
Jösses... kalla mig zionist om du vill, men jag försökrar dig att mitt mål är harmoni. Det är knappast ditt mål, eller zionisternas. Att folk ska se hela spektrumet mellan svart och vitt är ju någonting jag iderligen försöker locka fram hos folk.

Quote:

Arthax skrev:
Ska vi nu tillsammans försöka oss på ett leende när vi skriver här? Du verkar ha lite inneboende ilska .. se så, släpp ut det .. och le mot solen
Jag blir inte ens upprörd faktist. Tror du att jag sitter och skriver här om jag kokar av ilska?
Tänk på att hur man tolkar en text oftast beror på eget sinneslag... Jag skulle iofs kunna slänga in mer smilies osv, men jag tycker för mycket smilies ser konstgjort ut på något sätt...

Kan vi lämna den personliga diskussionen nu och kanske återgå till ämnet?

Anonym
Quote:

Jag blir inte ens upprörd faktist. Tror du att jag sitter och skriver här om jag kokar av ilska?

Jag tror snarare att du sitter och klipper och klistrar shit.

Anonym
Tack för din kvasi psyko analytiska utvärdering. Nu känner jag mig stark igen.

Imponerande hur du angriper andra, samtidigt som du vill uppnå harmoni. Håll dig till sakfrågan, och le lite.

Anonym
Quote:

Arthax skrev:
Tack för din kvasi psyko analytiska utvärdering. Nu känner jag mig stark igen.
Känner du dig analyserad? Märkligt... Behöver lite mer på fötterna för att analysera någon.

Quote:

Arthax skrev:
Imponerande hur du angriper andra, samtidigt som du vill uppnå harmoni. Håll dig till sakfrågan, och le lite.
Imponerande? Märkligt ordval... Det var främst du som lämnade frågan för att gnälla lite. Dessutom bemöter jag folk på samma sätt jag själv blir bemött... Ab igne ignem

Din ton är inte så trevlig i denna tråd bl a... http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... =&topic_id=10680&forum=25

Dessutom verkar du ju gilla citat "tu quoque"... Så håll till godo. Äen Al-CIAda verkar ju gilla citat som man kan se på detta inlägg http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=90210#forumpost90210

Så varför klaga på mig när jag använder citat? Snacka om dubbelmoral. Ni undergräver enbart er egen integritet med såna påhopp. Klaga inte på samma beteende ni själv har.

Anonym
Maggot har helt rätt, sen kan billiga luder säga vad de vill.

Anonym
Quote:

Al-CIAda skrev:
Maggot har helt rätt, sen kan billiga luder säga vad de vill.
Skitsnack. Han har så fel så det finns inte. Skulle folk behandla invandrare schysstare och inte snacka skit bakom ryggen på dom eller ha sina marscher att invandrare ska ut osv skulle saker och ting se annorlunda ut.rasism har funnits sedan invandringen startade och blir bara värre och värre.
Ab igne ignem

Hade det inte funnits så mycket främlingsfientlighet i sverige skulle situationen se annorlunda ut. Dessutom tar de ofta jobb vi svenskar är 'för fina' för att ta. Nationer verkar enbart splittrande.

Raka era skallar och köp ett par Doc Martins kängor, stentvättade jeans, hängslen och en bombarjacka. Sluta hyckla med era åsikter.

Du, Al-CIAda, visar ju på vilken låg nivå du står på genom att redan från början kalla de mot annan åsikt än din egen för "billiga luder". Hur mogen debatt tror du det blir med en sån ståndpunkt. Väx upp för bövlen. Dessutom visar du redan från början att du inte är öppen för en debatt... Då kan du lika gärna vara tyst. Genomfjantigt! Konstigt att ingen av er som vill stoppa invandringen klarar av att diskutera saken, utan kommer snabbt med personangrepp osv. Ni är förprogrammerade robotar som tror att ni bekämpar NWO, men i själva verket strävar ni efter deras agenda.

Anonym
Quote:

men i själva verket strävar ni efter deras agenda.

Sätt ned crackpipan ffs.

Anonym
Quote:

Anonym skrev:
PS : "den svenska våldtäcksmanen" som jobbade för SVT som aftonbladet och expressen kallade svensk är komiker "shan the man acti"
Du menar Shan "The Man" Acti? Blev inte han friad, eller om t om utredningen las ner?
Du som nationalist borde väl stödja det svenska rättssystemet!?
Eller tror du att varje invandrare som slipper åtal eller blir friade är skyldiga? Det om någonting lutar mer åt rasism.

Anonym
Quote:

Al-CIAda skrev:
Sätt ned crackpipan ffs.
Du är ju så intetsägande så det är ingen idé att besvara dina inlägg. Du har fan inget vettigt alls att komma med, bara ditt eviga dumpuckande. Dofta verkligheten... Alla tycker inte som du (tack gode gud!)

See User information
Quote:

Om en vit kristen (dom man är ute efter) skriker "jälva sv* sk*ll..." så åker han dit för "hets mot folkgrupp".

Om en vit "kristen" man skulle skrika något sådant skulle jag själv nita honom för att han smutskastar sin egen religion...

/en vit kristen man

Posted on: 2008/5/25 15:30
"The age of communication means that everyone speaks at the same time" - Justin Sullivan, New Model Army

See User information
att säga så är väll för övrigt inte så speciellt "kristet"
/en vit okristen man

Posted on: 2008/5/25 15:39
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
De va en medveten provokation... du har helt rätt

Posted on: 2008/5/25 15:42
"The age of communication means that everyone speaks at the same time" - Justin Sullivan, New Model Army

See User information
Problemet med argumentationen i inläggen om brottstatistiken är inte om de är riktiga utan att tolkningarna suger. Flera i forumet blandar ihop etnisk grupp med socialgrupp. Det är de som står längst ner på samhällsskalan är de som utför brotten. Etnisiteten är irrelevant. Rågsved på 70-talet var fullt av knarkande våldsamma "ariska" män. Rågsved på 2000-talet är fullt av knarkande våldsamma män från wherevever... Inget har ändrats förutom hudfärg. Skulle svenskarna utgöra en marginaliserad grupp i ett främmande land skulle de också utföra brott. Skillnaden är att vi inte hamnar där eftersom vi tillhört den förtryckande koloniala eliten sedan 1600-talet.

Muslimskräcken är inte bara ogrundad, den är historielös. För det första kommer alla vi alla från Mellanöstern från början. Så det som vad turkar Irakier, Syrianer och andra gör nu gjorde vi själva under folkvandringstiden. Det är bara att läsa Ynglingatal. Odens folk kom från regionen kring Svarta Havet, nånstans vid Kaukasus typ.
Vidare har vi fått otroligt mycket från de ondsinta muslimerna. De flesta musikinstrument vi använder idag har sitt ursprung i arabvärlden. Gitarr, fiol, nyckelharpa, trumpet... osv Många av våra nordiska hjältesagor har muslimskt ursprung, tex St Göran och draken. De medletida hjältesångerna spreds över Europa från det mooriska (muslimska Spanien) Den muslimsk läkekonsten, var överlägsen medeltida europeisk. Hästkulturen kom från Arabien. Siffror och matematik har vi fått från araberna.

Kommer muslimer hit kommer de att påverkas av vår kultur lika mycket som vi påverkas av dem, så småningom formas nya kulturer, varken bättre eller sämre än de äldre.

Att blandas förändras och flytta på sig tillhör männsikans natur. Inget konstigt med det. "Svensk" är bara en konstruerat begrepp från 1500-talet.

Arisk betyder för övrigt iransk. De äkta arierna bor fäljdaktigen i Iran.

/En tvättäkta svensk

Posted on: 2008/5/25 16:08

Anonym
Bra Mordecai!!! Ingen mås som sagt bra av att bo i dessa miljonprogramsbostäder... Men så fort man säger det tar deras argument slut och de börjar med personangrepp...

De är som programmerade robotar

if $='out of database' then print "Du är helt kokt i skit! Kan ingen banna den där jäveln?"; else goto end

See User information
Wowbagger& Mordecai!
varför skydar ni blattar tror ni att vi gillar er bätre för det?
jag är trött på personer som lever i någon drömvärld och skydar folk som ni inte vet hur dom fungerar.
som 2gen invandrare vet jag att det finns en sorts förortskultur där invandrae och 2 eller 3gen invandare lever för att få respekt och ser ner på personer som jobar hederligt . snabba cash ,feta bilar
guldlänkar e mångas dröm och det vill väl även svenska ungdomar ha , men dom flesta svenskar vet att det är fel att ta saker som inte är ens eget det kallas stöld det vet för fan en 3åring.det som saknas bland många blattar e moral å respekt för sina medmänniskor. vill dom köpa en femma röka eller någrag kokain eller ha en ny mobil inte fan fixar dom ett extra knegg eller sommarjobbar .det e ju bara för dumma svennar eller blattar som vill anpassa sig och det finns ju inget mesigare än svennar eller blattar som sköter sig
. jag har bott i tensta och rinkeby och jobbat med ungdomar och även haft fd polare som gjort skit jag märkte dock snabbt att jag inte var en sån person som kan begå brott utan känna skuld.vill man sköta sig så gör man det finns inga ursäkter .förövrigt bör alla i förorterna skämmas med tanke på standarden i deta land, passar det inte åk till syd amerika eller afrika eller asien. jag har faktist besökt en favela i RIO lever man så kan jag förstå att man klagar men för fan vi har inget man kalla ghetto i Sverige. jag var övervakare til en snubbe som suttit på kumla han sa att med tanke på att blattar e minoritet i Sverige satt där många blattar på kumla. jag är skötsam och har tänkt flytta chile en dag även då jag inte har någon släkt kvar där jag hade kunnat tänka mig att
återvandringsbidraget höjdes då kanske fler invandre och 2eller 3e gen invandre hade flyttat till sina rötter. rotlöshet förakt mot svenskar och fel förebilder bidrar till många blattars vansinniga betende men det så klart ingen ursäkt alla måste ta hand om sig själv och inte skyla allt på samhället och svenskar. jag har respekt för svenskar som står upp för sitt folk och inte låter sig bli knullad av några invandre som borde vara tackasamma vad dom fått och istället för att klaga ge något tilbaka.
mvh Juan

Posted on: 2008/5/25 18:28

See User information
Wowbagger& Mordecai!
varför skydar ni blattar tror ni att vi gillar er bätre för det?
jag är trött på personer som lever i någon drömvärld och skydar folk som ni inte vet hur dom fungerar.
som 2gen invandrare vet jag att det finns en sorts förortskultur där invandrae och 2 eller 3gen invandare lever för att få respekt och ser ner på personer som jobar hederligt . snabba cash ,feta bilar
guldlänkar e mångas dröm och det vill väl även svenska ungdomar ha , men dom flesta svenskar vet att det är fel att ta saker som inte är ens eget det kallas stöld det vet för fan en 3åring.det som saknas bland många blattar e moral å respekt för sina medmänniskor. vill dom köpa en femma röka eller någrag kokain eller ha en ny mobil inte fan fixar dom ett extra knegg eller sommarjobbar .det e ju bara för dumma svennar eller blattar som vill anpassa sig och det finns ju inget mesigare än svennar eller blattar som sköter sig
. jag har bott i tensta och rinkeby och jobbat med ungdomar och även haft fd polare som gjort skit jag märkte dock snabbt att jag inte var en sån person som kan begå brott utan känna skuld.vill man sköta sig så gör man det finns inga ursäkter .förövrigt bör alla i förorterna skämmas med tanke på standarden i deta land, passar det inte åk till syd amerika eller afrika eller asien. jag har faktist besökt en favela i RIO lever man så kan jag förstå att man klagar men för fan vi har inget man kalla ghetto i Sverige. jag var övervakare til en snubbe som suttit på kumla han sa att med tanke på att blattar e minoritet i Sverige satt där många blattar på kumla. jag är skötsam och har tänkt flytta chile en dag även då jag inte har någon släkt kvar där jag hade kunnat tänka mig att
återvandringsbidraget höjdes då kanske fler invandre och 2eller 3e gen invandre hade flyttat till sina rötter. rotlöshet förakt mot svenskar och fel förebilder bidrar till många blattars vansinniga betende men det så klart ingen ursäkt alla måste ta hand om sig själv och inte skyla allt på samhället och svenskar. jag har respekt för svenskar som står upp för sitt folk och inte låter sig bli knullad av några invandre som borde vara tackasamma vad dom fått och istället för att klaga ge något tilbaka.
mvh Juan

Posted on: 2008/5/25 18:29

Anonym
Parasiten: Läs mina tidigare inlägg... Varför ska invandrare vara tacksamma mot oss som vi behandlar dom? Invandrare är våra medmänniskor, men folk behandlar dom som skit... Inte konstigt de blir bittra och isolerar sig med sina egna.

Inte nog med att du inte försöker hjälpa 'dina egna', du snackar skit till vi svenskar som bryr oss... Är detta vad du är?

« 1 2 (3) 4 5 6 ... 8 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper