vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Condolezza Rice och Chemtrails?

See User information
Både igår (ons) och idag (tors) under tiden Condolezza Rice har varit här har jag sett extrema chemtrails, speciellt runt kaknäs, gärdet, diplomatstaden, östermalm där jag varit ute och gått.

Om nu Chemtrails är farliga undrar jag varför de besprutar Stockholm när Condolezza är här...kan det vara så att chemtrails skyddar mot nåt?

Fattar inte riktigt, om det var nån gång de inte chemar så borde de ju vara när deras Condolezza är här i Stockholm.

Posted on: 2008/5/29 14:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Condolezza Rice och Chemtrails?
Enligt Alan Watt så har dom behandlingar emot effekterna av chemtrails men endast för deras eget privata bruk.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Var en fet jävla lång chemtrail över Kungsholmen/Västra Skogen/Huvudsta i Stockholm igår. Klarblå himmel med en lång tjock jädra strimma som var kvar från ungefär 17:00 till midnatt när jag gick och la mig.

Här är några bilder:

Resized Image

Resized Image

Resized Image

Posted on: 2008/5/29 16:20

See User information
Herregud vad får dig att tro utsläpp på 10000 meters höjd skulle nå marken rakt nedanför där det släpps ut. Utsläpp på denna höjd sprids lätt många hundratals mil innan det tar sig ner på marken.

Ett exempel är ju att Forsmark var de första i väst att avslöja Tjernobylolyckan, och då skedde utsläppet vid marknivå.

Posted on: 2008/5/29 20:34

See User information
Quote:

anti skrev:
Var en fet jävla lång chemtrail över Kungsholmen/Västra Skogen/Huvudsta i Stockholm igår. Klarblå himmel med en lång tjock jädra strimma som var kvar från ungefär 17:00 till midnatt när jag gick och la mig.

Och det kom från vilket plan?

www.flygradar.nu

Posted on: 2008/5/29 20:39

See User information
Att chemtrails skullw släppa ut droger eller nått för att påverka oss låter så otrligt efter som precisionen rent geografiskt och doserings mässigt blir omöjligt. Jag vet själv för lite om hur con trails fungerar rent fysiskt för att veta att det e omöjligt att dom ska stanna kvar osv. Om det nu e så att con trails inte stannar kvar utan det här är ett globalt tophemligt projekt så tror jag mer att det handlar om väder kontroll än förgiftning/drogning av befolkingen. Något jag alltid tänker på när chemtrails kommer upp på tapeten så e det filmen global dimming. Handlar om att bla temprateurena steg efter 911 när flyg trafiken var bannad efter som det var mindre smog och con trails som bounca iväg uv strålar.

Posted on: 2008/5/29 20:42

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper