vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Den 24 juni smäller det ...

See User information
... för då släpps Immortal Techniques nya album the 3rd world!

Lyssna på låten här: http://www.youtube.com/watch?v=PRvFzPkFUm0

Det blir fan inte bättre än så här: medvetet, politiskt och aggressivt!

http://www.myspace.com/immortaltechnique

Jag hoppas verkligen inte att även denna tråd om Tech tas bort, hans musik är jäkligt viktig.

Peace.

Posted on: 2008/5/30 21:42

"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Den 24 juni smäller det ...
Immortal är dåligt påläst då han inte verka fatta att CHE inte var en hjälte utan snarare ett jävla psykfall, CHE njöt av att avrätta människor och var känd för sin brutalitet. Han ville t.o.m starta kärnvapenkrig med USA . Han besökte Mao och var väldigt imponerad över hur bra kommunisterna hade lyckats i Kina. CHE ville starta en global revulotion och var inget annat än en !nyttig idiot åt eliten". Det är ett jävla hycklande bland många här inne på vaken.se och runt om i världen. Att man inte skall bära tröjor eller andra plagg med Hitler det har alla fattat , men när det gäller CHE är det helt ok "för han var en hjälte". Ni som bär tröjor med Che visar ingen respekt till alla offer eller anhöriga vars familjer eller vänner blivit mördade eller torterade under Castro-regimen på Kuba.

Hittade en skum sida http://images.google.se/imgres?imgurl ... p%3D18%26hl%3Dsv%26sa%3DN
där man ser bilder på några rappare (Immortal,Rza och Reakwon samt Winnie Mandela (ANC ) fd fru till Nelson Mandela (ANC )stå med en bok
"the synagouge of satan". Bokens förord är skrivna av Malik Zulu Shabazz,ordförande i nya Black Panther partiet. Black Panther är väl kontrollerat av CIA? Borde inte Immortal som är så "vaken" känna till detta? Nya Black Panther partiet är Marxsistiskt parti för svarta extrimister och rasister som vill uppnå sina drömmar i genom revulotion .En kontrollerad grupp förmodligen skapad för att öka spänningarna ytterligare mellan vita och svarta i USA samt ev för att starta raskrig.

Black Panther har även många avhoppade medlemmar från Nation of Islam som också är en kontrollerad gruppering tror jag.
Så med andra ord är verkar Immortal röra sig i fel kretsar samt leda en del av hans fans på i helt fel riktining. Hans lösning på vad han ser som problemet är nog ingen fredlig lösning då han verkar vara en wanna be CHE.

Edited by CrushNWO on 2008/5/31 0:17:02
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jag var också ganska skeptisk till dom men de säger rakt ut att de är inte kommunister utan det var en bra marketing gimmick, Jack Blood interjuvar dom och han är en hardline marknadskonsverativ, precis som jag själv är, de är texas niggers (deras egna ord) som ogillar NWO och illegala invandrare (som alla andra). Precis som alla politiker som vet vilket sida av brödet smöret är på så vet de vilken sida av brödet bajset är på.

Värt att lyssna på. (kanske inte musiken utan vad de säger utanför studion), annars finns det Mos Def, också svarta som är 790% emot NWO.

Säger som det är:
http://www.youtube.com/watch?v=tD5WlQ54Sg0

Kom ihåg, jag blev bannad för vad jag sa om kommunist slöddrena på vaken, och de är just jävla slödder.

Edited by Al-CIAda on 2008/5/31 0:06:26
Edited by Al-CIAda on 2008/5/31 0:33:06

Anonym
SÅ Jack Blood har intervjuat Immortal Technique? Vem är det du menar kommer från Texas ?,Immortal Technique bor i Spanish Harlem(NYC) och är latino. Har du en länk till Jack Bloods program då Immortal säger att han inte är kommunist? Jag tycker det verkar aningen långsökt om han springer rundor med t-shirts med röda stjärnor och Che om han inte är en kommunist. Vad säger du om hans intresse av fd Black Panther medlemmen Mumia , http://en.wikipedia.org/wiki/Mumia_Abu-Jamal?

Anonym
Såg du videon? Men mummajumma är en disinfo teknik som tom AB horan skriver om, dra dina egna slutsatser. (jag talar om Mos Def)

CC har en torrent med interjuven, annars kan du förfråga den på www.jackbloodforum.com fast håll inte på och zinka dig för då säger vi rätt ut vilka morsaknulande horor zink är.

De gillar inte oss, och då måste vi köpa ytterligare en bössa och 5 ton ammo.

Anonym
Ja jag såg videon och jag har hört den låten några gånger tidigare.
Kommer du ihåg vilket datum Jack Blood intervjun gick?

Anonym
Fråga JB på hans eget forum, han läser det bums. 15 till 31, inte fan vet jag, jag lever ju redan i disney land, ffs.

Anonym
Mos Def har givetvis en del vettiga saker att säga även då jag inte köper han rakt av.

Anonym
Men mummajumma är en disinfo teknik som tom AB horan skriver om, Vad exakt menar du med det ?

Anonym
Det är en pseudo debatt om Abu som fick livstid i PA, om har var oskyldig eller inte spelar egentligen ingen roll, anledningen till AB skriver om det säger allt.

Och, jo, hela fallet har 222000 tusen maskar, det är därför AB skrev om det. De sa dock naturligt inget vettigt utan bara en total whitewash, typiskt AB-horan, skulle jag råka ut för en sådan "reporter" så skulle jag flina med och sen åka hem till honom och skicka fanskapet till sjukhus eller bårhus.

Anonym
Al-CIAda vill du vara så vänlig och berätta för mig vilket avsnitt i från Jack Bloods radio show det är där han intervjuar Mos Def? Jag har sökt på Jack Bloods forum men inte hittat något mer än en länk till den videon du gav mig.

Anonym
Oj, jag fick redan ont i huvet, det var i förra veckan i alla fall. Jag lyssnar på GCN varje dag så jag vet inte exakt när.

Här kan du dock hitta alla AJ och JB shows.
http://nw0.info/

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper