vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Staten kan komma att lyssna av oss redan i Juni!

See User information
Quote:

InBlood_I_Trust skrev:
Quote:

A73 skrev:
Man får börja skriva brev igen....

Brev är det bästa. Jag och tjejen skriver brev det är roligare att få ett handskrivet brev än ett mail :) och säkrare

All post öppnas nuförtiden, det gäller såval vanlig snigel post som email.

Posted on: 2008/6/2 20:08
Om man upprepade gånger postar osanningar, och inte rättar till dem, eg: ber om ursäkt till vederbörande, skall man bannas!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Problemet är när befolkningen ger sitt "godkännande".. genom att tillåta fegisar till tjänstemän att rösta ja.

Vi ska inte tillåta detta att hända, så enkelt är det.
Gör mänskligheten en tjänst för en gång skull.

Hamnar detta i lagboken så får dom på papper rätt att använda mer resurser och mer makt över människorna.

Posted on: 2008/6/3 1:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Ojojoj nu är det bråttom att bugga folket.

Sanningen är ju ute om frimurarnas agendor och rörelse.

Då måste man ju starta ett tyst krig ifall att folk gör motstånd mot djävuls sekten och vill behålla sin fria vilja .

Man kallar dom rättfärdiga för terrorister så var den saken fixad.

Dags för en mobb som vågar stå för sina åsikter kanske.

En mobb som informerar och agerar vore inte helt fel.

Sen kan dom inte komma och kalla dig för dåre eller terrorist.

Dags för att börja sätta ditt dom här djävlarna och inte vara rädda för att informera folk om varför det måste och bör göras för allas skull och för alla som vill ha en bättre morgondag för våra barns framtida generationer.

Nu när folk informerats bör dom ochså informeras om vad som måste göras och hur det ska göras.

Ett steg i taget.

Allt börjar med små steg.

Man bör inte behöva skämmas och gömma sig för att man vill utrota ondskan i världen.

Var stolt att du kan sanningen basunera ut den och sprid den.

När någon bemötter dig med indoktrinerings argument så handla och tala med kraft och visa att du inte på några omständigheter ställer upp på lögner(Det brukar få folk och tänka efter).

I en dialog där ena parten står upp för sin sak och inte ger vika och även kan vara redo att ta till nävarna så får det din motsatta prtner att ta en funderare om det du säger kan vara rätt eftersom du gärna ödslar mycket energi och kraft till saken så att du även kan gå i strid för det.

Får folk att tänka efter.

Upptäckte det på en Alex Jones rulle där han skäller ut någon lirrare som skrattar åt han när han förklarar att Wtc 911 var ett inside job och Alex polare kallar han för The Real Ak med tanke på hur han bombade killen med sin bestämdhet.

Anonym
Kunde inte hitta tråden om ip adresser och ipred vi pratade om innan på denna sida med en datorkunnig user.
där jag talade om att datorn min blev helt saboterad efter ha postat tråden om generatorn osv.
Jag misstänker att mit telebolag har spionerat på min burk och även haft ett finger med att hacka burken.
Detta pga mitt internet gateway av någon okänd anledning blivigt synlig för mig och i dess egenskaper så var några lustiga rutor ikryssade där det stod att man skulle dela av sin trafik till operatörerna.det finns typ 30 rutor med allt från sms till http och msn osv.
jag bytte operatör till banhof och klickade bort rutorna strax innan och vips så fungerade mitt internet iallafall utom problem.
Frågade en polare som kan lite mera än mig om internet och han hade aldrig överhuvudtaget sett denna gateway och varför den överhuvudtaget visade sig i mina inställningar är ett mysterium för mig, den dök upp och försvann mellan varven ochså utan att jag vet varför.
Därav söker jag denna datorkunniga person igen.
Så efterlyser denna dator -it kunniga user som höll i ip tråden innan.
ser du detta så svara please.

Lev i harmoni systrar och bröder.

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper