vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Okulta banklagar!!!

See User information
THE LAW OF THE HIGH SEE.

Jordan maxwell är en individ som ägnat
40 år av sitt liv till att forska i hur antika
och förhistoriska konsept påverkar våra
religoner,styrelseskick och alla våra
västerländska instutioner.

När jag lyssnar till honom via

http://www.lauralee.com/index.cgi?page=ll/home.htm

(slå in jordan maxwell i sökrutan så
hittas "ancient symbolism" del 1 och 2)

så lär jag mig att:

Det finns tydligen något som heter
"the international maritim admiral law"
som har okult bakgrund och som gäller
när exempelvis pengar byter ägare
internationellt.
Den lagen har med vatten! att göra och
gäller i princip oss alla då vi alla är
föda ur vatten!! (livmodern). I princip är
vi alla handelsvaror enligt denna lag.

Den maritima lagen ska INTE blandas
samman med någon "civilrättslig" lag.

Det är igentligen den maritima lagen
som gäller i många/alla? anglosaxiska
domstolar.

All internationel bankingverksamhet
lyder under den maritima lagen som
i princip gällt ända sedan rommartiden.

Det finns ett bolag som heter "united states"
vars anställda har fått betäckningen
medborgare och hur det tricket fungerar
i domstolarna var mycket spännande
att höra.

Hur banker reglerar flödet av "currency"=flöde,ström
(tänk på ordet flodbank)

Detta och mycket,mycket mera diskuteras
i denna spännande intervjuv så som jag
förstod det.

Rekomenderas!

MVH Alfred

Posted on: 2005/2/19 18:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Ockulta banklagar!!!

See User information
God gissning - Alfred...
Jag får också den "känslan" - De rackare som vi här har att göra med - är om inte helt omedvetna om betydelsen hur de "rör" sig genom rummet - så är dessa människor åtminstone helt beroende på hur tillvida de skall "föra" sig... Jag tycker det är mycket intressant att observera t-ex. "datumtider" - Det vill säga de olika datumen som vissa betydande händelser - skall infinna sig - alltid - tillen stor utsträckning, så kan man tydligt - anser jag särskilja vissa datum från andra - en del datum är tydligt mera populära än andra och detta kan inte kallas för tillfälligher heller - det är alltför uppenbart...
Likt dessa - vidskepliga astrologi läsande varelser - darrande av överlevnadens bittra önsketänkande - ser dessa noga till att viktiga och möjligen värdefulla skeénden - fastställs vid givna speciella dagar och absolut inte på någon dag som inte skulle visa sig vara - "positivt"...
Finns, det överhuvud taget - något av värde i ett sådant förfarande?
Jag måste faktiskt tillstå att det faktiskt finns det - Men jag anser att det är liksom - sas. FUSK! Fusk på det viset att händelseförloppet är sas. "överspelat" Och vad jag menar är det att man har genom Knep och Knåp - liksom "Blåst GUD" - Ok! Nu kanske inte vi är Guds bästa barn - men varken ni eller jag fuskar - tror jag - Men, ok! De här människorna är antingen bara manipulerade och i stort sätt omedvetna om deras "roll" i det här spelet - medans vissa har en mycket betydande insyn i det som sker "däruppe" i toppen på samhällspyramiden...
De är vad jag måste tro - beroende på att tillstå att naturen är som "man" gör den till - Vi är dess kung - om vi bara håller oss till det vi är "lärda" - så kommer våra liv att bli succes-full, eller hur man säger det som... Och vi vet ju alla att det många gånger ha framkommit i nyhetssändningar att den och den statsmannen har kontakter med människor som sysslar både med astrologi och andebesvärjelser (spiritister) och fan vet om de inte också är med i vissa kända suspekta grupper... Hade vi levt i amerika så skulle nog detta vara känt - men nu är vi i sverige och då är det ju lite "tunt" med kända "mötesplatser" - Men jag skulle tro att med denna otroliga komunication vi har idag - så åker man nog utomlands - då det i så fall skulle vara något att "fira"...
Och det här med "vattnet"... Ja vad ska man säga... Ödlor gillar ju vatten och värme - lagom mixat...
Jag skall studera den här grejjen du "klämde" in ... För att det kan då komma "bilder" - som skulle kunna hjälpa en att förstå... Så gör jag... Hälsar - SHYGETS - som också gillar vatten...

Posted on: 2005/2/22 23:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper