Vakencorner
|
Okulta banklagar!!!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
THE LAW OF THE HIGH SEE.
Jordan maxwell är en individ som ägnat 40 år av sitt liv till att forska i hur antika och förhistoriska konsept påverkar våra religoner,styrelseskick och alla våra västerländska instutioner. När jag lyssnar till honom via http://www.lauralee.com/index.cgi?page=ll/home.htm (slå in jordan maxwell i sökrutan så hittas "ancient symbolism" del 1 och 2) så lär jag mig att: Det finns tydligen något som heter "the international maritim admiral law" som har okult bakgrund och som gäller när exempelvis pengar byter ägare internationellt. Den lagen har med vatten! att göra och gäller i princip oss alla då vi alla är föda ur vatten!! (livmodern). I princip är vi alla handelsvaror enligt denna lag. Den maritima lagen ska INTE blandas samman med någon "civilrättslig" lag. Det är igentligen den maritima lagen som gäller i många/alla? anglosaxiska domstolar. All internationel bankingverksamhet lyder under den maritima lagen som i princip gällt ända sedan rommartiden. Det finns ett bolag som heter "united states" vars anställda har fått betäckningen medborgare och hur det tricket fungerar i domstolarna var mycket spännande att höra. Hur banker reglerar flödet av "currency"=flöde,ström (tänk på ordet flodbank) Detta och mycket,mycket mera diskuteras i denna spännande intervjuv så som jag förstod det. Rekomenderas! MVH Alfred
Posted on: 2005/2/19 18:44
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login