Vakencorner
|
Vaken.se borde skicka blommor
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Rick Falkvinge tycker att vi ska skicka blommor till Camilla Lindberg (fp), hon var den enda som hade kulor nog för att rösta emot FRA-lagen, jag tycker att micro borde ta några 100-lappar från kassan och överräcka/skicka en blomma till henne med ett fint kort från vaken.se..
Skicka blommor till Camilla Lindberg (fp) http://rickfalkvinge.se/2008/06/18/sk ... till-camilla-lindberg-fp/ Camilla Lindberg (fp) var den enda alliansledamoten som röstade mot allmän avlyssning. En, en enda alliansledamot, hade civilkuraget att försvara demokratin som hon var satt att förvalta. Hon kommer förmodligen att få det jobbigt på jobbet imorgon, med tanke på den partipiska som svingats. Så jag tänkte att vi kunde skicka blommor till henne. Det borde både peppa henne och störa dem som försöker kritisera agerandet om hon har något hundratal buketter på sin arbetsplats. Skicka blombuketter till: Camilla Lindberg (fp) Sveriges Riksdag Riksgatan 1 111 28 Stockholm Vad tycker ni andra?
Posted on: 2008/6/18 22:38
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
Re: Vaken.se borde skicka blommor
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
/signed
Posted on: 2008/6/18 23:00
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Bra idé....
Posted on: 2008/6/18 23:01
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Bättre ide! hehe :P
Posted on: 2008/6/18 23:16
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Fast sådant får man akta sej för att skriva nu ;)
Posted on: 2008/6/18 23:20
|
|||
|
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Skiten börjar inte gälla förens 1 Januari 2009
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Nej yttrandefriheten finns ju kvar. Jag tycker vi spränger hela riksdagen och utnämner rosenbad till en självständig nation som vi inte vill ha ett skit att göra med i fortsättningen.
Imorgon blir det blommor eller ett chokladogram eller nått. Jag tycker absolut vaken ska skicka blommor till henne.
Posted on: 2008/6/18 23:28
|
|||
|
"THIS INTERNET NOTE, IF PRINTED, IS LEGAL TENDER FOR ALL DEBTS, PUBLIC AND PRIVATE"
"The real action is in the reaction" "Sen den elfte september 2001 har vi sett krig emot terrorn och terrorn har växt..." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
hehe parollen får vara: Politikerna ut från sverige! Ja vaken.se kan bannemej skicka en stor bukett, vi alla kan ju samla ihop pengar. Sen tycker jag alla medlemmar ska göra det personligen kostar ju inte mer än 2 hundringar.
Posted on: 2008/6/18 23:31
|
|||
|
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det kan räcka med vykort om blommogrammet svider i lädret..effekten blir den samma......å har man råd med några stycken så blir BOMBademanget totalt....eller BOMBastiskt kan man kanske säga....
![]()
Posted on: 2008/6/19 0:18
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Tänk på vad du skriver även om du inte menar det bokstavligen. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Lite överkurs att skicka blommor . |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Snart blir ni arresterade och får era bank konton låsta och aftonbladet får första sides nyhet och kartläggning av svenska terror cellen som planerar att spränga riksdagen.
Det e verkligen förjävligt att dom röstat igenom den här skiten. Jag funtar seriöst på att inte komma tillbaka till sverige. Tänker inte stödja okupations regeringen med en enda skattekrona till. Jag ska skicka en stor bucket blommor och choklad till hjältinnan som vågade stå upp för vad som är rätt!
Posted on: 2008/6/19 7:39
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Nackdelen är ju att hon kan fatta det som att alla blommor rättfärdigar hennes mer korkade röstningar också. Att hon har en fan club liksom
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
shit vad dyrt det ät att skicka, men jag får punga ut lite till hjälten.
Posted on: 2008/6/19 8:42
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
fan kan leva over en vecka pa dom pengarna blommorna skulle kosta. Hon e sakert bara en opportunist iaf.
Jag e så jävla deppig idag. FRA lagen + förlusten i fotbollen. Undrar om det skulle bli nån skillnad om man bytte plats på Lagerbäck och Reinfield?
Posted on: 2008/6/19 9:18
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Camilla Lindberg (fp) om reaktionerna efter omröstningen
Dagen efter att den så kallade ”FRA-lagen” klubbats igenom har Camilla Lindberg (fp) blivit överöst med blommor och mail. – I dag är jag helt i chocktillstånd, säger hon till aftonbladet.se. "Det är helt fantastiskt. Jag har fått runt 100 blombud och 900 mail. Jag kan verkligen inte tro att folk engagerar sig så mycket. Det är helt otroligt, säger Camilla Lindberg." Källa: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2725039.ab
Posted on: 2008/6/19 20:38
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
De vill inte ha fler blommor: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1042&a=795653
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login