vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

"911" dagar mellan WTC Och Madrid

See User information
Kanske gammal skåpmat för många...men någon som vet nå't om detta sammanhang:

http://www.ui.se/text2004/art1204.htm

"911" dagar mellan "9/11" och händelserna i Madrid förrförra året.
Något för de som är intresserade av nummerologi?

Posted on: 2006/2/24 15:00
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: "911" dagar mellan WTC Och Madrid

See User information
vad är det du vill veta? om det är slumpen eller om det finns en baktanke..det får du aldrig reda på men det är ju fritt att dra slutsatser.

en annan "rolig" grej är freden med ententen under första världskriget. Efter att socialdemokraterna fått makten så hålls det en vapen vila mellan tyskland och frankrike i: Kl:11:00 den 11/11 1918. den varade i exakt elva timmar...

någon som vet mer?

Posted on: 2006/2/24 15:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det första spadtaget när pentagon började byggas togs den 11 september. Den 11 september 1991 höll George Bush sr ett tal i kongressen och pratade om att vi står inför en NY VÄRLDSORDNING ( A NEW WORLD ORDER). 911 är larmnumret i
USA. Som jag sagt förr; eliten som styr världen är fixerade vid ritualer och numerologi.

http://www.theforbiddenknowledge.com/ ... _of_the_trade_centers.htm

http://www.theforbiddenknowledge.com/ ... ltist_worship_numbers.htm

http://www.theforbiddenknowledge.com/ ... h/13_33_freemason_sig.htm

http://www.globalismnews.com/occultwar.html

Posted on: 2006/2/24 15:26
Religion separerar - Andlighet förenar

See User information
En av många saker jag funderar över är om det finns samband med mayakalenderns 2011/2012 (uppmärksamma att även elva är med här). Blir det OS i London som blir centrum för "vad det nu blir" (om det nu blir nå't) när det, enligt kalendern sägs, att vi går in i en "ny period"?

Illuminater och frimurare anser kanske att det inte är någon idé att hålla sig undangömda, då det inte finns tillräckligt med tid för "motståndarna" att förändra planerna inför ett visst satt datum.

Så 2012 kanske vi allihop får skåda ljuset. Sen om det är nån gud eller djävul får vi se. Stod i a f nå't i bibeln om nå'n "lightbringer".

Posted on: 2006/2/24 15:35

See User information
Vet att jag har en förmåga att uppmärksamma saker, men 1991 blir ju nitton (19) och nitton baklänges (91) - apropå Georgey Boy:s NWO-tal 1991. Likt Truman vill jag inte vara med i den här filmen längre.

Posted on: 2006/2/24 15:38

See User information
Det här hittade jag på en Matrix sida:

1) New York City has 11 letters

2) Afghanistan has 11 letters.

3) Ramsin Yuseb (The terrorist who threatened to destroy the Twin Towers in 1993) has 11 letters.

4) George W Bush has 11 letters.

This could be a mere coincidence, but this gets more interesting:

1) New York is the 11th state.

2) The first plane crashing against the Twin Towers was flight number
11.

3) Flight 11 was carrying 92 passengers. 9 + 2 = 11

4) Flight 77 which also hit Twin Towers, was carrying 65 passengers.
6+5 = 11

5) The tragedy was on September 11, or 9/11 as it is now known. 9 + 1+ 1 = 11

6) The date is equal to the US emergency services telephone number
911. 9 + 1 + 1 = 11.

Sheer coincidence..?! Read on and make up your own mind:

1) The total number of victims inside all the hi-jacked planes was
254. 2 + 5 + 4 = 11.

2) The Madrid bombing took place on 3/11/2004. 3 + 1 + 1 + 2 + 4 = 11.

3) The tragedy of Madrid happened 911 days after the Twin Towers incident.

Och till sist, gör så här:

Öppna ett nytt microsoft word dokument.

Skriv med stora bokstäver Q33 NY, vilket tydligen ryktades vara Flight numret för American Airlines Flight 11.

Markera Q33 NY.

Ändra storleken på bokstäverna till 48.

Byt sedan teckensnitt till Wingdings.

http://en.wikipedia.org/wiki/Q33_NY

Posted on: 2006/2/24 17:24

Anonym

Madrid 3/11/2004.

Först var det 1 1 9 döda, sedan ändrade man till 1 9 1 döda.
denna siffra gällde 23 mars, alltså 10 dagar efter dådet.

Slutsiffran skall ha blivit 192.

See User information
Hej!

Quote:
4) Flight 77 which also hit Twin Towers, was carrying 65 passengers.

"Flight 77" är det flyg som enligt den officiella versionen kraschade in i Pentagon. Och antalet passagerare på det planet var enligt officiella uppgifter 64. 6 + 4 = 10.
Det flyg som förutom "Flight 11" flög in i WTC var "Flight 175" och antalet passagerare på det planet var enligt officiella uppgifter 56. 5 + 6 = 11.

Posted on: 2006/2/24 18:45
mvh
Djawahl

See User information
Hej igen!

Hittade ett fel till!

Quote:
1) The total number of victims inside all the hi-jacked planes was 254. 2 + 5 + 4 = 11.

Flight 11, 92
Flight 77, 64
Flight 175, 56
Flight 93, 45

92 + 64 + 56 + 45 = 257, 2 + 5 + 7 = 14, 1 + 4 = 5

Har förresten för mig att 11 är ett tal, i vilket man enligt viss numerologi inte får addera ihop ettorna. Mästarens tal ska det visst symbolisera har jag läst någonstans. Kommer inte ihåg vart.

Posted on: 2006/2/24 19:10
mvh
Djawahl

See User information
Är det inte 912 dagar mellan 'dåden'?

Posted on: 2006/2/26 1:12

See User information
Quote:

Lightsaber skrev:
Det första spadtaget när pentagon började byggas togs den 11 september. Den 11 september 1991 höll George Bush sr ett tal i kongressen och pratade om att vi står inför en NY VÄRLDSORDNING ( A NEW WORLD ORDER).

11 September 1970 sköts ett kapat plan ner i USA.
11 September 1973 Bombade USA Chiles regeringsbyggnad och den demokratiskt valde Salvadore Alliende mördades. Pinochet to makten och USA var nöjda

11 September 1922 - The British Mandate of Palestine begins.
1926 - An assassination attempt on Benito Mussolini fails.
1941 - Ground broken for the construction of The Pentagon.
1941 - World War II: US Navy ordered to attack German U-boats.
1943 - World War II: German troops occupy Corsica and Kosovo-Metohija
1943 - World War II: start of the liquidation of the Ghettos in Minsk and Lida by the Nazis
1944 - World War II: the first allied troops of the US Army cross the western border of Nazi Germany. The RAF bombing raid on Darmstadt and the following firestorm kill 11.500.

1962 - The Beatles record their debut single, Love Me Do.
1981 - The Pee-wee Herman Show airs as a special on HBO.

1989 - The iron curtain opens between the communist Hungary and Austria. From Hungary thousands of East Germans throng to Austria and West Germany.

1990 - President George H. W. Bush delivers a nationally televised speech in which he threatens the use of force to remove Iraqi soldiers from Kuwait, which Iraq had recently invaded.

2003 - Swedish foreign minister Anna Lindh dies after being assaulted and fatally wounded on September 10.

2005 - The State of Israel officially declares an end to military rule in the Gaza Strip after 38 years of occupation.

New Year's Day in the Ethiopian calendar (Enkutatash)

Proclaimed 9-1-1 Emergency Number Day by President Reagan on August 26 in 1987 and celebrated since then by some United States communities, particularly the local emergency services.

Posted on: 2006/2/26 10:15

See User information
F-N, Ballt! Mina namn är PIERRE & GÖSTA! =11 Ballt!
Men vad då!? Vad skall man tro om detta - "Ont eller Gott"?
Jag har en gammal numerologi-grej - det påstås att den kommer från judiska kabbalan - en slags atrologibok - fast i stället för stjärnor och sånt så utgår den från vissa änglar och det riktiga tycker jag med den är att den visar på de inflytande krafternas neutralitet - varje då "uträknad" (utifrån ens födelsesiffror) "möjlighet" - betäms utifrån då våra bevekelsegrunder - Vi kan då alltså själva bestämma vårt sk. "öde2" - men möjlighterna bestäms utifrån den tidpunkt som vi antagligen - även den bestämmer själv -iockmed våra tidigare "bevekelsegrunder" - under tidigare inkarnationer...Nåja...

Numerologi är nog en riktig vetenskap - men det gäller att kunna tydas den - för att "bäst" kunna untnyttja krafterna på det sättet man tycker...
Tänkt4e på alla dessa tidsangiverlser oxch antal ang. dessa väl omtalade exempel Lincolns och kennedys mord - jag tror inte att "Världsbyggarna" leter upp personer som kan passa utan allt passar ändå...

Jag har ju berättat vid tidigare tillfällen, om detta med denna outgrundliga "ordning"... jag stoppade i mig LSD - när jag var ung och en gång när jag var på ungdomsgården och satt i kapprummet - det var vinter så det var blött och skitet på golvet - en massa fimpar och annat skräp...
men det häftiga var att all skit som låg på golvet framför mig - låg - f-n i mig "på rätt plats"! Ok , det där gamla vanliga - med "mönstret" - men faktum all skit låg liksom placerad på exakt rätt ställe - skiten låg alltså jävligt vackert utplacerat , alltså! - dett avr anaturligtvis vad jag "såg" - men likväl, så låg ju skiten där den skulle! "Matrix" - Jävlar i mig!

Jag tror "numera" att allt faktum är shysst utifrån de förutsättningar som gives... Vad som än händer så kan man se "Mönster" i det hela eftersom allt är underställt lagar och principer - Det betyder ju inte att allt som sker är konstruktivt och shysst , på så sätt men "uppställningen" =den sk. "numerologin" är rådande i allt och alla...

samt: plus: (Grymlingen)

Posted on: 2006/2/26 10:24
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

See User information
Långsökt, men ändå...några impulsiva tankegångar: Illuminati gillar ju "speglingar"/polarisering samt symboler (och nummer). Kan man få 911 till 666? En upp-och-nervänd 9:a (blir 6) ggr 1 (alltså en 6:a en gång till) ggr 1 (igen - återigen en 6:a) - 666.

Kan ana (vilket också är ett bra ord istället för tro, hopp eller vetskap) att det blir sarkastiska inlägg efter detta.

Posted on: 2006/2/26 14:12

See User information
INDEED Knoakh här kommer en.

jag tror inte man ska hålla på och varje årtal för att få det till det man vill..det finns trots allt bara 10 siffror och många av dom anses just vara speciella..därför är det väldigt lätt att få det till något "ont" eller vad man nu vill..

dessutom så kan jag säga av vad jag läst så blir 666 jesus i väldigt gamla skrifter (var det grekiska)..kan berätta mer om du är intresserad ska bara läsa på mer själv först..

ge gärna fler bra tips på sidor och liknande..

MVH

Posted on: 2006/2/27 16:13

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper