vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Vaken i riksdagen 2014

See User information
Hade en tanke, vad skulle hända om flera vaken-medlemmar gick med i ett politiskt parti, t ex piratpartiet, bidrog med information och lösningar som diskuteras här på vaken.se och kommer med på valsedlarna, inte för att politik är mycket mera än en front men skulle vara svårt för media att tysta ned en politiker som drar upp 911, växthusbluffen, ordensällskapen och så vidare.

Posted on: 2008/6/24 19:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Vaken i riksdagen 2014

See User information
Låter bra, men tyvärr blir ju människor korrumperade av makt i de flesta fall. Parlamentarismens förbannelse.

Ta inte makten, krossa den! ;)

Posted on: 2008/6/24 19:34
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Har lyssnat en del på G. Edward Griffin, han bland andra drog fram sanningen bakom Federal Reserve, CFR, sammanslagningen mellan väst och Sovjet med mera.

Även om makten korrumperar så menar han att vi själva måste ta maken för att kunna vinna över CFR, NWO, FN, svenska regeringen eller vad man nu skall kalla eliten som har många lager. Kanske finns bättre vägar men att ta makt i deras egna system och där arbeta för att stoppa deras sträven mot världsregering borde vara nåt. Iställlet för att skicka epost till riksdagsledamöter som inte röstar borde det vara bättre att själv vara en av dem och vägra att rösta igenom lagar som rättfärdigar hela systemet.

Posted on: 2008/6/24 19:45

See User information
Jo sant, varje motståndshandling är ju bra, menar bara att det krävs en nästan fanatisk övertygelse för att kunna hålla på sina ideal i rosenbad. Och det är ju inte politiker kända för ;) Men man ska aldrig säga aldrig :)

Posted on: 2008/6/24 19:52
Fuck you FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt inlägg. Jag har ingenting att göra med ETA, FARC eller PKK. Jag har aldrig gjort Zakat eller tillverkat en sprängladdning. Så dra åt helvete

See User information
Vi vinner genom att vi organiserar oss till att vilja leva i frihet. Detta genom att upplysa befolkningen om att det finns t.ex. hundra gånger bättre alternativ till dagens ekonomiska system.

Löser vi det kan vi lägga pengar på fri energi (www.theorionproject.org).

Ett parti kommer inte lösa det, vi måste gemensamt lösa våra problem. Om alla partier går ihop är det en lösning, och vi avsätter de som inte är kärleksfulla i sina handlingar.

Posted on: 2008/6/25 15:10

See User information
Väken är och förblir politiskt oberoende.
Här kör vi inga "if you cant beat them, join them" mentaliteter.

Posted on: 2008/7/7 18:05
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Håller med dej Emil,men jag skulle hellre säga. if you cant beat them;Fuck,em!!!

Posted on: 2008/7/7 18:11

See User information
If you cant beat them, fly till skogs, eller som i ryssland, en grotta.

Posted on: 2008/7/7 18:21
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper