Vakencorner
|
EU vill koppla bloggarna - henrikalexandersson.blogspot.com
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Källa: http://henrikalexandersson.blogspot.c ... ill-koppla-bloggarna.html
Posted on: 2008/6/24 21:33
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
Re: EU vill koppla bloggarna - henrikalexandersson.blogspot.com
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Bara titlen på "lagen" säger allt om NWO. Alltid negativ symbolism.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
De vet exakt vart de vill hamna.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Sant men låt oss inte glömma att de allra flesta människor är goda men ovetandes och korkade. Utan alla korkade goda människor skulle NWO vara helt förlorade. Människor måste börja bry sig igen. Vad hände med den mentaliteten som möjliggjorde gruvstrejken i kiruna? Är demokrati inte längre värt mödan? Är det verkligen inte viktigare vem det är som styr ditt liv än hur stor tv du har? Jag blir så fruktansvärt trött på människor ibland. De är så jävla dumma! (Ursäkta ordvalet men det var det enda som träffade rätt) Men de flesta är också snälla och har ingen aning om var vi ska hamna. Den intelligentare halvan av de jag känner kommer förmodligen stå där om 10 år och tänka att "han den där snubben som gick i min klass och som hela tiden snackade om 9/11 och konspirationer han kanske inte var så fel ute när allt kommer omkring" Men det som skrämmer mig mest är att den dumma halvan, som egentligen inte borde kallas halvan eftersom att nästan 90% av alla man möter i vardagliga situationer ingår i den, bara kommer tänka "Shit, vad hände med alla våra rättigheter och friheter? Aja de måste ha gått förlorade någonstans men det är nog bäst så, jag menar nu är vi ju säkra. Dessutom är det ju försent att göra något åt det nu. De gav oss aldrig en chans att säga nej." Det största problemet i dagens samhälle är att människor pallar inte bry sig längre. Men å andra sidan kanske det är de som är de smarta. Jag menar varför hetsa upp sig över något som man endå inte kan förändra. Bli iriterad och ibland riktigt arg. Då är det kanske smartare att dricka 3 öl, slå på nån serie och hoppas att sossarna ordnar allt det som alliansen har ställt till med... Vad ska vi göra?! Vi kommer ju förlora!! Jag var där i rummet när demokratin dog och det fanns inget jag kunde göra.
Posted on: 2008/6/27 23:37
|
|||
|
"THIS INTERNET NOTE, IF PRINTED, IS LEGAL TENDER FOR ALL DEBTS, PUBLIC AND PRIVATE"
"The real action is in the reaction" "Sen den elfte september 2001 har vi sett krig emot terrorn och terrorn har växt..." |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det räcker väl med att NWO snackar shit för dem, säg som det är rakt ut. Även de som börjar göra konstiga grimaser och mongolida rörelser (som zink) kommer kanske inse något, när de framför sin dagordning, förhoppningsvis innan de har en stor fet stövel ståendes i deras ansikten.
Många kommer dock tro att det var bara tillfälligheter och det är helt normalt, tom önskvärt, det finns sådana typer, kan inte NWO starta ett fett krig emot typ. Kina och endast skicka dom? (De har de säkert redan planerat) När man pratar om NWO och global maffia så sår man frön i skallen på folk. Det är allt man behöver. För 15 år sen så sa dom att den inte ens fanns men det blev lite absurt för dom när de började prata själva om NWO och om hur "nödvändigt" det var, jo nödvändigt för dom. Nu förnekar de inte ens själva om och vad de vill ha gjort. Deras "media" låter dig dock veta vilken färg Viktoria Silverstedt har på sina trosor eller hur du kan spela dildo kubb (inget skämt) på sodomit infestivalen. Har du undrat varför? *fniss* *fniss* |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2008/6/28 15:34
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login