vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

wm 58

See User information
Helt otroligt, jag har tagit upp lite olika konspirations teorier, tex att det kanske inte var plan som egentligen fick tvilling tornen att falla, men oftast blir dom riktigt förbannade..eller skrattar och tror man skämtar..eller att man bara är dum i huvudet...så kan det ju vara ochså..

men idag så hade nåra på jobbet sett nån dokumentär om ett wm som det påstods aldrig ha spelats OCH DET TRODDE DOM PÅ!!!

Jag sa att det bara var ett skämt, då blev dom förbannade och sa typ...tror du dom visar nåt jävla skämt på tv?

Inte förns jag förklarade hela jävla iden med skämtet så lungnade dom ner sig och började greppa att det kanske inte var sant iallafall.

Kul att media har sådan enorm makt, man skulle kunna visa precis vad fan som helst, vilket reklamen visar..KOM OCH KÖP BAJS BLI 130 ÅR GAMMAL!! jag lovar en del hade beställt.

Posted on: 2008/6/30 17:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: wm 58

See User information
TROR DU ATT DOM VISAR NÅT JÄVLA SKÄMT PÅ TV VA!!!!!!!!!! Herregud, det är väl det enda dom gör! Wake up good dammit

Posted on: 2008/6/30 18:15
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Haha, jag har sett den där ksp 58 filmen. Den e bra gjord och övertygande ända fram till slutet, då det blir helt uppenbart att det är ett skämt.

Chefen på mitt gammla jobb drog en påhittad konspirations teori på typ 20 minuter, om VDn och företaget osv. Var ganska kul men tycker han borde ha rådfrågat mig så hade det blivit bättre =)

Posted on: 2008/6/30 18:45

See User information
Quote:

molgan skrev:
Helt otroligt, jag har tagit upp lite olika konspirations teorier, tex att det kanske inte var plan som egentligen fick tvilling tornen att falla,

Lånar din tråd lite;)

En grej jag inte förstått e att om d inte var plan som flög in..
så vart tog alla människor som var "inne i planet" vägen?

"Det är bättre att fråga och verka okunnig än att låta bli och förbli det";)

Posted on: 2008/6/30 20:58

See User information
Quote:

En grej jag inte förstått e att om d inte var plan som flög in..
så vart tog alla människor som var "inne i planet" vägen?

Molgan sa att det kanske inte var planen som fick tornen att falla..

Hur som, den frågan brukar alltid komma upp om det diskuteras om pentagon, och att det kanske inte var ett flygplan som krashade där.

Jag tycker att det är en sån orelevant fråga. Vad spelar det för roll lixom.

Posted on: 2008/6/30 22:24

See User information
Quote:

Filipino-Monkey skrev:

Molgan sa att det kanske inte var planen som fick tornen att falla..

Hur som, den frågan brukar alltid komma upp om det diskuteras om pentagon, och att det kanske inte var ett flygplan som krashade där.

Jag tycker att det är en sån orelevant fråga. Vad spelar det för roll lixom.

Jag vet att det inte spelar nån stor roll men det e fortfarande nåt jag inte har förståt.

Så jag skulle veta var människorna tog vägen om d inte var flyplan som krashade

Posted on: 2008/7/1 1:03

See User information
ingen?
trodde folk här visste mkt om 9/11

Posted on: 2008/7/1 15:49

See User information
Förmodligen befinner dom sej i några av de hemliga underjordiska baserna runt om i usa.Eller så blev dom helt enkelt avrättade.Ingenting förvånar mej vad gäller bush & co längre.Det är vad jag tror.

Posted on: 2008/7/1 16:33

See User information
Vem har sagt att inga plan krashade?

Finns ju teorier att det inte var några plan som flög in i tornen, men nu antar vi att det var det, men att tornen inte rasade ihop pga planen som krashade utan pga nån sorts sprängmedel eller liknande.

Posted on: 2008/7/1 16:57

Anonym
Quote:

Zack skrev:
ingen?

Tror du på den Officiella Konspirations-teorin ??

See User information
Quote:

A73 skrev:
Quote:

Zack skrev:
ingen?

Nej nej verkligen INTE!!

asså jag ville se hur ni som inte tror att d va plan som krashde tänker.

jag tror jag har fattat alla delar i sanningen bakom bluffen.
Men jag blivit lite förvirrad när jag hör folk som pratar om att d inte var plan som flög in.

Jag vet iaf att d var bomber i byggnaderna;)

Posted on: 2008/7/1 17:21

Anonym
Quote:

Zack skrev:
Quote:

A73 skrev:
Quote:

Zack skrev:
ingen?

Nej nej verkligen INTE!!

asså jag ville se hur ni som inte tror att d va plan som krashde tänker.

jag tror jag har fattat alla delar i sanningen bakom bluffen.
Men jag blivit lite förvirrad när jag hör folk som pratar om att d inte var plan som flög in.

Jag vet iaf att d var bomber i byggnaderna;)

Själv tror jag att " No-Plane " -teorin är Desinformation från " Skurkarna ".

Bulben på buken av planet, är synlig på ett av planen, finns på Militära Boeings. Därför tror jag att det var Plan som var styrda utifrån med något typ av Autopilots-system.

Därför lutar jag också åt att passagerar-listorna och planen är fejkade och dom som eventuellt känner folk som varit med på dom så kallade passagerar-planen har likviderats på annat sätt.

Men det var ju Off-topic.

Wm -58 var ju en Bluff -dokumentär. Men det tror jag alla är medvetna om vid det här laget.

Men det är ju långt ifrån den enda Bluff-dokumentären.

See User information
Med WM -58 Dokumentären vill man få de vanliga "fåren" att tro att 911-truth rörelsen och "Föruintelseförnekare"/Revisionister är DÅRAR som kan tro att WM -58 inte existerade.

"ALLA vet ju att WM-58 verkligen varit. Det spelades ju i Sverige!

Och nu finns det "dårar" som tror 911-var ett insidejobb och att Förintelsen inte ägt rum!

Vilka plattskallar!"

Så vill de att TV-tittarna skall reagera.

Jag hörde en kärring inta denna ståndpunkten i radion.

Hon var nu pensionär och 1958 var hon och tittade på Sverige-Tyskland 1958 med sin man så hon VET att WM verkligen spelades då.

Och sen kom den väntade reaktionen:

Att det verkligen finns folk som "förnekar" att FÖRINTELSEN ( Copyright, Bonnier & Co.) inte ägt rum, när det finns så mycket bevis som visar detta.

Posted on: 2008/7/1 18:52

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper