Vakencorner
|
Re: 4 Juli-flyers om USA. Nyskrivet, tryckt i c:a 4-500 ex. Respons?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Mycket bra formulerat, jag ska skriva ut ett gäng och se om jag kan få någon att läsa det.
Posted on: 2008/7/2 14:23
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
"In Germany, they came first for the Communists, And I didn’t speak up because I wasn’t a Communist;
And then they came for the trade unionists, And I didn’t speak up because I wasn’t a trade unionist; And then they came for the Jews, And I didn’t speak up because I wasn’t a Jew; And then . . . they came for me . . . And by that time there was no one left to speak up." - Niemöller
Posted on: 2008/7/2 17:23
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Hur menar du nu? Quote: fyrverkerierna är inställda. Inte Macy's iaf vad jag vet. http://www.ny.com/holiday/july4/ Quote: Titta vad som händer i Amerika just nu. Har USA blivit en polisstat? I USA? Verkligen? Quote: Man torterar barn framför deras föräldrar, och man erkänner det öppet. Vilket fall tänker du på? Quote: Och torteras. Lagligt. I USA!!! Knappast lagligt va? http://en.wikipedia.org/wiki/Torture_and_the_United_States Quote:
Agerar Blackwater dödsskvadroner i USA? Quote: FEMA (Federal Emergency management agency) har byggt minst 800 koncentrationsläger med kapacitet att hålla över en miljon människor inlåsta. Källa på det eller fantiserar du igen?
Posted on: 2008/7/2 20:01
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Bra initiativ!
Undrar vad du hade och delade ut under Sverige's National Dag då? ; )
Posted on: 2008/7/2 20:21
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Du som kallar dej zpz2, det är dags för dej att lägga ifrån dej Expressen och skaffa information på nätet.
Du kan ju börja med www.prisonplanet.com och läsa det som finns där, och om du tycker att det inte räcker så har du ju www.jordanmaxwell.com. www.markdice.com t.ex. Om du förstår engelska förstås. Annars får du nöja dej med det som finns på vaken.se. Fantasier? Fortsätt blunda för fakta och skriv skit i forum då, jag kommer i alla fall inte att lägga ner tid på att läsa och svara på sån skit. Kom till Kungsan om du har det svårt, vi kanske kan hjälpa dej att förstå det som händer.
Posted on: 2008/7/3 6:27
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Nej, jag förväntade mig inte att du skulle ha några vettiga svar på mina frågor, så det var ingen stor överraskning.
För övrigt vet jag inte varifrån du fått att det är Expressen som är min källa till kunskap om världen. Däremot kanske du själv skulle vara lite mer kritisk och ifrågasättande mot lögnaren och pajasen A. Jones och inte ta allt skit som han och andra vräker ut sig som sanning och fakta. Frågan är, om någon som du delar ut ditt flygblad till kommer med liknande kritiska ifrågasättanden av din s.k. "information" och "fakta" som jag hade, kommer du också vägra svara som du på bästa foliehattmaner gjorde med mina frågor? Frågan är också varför du frågade efter respons och sedan reagerade på detta vis på min respons. Var det bara ryggdunkande och medhållande respons du ville ha?
Posted on: 2008/7/3 17:06
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Vem är din guru:?EG...Men du lär smita (men du smittar ingen)Du tror bara .Är du livgivare?Vill du vara offer el. tyrann? Var det bara ryggdunkande och medhållande respons du ville ha? Är det din underhållsdos? Du verkar da ett mycket gott skydd mot olika åkommor. ps. Har du en sk enormt förvanskad p g a professorn????. Är det verkligen vetenskapligt bevisat?Ditt bullshit.. Zpåz<Lossa på greppen kring DIG ifrån de andra, alla de ANDRA som försöker hålla dig fast i fängelset med SINA ideer.
Posted on: 2008/7/3 17:20
Edited by sale on 2008/7/3 17:36:03
Edited by sale on 2008/7/3 17:37:52 |
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Så zpz2 har vaknat till liv igen, vad har hänt nu då? Är steg2 kursen i dis-info-spridning för statens räkning nyss avslutad eller har du bara saknat oss?
Posted on: 2008/7/3 22:25
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Att anta att zpz2 är en disinfo-agent och inte svara på hans/hennes frågor känns ju inte så konstruktivt. Ge källor istället, behandla alla som om de vore intresserade av det vi har att säga istället för att bara säga åt dem att "vakna!", det är väl inte att slösa tid? Kanske nån som läser och "vaknar" ;)
Quote: Citat: infowars dailykos thismodernworld Quote: Citat: apfn San Francisco Gate globalresearch wikhall libertyforlife prisonplanet Fyll gärna på med mer källor och svar på de andra frågorna.
Posted on: 2008/7/7 10:18
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tyckte personligen om de där ÖL flyers!
; )
Posted on: 2008/7/7 11:10
|
|||
|
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious. Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..." |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Anders , Vi är många som under en låååång tid har försökt med den taktiken i diskussioner med bland annat zpz2, men han vill liksom inte förstå att detta pågår, så jag har definitivt tröttnat på att ge honom länkar och referenser, men det är bra att du tog dig tid med detta, för det finns säkert andra som inte är lika förnekande och kommer att läsa om dessa faktan..
Posted on: 2008/7/7 11:25
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det är det jag menar, det kanske inte påverkar just zpz2, men för folk som kommer in här och läser ser det annars ut som om han/hon har rätt; vi är foliehattar utan nån fakta att stå på. Och det är ju inte sant. Jag var väldigt skeptisk till konspirationsteorier när jag började undersöka 9/11, men den enorma mängd fakta som finns (om man vet vart man ska leta) visar med all önskvärd tydlighet att den officiella historien inte håller. Och det är just med fakta vi kommer väcka folk, men då måste vi ju visa vart de ska leta efter den.
Posted on: 2008/7/7 13:21
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login