Vakencorner
|
Re: Filmat jetplan utan en strimma bakom
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Skål på den Gaston!
![]()
Posted on: 2008/7/18 22:26
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
![]()
Posted on: 2008/7/18 22:31
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag fick åtnjuta grundläggande ofrihet genom att tas in till "deras" programmeringsinstitut" skolan, från jag var sex år. Nu för tiden räcker inte det, genusprogrammering och annat gör att "de" suger tag i barnen tidigare nu, genom dagis och förskola. När de grundläggande rättigheterna mest innebär att sprida massa lögner och sciencereligion så behöver man kanske inte tala om "grundläggande friheter". Vem är tex fri som berövas att fostras av sina föräldrar, att vara med sin mamma när man växer upp, om dagarna - modern ska ju också vara på fabriken - hon har fåtts att tror att hon är diskriminerad och ofri annars. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Att inte gilla skolan godkänns inte för det gjorde inte jag heller men inte kom jag fram till din slutsats för det. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du missförstod min slutsats. Poängen är inte om man gillade skolan eller inte. Jag hade inget emot skolan när jag gick där. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Quote:
Jag har inte orkat läsa hela tråden, men ja måste hålla med zink här. Finns det ingen som värkligen sätter sig in i hur teknik osv funkar innan dom uttalar sig eller försöker diskutera? Så som jag fattat det så ska HAARP användas för att störa jordens magnetfält, men om det äns är möjligt ska ja inte uttala mig eftersom teknik på den nivån är långt över alla på detta forumet, och troligen 99% av jordens befolkning. Och det är inte så lätt så man bara kan spruta ut lite metaler på måfå eller blanda ner lite aluminium i vattnet så förvandlas alla till levande radiomottagare, nej, det är noga med resonans och många andra faktorer för att nått sånt skulle funka. Tex kasnke Kalle bara driker mjölk och läsk medans Nisse bara driker vatten ur kranen och Lisa driker ur sin egen brunn, det blir då omöjligt att få alla tre att resonera till samma frikvenser eftersom alla tre får i sig olika mängder av vad det nu skulle finnas i vattnet. Läg då till deras personliga frikvenser och allt annat som kan spela in så blir ekvationen i princip omöjlig. Och om någon går ut och mäter och får vissa värden av olika metaler så kan man ju inte direkt dra slutsatsen att det kommer från cemitrails, först lär man ju kolla vilka värden det i vanliga fall finns i marken i samma område, vilka variationer det finns inom området, skillnad vid olika väder och årstider, skillnad mot andra områden, om regnets PH är samma nu som för 1, 5, 10 och 15 år sedan osv för om PHt har sjunkt eller stigit så löser det kasnke upp mer av olika ämnen som tidigare varit bundna i berggrunden osv.. Sen när man har koll på alla dessa olika faktorer så kan man börja folja luftströmmarna för att se vilka cemitrails som borde landat i området man mäter på. Så ska man disuktera med zink eller någon annan inom områden som detta så måste man ha lite kött på benen och lite hårda bevis som tål att granskas, inte bara flummiga sifror utan referens eller något man läst. Gå och köp lite mätutrustning eller bygg en kopia på nått av teslas system och håll på tills man får reultat som går att återskapa eller tills man hittar tydliga mönster så vipps så kommer ingen kunna säga att det bara är flumm eller löjliga konspirations teorier.
Posted on: 2008/7/26 21:02
|
|||
|
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hurra äntligen en analys av contrials:
http://contrailscience.com/chemical-analysis-of-contrails/ Inget som analyserats var över några existerande gränsvärden. Läs igenom artikeln för de visar var det analyserade ämnena verkligen kommer ifrån. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Så du har hittat ett äpple när alla andra pratar om päron. Är du störd eller?
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login