vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

George H.W. Bush var min fader

See User information
en liten rolig historia, inget speciellt, ville bara dela med mig av den :)

Inatt drömde jag att min pappa var George H.W. Bush. Tillsynes var han en snäll gammal gubbe, men jag såg ondskan bakom.

En gång i drömmen så var vi väldigt nära varandra (jag och George), då försökte han bita mig i nacken, och jag försökte visa det för min mamma men hon naivt trodde mig inte och Bush såg så oskyldig ut. Genom drömmen så är det en kamp mellan mig och honom då han verkar vilja ha mig på hans sida, ungefär som i Star Wars med Luke och Darth.

Lite senare så står jag och han vid en trappa, ovanför trappan står vi på en balkong (fast inomhus). Han håller mig i benen och jag hänger ut över räcket med ryggen neråt. Tydligen vill han ha mig på sin sida.

Jag ler, vetandes att jag kan inte dö, och tittar på honom som om att jag aldrig kommer gå med honom. Han släpper mina ben och jag faller med huvudet neråt mot undervåningen.

I mitt fall snurrar jag runt så jag kommer med huvudet uppåt och börjar flyga uppåt mot taket. Bush tittar på mig när jag närmar mig taket och jag sätter ihop mina händer och skjuter en stråle eld (som i gamla arcade fighting spel typ Street Fighter eller Mortal Kombat) och jag gör Bush till aska. Det sista minnet jag har innan jag vaknar mitt i natten är en askhög som glimmrar till.

Skum dröm, och det närmaste en mardröm jag haft på väldigt länge, det ännu mer skumma är att jag vaknade mitt i natten av den. Jag log när jag vaknade och visste att NWO/Illuminati är påväg bort, och tyckte det var roligt att jag Bush var min pappa och att hans makt var väldigt svag jämfört med min.

Så bye bye Bush! :P

Posted on: 2008/7/24 6:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper