Vakencorner
|
Äter du på illuminati MC donalds.
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag har från och med nu ätit min sista mc donalds meny!! http://nl.youtube.com/watch?v=4IGtDPG4UfI&watch_response
Posted on: 2008/7/26 10:18
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Äter du på illuminati MC donalds.
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Det var längesen.
Sent skall syndaren vakna ..... |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
De va nog några år sedan ja åt på MCD senast, och då smakade börjaren spya, haha..
Men happy meals tycker jag alltid varit höjden av äklighet, det är ju bara två tunna "bröd" med en torr och tunn "burgare" mellan.. Dyrt är där också om man ska bli mätt... man får ju en dagens på en vanlig resturang för samma pris, å då är det riktig mat och man får ofta välja hur mycket man vill ha...
Posted on: 2008/7/26 15:02
|
|||
|
Ju mer man vet, Ju mer vet man att man inte vet och den som tror han/hon vet allt, vet egentligen ingenting.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Mhm MCdonalds suger fan, undrar vad dom har i skiten så det håller sig 4 år?
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vad det än är så är det knappast nyttigt. Försök och ge en McDonalds till en hund så kommer han försöka gräva ned skiten. Vrid deras logotyp 90 grader och se en stor fet 13 rakt i nyllet på en.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Håller mig till Max istället!!
Posted on: 2008/7/30 21:07
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Max är tyvärr samma skit i mindre skala.
Tacka vet jag sibylla eller solna korv om jag MÅSTE äta hamburgare (Vilket jag väldigt sällan gör) |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
men har brödet legat torrt så blir det ju bara hårt, behöver ju fukt för att mögla.
iaf rätt äckligt, och jag vet min vän som har fem konstant hungriga katter oftast luktar de bara på hamburgarresterna och går iväg.
Posted on: 2008/7/31 9:57
|
|||
|
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
McDonalds (en illuminati familj faktiskt enligt J. Maxwell) ljuger inte i sina påståenden, de helt enkelt sonika kanske utelämnar:
http://www.liferesearchuniversal.com/radiation.html som en riktig god lögnare bör. "FDA APPROVES IRRADIATING BEEF Associated Press Release---December 3, 1997: " *FDA, Fool and death administration. Quote:
Vem är smartast, dina katter eller Zzzz? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hmmm…
Hörde en reklamsnutt på radion idag om McDonalds… - Vi på McDonald’s garanterar 100% nötkött utan några som helst tillsatser…. Ja, de sa faktiskt det… - utan några som helst tillsatser… Om köttet innehåller tillsatser så är det väl lite riskabelt och hävda motsatsen i en reklamkampanj? Den där hamburgaren med 4 år på nacken… Hur har den förvarats? Maten är väl redan testad och godkänd av något kontrollsystem i samhället men kan man själv testa livsmedel på något sätt? Zink, du som har jobbat på labb å så, vet du om det går? Äter aldrig på McDonalds…Ingen fastfood kedja i mitt system… |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Att göra burgare utan tillsatser blir knepigt det, även om det är obehandlad råvara, så vet ingen vilka droger kossan gick på...isch.
Posted on: 2008/7/31 16:48
|
|||
|
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Bara öronlappen är full med skit ingen illuminati skulle någonsin äta. Ta och kladda lite på den (inte enligt kemikalie inspektionen i alla fall) Brännmärkning av jordbruksbyråkrater skulle inte leda till straffansvar för djurplågeri men något liknande trams som är samma sak.
Brittiska parlamentet förbjöd enligt lag att man sålde GMO eller tillsatser i käket i sin egen resturrant. (se reuters) säger allt faktiskt. Monsanto själva har förbjudit GMO: (Monsanto har anställt kristall healing cold readers som inte förstår "vetenskap" och är jätte paranoida [och lägg till valfria desinfo tekniker alla avlönade slödder kommer med]) Det bästa med dessa flouridskallar är att de får minimum av 7 + 4 år av ändlös plåga och sorg, vilket de förtjänar. Skulle själv skratta (så trött är jag på dem). http://www.google.se/search?hl=sv&cli ... GMO+in+restaurant&spell=1 "Monsanto Workers Ban GMO Foods From Their Own Cafeteria - Articles At our Cambridge restaurant there is a notice which says that some products may contain GM ..... The British Parliament cafeteria has also banned GMO foods, ... articles.mercola.com/.../archive/2007/08/10/monsanto-workers-ban-gmo-foods-from-their-own-cafeteria.aspx - 115k - Cachad - Liknande sidor" Zzzz, det är dags att äta GMO och sova i sin egen skit. Komihåg att när cancer är lika vanligt som en förkylning så är det bara en sån där tillfällighet. Nu ska vi citera den goda boken (den som alla hatar) "Synden straffar sig självt". ![]() PS. Idiot guide till eugenics eller på Svenska, rashygien, Nazisterna förlorade inte kriget, de bytte bara uniform, fast det är du som är "untermensch". Har du lite bebisar du vill offra till satan så står de i kö för att just hjälpa dig att göra vad alla kvinnor har rätt till, något som Illuminati har kämpat för i 50 år. Man kan kanske i framtiden få lite bonus koldioidcertifikat ifrån ECB om man besparar planeten ifrån "överbefolkning". Magret Sanger, founder of planned parenthood: "negroes are like weeds" http://www.blackgenocide.org/planned.html Gissa vem som är "niggers" idag. (och man kan förstå den verkliga historien bakom varför just svarta i USA är något pissed off) Är det här Off Topic, nej egetligen inte, de kommer i från alla håll, McDonald's är bara en av dem. I'm loving it, McDonald's idiot slogan för just idioter Well, I bet you do. Hawhawhaw.
Edited by Al-CIAda on 2008/7/31 17:09:30
Edited by Al-CIAda on 2008/7/31 17:11:22 Edited by Al-CIAda on 2008/7/31 17:21:30 Edited by Al-CIAda on 2008/7/31 17:23:19 Edited by Al-CIAda on 2008/7/31 17:25:08 Edited by Al-CIAda on 2008/7/31 17:28:17 Edited by Al-CIAda on 2008/7/31 17:30:12 Edited by Al-CIAda on 2008/7/31 17:33:53 Edited by Al-CIAda on 2008/7/31 17:36:01 Edited by Al-CIAda on 2008/7/31 17:37:45 Edited by Al-CIAda on 2008/7/31 17:39:28 Edited by Al-CIAda on 2008/7/31 17:41:16 Edited by Al-CIAda on 2008/7/31 17:42:21 Edited by Al-CIAda on 2008/7/31 17:44:16 Edited by Al-CIAda on 2008/7/31 17:45:04 |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ska ni fetta och är sugen på "snabb mat". Håll er till eran lokala pizza/kebab gubbe. Fina grejer för den som vill njuta. Tycker synd om er som aldrig fettar på. Det kan bli en kall vinter och mat leveranserna stoppas:)
Posted on: 2008/8/3 11:02
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ett obligatorium: Boken "Snabbmatslandet" av Eric Schlosser.
Seså, hem och läs. Det finns 1001 anledningar till att inte äta sån där skit överhuvudtaget! |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login