vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Tortyr i Sverige?

See User information
"The following is not intended to frighten, as much as it frightened me when I experienced it. It is intended to empower. I hope to assist in empowering you with information and my own tested advice. My story is too long to put into a single email so I hope to provide a rough shot at my experiences being subject to psychological operations. I was targeted for having the audacity to promote a greater awareness of the truth. Color me strange but I hold the concept of an informed voting and spending public to not be only incredibly important but also sorely lacking, at least as regards the kind of information I refer to. Please remember that reason is the enemy of terror and that small scale psyop experts operate by the same principles as large scale ones, like television and politics. Without fear, they are impotent." (2004-11-07: Directed energy harassment -- a personal account)

"The fbi and other federally funded government organizations have in everyway possible violated the Constitution Of The United States Of America, as they continue each day to psychologically torture both my family and self, in a vicious and calculated campaign to destroy our sanity. Your illegal use of psychological warfare on us, and the additional use of classified and advanced terrorist/mindcontrol technology on myself, which includes electromagnetic weapons (specifically psychotronics), is duly noted. You people are terrorists and should be subjected to the punishments befitting of such lowlife creatures." (2005-12-14: An Open Letter To The FBI And Other Government Terrorist Organizations)

Etter jeg la ut dokumentarer om 911 på torrentchannel.com og begynte å skrive opplysende innlegg om 911 i norske forum September 2005 har jeg daglig blitt utsatt for grov tortur av norske "Politiets Sikkerhetstjeneste". Jeg får mesteparten av posten min stjålet og det som kommer frem kommer frem åpnet, jeg blir vekket av "shock joilts", jeg blir daglig utsatt for direkte energi våpen og lydfrekvensvåpen og det er bare begynnelsen.

Lederen for terrorist-nettverket "Politiets Sikkerhetstjeneste", Jørn Holme, har selv uttalt at

"Er det ikke straffbart, mener vi at det er politimesterens og PST-sjefens ansvar å treffe tiltak, utenfor påtalemyndighetens ansvarsområde."

Har du ikke gjort noe ulovlig, men gjort noe Jørn Holme og hans Al-Qaida-I-Norge-"Politiets Sikkerhetstjeneste" ikke liker, så blir du nå torturert i Norge.

Liste med informasjon om hva som finnes av tortur-våpen som PST bruker:
http://www.datafilter.com/mc/remoteBehavioralInfluence.html

Patenter m.m:
http://en.xiando.org/Mind_control

Hvordan der er å leve med daglig tortur:
http://www.datafilter.com/mc/protestResist.html
http://www.us-government-torture.com/

Derfor selger jeg nå boligen min og rømmer landet. 6 måneder med grov daglig tortur er mer enn nok.

Er Sverige et trygt land å rømme til? Jeg har lest om aktivister som blir utsatt for tilsvarende tortur i USA, Canada, England, Tyskland og Danmark. Har noen opplevd tortur ved hjelp av direkte energi våpen, mikrobølgevåpen, voice-to-skull (stemmer i hodet ditt våpen, kom 1973) og andre ulovlige våpen som FN har definert som "weapons of mass destruction" i Sverige?

Er det trygt å flytte til Sverige? Eller driver myndighetene nå "i det skjulte" tortur av aktivister der også?

Svar gjerne dersom du er aktivist / driver nettsteder med nyttig informasjon i Sverige og ikke blir utsatt for mind-control/grov tortur også.

Posted on: 2006/3/5 9:38
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Tortyr i Sverige?
förutom våra "terrorist stämplade" somalier som fick hela sitt liv undandraget framför fötterna på sig, så är det nog ovanligt med likande här i sverige..

Däremot så drar sig inte polisen från att skjuta ungdomar framför deras föräldrar längre eftersom det hela var tillåtet enligt lag.

Själv har jag blivit misshandlad ett antal ggr av dom och anser att det är vanligt att dom misshandlar människor då deras främsta uppgift är att upprätthålla den våldspiral i samhället som ger dom rätt att bära vapen, något ni i norge lyckats komma över..

annars så verkar din historia där i norge näst intill overklig..

Kan det vara så att dom använders sig av "Haarp" där i norge redan mot dig.:??

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
"Däremot så drar sig inte polisen från att skjuta ungdomar framför deras föräldrar längre eftersom det hela var tillåtet enligt lag"

osmo valvo tjafs!
"struntvänster"

ne ja tycker det låter lite robotradikalt nu.
poliser är väl inga fiender till oss!

det är snubbarna som uttnytjar polisen (psykiskt)

de bildar ju en enhet som vi..

rötägg finns i alla bransher
likaså det finns bra politiker.

poliser står lika långt ner i detta pyramidsamhället som jag gör.
o jag är en barnskötare i göteborg stad.

..

"Det är inte de onda människornas ondska som är farlig utan de goda människornas tystnad"

Masken

See User information
xiando skrev:

Quote:

Etter jeg la ut dokumentarer om 911 på torrentchannel.com og begynte å skrive opplysende innlegg om 911 i norske forum September 2005 har jeg daglig blitt utsatt for grov tortur av norske "Politiets Sikkerhetstjeneste". Jeg får mesteparten av posten min stjålet og det som kommer frem kommer frem åpnet, jeg blir vekket av "shock joilts", jeg blir daglig utsatt for direkte energi våpen og lydfrekvensvåpen og det er bare begynnelsen.

Hur yttrar sig energiattacken för dig?

Det är inte alls säkert att sverige är fritt från psykologiska
attacker.

Jag upplever helt sjuka saker, och det har börjat ske sedan jag bestämde mig för att bli aktivist. Jag har trott att det varit mitt psyke förut. Men det är för intensivt.
Och det slår på de ömma punkterna. Det är som att de vet allt om en. Men jag är inte övertygad om att det är människor som är ansvariga.

Vi kanske kan hjälpas åt med det här.

Posted on: 2006/3/18 22:44

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper